M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 marca 2008

InterContinental Hotels prowadzi przetarg w regionie EMEA

InterContinental Hotels Group (IHG) prowadzi przetarg, którego celem jest wybór firmy marketing services w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)....

12 marca 2008

Olympus znów będzie inwestować w sponsoring Formuły 1

Producent sprzętu fotograficznego Olympus ponownie będzie inwestować w komunikację marketingową związaną ze sponsoringiem wyścigów samochodowych Formuły 1. Ma to związek...

12 marca 2008

Boots chce wypromować No7 jako markę globalną

Firma Boots przegląda oferty agencji reklamowych związane z obsługą marki No7 Protect & Perfect Beauty. Marketer chce, aby agencja przygotowała...

12 marca 2008

Sony Ericsson ma realizować globalny projekt sponsoringowy

Sony Ericsson wybrało agencję reklamową Iris do obsługi globalnego projektu marketingowego związanego ze sponsoringiem sportowym. Ma to przede wszystkim związek...

12 marca 2008

Havas osiągnął w 2007 r. zysk na poziomie 130 mln dol.

Holding reklamowy Havas w 2007 r. osiągnął zysk na poziomie 130 mln dol. Wzrost organiczny wyniósł 7,1 proc. i jest...

12 marca 2008

McDonald's prowadzi śledztwo w sprawie kuponów dla dzieci

McDonald's w Wielkiej Brytanii prowadzi wewnętrzne śledztwo w sprawie kuponów dystrybuowanych wśród dzieci, które uprawniały do bezpłatnego otrzymania kanapek Big...

13 marca 2008

Whisky Grant's zmienia opakowania

Marka Grant's zmieniła opakowanie. Słynna szkocka whisky, która od 1957 r. używała trójkątnej butelki, zmieniła wygląd, aby wyraźniej odróżnić się...

13 marca 2008

Celebrity coraz mniej działają na Brytyjki

Ostatnie badania firmy Mintel przeprowadzone na Brytyjkach pokazują, że mieszkanki Wysp coraz mniej chętnie wydają duże pieniądze na markowe torebki...

13 marca 2008

Hertz centralizuje obsługę budżetu reklamowego w Europie

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz konsoliduje obsługę budżetu reklamowego w Europie. Po przetargu podjęto decyzję o wyborze agencji reklamowej Iris Worldwide....

13 marca 2008

JCDecaux odnotował 8,2 proc. wzrostu w 2007 r.

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux, działająca w skali międzynarodowej, opublikowała informacje na temat wyników finansowych za 2007 r. Wynika z...

13 marca 2008

Produkty fair trade najbardziej pożądane w USA

Produkty fair trade zdobywają konsumentów - wynika z najnowszego raportu firmy Datamonitor obejmującego 11 najbardziej rozwiniętych rynków na świecie. Od...

13 marca 2008

Aegis reaktywuje Carat Direct

Holding Aegis reaktywuje w ramach Carata dywizję Carat Direct. Chce w ten sposób uwydatnić wpływ, jaki na działania directmarketingowe ma...

14 marca 2008

TiVo podpisało umowę z Google na temat współpracy z YouTube

Firma TiVo podpisała umowę z Google dotyczącą należącej do niej witryny YouTube. Współpraca umożliwi Amerykanom oglądanie serwisu YouTube w odbiornikach...

14 marca 2008

Nick Bell ma zostać global creative directorem w DDB

Nick Bell, były executive creative director w sieci agencyjnej JWT, prawdopodobnie dołączy do DDB, gdzie obejmie nowo utworzone stanowisko global...

14 marca 2008

Peugeot uruchamia kanał Web TV

Firma motoryzacyjna Peugeot z okazji trwającego Salonu Samochodowego Genewa 2008 uruchomiła kanał Web TV. Dostępna poprzez istniejący adres www.peugeot.com strona...

14 marca 2008

Paul McCartney wystąpił w reklamach społecznych PETA

Sir Paul McCartney występuje na plakacie i w najnowszej reklamie internetowej organizacji PETA (People for the Ethical Treatment of Animals),...

14 marca 2008

Ford ma wspierać marketingowo model Kuga w Europie

Ford planuje realizację paneuropejskiego projektu marketingowego, którego celem jest wsparcie debiutu rynkowego samochodu o nazwie Kuga. Jest to nowe auto...

14 marca 2008

AOL przejmuje serwis społecznościowy Bebo za 850 mln dol.

