M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 stycznia 2008

Nike będzie współpracować z agencją 72 and Sunny

Nike powiększyło grono agencji reklamowych, z którymi będzie współpracować. Do partnerów firmy dołączyła ostatnio agencja 72 and Sunny. Nowa agencja...

8 stycznia 2008

Hooper-Greenhill odpowiada za globalne planowanie w JWT

Orlando Hooper-Greenhill objął stanowisko directora of global planning w sieci agencji reklamowych JWT. Wcześniej pełnił funkcję head of international planninga...

8 stycznia 2008

Mitsubishi rozważa uruchomienie produkcji aut w Rosji

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) podpisało porozumienie z Ministerstwem Rozwoju Ekonomicznego i Handlu Federacji Rosyjskiej o rozpoczęciu produkcji przemysłowej w Rosji....

8 stycznia 2008

Brytyjskie firmy alkoholowe wprowadzają dalsze samoograniczenia

Brytyjscy producenci i importerzy alkoholu zrzeszeni w The Portman Group wprowadzają kolejne samoregulacje. Nowe zasady w kodeksie dobrych praktyk mówią,...

8 stycznia 2008

Omnicom Group inwestuje na rynku chińskim

Należąca do holdingu reklamowego Omnicom Group sieć agencji BBDO została mniejszościowym właścicielem chińskiej grupy spółek świadczących usługi marketingowe Shunya Communications...

8 stycznia 2008

Bluepod zainstaluje nadajniki Bluetooth na brytyjskich stadionach

Bluepod zainstaluje nadajniki Bluetooth na brytyjskich stadionach. Firma podpisała umowy z kilkoma klubami pierwszej i drugiej ligi angielskiej i ligi...

9 stycznia 2008

"Marie Claire" debiutuje w Arabii Saudyjskiej

Al Wataniya Group w kwietniu br. wprowadzi do Arabii Saudyjskiej magazyn "Marie Claire". Magazyn będzie zawierał zarówno materiały międzynarodowe, jak...

9 stycznia 2008

InBev szuka agencji interaktywnej dla marki Beck's

Belgijski koncern piwowarski InBev rozpoczął paneuropejski przetarg na wybór agencji interaktywnej dla marki premium piwa Beck's. Firma zaprosiła do przetargu,...

9 stycznia 2008

Initiative zdobył budżet mediowy Hyundaia i Kii w USA

Należący do Interpublic Group dom mediowy Initiative zdobył skonsolidowany budżet marek Hyundaia oraz Kii w Stanach Zjednoczonych. Jego wartość szacowana...

9 stycznia 2008

Starbucks pozbył się Jima Donalda zarządzającego siecią w związku ze spadkiem wartości akcji

Starbucks zwolnił Jima Donalda, chief executive spółki, po tym jak w ciągu ostatniego roku wartość akcji firmy gwałtownie spadła o...

9 stycznia 2008

Discovery zamyka europejską strukturę sprzedażową

Discovery Networks International zamyka londyńską ogólnoeuropejską strukturę sprzedażową. To efekt odejścia w ostatnim czasie z firmy 20 pracowników. W przyszłości...

10 stycznia 2008

Puma została sponsorem piłkarskiego African Cup of Nations

Producent odzieży i sprzętu sportowego Puma został sponsorem transmisji z piłkarskiego turnieju African Cup of Nations, który pokaże stacja telewizyjna...

10 stycznia 2008

Sony Pictures uruchamia na YouTube kanał z popularnymi serialami

Sony Pictures Television planuje uruchomienie kilku kanałów na YouTube. Ogłosiła, że debiut pierwszego YouTube Brand Channels nastąpi podczas Consumer Electronics...

10 stycznia 2008

News Corp. kupuje udziały w niemieckiej stacji Premiere

Koncern mediowy News Corp. kupił za 287 mln euro prawie 15 proc. udziałów w niemieckiej płatnej stacji telewizyjnej Premiere. Rupert...

10 stycznia 2008

"GEO" startuje w Finlandii

Sanoma Magazines wprowadzi w Finlandii 17. edycję magazynu "Geo" wydawaną na licencji Gruner + Jahr. Pismo na rynku pojawi się...

10 stycznia 2008

OMD bierze część europejskiego i pozaeuropejski budżet Visy

Organizacja płatnicza Visa zdecydowała, że sieć mediowa OMD będzie obsługiwała jej budżet mediowy w Stanach Zjednoczonych, Azji i Ameryce Południowej....

