M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 listopada 2000

ZMIANA POLITYKI REKLAMOWEJ WE FRANCUSKIEJ TELEWIZJI

Francuscy reklamodawcy zbulwersowani są zniesieniem prawa dotyczącego umieszczania reklam w głównych programach państwowej telewizji - France 2 i France 3....

7 listopada 2000

9 MLN USD BUDŻET FUJI DLA LONDYNSKIEJ AGENCJI MOTHER

Agencja Impiric, należąca do Young & Rubicam, straciła w przetargu obsługiwany dotychczas budżet Fuji, którego wysokość wynosi 9 mln USD....

7 listopada 2000

STRONA INTERNETOWA DO WALKI Z KORUPCJĄ W TURCJI

Tureckie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych uruchamia stronę internetową, która ma być kolejnym sposobem walki rządu z korupcją i przestępczością zorganizowaną. Cała...

8 listopada 2000

PREZES GREYA W ISTAMBULE ARESZTOWANY I OSKARŻONY

Nail Kecil, właściciel i prezes tureckiej agencji Cenajans Grey, nakazem sądu w Ankarze został aresztowany i przewieziony do więzienia. Nail...

8 listopada 2000

MEDIA EDGE OBSŁUGUJE GLOBALNY BUDŻET ERICSSONA

Media Edge, dom mediowy Young & Rubicam Advertising wraz z Digital Edge obsługuje globalny budżet mediowy nowej kampanii Ericssona, którego...

8 listopada 2000

FESTIWAL REKLAMY W SINGAPURZE W WALCE O ZASADY

Organizator corocznego konkurs reklamy Creative Circle w Singapurze zaostrzył regulamin. Kandydaci do głównych nagród musieli tym razem przedstawić listy od...

8 listopada 2000

SKODA UJAWNIA LISTĘ FINALISTÓW PRZETARGU WE FRANCJI

Skoda, czeski producent samochodów, zaprezentował finałową listę uczestników przetargu o jej francuski budżet reklamowy. Na liście znalazły się paryskie biura...

8 listopada 2000

CHIŃSKI REŻYSER FILMOWY BOHATEREM MARLBORO CLASSICS W PEKINIE

Marlboro Classics, marka odzieżowa należąca do Philip Morris Cos., będzie wykorzystywać wizerunek Zhang Yimu, jednego z najpopularniejszych chińskich reżyserów filmowych,...

9 listopada 2000

WYDATKI ŚWIĄTECZNE NA ZAKUPY W SIECI WZROSNĄ O 90% W KANADZIE

Prawie jeden z pięciu kanadyjskich użytkowników Internetu wyraził chęć robienia tegorocznych świątecznych zakupów w sieci. Szacuje się więc, że wydatki...

9 listopada 2000

PUBLICIS WYGRYWA PRZETARG NA EUROPEJSKI BUDŻET DAINESE

Agencja Publicis Italia z Mediolanu wygrała przetarg na europejski budżet Dainese, włoskiego projektanta odzieży sportowej słynącego z wyczynowych ubrań z...

9 listopada 2000

JC DECAUX FRANCUSKA FIRMA OUTDOROWA NA FRANKFURCKIM LOTNISKU

Francuski gigant reklamy zewnętrznej JC Decaux podpisał umowę o partnerstwie z Portem Lotniczym we Frankfurcie, trzecim najwiekszym lotniskiem w Europie....

9 listopada 2000

PIERWSZY OBCOJĘZYCZNY KANAŁ AMERYKAŃSKI CNBC-E

Finansowo-biznesowa stacja telewizyjna CNBC-e, bedąca spółką Dow Jones & Co. oraz General Electric Co., stworzyła pierwszą lokalną wersję programu w...

9 listopada 2000

WAL-MART, CARREFOUR I METRO - CHIŃSKA INWAZJA DETALISTÓW

Trzej najwięksi światowi detaliści amerykański Wal-Mart, francuski Carrefour i niemieckie Metro planują rozszerzenie swojej działalności na terenie Chin. Wal-Mart i...

9 listopada 2000

BURGER KING OFICJALNIE ROZSTAJE SIĘ Z LOWE LINTAS

Burger King oficjalnie zakończyl współpracę z Lowe Lintas & Partners Worldwide w USA, usuwając te agencję z finałowej listy uczestników...

9 listopada 2000

OBIECUJĄCY AMERYKAŃSKI DOTCOM PETS.COM ZBANKRUTOWAŁ

Pets.com, który w zeszłym roku eksplodował w Internecie wyjątkową kampanią reklamową agencji TBWA/Chiat/Day z San Francisco, ogłosił bankructwo. Detalista przeznaczył...

10 listopada 2000

GIGANTY PERFUMERYJNE PRZECIWNIKAMI SPRZEDAŻY ONLINE

Producenci luksusowych wyrobów kosmetycznych L'Oreal, Ives Saint Laurent i LVMH Group, broniąca interesów Christiana Diora, Givenchy, Guerlain i Kenzo, na...