Koncern AOL kupił kierowany do nastolatków portal społecznościowy Bebo za kwotę 850 mln dol. Obecnie z serwisu korzysta ok. 40...

14 marca 2008

Sony ma prawa do "Who wants to be a millionaire"

Sony Pictures Television International przejęło firmę 2Waytraffic, właściciela praw do telewizyjnego formatu rozrywkowego "Who wants to be a millionaire". Wartość...

14 marca 2008

Renault prowadzi globalny przetarg na komunikację internetową

Koncern motoryzacyjny Renault ogłosił przetarg na globalną obsługę budżetu reklamowego w internecie. Według nieoficjalnych informacji biorą w nim udział agencje:...

14 marca 2008

MindShare uruchamia agencję interaktywną

Sieć domów mediowych MindShare ma stworzyć agencję kreatywną wyspecjalizowaną w kreacji internetowej. Trwają rozmowy z kandydatami do pracy w nowej...

17 marca 2008

Yahoo! przeniesie europejską centralę z Londynu do Genewy

Koncern internetowy Yahoo! zamierza przenieść swoją europejską centralę z Londynu do Genewy. Firma tego nie potwierdza, ale prawdopodobnie powodem są...

17 marca 2008

Króliki Play-Doh znów będą reklamować telewizory Bravia

Agencja reklamowa Fallon po raz kolejny wykorzysta w reklamach telewizorów Bravia (z portfolio Sony) wizerunek kolorowych królików Play-Doh, wykonanych z...

17 marca 2008

Coca-Cola wprowadza markę wody Glaceau do Europy

Coca-Cola podjęła decyzję o rozpoczęciu sprzedaży wód witaminizowanych marki Glaceau w Europie. Dotąd produkt był dostępny wyłącznie w Stanach Zjednoczonych....

17 marca 2008

Clooney naciska na Omegę w kwestii Darfuru

Producent zegarków firma Omega nie wycofa się z udziału w olimpiadzie w Pekinie i nie wystąpi przeciwko chińskiej polityce zagranicznej...

17 marca 2008

Igrzyska olimpijskie spowodują wzrost rynku reklamy TV o około 6 proc.

Igrzyska olimpijskie w Pekinie spowodują wzrost przychodów netto na globalnym rynku reklamy telewizyjnej na poziomie 5,6 proc. - podaje raport...

17 marca 2008

"Top Gear" tej jesieni zadebiutuje w Londynie z cyklem eventów

BBC Worldwide poszerzy markę "Top Gear". Zaplanowano cykl eventów "Top Gear Live" w partnerstwie z Ingenious Brand Events. Projekt zadebiutuje...

17 marca 2008

Mitsubishi I Nissan rozszerzają współpracę w zakresie produkcji małych samochodów

Mitsubishi Motors Corporation i Nissan Motor Co., Ltd. poszerzają współpracę produkcyjną (OEM) w segmencie małych samochodów. Dotychczas obowiązujące porozumienie Nissana...

17 marca 2008

François Goupil De Bouille awansuje w strukturach Nissana

François Goupil De Bouille, obecnie pełniący funkcję dyrektora zarządzającego został awansowany na stanowisko vice president sales operations w Nissan Sales...

17 marca 2008

Marketingowcy McDonald's nie wiedzą, że istnieje YouTube

Marketingowcy McDonald's nie wiedzą, że istnieje YouTube - taką opinię wyraził o swoich kolegach Johan Jervoe, wiceprezes McDonald's ds. globalnego...

18 marca 2008

Stella Artois nie będzie dłużej sponsorować imprez tenisowych

Browar InBev zdecydował o zakończeniu sponsoringu imprez tenisowych, który był wykorzystywany do wspierania marki piwa Stella Artois. Po raz ostatni...

18 marca 2008

"Sex and the City" popularniejszy wśród reklamodawców niż Bond

Film "Sex and the City" jest bardzo popularny wśród reklamodawców i prawdopodobnie przyciągnie większą rzeszę widzów niż ostatnia realizacja z...

18 marca 2008

Anne Belec odpowiada za globalny marketing Forda

Koncern motoryzacyjny Ford Motor Company poinformował o objęciu przez Anne Belec stanowiska director of global marketing. Ma być ona odpowiedzialna...

18 marca 2008

Kirk McPherson rozstaje się z MindShare

Kirk McPherson, worldwide new business director MindShare, opuszcza ten dom mediowy. Dla sieci WPP pracował od dziewięciu lat. McPherson powiedział,...

