M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 kwietnia 2008

Diageo przenosi globalny budżet reklamowy Baileys do JWT

Diageo, właściciel marki Baileys, przenosi jej globalny budżet reklamowy wart 40 mln funtów do agencji reklamowej JWT. Agencja została wybrana...

2 kwietnia 2008

Matt O'Toole chief marketing officerem Reeboka

Matt O'Toole objął stanowisko chief marketing officera w Reeboku (Adidas AG). Zastąpił na tym stanowisku Ulego Beckera, który z początkiem...

2 kwietnia 2008

UEFA rozbudowuje ofertę sponsorską związaną z Ligą Mistrzów

UEFA rozbudowuje strategię związaną ze sponsorami rozgrywek Ligi Mistrzów. Do dotychczasowego grona partnerów dołączono nową kategorię sponsora technologicznego, który będzie...

2 kwietnia 2008

Al Gore rozpoczyna trzyletnią kampanię przeciw globalnemu ociepleniu

Al Gore rozpoczyna trzyletnią kampanię przeciw globalnemu ociepleniu. Wartość budżetu to 300 mln dol. Kampania przebiega pod hasłem "We" i...

3 kwietnia 2008

Jeff Kling executive creative directorem w Wieden & Kennedy

Jeff Kling objął stanowisko executive creative directora w agencji reklamowej Wieden & Kennedy Amsterdam. Zastąpił Ala Moseleya, który w ub.r....

3 kwietnia 2008

Motorola w indyjskich rękach?

Niedawno indyjski koncern motoryzacyjny Tata Motors za 2 mld dol. kupił od Forda marki aut Jaguar i Land Rover. Teraz...

3 kwietnia 2008

Lawrence Kaplan managing directorem kilku serwisów "Forbesa"

Lawrence Kaplan objął stanowisko wiceprezesa i managing directora serwisów ForbesTraveler.com i ForbesAutos.com. Poprzednio Kaplan kierował sprzedażą i marketingiem LTB Media....

3 kwietnia 2008

Europejskie telekomy chcą samoregulacji w ofercie kierowanej do dzieci

Niemal wszystkie rynki Unii Europejskiej chcą wprowadzić regulacje dotyczące ochrony dzieci przed nieodpowiednim kontentem w telefonach komórkowych. Rok po publikacji...

4 kwietnia 2008

Bob Moore pokieruje jury Golden Drum w kategorii press, outdoor, radio, design & art direction

Bob Moore, chief creative officer agencji Publicis w Stanach Zjednoczonych, został przewodniczącym jury tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum...

4 kwietnia 2008

Lennard Hoorrnik nowym szefem marketingu Sony Ericsson

Lennard Hoorrnik, obecnie wiceprezes Sony Ericsson i szef dywizji Azji i Pacyfiku, został mianowany global chiefem marketing producenta telefonów. Zastąpił...

4 kwietnia 2008

Green Effie Awards nagradza za proekologiczne kampanie

General Electric, Wal-Mart i HSBC są wśród zwycięzców nowego konkursu Green Effie Award. Honoruje on kampanie, które służą upowszechnianiu świadomości...

4 kwietnia 2008

Aegis kupuje szwedzką agencję sponsoringową JJP

Aegis Group przejęła szwedzką agencję sponsoringową Jamterud, Jiffer & Partners (JJP). Kwota transakcji nie jest znana. Robert Lerwill, chief executive...

4 kwietnia 2008

Wydatki na e-reklamę wokół olimpiady wyniosły 19 mln dol.

Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wydatki na reklamę internetową wokół tegorocznych igrzysk olimpijskich w Pekinie wyniosły blisko 19 mln...

4 kwietnia 2008

Brytyjski rząd chce regulacji w reklamie internetowej

Brytyjski rząd przygląda się branży internetowej w celu wprowadzenia ograniczeń w reklamach. Powodem są liczne skargi na liczbę reklam kierowanych...

4 kwietnia 2008

Fox International uruchamia dział sprzedaży internetowej

W Wielkiej Brytanii Fox International uruchamia dział sprzedaży internetowej Fox Networks. Docelowo Fox Networks rozszerzy działania na 16 krajów Europy,...

4 kwietnia 2008

Pernod Ricard planuje globalną kampanię Chivas Regal

Pernod Ricard planuje globalną kampanię whisky Chivas Regal. Do przetargu zaproszono agencję TBWA, która od 14 lat obsługuje markę, ale...