10 listopada 2000

BBDO NOWY JORK OBSŁUGUJE BUDŻET REKLAMOWY 7UP I MIRINDY

Pepsi-Cola International zdecydowała w Nowym Jorku, że obsługą 7UP i Mirindy zajmie się agencja BBDO Worldwide, obsługująca do tej pory...

10 listopada 2000

PROCTER & GAMBLE SPRZEDAJE WASH & GO

Procter & Gamble zamierza sprzedać swoją europejską markę, szampon i odżywkę w jednym, Wash & Go. Jest to kolejny produkt...

10 listopada 2000

WELLA WPROWADZA NA RYNEK NIEMIECKI NOWY PRODUKT

Wella wprowadzi na rynek niemiecki szampony i odżywki nowej marki Vivality. Już od kwietnia produkty Vivality są dostępne na rynku...

10 listopada 2000

PUBLICIS REKRUTUJE W PARYŻU BYŁEGO MENEDŻERA FCB

Jean-Paul Brunier został nowym dyrektorem w paryskiej Publicis Conseil. Były wiceprezes FCB Worldwide będzie odpowiedzialny za obsługę trzech globalnych budżetów:...

13 listopada 2000

DANONE WPROWADZA NOWE JOGURTY NA RYNEK BUŁGARSKI

Danone wprowadza na rynek bułgarski dwie nowe marki jogurtów. Jeden z nich to Danone Classic Drink, jogurt pitny, konkurencyjny dla...

13 listopada 2000

"LE MONDE" I HACHETTE WCHODZĄ NA RYNEK Z "LE MONDE 2"

Francuski dziennik "Le Monde" i wydawca Hachette Filipacchi Medias wydają nowy miesięcznik "Le Monde 2", który będzie publikował artykuły z...

13 listopada 2000

OBROTY PUBLICIS GROUPE O 55 PROCENT WIĘKSZE NIŻ W ROKU UBIEGŁYM

Paryska Publicis Groupe podała do wiadomości, że jej obroty za pierwsze trzy kwartały 2000 r. wyniosły 6,23 mld USD, o...

14 listopada 2000

SCHOLZ & FRIENDS OBSŁUGUJE GLOBALNY BUDŻET SCHWARZKOPFA

Schwarzkopf & Henkel skonsolidował swój budżet reklamowy profesjonalnych produktow do włosów w rękach niemieckiej agencji z Hamburga Scholz & Friends...

14 listopada 2000

SILNA KAMPANIA INTERNETOWEGO SKLEPU SONY - SONYSTYLE.COM

SonyStyle.com jest nowo powstałym portalem, zaprojektowanym przez oddział Sony Electronics - e-Solutions Co. Reklamowe spoty telewizyjne stworzone przez Young &...

14 listopada 2000

JOHN SHANNON NOWYM PREZESEM CENJANS GREY W ISTAMBULE

Po aresztowaniu i przewiezieniu do więzienia w Ankarze Nail Kecila, prezesa Cenajans Grey w IstaMbule, rada nadzorcza agencji ogłosiła dymisję...

14 listopada 2000

ROSYJSKIE STACJE TV WALCZĄ O MISTRZOSTWA FOOTBOLOWE

ORT i RTR, kanały rosyjskiej, państwowej TV zaoferowały 2,5 mln USD rosyjskim klubom piłkarskim w zamian za wyłączne prawo do...

15 listopada 2000

PUBLICIS FINALIZUJE ZAKUP NELSON COMMUNICATIONS

Publicis Groupe zakupiła amerykańskiego marketera medycznego Nelson Communications, który wniesie dodatkowy1 mld USD do rocznych obrotów agencji. Publicis pod względem...

15 listopada 2000

MCCANN NADAL KUPUJE MEDIA DLA COCA-COLI W WLK. BRYTANII

Universal McCann nadal będzie zajmować się obsługą telewizyjnego budżetu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. Natomiast Carat Insight i Carat Interactive zajmą...

15 listopada 2000

SZWECJA POZOSTAJE NIEZŁOMNA WOBEC ZAKAZU REKLAMY DZIECIĘCEJ

Szwedzki rząd jest autorem dokumentu, którego celem jest zdobycie poparcia na wprowadzenie zakazu reklamy dziecięcej w krajach Unii Europejskiej. Premier...

16 listopada 2000

RUPERT MURDOCH ATAKUJE WŁOSKĄ TV NIEPUBLICZNĄ

Włoskie media alarmują, że gigant mediowy Rupert Murdoch zamierza przejąć kontrolę nad włoską telewizją niepubliczną. Kilkanaście lokalnych gazet napisało, że...

16 listopada 2000

SONY RUSZA WE FRANCJI Z KAMPANIĄ KONSOLI PLAYSTATION 2

We Francji rozpoczęła się kampania nowego produktu Sony Corp. konsoli Playstation 2, który wejdzie na rynek pod koniec listopada. Kampania...

16 listopada 2000

DDB & CO. OBSŁUGUJE GLOBALNY BUDŻET FRANCUSKIEJ ATOFINY

AtoFina, chemiczny dział francuskiej firmy naftowej TotalFinaElf ogłosił rozstrzygnięcie przetargu na swoją pierwszą, globalną kampanię. Zwycięzcą jest DDB & Co....

