Apple rozważa sprzedaż iPodów i iPhone'ów z nielimitowanym dostępem do iTunes
Firma Apple rozważa wprowadzenie nowego modelu sprzedaży - nabywcy odtwarzaczy muzycznych iPod i telefonów iPhone w zamian za dodatkową opłatę...
Firma Apple rozważa wprowadzenie nowego modelu sprzedaży - nabywcy odtwarzaczy muzycznych iPod i telefonów iPhone w zamian za dodatkową opłatę...
Nokia chce promować funkcje swojego nowego telefonu N82 nie poprzez klasyczne działania reklamowe, ale poprzez prezentację "w akcji". W tym...
"The Financial Times" prowadzi relaunch magazynu "FT Wealth". Dodatek do gazety ma być magazynem wysokiej jakości. Pismo będzie się ukazywało...
Agencja Leo Burnett zdobywa budżet projektu "Trust" McDonald's w Wielkiej Brytanii. Wcześniej projekt ten obsługiwała agencja TBWA London. Kampania "Trust"...
Kierowca wyścigowy Lewis Hamilton, gwiazda zawodów Formuły 1, wystąpi w najnowszej kampanii operatora telefonii komórkowej Vodafone. Spot reklamowy przygotowała agencja...
Amy Eagle, dyrektor działu client service w Kirshenbaum Bond + Partners, rozpocznie pracę w agencji DDB, gdzie zajmie się obsługą...
Koncern Disneya przebudowuję swoją europejską strukturę organizacyjną. Połączone zostaną działy programowe i sprzedażowe. Zespoły Disney Channel, sportowego ESPN i Disney-ABC...
Gazety codzienne w Wielkiej Brytanii w wydaniach online powinny naśladować Google. Celem website'ów brytyjskich dzienników powinno być adaptowanie systemu obliczania...
Szwedzka IKEA zamierza zintensyfikować inwestycje w państwach powstałych po rozpadzie Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich. Tylko w lutym br. sprzedaż w...
Reklama out of home utrzymywała w 2007 r. wyższą dynamikę wzrostu niż inne media, jak pokazują dane Outdoor Advertising Association...
Mercedes-Benz USA wyda kilka milionów dolarów na reklamę swoich aut w kinowej wersji serialowego przeboju HBO "Seks w wielkim mieście"...
Brytyjscy parlamentarzyści oskarżają firmę motoryzacyjną Citroen o wykorzystanie nazistowskich wątków w kampanii reklamowej. Chodzi o kreację autorstwa agenci reklamowej Euro...
Dystrybutor marek luksusowych LVMH rozstrzygnął przetarg na obsługę międzynarodowych działań reklamowych wspierających sprzedaż szampana Krug. Marketer wybrał nowojorski butik reklamowy...
Według badań zleconych przez firmę marketing services Ogilvy Action nawiązanie w komunikacji marketingowej do idei i problemów społecznych skuteczniej wpływa...
Peter Fitton objął nowo utworzone stanowisko vicepresident of international sales w Disney Media Advertising Sales & Marketing Group. Będzie odpowiedzialny...
Producent biżuterii Swarovski nawiązał współpracę z firmą kosmetyczną Clarins. Powstałe w jej wyniku produkty firmowane marką Swarovski mają na rynku...
Western Union, firma zajmująca się międzynarodowymi transferami pieniężnymi, nawiązała współpracę z siecią agencji interaktywnych Profero. Wraz z firmami Plan.net i...
Red Bull wprowadza na rynek nową markę Red Bull Simply Cola. Pozycjonuje ją w segmencie premium jako naturalną alternatywę dla...
Ford ogłosił oficjalnie informację o sprzedaży swoich luksusowych marek Jaguar i Land Rover. Kwota, jaką będzie musiał zapłacić koncern Tata...
Agencja reklamowa Fallon przygotowała najnowszą kampanię internetową dla firmy Sony. Pomysłodawcy wierzą, że nowy spot trafi m.in. na popularne blogi....
W najnowszej kampanii reklamowej, startującej w kwietniu br., Volkswagen wraca do swoich niemieckich korzeni. W reklamach pojawi się gadający VW...
Michelin będzie nadal inwestować w przewodniki i mapy jako narzędzie budowy brandu. Jest to odpowiedź na rosnącą konkurencję ze strony...
Według najnowszego raportu TNS Media Intelligence wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych spadają. Jak wynika z raportu 0,1-procentowy spadek odnotowany...
Sieć agencyjna Euro RSCG Worldwide powołała nowy skład zespołu zarządzającego w Europie. Zmiany związane są z odejściem Pierre'a Lecosse'a, dotychczasowego...
