M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 stycznia 2008

Qtrax negocjuje umowę na dostawę muzyki z Warner Music

Ruszył Qtrax - najnowsza sieć pear to pear pozwalająca użytkownikom legalnie ściągać muzykę z internetu. Mechanizm bezpłatnego serwisu opiera się...

30 stycznia 2008

Google kurtuazyjnie zmieniło logo z okazji 50-lecia Lego

Google postanowiło uhonorować 50-lecie znanej duńskiej marki zabawek Lego. Z tej okazji logo wyszukiwarki zostało zmienione w układankę z klocków...

30 stycznia 2008

Szkolenia McDonald's uznane przez brytyjskie władze oświatowe

Szkolenia sieci McDonald's zostały uznane przez brytyjskie władze oświatowe. Oznacza to, że pracownicy, którzy przeszli kurs w restauracjach dotyczący marketingu...

30 stycznia 2008

Cadbury inwestuje w CSR, pomaga rolnikom z Ghany, Indii, Indonezji i Karaibów

Cadbury rozpoczyna wielki program odpowiedzialności społecznej CSR wraz z United Nations Development Programme. Program Cadbury Cocoa Partnership zamierza wesprzeć 1...

31 stycznia 2008

Omnicom wygrał walkę z inwestorami

Omnicom wygrał proces, jaki wytoczyli mu inwestorzy za zakup kilku spółek internetowych w okresie tzw. boomu internetowego. Zdaniem inwestorów kierownictwo...

31 stycznia 2008

Eurosport najchętniej oglądaną telewizją w Europie

Eurosport jest najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Europie, wynika z EMS - badania firmy Synovate. Na drugiej pozycji jest MTV....

31 stycznia 2008

InBev zmienia opakowania piwa Beck's

Brytyjska agencja designerska Pearlfisher opracowała nowe etykiety butelek i puszek piwa Beck's produkowanego przez InBev. Producentowi zależało, aby nowe opakowania...

31 stycznia 2008

Amerykanie kupili kolejny klub piłkarski w Premiership

Amerykańska firma General Sports & Entertainment, zajmująca się marketingiem sportowym, kupiła angielski klub piłkarski Derby County. Za pakiet 93 proc....

31 stycznia 2008

Największe klapy marketingowe w motoryzacji według MSN Cars

Serwis motoryzacyjny MSN Cars opublikował zestawienie dziesięciu modeli, które uznać można za największą klapę marketingową w motoryzacji. Są to: Fiat...

31 stycznia 2008

Europejczycy zmieniają plany zakupowe po zajrzeniu do sieci

Europejczycy zmieniają plany zakupowe po zajrzeniu do sieci. Według badania European Interactive Advertising Association średnio 40 proc. konsumentów wybiera inną...

31 stycznia 2008

Lancia aktywizuje się w Second Life

Marka samochodów Lancia stworzyła Lancia Village w Second Life - wyspę w kształcie Włoch. Jej architektura ma odzwierciedlać wartości i...

31 stycznia 2008

DDB Worldwide przejmuje obsługę marek lodowych Unilevera

Koncern Unilever wybrał do obsługi reklamowej swoich marek lodów sieć agencyjną DDB Worldwide (Omnicom Group). W pierwszej kolejności agencja zajmie...

31 stycznia 2008

Aquafresh wprowadza innowacyjny żel do mycia zębów w aerozolu

GlaxoSmithKline wprowadza Aquafresh Iso-active, pierwszy w Wielkiej Brytanii żel do mycia zębów w aerozolu. Projekt graficzny opakowania i branding opracowano...

31 stycznia 2008

Nike sięga w nowej kampanii po światowe sportsmenki

Nike rozpoczyna paneuropejską kampanię zachęcającą do uprawiania sportu nową generację młodych kobiet. Kampania "Here I am", przygotowana przez agencję Wieden+Kennedy...

1 lutego 2008

Hotel na sztucznej wyspie w Dubaju szuka agencji

Kerzner International, deweloper luksusowych resortów wakacyjnych, szuka agencji, która obsłuży ATL-owo luksusowy resort w Dubaju. Na short-liście developera znajdują się...

1 lutego 2008

Saatchi przygotuje reklamę na 250-lecie Guinnessa

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu przygotowania kampanii z okazji 250-lecia marki Guinness. W rywalizacji o...

1 lutego 2008

Europejscy kolejarze szukają agencji reklamowej

Europejscy przewoźnicy kolejowi skupieni w konsorcjum Rail Team rozpoczęli poszukiwania agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za ich projekty komunikacyjne. W...

