M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 kwietnia 2008

ICrossing kontynuuje ekspansję w Europie

Amerykańska firma internetowa ICrossing kontynuuje swoją ekspansję na kontynencie europejskim. Po przejęciu w lutym br. brytyjskiej Spannerworks (Londyn) obecnie przejmuje...

15 kwietnia 2008

Zespół "Le Monde" strajkuje w proteście przeciw zwolnieniom

Zespół dziennika "Le Monde" przeprowadził wczoraj 24-godzinny strajk. Jego powodem jest zapowiedź zwolnienia 130 pracowników grupy Le Monde, w tym...

15 kwietnia 2008

Arnaud Maillard odpowiada za projekty internetowe Eurosportu

Eurosport Group powołał Arnauda Maillarda na stanowisko internet directora. Jego zatrudnienie wpisuje się w nową strategię stacji zakładającą rozszerzenie jej...

15 kwietnia 2008

Amerykański przemysł lekowy wyda w br. 1 mld dol. na direct marketing

Amerykański przemysł farmaceutyczny wyda w tym roku 1 mld dol. na działania directmarketingowe. Taką prognozę zawiera raport Direct Marketing Association...

16 kwietnia 2008

Sony rozpoczyna projekt parasolowy "Foam City"

Firma Sony rozpoczyna realizację projektu parasolowego przygotowanego dla serii produktów Handycam i Cybershot. Spot wizerunkowy pt. "Foam City" przygotowała agencja...

16 kwietnia 2008

Agencje należące do WPP zdobyły w USA najwięcej Effie

Agencje z grupy WPP będą w tym roku największymi zwycięzcami Effie w Stanach Zjednoczonych. JWT i Ogilvy otrzymają po siedem...

16 kwietnia 2008

Ronaldo będzie globalnym ambasadorem marki Soccerade

Christiano Ronaldo, piłkarz Manchesteru United oraz reprezentacji Portugalii, został globalnym ambasadorem marki napoju sportowego Soccerade. Gwiazdor weźmie udział w działaniach...

16 kwietnia 2008

Tim de Lisle wydawcą kwartalnika "Intelligent Life"

Tim de Lisle został wydawcą lifestyle'owego magazynu "Intelligent Life", który ukazuje się raz na kwartał z logo "The Economist". De...

16 kwietnia 2008

Spadające prowizje źródłem niepokoju największych domów mediowych

Szefowie domów mediowych ubolewają nad kurczącymi się prowizjami od klientów. Podczas Venice Festival of Media kwestię tę poruszyli m.in. Dominic...

16 kwietnia 2008

Amerykańskie organizacje reklamowe chcą większej swobody w reklamie internetowej

Amerykańskie organizacje reklamowe - w tym Association of National Advertisers, American Advertising Federation, American Association of Advertising Agencies oraz Interactive...

17 kwietnia 2008

Bacardi rozpoczyna współpracę z zespołem Groove Amada

Marka rumu Bacardi rozpoczyna współpracę z brytyjskim duetem grającym muzykę taneczną Groove Amada. Jest to element globalnej strategii marki. Roczny...

17 kwietnia 2008

Unilever uruchamia telewizję internetową powiązaną z marką Dove

Koncern Unilever uruchamia internetową stację telewizyjną powiązaną z marką kosmetyków Dove. Przedsięwzięcie jest częścią projektu komunikacyjnego prowadzonego globalnie pod hasłem...

17 kwietnia 2008

UNICEF szuka agencji interaktywnej do obsługi globalnego projektu

UNICEF zamierza uruchomić projekt międzynarodowy o nazwie Inspired Gifts. Chodzi o obsługę programu, dzięki któremu będzie można obdarowywać się wirtualnymi...

17 kwietnia 2008

Dom mediowy Walker Media dołączył do sieci Columbus

Do sieci Columbus Media International dołączył brytyjski dom mediowy Walker Media. Jednocześnie nastąpiła zmiana na stanowisku szefa sieci. Objął je...

17 kwietnia 2008

Wal-Mart przymierza się do wejścia do Europy Wschodniej i Rosji

Wal-Mart Stores, amerykańska sieć supermarketów, zatrudniła Stephana Fanderla, niemieckiego eksperta w zakresie handlu, aby oszacował możliwości ekspansji firmy na rynku...

17 kwietnia 2008

McDonald's łamie zakaz dystrybucji kuponów wśród uczniów

Sieć restauracji fast food McDonald's została po raz kolejny oskarżona o dystrybucję kuponów rabatowych wśród młodzieży szkolnej. Miesiąc wcześniej marketer...

