Diageo przenosi globalny budżet reklamowy Baileys do JWT
Diageo, właściciel marki Baileys, przenosi jej globalny budżet reklamowy wart 40 mln funtów do agencji reklamowej JWT. Agencja została wybrana...
Diageo, właściciel marki Baileys, przenosi jej globalny budżet reklamowy wart 40 mln funtów do agencji reklamowej JWT. Agencja została wybrana...
Matt O'Toole objął stanowisko chief marketing officera w Reeboku (Adidas AG). Zastąpił na tym stanowisku Ulego Beckera, który z początkiem...
UEFA rozbudowuje strategię związaną ze sponsorami rozgrywek Ligi Mistrzów. Do dotychczasowego grona partnerów dołączono nową kategorię sponsora technologicznego, który będzie...
Al Gore rozpoczyna trzyletnią kampanię przeciw globalnemu ociepleniu. Wartość budżetu to 300 mln dol. Kampania przebiega pod hasłem "We" i...
Jeff Kling objął stanowisko executive creative directora w agencji reklamowej Wieden & Kennedy Amsterdam. Zastąpił Ala Moseleya, który w ub.r....
Niedawno indyjski koncern motoryzacyjny Tata Motors za 2 mld dol. kupił od Forda marki aut Jaguar i Land Rover. Teraz...
Lawrence Kaplan objął stanowisko wiceprezesa i managing directora serwisów ForbesTraveler.com i ForbesAutos.com. Poprzednio Kaplan kierował sprzedażą i marketingiem LTB Media....
Niemal wszystkie rynki Unii Europejskiej chcą wprowadzić regulacje dotyczące ochrony dzieci przed nieodpowiednim kontentem w telefonach komórkowych. Rok po publikacji...
Bob Moore, chief creative officer agencji Publicis w Stanach Zjednoczonych, został przewodniczącym jury tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum...
Lennard Hoorrnik, obecnie wiceprezes Sony Ericsson i szef dywizji Azji i Pacyfiku, został mianowany global chiefem marketing producenta telefonów. Zastąpił...
General Electric, Wal-Mart i HSBC są wśród zwycięzców nowego konkursu Green Effie Award. Honoruje on kampanie, które służą upowszechnianiu świadomości...
Aegis Group przejęła szwedzką agencję sponsoringową Jamterud, Jiffer & Partners (JJP). Kwota transakcji nie jest znana. Robert Lerwill, chief executive...
Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wydatki na reklamę internetową wokół tegorocznych igrzysk olimpijskich w Pekinie wyniosły blisko 19 mln...
Brytyjski rząd przygląda się branży internetowej w celu wprowadzenia ograniczeń w reklamach. Powodem są liczne skargi na liczbę reklam kierowanych...
W Wielkiej Brytanii Fox International uruchamia dział sprzedaży internetowej Fox Networks. Docelowo Fox Networks rozszerzy działania na 16 krajów Europy,...
Pernod Ricard planuje globalną kampanię whisky Chivas Regal. Do przetargu zaproszono agencję TBWA, która od 14 lat obsługuje markę, ale...
Firmy, które zainwestowały w kampanie na Terminalu 5 na lotnisku w Heathtrow, mogą domagać się rekompensat w związku ze spadkiem...
Apple protestuje przeciwko ekologicznemu logo Nowego Jorku "GreeNYC". Firma komputerowa uważa, że zielone jabłko używane do promocji zachowań proekologicznych zbytnio...
Havas przejął brytyjską agencję Cake specjalizującą się w brand entertainment. Wartość transakcji szacuje się na 12 mln funtów. W agencji...
Hertz, sieć wypożyczalni samochodów, rozpisał paneuropejski przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Dotychczas był to budżet obsługiwany przez Manning Gottlieb...
Należący do News Corporation serwis społecznościowy MySpace porozumiał się z trzema wielkimi wytwórniami muzycznymi: Sony BMG, Warner Music i Universal....
General Motors Europe powołał Jonathana Browninga na stanowisko vice-presidenta odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing. Swoją funkcję Browning zacznie pełnić 1...
Operator telefonii komórkowej Orange wprowadził do portfolio szeroką ofertę filmów i seriali telewizyjnych. Wieloletnie umowy dotyczące ich dystrybucji zostały podpisane...
Koncern Procter & Gamble rozpoczął poszukiwania agencji, która miałaby się zająć przygotowaniem globalnej strategii komunikacji online dla marki Head &...
Koncern Hyundai zdobył status Euro Top Partnera Euro 2008. W związku z tym firma uruchamia specjalnie przygotowane strony internetowe Euro...