1 lutego 2008

PepsiCo stawia na komunikację powiązaną z Super Bowl

PepsiCo będzie reklamować pięć marek swoich napojów wokół transmisji meczów Super Bowl. Wspierane brandy to: Gatorade G2, Amp Energy, SoBe...

1 lutego 2008

Najnowszy klip Aleshi Dixon promuje Forda Focusa

Firma motoryzacyjna Ford sfinansowała najnowszy klip wideo Aleshi Dixon, byłej wokalistki zespołu Mis-Teeq. Klip promuje zarówno jej najnowszy singiel, jak...

1 lutego 2008

Nik Studzinski kolejnym menedżerem, który opuszcza Publicis w Londynie

Nik Studzinski, executive creative director londyńskiego oddziału sieci agencji reklamowych Publicis, odchodzi z firmy. Ma dołączyć do zespołu Mother jako...

1 lutego 2008

Aktywiści konsumenccy przeciwko znakowaniu żywności systemem GDA

Brytyjska organizacja konsumencka Which? wyraziła swoje oburzenie z powodu przyjęcia przez Unię Europejską systemu oznaczania żywności systemem GDA. Skrót ten...

4 lutego 2008

Chiński rynek reklamy już odczuwa wpływy pekińskiej olimpiady

Nadchodzące igrzyska olimpijskie Pekin 2008 już wpływają na chiński rynek reklamowy - wynika z analiz The Nielsen Company. W 2007...

4 lutego 2008

Microsoft chce przejąć Yahoo!

Koncern Microsoft złożył ofertę zakupu Yahoo!. W piątek zaoferował akcjonariuszom Yahoo! 31 dol. za akcję, czyli o 62 proc. więcej,...

4 lutego 2008

CEO Initiative Worldwide odchodzi na emeryturę

Alec Gerster, chairman i CEO Initiative Worldwide, od marca br. przechodzi na emeryturę. W strukturach sieci zastąpi go Richard Beaven,...

4 lutego 2008

Przychody JCDecaux w ub.r. przekroczyły 2,1 mld funtów

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux zanotowała w 2007 r. przychody na poziomie 2,1 mld funtów. Są one o 8,2 proc....

4 lutego 2008

Graham Lenden odpowiada za globalny marketing marki Rolls-Royce

Graham Lenden został szefem marketingu marki samochodów Rolls-Royce. Ma odpowiadać za realizację projektów marketingowych na całym świecie. Lenden pracował wcześniej...

4 lutego 2008

Act Now - pierwszy zakup Publicis Groupe w 2008 r.

Publicis Groupe przejęła firmę Act Now Production zlokalizowaną w San Francisco. Act Now będzie funkcjonować w ramach sieci Saatchi &...

5 lutego 2008

P&G zwiększa zyski; portfolio kawy przekazuje firmie Folgers

Procter & Gamble zanotował w czwartym kwartale ub.r. wzrost zysku netto i sprzedaży w stosunku do tego samego okresu w...

5 lutego 2008

Strajk scenarzystów amerykańskich bliski zakończenia

Jest szansa, że trwający już trzy miesiące strajk hollywoodzkich scenarzystów zakończy się w lutym br., przed tegoroczną ceremonią rozdania Oscarów....

5 lutego 2008

Pięć domów mediowych w przetargu na Intela

Intel zaprosił pięć domów mediowych do przetargu na obsługę globalnego budżetu mediowego. Są to agencje: Starcom, OMD, MEC, ZenithOptimedia oraz...

5 lutego 2008

Kostka Rubika symbolem tworzenia nowej Hondy FCX Clarity

Honda wykorzystuje w reklamach telewizyjnych kostkę Rubika jako symbol procesu powstawania nowego modelu Hondy FCX Clarity, samochodu, który nie zanieczyszcza...

5 lutego 2008

Ponad 80 proc. marketerów planuje wzrost wydatków na e-mail marketing

Ponad 80 proc. brytyjskich marketerów planuje wzrost wydatków na e-mail marketing - wynika z danych Direct Marketing Association. Badanie wskazuje...

6 lutego 2008

Google rozczarowało wynikami finansowymi za 2007 rok

Zyski Google za ostatni kwartał 2007 r. wzrosły o 17 proc. w stosunku do kwoty 1,2 mld dol. w skali...

6 lutego 2008

Armani inwestuje we wsparcie online zapachów dla kobiet i mężczyzn

Włoska marka Armani szuka agencji interaktywnej, która ma się zająć rozwijaniem działań komunikacyjnych w internecie. Chodzi przede wszystkim o wsparcie...

