M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 lutego 2008

Madonna wsparła kontrowersyjne otwarcie sklepu Gucciego

Madonna wzięła udział w imprezie inaugurującej otwarcie nowego butiku Gucciego. Na kolację zaproszono także takie gwiazdy, jak: Tom Cruise, Katie...

8 lutego 2008

Vincent Bollore może wywołać wojnę o przejęcie Aegis

Milioner i szef Havasa Vincent Bollore może wywołać wojnę o przejęcie holdingu reklamowego Aegis Group. Bollore ma podobno zamiar złożyć...

8 lutego 2008

Kosmetyki i innowacje napędzały lepszą sprzedaż Unilevera w ub.r.

Unilever ogłosił wzrost sprzedaży w czwartym kwartale ub.r. o 6,1 proc., a w całym 2007 r. o 5,5 proc. Dobre...

11 lutego 2008

Jessica Sibley przechodzi z WSJ do "Business Weeka"

Jessica Sibley, związana dotychczas z "The Wall Street Journal", gdzie zajmowała stanowisko sales executive, objęła nowo utworzone stanowisko worldwide publisher...

11 lutego 2008

Goodyear reorganizuje struktury regionalne

W koncernie Goodyear rozpoczęła działalność nowa strategiczna jednostka biznesowa - Region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Obejmuje ona byłe...

11 lutego 2008

Metro International skończyło miniony rok stratą ponad 27 mln dol.

Grupa Metro International, wydawca bezpłatnego "Metra" w ponad 100 miastach świata, zakończyła miniony rok stratą w wysokości 27,6 mln dol....

11 lutego 2008

Zmiany w managemencie sieci Scholz & Friends

Sebastian Turnet i Thomas Heilnman, partnerzy sieci The Scholz & Friends Group, pracujący na stanowiskach chief executive officers, ustępują z...

11 lutego 2008

Stephane Cottin wiceprezesem ds. marketingu Nissana na Europę

Stephane Cottin obejmie od 1 kwietnia br. stanowisko vice president of marketing na Europę w Nissanie. Zastąpi Paula Willcoksa, który...

11 lutego 2008

Australijska organizacja turystyczna rozpisała globalny przetarg

Australijska organizacja turystyczna ogłosiła globalny konkurs na agencję reklamową i dom mediowy. Wartość budżetu mediowego szacowana jest na 51 mln...

11 lutego 2008

Nielsen inwestuje w firmę neuromarketingową NeuroFocus

Nielsen inwestuje w firmę neuromarketingową NeuroFocus. Szczegóły tej transakcji nie są znane. Wiadomo, że obie firmy mają sformować joint venture,...

11 lutego 2008

MirriAd będzie umieszczać branded content w bollywoodzkich produkcjach

MirriAd, firma zajmująca się umieszczaniem marek w produkcjach filmowych, zawarła porozumienie z hinduskim dystrybutorem i promotorem filmów bollywoodzkich - firmą...

11 lutego 2008

Citibank szuka agencji interaktywnej do paneuropejskiego projektu

Citibank, który w ub.r. przejął brytyjski bank internetowy Egg, zaprosił wybrane agencje interaktywne do przeglądu na obsługę paneuropejskiego budżetu. Lista...

11 lutego 2008

InBev chce przejąć Anheuser-Busch

Belgijski browar InBev rozmawia o przejęciu amerykańskiego Anheuser-Busch, właściciela marki Budweiser. InBev jest obecnie drugim co do wielkości graczem na...

12 lutego 2008

Marian Salzman przechodzi z JWT do Porter Novelli

Marian Salzman, worldwide chief marketing officer sieci agencyjnej JWT (WPP Group), przechodzi do sieci agencji PR Porter Novelli (Omnicom Group),...

12 lutego 2008

Nestle wprowadzi niebieskie Smarties z naturalnym barwnikiem

Nestle Rowntree ponownie wprowadzi niebieski wariant cukierków Smarties po ich blisko dwuletniej nieobecności na rynku. Na wycofanie niebieskich Smarties istniejących...

12 lutego 2008

Bob Horvath będzie zarządzał siecią Rapp Collins Worldwide

Sieć Rapp Collins Worldwide awansowała Boba Horvartha, dotychczas chief executive officera regionu Ameryki Północnej, na CEO całej sieci. Horvath zastąpi...

12 lutego 2008

Wieden & Kennedy autorem kampanii "Save the Children's"

Ruszyła pierwsza zintegrowana kampania mająca na celu ochroną życia dzieci "Save the Children's". Pokazuje ona, że w prosty sposób możemy...