18 marca 2008

Mcgarrybowen kolejną agencją pracującą dla HP

Do listy agencji pracujących dla Hewlett-Packard dołączyła niezależna agencja Mcgarrybowen, której koncern powierzył międzynarodowy projekt reklamowy. HP w dalszym ciągu...

18 marca 2008

Gwiazdy futbolu w nowej akcji społecznościowej Pepsi

Pepsi rozpoczyna projekt społecznościowy wykorzystujący wizerunek gwiazd futbolu. Są wśród nich: David Beckham, Thierry Henry, Ronaldinho, Cesc Fabregas i Lionel...

19 marca 2008

ZenithOptimedia wprowadza reorganizację w buyingu

Sieć ZenithOptimedia przeprowadzi reorganizację w strukturach buyingu. Dotychczasowe zespoły mediowe zostaną przekształcone w teamy klienckie. Zdaniem przedstawicieli Zenitha restrukturyzacja pozwoli...

19 marca 2008

Zmiany w europejskim zespole zarządzającym Forda

Ford wprowadza zmiany w zespole menedżerskim w Europie. Stephen Odell objął stanowisko chief operating officera. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój...

19 marca 2008

Kurt Cobain wykorzystany przez Converse w kampanii z okazji 100-lecia marki

Marka Converse wprowadzi na rynek kolekcję obuwia sportowego z rysunkami i fragmentami tekstów z dziennika legendy muzyki grunge Kurta Cobaina,...

19 marca 2008

Anthony Minghella, reżyser "The English Patient", zmarł w wieku 54 lat

Zmarł Anthony Minghella, reżyser m.in. filmu "The English Patient", za którego otrzymał Oscara. Miał 54 lata. Pisał również scenariusze m.in....

19 marca 2008

Najnowszy singiel Madonny zadebiutował w reklamie Sunsilka

Pierwszy singiel z najnowszej płyty Madonny zadebiutował w najnowszej kampanii telewizyjnej szamponu Sunsilk. Utwór pt. "4 Minutes (to Save the...

19 marca 2008

BMW aktywizuje działania w serwisach społecznościowych

BMW zamierza skupić działalność na takich serwisach społecznościowych, jak: Facebook, MySpace czy Bebo. Chce w ten sposób dotrzeć do potencjalnych...

20 marca 2008

Leo Burnett będzie pracować z marką Clearblue Easy firmy P&G

Agencja reklamowa Leo Burnett zwyciężyła w globalnym przetargu firmy Procter & Gamble na obsługę działań kreatywnych dla marki Clearblue Easy....

20 marca 2008

Vodafone angażuje się w promocję nowej płyty Madonny

Firma telekomunikacyjna Vodafone oraz wytwórnia muzyczna Warner Music International podpisały porozumienie w sprawie realizacji wspólnych projektów promocyjnych wspierających sprzedaż najnowszej...

20 marca 2008

Festiwal w Canness poszerza kategorię Film

Jury tegorocznej edycji festiwalu reklamowego w Cannes zdecydowało o poszerzeniu kategorii Film. Można do niej zgłaszać już nie tylko spoty...

20 marca 2008

Chiny blokują dostęp do YouTube w związku z sytuacją w Tybecie

Chińskie władze zablokowały dostęp do YouTube po tym, jak w miniony weekend pojawiły się w serwisie filmy z demonstracji w...

20 marca 2008

Grupa Aegis odnotowała ok. 18-procentowy wzrost zysku w 2007 r.

Grupa mediowa Aegis podała, że jej zysk przed opodatkowaniem w 2007 r. wzrósł o 17,6 proc. w stosunku do 2006...

20 marca 2008

GM zwiększy wydatki na internet kosztem telewizji i prasy

General Motors (GM) planuje radykalne zmiany w alokacji wydatków na reklamę w najbliższych trzech latach. Z nieoficjalnych informacji wynika, że...

20 marca 2008

Według Carata rynek reklamowy w 2008 r. wzrośnie o 6 proc.

Sieć domów mediowych Carat przewiduje 6-procentowy wzrost wydatków reklamowych na świecie w 2008 r. i 4,9-procentowy wzrost w 2009 r....

21 marca 2008

Red Bull zrezygnuje ze wspierania zespołu F1 Toro Rosso

Red Bull zapowiedział, że sprzeda swoją drużynę Formuły 1 Toro Rosso. To konsekwencja zmian w przepisach zawodów. Red Bull zaangażowany...