10 stycznia 2008

Prezydent Francji chce zakazać reklam w telewizji publicznej

Nicolas Sarkozy, prezydent Francji, zapowiada, że jeden z jego planów to likwidacja reklam we francuskiej telewizji publicznej. Jego zdaniem zachęci...

10 stycznia 2008

Nowojorska Ogilvy & Mather planuje duże redukcje personelu

W nowojorskim biurze agencji Ogilvy & Mather (WPP) w najbliższym czasie zwolnionych zostanie 50-100 pracowników. Zwolnienia mają objąć wszystkie spółki...

10 stycznia 2008

Xerox zrywa z wizerunkiem producenta kopiarek

Xerox zrywa z wizerunkiem producenta kopiarek i chce być postrzegany także jako firma usługowa, oferująca oprogramowanie. W realizacji projektu repozycjonowania...

10 stycznia 2008

Z Second Life znikną usługi bankowe

Firma Linden Lab, odpowiedzialna za stworzenie i rozwój Second Life, poinformowała, iż zakaże usług bankowych w swoim wirtualnym świecie. Powodem...

11 stycznia 2008

ZenithOptimedia wygrał francuski budżet firmy L'Oreal

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał budżet firmy L'Oreal we Francji. Należąca do Publicis Groupe agencja odpowiada już za planowanie i zakup...

11 stycznia 2008

McCann Erickson ma przejąć globalny budżet Sony Ericsson

Prawdopodobnie agencja McCann Erickson przejmie wart 80 mln funtów globalny budżet reklamy Sony Ericsson od Saatchi & Saatchi, która obsługiwała...

11 stycznia 2008

"BusinessWeek" debiutuje w Izraelu w języku hebrajskim

Ukazała się nowa narodowa edycja tygodnika "BusinessWeek" (The McGraw-Hill Companies). Została wprowadzona na rynek izraelski w języku hebrajskim. Wydają ją...

11 stycznia 2008

Mother wygrała paneuropejski przetarg na launch Hyundaia i10

Agencja reklamowa Mother zdobyła wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy dla debiutującego modelu Hyundai i10. W konkursie pokonała niemiecką...

11 stycznia 2008

JCDecaux inwestuje w sieci nośników w Japonii

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wygrała trzy przetargi dotyczące inwestycji w sieci nośników reklamowych w miastach w Japonii. Francuski operator działa...

11 stycznia 2008

WPP połączy dwie struktury badawcze

Grupa WPP połączy dwie należące do niej struktury badawcze - brytyjską Henley Centre HeadlightVision i amerykańską Yankelovich Holdings. W ten...

14 stycznia 2008

Właściciel Panasonica zmienia nazwę na Panasonic Corporation

W październiku br. firma Matsushita Electric Industries Co., właściciel m.in. marki Panasonic, zmieni nazwę na Panasonic Corporation. Spółka zunifikuje wszystkie...

14 stycznia 2008

Kierownictwo France 24 przeciwne pomysłom Nicolasa Sarkozy'ego

Kierownictwo France 24 jest przeciwne pomysłowi prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy'ego, aby kanał nadawał wyłącznie po francusku. France 24 ma dziś...

14 stycznia 2008

MySpace miejscem komunikacji celebrities z fanami

Serwis społecznościowy MySpace uruchomił nowy kontent o nazwie MySpace Celebrity dedykowany gwiazdom kultury popularnej. W założeniu projekt ma być miejscem...

14 stycznia 2008

TNS kupuje irlandzką firmę badawczą MediaMarket

Grupa TNS kupuje irlandzką firmę badawczą MediaMarket. Specjalizuje się ona w monitorowaniu mediów i analizie tego rynku. Do klientów MediaMarket...

15 stycznia 2008

Maria Szarapowa została ambasadorem marki Sony Ericsson

Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa podpisała kontrakt reklamowy z koncernem Sony Ericsson. Kontrakt został zawarty na cztery lata. Szarapowa jest pierwszym...

15 stycznia 2008

Robbie Williams w proteście przeciw zwolnieniom w EMI opóźnia wydanie płyty

Terra Firma Capital Partners, prywatny koncern, który w sierpniu 2007 r. przejął za 3,2 mln funtów wytwórnię płytową EMI, planuje...

15 stycznia 2008

WSJ.com udostępnia bezpłatnie część zasobów

Holding News Corporation Ruperta Murdocha, właściciel dziennika "The Wall Street Journal" ("WSJ"), zdecydował się na bezpłatne udostępnianie części zasobów WSJ.com,...