12 lutego 2008

Yahoo! woli fuzję z AOL zamiast z Microsoftem

Yahoo! rozważa fuzję z AOL, aby w ten sposób uniknąć przejęcia przez Microsoft. Właścicielem AOL jest Time Warner, który tydzień...

12 lutego 2008

MediaCom zdobył europejski budżet MiTAC

Firma MiTAC, właściciel marek sprzętu nawigacyjnego Navman i Mio, skonsolidowała swój europejski budżet w domu mediowym MediaCom. Wartość tego budżetu...

12 lutego 2008

Christina Norman, prezes MTV, rozstaje się z firmą

Christina Norman, prezes MTV, z końcem lutego rozstanie się z firmą. Z MTV Networks związana była przez 17 lat. Nie...

12 lutego 2008

NuConomy - nowa akwizycja WPP Group

Holding reklamowy WPP Group kupił udziały w NuConomy - firmie zajmującej się analizami internetowymi zlokalizowanej w Dolinie Krzemowej, mającej oddziały...

12 lutego 2008

Sieć O2 uruchamia wideomagazyn o modzie dla swoich abonentów

Brytyjski operator komórkowy O2 uruchomił wideomagazyn o modzie o nazwie Fashion Fix z informacjami o ciuchach, wyprzedażach, gwiazdach, plotkach etc....

13 lutego 2008

Producenci komórek wydadzą miliony, by konkurować z iPhone'em

Podczas trwającej w Barcelonie imprezy branżowej Mobile World Congress przedstawiciele producentów telefonów komórkowych zaprezentowali strategie marketingowe na br. Sony Ericsson...

13 lutego 2008

British Airways skonsoliduje marketing bezpośredni i działania interaktywne

British Airways chce powierzyć globalne działania interaktywne i marketing bezpośredni jednej agencji. Firma zakończyła 20-letnią współpracę z agencjami Tullo Marshall...

13 lutego 2008

GSMA chce opracować standardy reklam w komórkach

GSM Association (GSMA) ogłosiło, że pięciu wiodących europejskich operatorów komórkowych: Vodafone Group, Telefonica O2, T-Mobile International, France Telecom-Orange oraz 3,...

13 lutego 2008

MediaCom wygrał globalny przetarg Della

MediaCom wygrał w globalnym przetargu na planowanie i zakup mediów dla firmy komputerowej Dell. Wartość budżetu szacowana jest na 850...

13 lutego 2008

P&G reklamodawcą roku w Cannes

Koncern Procter & Gamble otrzyma podczas tegorocznej 55. edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions tytuł Reklamodawcy Roku. Tytuł jest przyznawany firmie,...

13 lutego 2008

Agencje złem koniecznym dla marketerów - raport Forrester Research

Z najnowszego raportu firmy badawczej Forrester Research wynika, że konsumenci w coraz mniejszym stopniu podejmą decyzje zakupowe pod wpływem reklamy...

13 lutego 2008

Launch dwóch modeli Volvo wykorzystuje działania marketingu bezpośredniego

Volvo rozpoczyna dwuetapową kampanię directmarketingową wspierającą launch dwóch modeli samochodów: V70 i V50 R-design. Kampania przygotowana przez EHS Brann Cirencester...

13 lutego 2008

Microsoft może wrogo przejąć Yahoo!

Microsoft może wrogo przejąć Yahoo!. Portal ten ostatnio odrzucił propozycję firmy Billa Gatesa dotyczącą przejęcia za 44,6 mld dol. i...

14 lutego 2008

Yahoo! kupiła za 160 mln dol. Maven Networks

Yahoo! kupiła za 160 mln dol. Maven Networks, firmę zarządzającą technologiami wideo. Yahoo! wykorzysta serwis m.in. do rozszerzenia reklamy w...

14 lutego 2008

Nokia umieści wyszukiwarkę Google w swoich telefonach

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia podpisał z koncernem Google umowę, w myśl której umieści w swoich telefonach Nokia N96, Nokia...

14 lutego 2008

Strajk redakcji "Les Echos" po odejściu Israelewicza

Dziennikarze francuskiej gazety biznesowej "Les Echos" rozpoczęli strajk po tym, jak Erik Israelewicz, redaktor tytułu, odszedł z firmy. Israelewicz twierdzi,...

14 lutego 2008

Na walentynki - ostrzeżenie przed ciążą skierowane do nastolatków

Z okazji walentynek w Wielkiej Brytanii wystartowała kampania społeczna, która ma na celu zredukowanie liczby ciąż wśród nastolatek. Kampania mówi...