18 kwietnia 2008

Howard Willmott będzie nadzorował kreację sieci DDB w Europie

Howard Willmott objął stanowisko creative directora w sieci agencji reklamowych DDB i będzie odpowiedzialny za prace kreatywne dla klientów w...

18 kwietnia 2008

Allan top managerem w globalnych strukturach MediaCom

Steve Allan, chief executive GroupM w Wielkiej Brytanii, zastąpi Alexandra Schmidt-Vogla na stanowisku chairman and chief executive'a w MediaCom Worldwide....

18 kwietnia 2008

Tommy Hilfiger i Sony BMG tworzą telewizję TommyTV

Producent ekskluzywnej odzieży Tommy Hilfiger oraz Sony BMG Europe tworzą muzyczną stację telewizyjną online TommyTV. Projekt towarzyszy przedsięwzięciu o nazwie...

18 kwietnia 2008

Alexey Efimov general managerem w MTV Russia

Alexey Efimov objął stanowisko general managera w MTV Russia. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku w sieci telewizyjnej One Russia. Efimov...

18 kwietnia 2008

Shell rozstrzygnął globalny przetarg interaktywny

Koncern paliwowy Shell wybrał brytyjską agencję interaktywną Twentysix London do obsługi globalnych projektów online. Do przetargu zaproszono 20 firm, m.in....

18 kwietnia 2008

POS Media Europe otwiera biuro na Ukrainie

Holding POS Media Europe, do którego należy IMIGe Poland, otwiera biuro w Kijowie. Oddział pod nazwą POS Media Ukraine będzie...

18 kwietnia 2008

Bonilla odpowiada za strategię Nickelodeon/MTVN Kids and Family Group

Gary Bonilla został senior vice-presidentem of creative strategy Nickelodeon/MTVN Kids and Family Group. Będzie bezpośrednio podlegał Leigh Anne Brodsky, presidentowi...

18 kwietnia 2008

Akcjonariusze atakują Coca-Colę za sponsoring olimpiady

Na corocznym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy koncernu Coca-Cola, które odbyło się przedwczoraj, kilkoro akcjonariuszy zażądało od zarządu koncernu, aby ten wymógł...

18 kwietnia 2008

MindShare wprowadza nowy globalny model biznesu

MindShare restrukturyzuje globalny model biznesowy. Pozycjonuje się jako wiodący partner w biznesie dla swoich klientów. Agencja integruje wszystkie usługi w...

21 kwietnia 2008

UEFA uruchamia website związany z Euro 2008

Europejska organizacja piłkarska UEFA uruchomiła serwis internetowy związany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2008, które zostaną rozegrane w...

21 kwietnia 2008

Nike pozywa Adidasa za podkupienie chińskiego piłkarza, ambasadora marki

Amerykańska firma produkująca odzież sportową Nike pozwała do sądu niemieckiego Adidasa za pozyskanie do działań marketingowych Zhenga Zhi, kapitana chińskiej...

21 kwietnia 2008

Internetowe projekty New York Times Company po I kwartale notują wielkie straty

Grupa The New York Times Company odnotowała spadki finansowe z działalności internetowej. Po pierwszym kwartale br. strata w tym zakresie...

21 kwietnia 2008

Mimo protestów związanych z łamaniem praw człowieka sponsoring olimpijski wciąż działa

Pomimo protestów dotyczących łamania w Chinach praw człowieka sponsoring olimpijski wciąż działa, taki wniosek wypływa z badania firm CSM Media...

22 kwietnia 2008

HP przenosi część budżetu z Publicisu do BBDO

Hewlett-Packard przenosi budżet kreatywny w Europie, Azji i Ameryce Płd. z sieci Publicis do BBDO (Omnicom Group). Jego wartość to...

22 kwietnia 2008

Według Millward Brown Google najcenniejszą marką na świecie

Firma badawcza Millward Brown ogłosiła wyniki trzeciego dorocznego rankingu BrandZ na najbardziej wartościowe marki świata. Na czele rankingu już po...

22 kwietnia 2008

Clear Channel dołącza do swego portfolio lotnisko w Budapeszcie

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor zwyciężyła w przetargu na obsługę dworca lotniczego w Budapeszcie. Kontrakt dotyczy sieci nośników na...

22 kwietnia 2008

NBC uruchamia nowe kanały TV w Rumunii

NBC Universal Global Networks rozpocznie nadawanie nowych kanałów telewizyjnych w Rumunii - Sci Fi i Universal Channel. Jest to część...

22 kwietnia 2008

Tourism Australia prowadzi przetarg na obsługę projektu wartego 170 mln dol.