6 lutego 2008

Timberland powierzył obsługę globalnego budżetu Leagas Delaney

Agencja reklamowa Leagas Delaney rozpocznie obsługę globalnego budżetu działań komunikacyjnych firmy Timberland, producenta sprzętu i odzieży turystycznej. Pierwsza kampania reklamowa...

6 lutego 2008

Rani Raad odpowiada za sprzedaż CNN Int. w regionie EMEA

Rani Raad objęła stanowisko senior vice-presidenta stacji telewizyjnej CNN International i będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w regionie EMEA. Ma...

6 lutego 2008

Reebok wykorzysta w komunikacji wizerunek boksera Amira Khana

Reebok wykorzysta w swoich działaniach wizerunek wschodzącej gwiazdy boksu Amira Khana. Przygotowywany jest m.in. film reklamowy w technologii 3D, który...

6 lutego 2008

Wayne Dunsford dyrektorem generalnym kanału JimJam

Chello Zone, międzynarodowy nadawca i dystrybutor tematycznych kanałów telewizyjnych, powołał Wayne'a Dunsforda na stanowisko dyrektora generalnego globalnego kanału dla dzieci...

6 lutego 2008

Adidas uruchamia w Nowym Jorku i Berlinie nową koncepcję sklepów

Berlin oraz Nowy Jork będą pierwszymi miastami, w których zagości nowa koncepcja sklepów Adidas Originals (sklepy firmowe w stylu atelier)....

6 lutego 2008

Coca-Cola może zrewidować swoją politykę interaktywną w Europie

Coca-Cola może zrewidować swoją politykę interaktywną w Europie. Wiadomo, że ma zwiększyć wydatki na internet, ale nie jest jasne, czy...

7 lutego 2008

Publicis zajmie się obsługą budżetu reklamowego EADS

Agencja reklamowa Publicis zajmie się obsługą międzynarodowego budżetu reklamowego grupy EADS (European Aeronautic Defence and Space Company), zajmującej się technologiami...

7 lutego 2008

Nokia zawęża listę agencji reklamowych, z którymi będzie współpracować

Nokia chce zawęzić współpracę z agencjami reklamowymi do kilku sieci. W tej chwili współpracuje z około 500 partnerami, chce jednak...

7 lutego 2008

Diageo wprowadza do globalnego portfolio markę wódki Ketel One

Koncern Diageo i rodzina Nolet, do której należy marka super premium wódki Ketel One, utworzyli joint venture (po 50 proc....

7 lutego 2008

Unilever przejmuje w Rosji wiodącego producenta lodów - Inmarko

Unilever przejmuje wiodącego producenta lodów w Rosji - firmę Inmarko. Inmarko ma 9-proc. udział na tamtejszym rynku lodów. Marka istnieje...

7 lutego 2008

Motorola uniknęła zakazu reklam Razr2

Brytyjska Advertising Standards Authority otrzymała dziewięć skarg od widzów i czytelników, którzy twierdzili, że reklamy w kampanii telefonów komórkowych Motorola...

7 lutego 2008

Photon przejmuje Naked Communications

Australijska grupa Photon rozpoczęła procedurę przejęcia agencji Naked Communications. Transakcja została rozłożona na cztery lata, a jej całościowa wartość uzależniona...

7 lutego 2008

CNBC Europe zmienia formaty programowe

Europejski kanał biznesowy CNBC Europe zmienia formułę swoich codziennych formatów programowych. Londyńska centrala stacji poinformowała, że teraz nacisk zostanie położony...

7 lutego 2008

Coca-Cola przejmuje 40 proc. udziałów producenta organicznej herbaty Honest Tea

Coca-Cola przejmuje 40 proc. udziałów brytyjskiego producenta organicznej herbaty mrożonej Honest Tea. Wartość transakcji to 22 mln funtów. Marka Honest...

8 lutego 2008

Kilka awansów w dziale międzynarodowych licencji Axel Springer

Axel Springer awansował kilku menedżerów w dziale międzynarodowych licencji. Tim Besser został dyrektorem tego działu. Podlega Patrickowi Wehrmannowi, dyrektorowi grupy...

8 lutego 2008

NASA szuka agencji interaktywnej

Amerykańska agencja kosmiczna National Aeronautics and Space Administration (NASA) prowadzi w Londynie konkurs na agencję interaktywną. Podmiot, który wygra, będzie...