16 listopada 2000

ZYSKI GREY GLOBAL GROUP WYŻSZE O 11 PROCENT

Grey Global Group ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał. Przychód z tytułu prowizji i honorariów jest większy o 19 procent...

17 listopada 2000

PUBLICIS WYGRYWA BUDŻET FRANCUSKIEGO MINISTERSTWA FINANSÓW

Francuskie Ministerstwo Finansów wybrało Publicis Groupe w przetargu na krajową kampanię zapowiadającą wprowadzenie euro. Jak twierdzą przedstawiciele rządu, Publicis wygrała...

17 listopada 2000

WART 14 MLN USD BUDŻET CREDIT SUISSE W RĘKACH CLAYDON HEELEY

Credit Suisse, światowy bank inwestycyjny wyłonił finalistę przetargu na europejski budżet na marketing bezpośredni, którego wysokość wynosi 14 mln USD....

17 listopada 2000

HAVAS OGŁASZA REZULTATY ZA PIERWSZE 9 MIESIĘCY 2000 ROKU

Francuska Havas Advertising, czwarta na świecie grupa reklamowa, opublikowała swoje wyniki finansowe za okres pierwszych 9 miesięcy roku 2000. Skonsolidowane...

17 listopada 2000

RENAULT WCHODZI Z NOWA KAMPANIĄ NA RYNEK WŁOSKI

Renault rozpoczął na rynku włoskim nową kampanię, której celem jest umocnienie pozycji wobec Fiata, włoskiego giganta samochodowego. Kampania, przygotowana specjalnie...

20 listopada 2000

ALLIED DOMECQ & WINES DYSTRYBUTOREM WÓDKI STOLICHNAYA

Allied Domecq Spirits & Wines od 1 stycznia 2001 roku będzie dystrybutorem rosyjskiej wódki Stolichnaya w USA. Do tego czasu...

20 listopada 2000

ROVER KONSOLIDUJE WART 84 MLN USD BUDŻET W RĘKACH ZENITHA

Zenith Media przejął skonsolidowany, europejski budżet marki Rover, którego wysokość wynosi 84 mln USD. W przetargu brały udział agencje Initiative...

20 listopada 2000

DDB ZWYCIĘZCĄ PRZETARGU NA FRANCUSKI BUDŻET SKODY

Czeski producent samochodów Skoda przekazał swój francuski budżet na kreację, którego wysokość wynosi 10 mln USD, w ręce DDB z...

20 listopada 2000

PROBLEMY INTERNETOWE SILVIO BERLUSCONIEGO

Włoski gigant mediowy Silvio Berlusconi, właściciel holdingu Finivest, planuje fuzję swoich firm internetowych. Planowane połączenie ma pomóc w zniwelowaniu efektów...

20 listopada 2000

SZWEDZKIE "METRO" TRZECIM NAJWIĘKSZYM, ŚWIATOWYM WYDAWCĄ

Szwedzki wydawca Metro International, producent i dystrybutor bezpłatnego dziennika "Metro", wszedł już na rynki prasowe 14 europejskich krajów. Analiza międzynarodowego...

20 listopada 2000

SIEĆ AGENCYJNA ICOM ZDOBYŁA W TYM ROKU JUŻ 11 REKRUTÓW

Międzynarodowa sieć agencji ICOM zdobyła kolejne dwie agencje. Nowymi partnerami są Rock & Partner z Wiednia oraz Lesch+Frei Werbeagentur z...

21 listopada 2000

FRANCUSKI PORTAL VIZZAVI POSZUKUJE AGENCJI

Vizzavi, francuski portal internetowy, którego właścicielami są francuska Vivendi i Vodaphone, brytyjski operator telefonii komórkowej, ogłosił przetarg na europejski budżet...

21 listopada 2000

COCA-COLA REKLAMUJE SIĘ NA SZKOLNYCH AUTOBUSACH W TURCJI

Mobil Medya, turecka agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie na pojazdach, podpisała umowę z 30 szkołami o umieszczeniu reklam na...

21 listopada 2000

PRZETARG NA WART 25 MLN BUDŻET SOCIETE GENERALE

Francuski gigant bankowy Societe Generale w styczniu 2001 r. otworzy przetarg na francuski i międzynarodowy budżet mediowy, którego łączna wysokość...

21 listopada 2000

OLBRZYMIE STRATY WŁOSKIEJ INTERNETOWEJ FIRMY TISCALI

Włoska Tiscali, jedna z najwiekszych internetowych firm na świecie, odnotowała zwiększone straty spowodowane stale rosnącymi wydatkami reklamowymi. Straty Tiscali osiągnęły...

21 listopada 2000

DCMA NADAL OBSŁUGUJE MEDIOWY BUDŻET CHRYSLERA

Decyzja DaimlerChrysler o kosolidacji budżetu kreacyjnego w rękach BBDO Worldwide nie wpłynie na relację pomiędzy producentem a agencją DCMA, która...

21 listopada 2000

SIEDEM NOWYCH NAZW DOMEN INTERNETOWYCH

Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN), organizacja nadzorująca rejestrację domen internetowych, zatwierdziła siedem nowych, nadrzędnych nazw domen internetowych....