Władze Chin zamierzają zatrudnić międzynarodową agencję public relations, która zajmie się poprawieniem wizerunku kraju pogorszonego przez konflikt z Tybetańczykami. Przedstawiciele...
Szósta generacja modelu Volkswagen Golf zadebiutuje w październiku br. Model ten będzie w czwartym kwartale tego roku centralnym punktem działań...
Agencja reklamowa Young & Rubicam (Y&R) straciła obsługę budżetu reklamowego marki napoju Dr Pepper z portfolio Cadbury Schweppes. Marketer poinformował...
Firma reklamy zewnętrznej Admedia przygotowała nowy projekt badań skuteczności nośników reklamowych zlokalizowanych w toaletach publicznych. Z badań wynika, że reklamowane...
Dorośli mieszkający razem z dziećmi są bardziej zaangażowanymi użytkownikami internetu niż dorośli mieszkający bez pociech. Taki najbardziej ogólny wniosek wypływa...
Jak przewidują twórcy raportu Internet Advertising Bureau (IAB), wydatki na reklamę online w Wielkiej Brytanii przewyższą te na telewizję już...
MindShare tworzy strukturę BrandAmp odpowiedzialną za promocję muzyczną. Jej szefem został Dave Chase, który ostatnio związany był z EMI, gdzie...
Znicz olimpijski, który sponsorują m.in.: Coca-Cola, Lenovo i Samsung, czeka jeszcze 120 dni poważnych kłopotów. Dowodem mogą być wydarzenia ostatnich...
Salma Hayek i Oprah Winfrey biorą udział w kampanii PR sponsorowanej przez P&G i markę Pampers. W programach "Oprah Winfrey...
Land Rover rozpoczął realizację globalnej kampanii marketingowej związanej z jubileuszem 60-lecia marki. Za projekt odpowiadają sieć agencyjna Wunderman oraz agencja...
ZenithOptimedia zaprezentował wyniki badania "Touchpoints ROI", w którym ocenił wpływ różnych punktów styku z konsumentem na ich stosunek do marek...
Fox Networks, sieć reklamy online należąca do Fox Int. Channels, kupiła większościowe udziały w Utarget zajmującej się reklamą wideo w...
Telewizyjna stacja muzyczna MTV Networks International podpisała nową umowę o współpracy ze szwajcarskim producentem zegarków Swatch. Marketer weźmie udział w...
Światowa sprzedaż Volkswagena wzrosła o 8,4 proc. Dane dotyczą pierwszego kwartału br. Dobry popyt koncern odnotował w takich regionach jak...
Heinz zdecydował się na redesign swojego flagowego keczupu po raz pierwszy od 40 lat. Nowe opakowanie ma podkreślać, że produkt...
PHD zatrudniło Dominica Fawcetta na stanowisko worldwide strategy directora. Do tej pory związany był z MindShare, gdzie pełnił funkcję managing...
Linie lotnicze British Airways rozpoczęły przetarg na obsługę połączonego budżetu reklam w internecie na rynkach europejskim i afrykańskim. Do udziału...
Helen Alexander, dyrektor zarządzająca The Economist Group, rozstaje się z wydawnictwem. Z grupą była związana od 20 lat. Przechodzi do...
Credit Suisse, sieć szwajcarskich banków będąca współsponsorem zespołu BMW Sauber Team, w którym jeździ Robert Kubica, rozważa wycofanie się z...
Sieć domów mediowych PHD zajmie się obsługą skonsolidowanego globalnego budżetu producenta obuwia sportowego New Balance. Jest to konsekwencja powierzenia PHD...
Sieć domów mediowych Mediaedge:cia przejmuje pełną obsługę Visy w Europie. W przetargu brała również sieć OMD. Marketer zapowiedział konsolidację budżetu...
Sieć domów mediowych OMD po raz czwarty triumfuje w rankingu Gunn Report for Media. Była najczęściej nagradzana w konkursach reklamowych,...
Władze Moskwy ogłosiły przetarg na dostawcę publicznych toalet i rowerów dla mieszkańców miasta. Wyłoniona w nim firma w zamian za...
H&M - szwedzka marka odzieżowa - otrzymała tytuł najlepiej rozwijającej się marki wśród sieci handlowych w Europie. Tytuł przyznali eksperci...
Maurice Levy, CEO Publicis Groupe, na dorocznym kongresie International Advertising Association (IAA) przekonywał, że branża reklamowa stoi przed dużymi wyzwaniami...