14 lutego 2008

Sojusz operatorów komórkowych przeciwko seksualnemu wykorzystywaniu dzieci

Europejscy operatorzy telefonii komórkowych zawarli porozumienie przeciwko seksualnemu wykorzystywaniu dzieci. Sojusz z inicjatywy stowarzyszenia GSM (GSMA) podpisali m.in.: Mobilkom Austria,...

14 lutego 2008

Amerykańscy scenarzyści po 100 dniach zakończyli strajk

Amerykańscy scenarzyści związani z Hollywood i zrzeszeni w Writer's Guild of America (WGA) zakończyli strajk trwający ponad trzy miesiące. Ponad...

14 lutego 2008

Agencja Lowe France zdobyła paneuropejski budżet reklamowy Kii Cee'd; w Polsce obsługa bez zmian

Agencja reklamowa Lowe France zwyciężyła w paneuropejskim przetargu prowadzonym przez Kia Motors Corporation dla modelu Kia Cee'd. Lowe Strateus zajmie...

14 lutego 2008

GroupM kupiła LaComunidad

GroupM przejęła większość udziałów w interaktywnej agencji LaComunidad, specjalizującej się m.in. w kampaniach wirusowych. Firma powstała w 2003 r. w...

15 lutego 2008

LG wprowadzi telefony z darmowym dostępem do plików muzycznych

LG wprowadza pierwszy telefon oferujący użytkownikom darmowy, nieograniczony dostęp do plików muzycznych. Opiera się to na współpracy z firmą Omnifone,...

15 lutego 2008

Tygodnik "The Business" zostanie zamknięty

Press Holdings Media Group, wydawca tygodnika ekonomicznego "The Business", zdecydował o zamknięciu tytułu, a jednocześnie ogłosił plany wydawnicze dotyczące comiesięcznego...

15 lutego 2008

HP szuka w Europie agencji directmarketingowej

HP rozpisał przetarg na obsługę directmarketingową w Europie. Wartość budżetu szacowana jest na 15 mln funtów. Dotychczas agencją współpracującą z...

15 lutego 2008

Publicis Groupe rozczarowuje małym wzrostem zysku za 2007 r.

Publicis Groupe ogłosiła wyniki finansowe za 2007 rok. Zysk po opodatkowaniu w stosunku do roku 2006 wzrósł o zaledwie 1,5...

15 lutego 2008

Engine kupił agencje Partners Andrews Aldridge i Fuel

Spółka Engine Group kupiła za 18 mln funtów agencję marketingu bezpośredniego Partners Andrews Aldridge oraz jej oddział zajmujący się bazami...

15 lutego 2008

News Corp. może przejąć Yahoo! i połączyć go z MySpace

News Corp. może przejąć Yahoo! - wynika z nieoficjalnych informacji. News Corp. miałby połączyć swój serwis MySpace z serwisami portalu....

15 lutego 2008

FIFA rozpoczęła współpracę z Ericssonem

Firma Ericsson, dostawca usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych, rozpoczęła współpracę z FIFA, w ramach której organizacja będzie wykorzystywać platformy...

15 lutego 2008

Benetton pokazuje w najnowszej kampanii, jak pracują Senegalczycy

Benetton rozpoczął globalną kampanię pod tytułem "Africa works", która przedstawia, w jaki sposób Senegalczycy radzą sobie z ubóstwem i biedą....

15 lutego 2008

HeathWallace - kolejny w tym tygodniu nabytek WPP Group

WPP Group kupiła 75-proc. pakiet udziałów w brytyjskiej agencji interaktywnej HeathWallace. Nieznana jest kwota transakcji. Istniejąca od 2001 r. HeathWallace...

18 lutego 2008

Havas odnotowuje wysoki wzrost organiczny w IV kw., Publicis ma większy wzrost przychodów

Ostatni kwartał roku holding reklamowy Havas zakończył 4,1-proc. wzrostem przychodów (1,5 mld euro) w stosunku do roku ubiegłego. Wzrost organiczny...

18 lutego 2008

OgilvyOne globalnie współpracuje z siecią Acision

OgilvyOne Worldwide (WPP Group) połączyła się z siecią Acision, specjalizującą się w komunikacji komórkowej, tworząc silniejszą grupę do realizacji zadań...

18 lutego 2008

Disney stworzył short-listę w przetargu na media

Walt Disney Studios wybrał cztery domy mediowe do kolejnego etapu konkursu na obsługę europejskiego budżetu. Na short-liście znalazły się: Carat,...