Jonathan Lister obejmie stanowisko senior vice-president of operations w europejskim oddziale koncernu mediowego AOL. Będzie odpowiedzialny m.in. za programming, w...
Firma designerska Siebert Head zaprojektowała nowe brand identity dla marki bułgarskiego piwa Zagorka, należącj do portfolio Heinekena. Brand po zmianach...
Dee Dutta, global corporate vice president i head of marketing, odchodzi z Sony Ericsson po sześciu latach pracy. Nie zdradza...
Rod Stewart, znany rockman, wypuścił na rynek własną linię odzieży. Można ją zamówić w sklepie internetowym, na oficjalnej witrynie Roda...
Eurosport wybrał agencję reklamową Grey do przygotowania europejskiego projektu repozycjonowania marki kanału i promocji wśród odbiorców. Projekt zostanie przygotowany wspólnie...
Nokia będzie promować telefony wyposażone w GPS. Na rynku brytyjskim kampania ruszy w drugiej połowie roku. Obejmie ona głownie telewizję,...
Wykup wartych 20 mld dol. akcji Clear Channel przez fundusze private equity Thomas H. Lee Partners i Bain Capital Partners...
Modelka Agyness Deyn została twarzą kolekcji obuwia sportowego Reebok - Reebok Freestyle. Kolekcja Freestyle Cities Collection obejmuje sześć różnych modeli...
Sergey Brin i Larry Page, współzałożyciele Google, także w 2007 r. pobrali jedynie 1-dolarowe roczne wynagrodzenie. Także chief executive Google...
Linie lotnicze Emirates podjęły decyzję o konsolidacji globalnego budżetu mediowego w Publicis Group Media. Jego wartość szacuje się na 150...
Sieć agencyjna OgilvyOne zajmie się obsługą budżetu reklamowego marki Omo z portfolio Unilevera w zakresie działań online. Jest to efekt...
Grupa M&C Saatchi zanotowała znaczący wzrost biznesu. W 2007 r. zysk grupy przed opodatkowaniem wzrósł do 8 mln funtów. Rok...
Unilever oraz portal społecznościowy Bebo rozpoczęły współpracę przy realizacji wspólnego projektu online. Jedna z marek firmy, dezodorant Sure Girl, będzie...
Producent telefonów komórkowych Nokia powołał na stanowisko global media directora Charliego Stopforda, który wcześniej pracował jako media director w koncernie...
Municipal Company Promocion de Madrid realizuje w mediach należących do grupy CNN kampanię reklamową portalu esMadrid.com kierowaną do turystów i...
Worldwide Partners, sieć ok. 90 niezależnych firm marketingowych, zmienia strategię - będzie bardziej agresywną spółką holdingową, aby móc konkurować o...
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zwrócił się do chińskich władz, by zagwarantowały, że nie będą cenzurować telewizyjnych relacji z tegorocznych letnich igrzysk...
Europejska organizacja piłkarska UEFA wysłała do marketerów zaproszenia do uczestnictwa w przetargu dotyczącym praw do sponsoringu rozgrywek Ligi Mistrzów i...
Matt Spiegel, założyciel Resolution Media, został mianowany CEO w Omnicom Media Group Digital. W Resolution Media zastąpi go Dave Gould,...
Coca-Cola, producent napojów energetycznych marki Burn, umieścił w serwisie społecznościowym Facebook aplikację, która umożliwia użytkownikom założenie sobie alternatywnego profilu, który...
Sony Ericsson wykorzystuje techniki viral marketingu w projekcie nawiązującym do sponsorowania przez firmę rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów. Za kampanię reklamową...
Dzięki dużym międzynarodowym imprezom sportowym wydatki reklamowe w Europie wzrosną w 2008 r. vs. 2007 r. o 3,9 proc. -...
W pierwszym tegorocznym raporcie sieci domów mediowych ZenithOptimedia analitycy zrewidowali wcześniejsze prognozy dla rynku reklamowego w Ameryce Północnej i Europie...
Leonnard Hoornik objął stanowisko global head of marketing w koncernie Sony Ericsson. Zastąpił na nim Dee Dutta, który odszedł z...
Woody Allen procesuje się z amerykańską firmą odzieżową American Apparel, która wykorzystała wizerunek znanego reżysera w swojej billboardowej i internetowej...
Książę Albert II otrzymał kluczyki do BMW Hydrogen 7 podczas otwarcia wystawy Ever Monaco poświęconej ochronie środowiska. Korzystanie z samochodu...