Organizacja turystyczna Tourism Australia wybrała siedem agencji reklamowych do udziału w przetargu na obsługę globalnych projektów komunikacyjnych, których budżet wynosi...

22 kwietnia 2008

David Beckham i Jose Mourinho w nowej kampanii Adidasa

Adidas startuje z nową globalną kampanią telewizyjną nawiązującą do tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej. Reklama, którą przygotowała agencja 180,...

23 kwietnia 2008

Viacom tworzy telewizję we współpracy z Hollywood

Koncern mediowy Viacom tworzy stację telewizyjną pozycjonowaną jako premium (wraz z systemem Video on Demand) wspólnie z hollywoodzkimi studiami produkcyjnymi....

23 kwietnia 2008

Michael Schumacher w reklamach marki Bacardi z cyklu CSR

Firma alkoholowa Bacardi rozpoczęła inwestycje w komunikację w zakresie corporate social responsibility (CSR). Ambasadorem marki został siedmiokrotny mistrz Formuły 1,...

23 kwietnia 2008

Rosyjska bulwarówka zawieszona po tekście o życiu Putina

"Moskovsky Korrespondent", rosyjska bulwarówka, została zawieszona po tym, jak ukazał się w niej tekst o domniemanym rozwodzie byłego prezydenta Rosji...

23 kwietnia 2008

Philips z Eurosportem tworzą nowy format reklamowy

Dział Philips Shavers współpracuje z Eurosportem przy nowej europejskiej kampanii reklamowej powiązanej z Formułą 1 i teamem AT&T Williams, którego...

23 kwietnia 2008

Havas odnotował ponad 7-procentowy wzrost w I kwartale br.

Grupa reklamowa Havas poinformowała o wynikach finansowych za I kwartał br., z których wynika, że przychody ze sprzedaży wzrosły o...

23 kwietnia 2008

Verklin opuści stanowisko CEO Aegis Media obu Ameryk

David Verklin, CEO grupy mediowej Aegis Media na region obu Ameryk, ma się rozstać z firmą. Jest z nią związany...

23 kwietnia 2008

Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji

Nissan Motor Co. ogłosił plany wejścia na rosyjski rynek pojazdów dostawczych. We wrześniu br. spółka Nissan Motor Rus wprowadzi do...

23 kwietnia 2008

Puma chce być bliżej gwiazd Hollywood

Producent odzieży sportowej Puma w przyszłym miesiącu otworzy nowe biuro w Los Angeles. Jego uruchomienie ma doprowadzić do bliższej współpracy...

24 kwietnia 2008

Zyski Omnicom Group wzrosły o 14 proc. w I kwartale br.

Grupa komunikacyjna Omnicom Group uzyskała wyższe niż planowano zyski netto w I kwartale br. - zamknęły się one kwotą 208,7...

24 kwietnia 2008

Dave Burwick pokieruje marketingiem PepsiCo

Dave Burwick będzie odpowiadał za międzynarodowy marketing i sprzedaż w koncernie PepsiCo. Zastąpi Massima d'Amore, który w ubiegłym roku został...

24 kwietnia 2008

McDonald's zatrudnia projektanta ubrań księżnej Diany

Bruce Oldfield, słynny projektant mody, który pracował m.in. dla księżnej Diany, Sienny Miller i Jemimy Khan, realizuje projekt dla sieci...

24 kwietnia 2008

Aktywiści wzywają Coca-Colę, by zapobiegła rozlewowi krwi w Tybecie

Aktywiści wzywają Coca-Colę, aby zapobiegła rozlewowi krwi w Tybecie. Konkretnie proszą koncern o wpłynięcie na Międzynarodowy Komitet Olimpijski, by trasa...

25 kwietnia 2008

LVMH kupiło luksusową markę zegarków szwajcarskich Hublot

Grupa LVMH, która zajmuje się dystrybucją i sprzedażą dóbr luksusowych, kupiła szwajcarską firmę produkującą ekskluzywne zegarki marki Hublot. Wartość transakcji...

25 kwietnia 2008

Sanoma wprowadza "Marie Claire" na rynek czeski

"Marie Claire" debiutuje w Czechach. Luksusowy magazyn dla kobiet wprowadza na tamtejszy rynek Sanoma Magazines. Czeska "Marie Claire" zacieśni związki...

25 kwietnia 2008

Powstaje agencja, która chce dotrzeć do osób w wieku 50+

Robert Campbell, jeden z weteranów branży reklamowej, zakłada agencję o nazwie tgi50, która ma się specjalizować w komunikacji do osób...