4 kwietnia 2008

Reklamodawcy z Terminalu 5 na Heathrow mogą oczekiwać rekompensat

Firmy, które zainwestowały w kampanie na Terminalu 5 na lotnisku w Heathtrow, mogą domagać się rekompensat w związku ze spadkiem...

7 kwietnia 2008

Apple protestuje przeciw ekologicznemu logo Nowego Jorku

Apple protestuje przeciwko ekologicznemu logo Nowego Jorku "GreeNYC". Firma komputerowa uważa, że zielone jabłko używane do promocji zachowań proekologicznych zbytnio...

7 kwietnia 2008

Havas przejmuje brytyjską Cake za 12 mln funtów

Havas przejął brytyjską agencję Cake specjalizującą się w brand entertainment. Wartość transakcji szacuje się na 12 mln funtów. W agencji...

7 kwietnia 2008

Hertz rozpisuje europejski przetarg mediowy

Hertz, sieć wypożyczalni samochodów, rozpisał paneuropejski przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Dotychczas był to budżet obsługiwany przez Manning Gottlieb...

7 kwietnia 2008

MySpace chce konkurować ze sklepem muzycznym iTunes

Należący do News Corporation serwis społecznościowy MySpace porozumiał się z trzema wielkimi wytwórniami muzycznymi: Sony BMG, Warner Music i Universal....

8 kwietnia 2008

Jonathan Browning odpowiada za marketing i sprzedaż General Motors w Europie

General Motors Europe powołał Jonathana Browninga na stanowisko vice-presidenta odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing. Swoją funkcję Browning zacznie pełnić 1...

8 kwietnia 2008

Orange wprowadza do oferty filmy i seriale

Operator telefonii komórkowej Orange wprowadził do portfolio szeroką ofertę filmów i seriali telewizyjnych. Wieloletnie umowy dotyczące ich dystrybucji zostały podpisane...

8 kwietnia 2008

Procter & Gamble szuka agencji interaktywnej do globalnej obsługi Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął poszukiwania agencji, która miałaby się zająć przygotowaniem globalnej strategii komunikacji online dla marki Head &...

8 kwietnia 2008

Hyundai oficjalnym partnerem UEFA Euro 2008

Koncern Hyundai zdobył status Euro Top Partnera Euro 2008. W związku z tym firma uruchamia specjalnie przygotowane strony internetowe Euro...

8 kwietnia 2008

Rząd w Pekinie szuka agencji, która poprawi wizerunek kraju przed olimpiadą

Władze Chin zamierzają zatrudnić międzynarodową agencję public relations, która zajmie się poprawieniem wizerunku kraju pogorszonego przez konflikt z Tybetańczykami. Przedstawiciele...

8 kwietnia 2008

Nowy Golf głównym punktem działań marketingowych VW w końcówce roku

Szósta generacja modelu Volkswagen Golf zadebiutuje w październiku br. Model ten będzie w czwartym kwartale tego roku centralnym punktem działań...

9 kwietnia 2008

Young & Rubicam po 40 latach traci obsługę marki Dr Pepper

Agencja reklamowa Young & Rubicam (Y&R) straciła obsługę budżetu reklamowego marki napoju Dr Pepper z portfolio Cadbury Schweppes. Marketer poinformował...

9 kwietnia 2008

Admedia bada efektywność nośników reklamowych w toaletach

Firma reklamy zewnętrznej Admedia przygotowała nowy projekt badań skuteczności nośników reklamowych zlokalizowanych w toaletach publicznych. Z badań wynika, że reklamowane...

9 kwietnia 2008

Dorośli z dziećmi częstymi użytkownikami internetu, jak wynika z raportu EIAA

Dorośli mieszkający razem z dziećmi są bardziej zaangażowanymi użytkownikami internetu niż dorośli mieszkający bez pociech. Taki najbardziej ogólny wniosek wypływa...

9 kwietnia 2008

Wydatki na online przebiją telewizję w 2009 roku

Jak przewidują twórcy raportu Internet Advertising Bureau (IAB), wydatki na reklamę online w Wielkiej Brytanii przewyższą te na telewizję już...

9 kwietnia 2008

Dave Chase pokieruje strukturą muzyczną MindShare

MindShare tworzy strukturę BrandAmp odpowiedzialną za promocję muzyczną. Jej szefem został Dave Chase, który ostatnio związany był z EMI, gdzie...

9 kwietnia 2008

Problemy sponsorów sztafety olimpijskiej

Znicz olimpijski, który sponsorują m.in.: Coca-Cola, Lenovo i Samsung, czeka jeszcze 120 dni poważnych kłopotów. Dowodem mogą być wydarzenia ostatnich...