15 stycznia 2008

Mike Everett pokieruje Ipsos Mori, a Brian Gosschalk Ipsos w Europie Zachodniej

Mike Everett, dotychczasowy dyrektor zarządzający Ipsos Mori, został CEO tej struktury. Zastąpił Briana Gosschalka, który awansował na stanowisko CEO Ipsos...

15 stycznia 2008

Havas przejął niezależną agencję BLM

Holding Havas przejął pełną kontrolę nad niezależną agencją mediową BLM, która wejdzie w skład sieci Arena. BLM przyjmie nazwę Arena...

15 stycznia 2008

Niepokojący czwarty kwartał w brytyjskiej reklamie

W czwartym kwartale ub.r. wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii odnotowały najgorszy od dwóch lat spadek. Takie dane przedstawiła organizacja Institute...

16 stycznia 2008

Linie lotnicze Virgin Atlantic rewidują strategię reklamową

Linie lotnicze Virgin Atlantic rewidują globalną strategię reklamową. Paul Dickinson, sales and marketing director firmy, powiedział, że rozważa zaangażowanie globalnej...

16 stycznia 2008

Experian rekomenduje inwestycje w adwokatów marek

Wykorzystanie adwokatów marek w serwisach społecznościowych rekomenduje marketerom firma badawcza Experian. Według niej social sites będą wkrótce bardzo skutecznym narzędziem...

16 stycznia 2008

Kellogg włączy się w kampanię promującą mniejsze spożycie soli

Kellogg rozmawia z Food Standards Agency na temat możliwości wsparcia kampanii zachęcającej do zmniejszenia spożycia soli. Informacje na temat kampanii...

16 stycznia 2008

Esomar inicjuje badanie widowni reklamy zewnętrznej

Międzynarodowa organizacja badawcza Esomar zapowiedziała wdrożenie projektu GGODAM - Global Guidelines for OutDoor Audience Measurement, czyli globalnego pomiaru widowni reklamy...

16 stycznia 2008

Coca-Cola zmienia szatę graficzną flagowych produktów

Coca-Cola globalnie zmienia szatę graficzną puszek Diet Coke, Coke Zero i Coca-Cola. Zmiana opakowań nastąpi w Wielkiej Brytanii już w...

17 stycznia 2008

McCann Erickson przejmie globalny budżet Sony Ericsson

Producent telefonów komórkowych Sony Ericsson zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu reklamowego, wartego 160 mln dol., z agencji Saatchi &...

17 stycznia 2008

Gruner & Jahr bliski przejęcia "Financial Times Deutschland"

Gruner & Jahr jest bliski przejęcia "Financial Times Deutschland". Posiada 50 proc. udziałów w dzienniku i finalizuje rozmowy na temat...

17 stycznia 2008

Discovery i Oprah Winfrey tworzą nowy kanał telewizyjny

Discovery Networks we współpracy z gwiazdą amerykańskiej telewizji Oprah Winfrey uruchomią nowy kanał telewizyjny. Projekt ruszy w 2009 r. w...

17 stycznia 2008

Collen DeCourcy szefem jury Cyber Lions na festiwalu w Cannes

Collen DeCourcy, chief digital officer w agencji reklamowej TBWA Worldwide, została przewodniczącym jury Cyber Lions tegorocznej edycji festiwalu reklamowego w...

17 stycznia 2008

Organizacja piłkarska FIFA otwiera sieć sklepów detalicznych

Organizacja piłkarska Federation Internationale de Football Association (FIFA) inwestuje w rozwój własnej sieci sklepów detalicznych. Projekt realizowany jest we współpracy...

17 stycznia 2008

JCDecaux korzysta z narzędzia planerskiego Profiler

W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania outdoorowa, w której JCDecaux, firma reklamy zewnętrznej, wykorzystała Profiler, narzędzie do planowania widowni, które...

17 stycznia 2008

Reuters korzysta z reklamy mobilnej Nokia Ad Business

Reuters rozpoczął współpracę z Nokia Ad Business w zakresie reklamy mobilnej. Nokia umożliwi Reutersowi dotarcie do 100 mln mobilnych użytkowników...

17 stycznia 2008

Hilary Jeffrey odpowiada za PHD w regionie EMEA

Hilary Jeffrey, managing director PHD w Europie, awansowała na stanowisko prezesa sieci na region EMEA. Jej nowe kompetencje związane są...

17 stycznia 2008

Diageo przeprowadzi relaunch Smirnoff Black

Diageo przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch wódki Smirnoff Black. Celem projektu jest wyeksponowanie faktu, że produkt jest destylowany w małych...