9 kwietnia 2008

Salma Hayek i Oprah Winfrey wspierają projekt P&G na rzecz UNICEF

Salma Hayek i Oprah Winfrey biorą udział w kampanii PR sponsorowanej przez P&G i markę Pampers. W programach "Oprah Winfrey...

10 kwietnia 2008

Land Rover prowadzi globalny projekt jubileuszowy

Land Rover rozpoczął realizację globalnej kampanii marketingowej związanej z jubileuszem 60-lecia marki. Za projekt odpowiadają sieć agencyjna Wunderman oraz agencja...

10 kwietnia 2008

ZenithOptimedia dokonał ewaluacji punktów styku z konsumentami

ZenithOptimedia zaprezentował wyniki badania "Touchpoints ROI", w którym ocenił wpływ różnych punktów styku z konsumentem na ich stosunek do marek...

10 kwietnia 2008

Fox Networks kupił udziały w europejskiej spółce Utarget

Fox Networks, sieć reklamy online należąca do Fox Int. Channels, kupiła większościowe udziały w Utarget zajmującej się reklamą wideo w...

10 kwietnia 2008

MTV rozszerza współpracę z producentem zegarków marki Swatch

Telewizyjna stacja muzyczna MTV Networks International podpisała nową umowę o współpracy ze szwajcarskim producentem zegarków Swatch. Marketer weźmie udział w...

10 kwietnia 2008

Światowa sprzedaż Volkswagena wzrosła o 8,4 proc.

Światowa sprzedaż Volkswagena wzrosła o 8,4 proc. Dane dotyczą pierwszego kwartału br. Dobry popyt koncern odnotował w takich regionach jak...

10 kwietnia 2008

Heinz zmienia design flagowego keczupu po raz pierwszy od 40 lat

Heinz zdecydował się na redesign swojego flagowego keczupu po raz pierwszy od 40 lat. Nowe opakowanie ma podkreślać, że produkt...

11 kwietnia 2008

PHD przejął od MindShare jednego z kluczowych menedżerów

PHD zatrudniło Dominica Fawcetta na stanowisko worldwide strategy directora. Do tej pory związany był z MindShare, gdzie pełnił funkcję managing...

11 kwietnia 2008

British Airways konsoliduje budżet interaktywny w Europie i Afryce

Linie lotnicze British Airways rozpoczęły przetarg na obsługę połączonego budżetu reklam w internecie na rynkach europejskim i afrykańskim. Do udziału...

11 kwietnia 2008

Andrew Rashbass zastępuje Helen Alexander w The Economist Group

Helen Alexander, dyrektor zarządzająca The Economist Group, rozstaje się z wydawnictwem. Z grupą była związana od 20 lat. Przechodzi do...

11 kwietnia 2008

Credit Suisse wycofa się ze sponsorowania Formuły 1?

Credit Suisse, sieć szwajcarskich banków będąca współsponsorem zespołu BMW Sauber Team, w którym jeździ Robert Kubica, rozważa wycofanie się z...

14 kwietnia 2008

PHD będzie obsługiwał globalny budżet New Balance

Sieć domów mediowych PHD zajmie się obsługą skonsolidowanego globalnego budżetu producenta obuwia sportowego New Balance. Jest to konsekwencja powierzenia PHD...

14 kwietnia 2008

MEC zdobywa europejski budżet Visy

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia przejmuje pełną obsługę Visy w Europie. W przetargu brała również sieć OMD. Marketer zapowiedział konsolidację budżetu...

14 kwietnia 2008

OMD znów prowadzi w zestawieniu Gunn Report

Sieć domów mediowych OMD po raz czwarty triumfuje w rankingu Gunn Report for Media. Była najczęściej nagradzana w konkursach reklamowych,...

14 kwietnia 2008

Władze Moskwy prowadzą przetarg outdoorowy

Władze Moskwy ogłosiły przetarg na dostawcę publicznych toalet i rowerów dla mieszkańców miasta. Wyłoniona w nim firma w zamian za...

14 kwietnia 2008

Według Interbrand H&M jest najlepiej rozwijającą się marką handlową

H&M - szwedzka marka odzieżowa - otrzymała tytuł najlepiej rozwijającej się marki wśród sieci handlowych w Europie. Tytuł przyznali eksperci...

14 kwietnia 2008

Według szefa Publicis branża reklamowa musi zrozumieć cyfrową rewolucję

Maurice Levy, CEO Publicis Groupe, na dorocznym kongresie International Advertising Association (IAA) przekonywał, że branża reklamowa stoi przed dużymi wyzwaniami...