M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 maja 2008

Marka oliwy Bertolli może zostać sprzedana

Unilever przygotowuje się do sprzedania marki Bertolli, pod którą sprzedaje oliwę (brand jest światowym liderem w segmencie). Marketer zastanawia się...

12 maja 2008

Dobry pierwszy kwartał Unilevera pomimo trudnych warunków

Unilever zaprezentował dobre wyniki finansowe za pierwszy kwartał br. Sprzedaż wzrosła w stosunku do tego samego okresu ub.r. o 7,2...

12 maja 2008

Reebok chce zwrócić się ku korzeniom marki

Producent odzieży sportowej Reebok zamierza wprowadzić radykalne zmiany w strategii marketingowej produktów kierowanych do kobiet. Zmiana ma polegać na powrocie...

13 maja 2008

Według Havas Media konsumenci oczekują od marketerów działań ekologicznych

Havas Media opublikował raport z badań przeprowadzonych przez Ipsos w dziewięciu krajach w Europie, Stanach Zjednoczonych, Azji i Ameryce Południowej....

13 maja 2008

Mercedes wykorzystuje product placement w "Seksie w wielkim mieście"

Mercedes-Benz rozpoczął w Stanach Zjednoczonych współpracę z wytwórnią New Line Cinemas. Dotyczy ona działań komunikacyjnych marki związanych z wchodzącym do...

13 maja 2008

Samsung rozszerza współpracę z projektantem mody Giorgiem Armanim

Koncern elektroniczny Samsung chce kontynuować współpracę z projektantem mody Giorgiem Armanim. W ramach aliansu strategicznego obie firmy będą sygnowały najnowszą...

13 maja 2008

Adidas odpiera zarzuty w związku z zaangażowaniem w sponsoring olimpiady w Pekinie

Herbert Hainer, CEO koncernu Adidas, odpiera zarzuty udziałowców firmy, którzy zażądali od niego zajęcia stanowiska w sprawie sponsorowania przez koncern...

13 maja 2008

Według Millward Brown reklama mobilna jest coraz skuteczniejsza

Trzech z pięciu użytkowników telefonów komórkowych jest skłonnych do kupienia produktu po otrzymaniu reklamy mobilnej typu opt-in, na przesłanie której...

14 maja 2008

Tom Mockridge odpowiada za inwestycje News Corp. także w Polsce

News Corporation awansował Toma Mockridge'a na stanowisko dyrektora naczelnego odpowiedzialnego za biznes telewizyjny na rynkach Europy kontynentalnej. Mockridge będzie jednocześnie...

14 maja 2008

Steve Allan został global head MediaCom Worldwide

Steve Allan, CEO GroupM w Wielkiej Brytanii, obejmie stanowisko global head w domu mediowym MediaCom Worldwide. Tym samym zastąpi Alexandra...

14 maja 2008

Golden Drum zmienia formułę Creative Academy

Creative Academy, czyli cykl wykładów podczas międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum będzie miał w tym roku odmienną formułę. Cztery sieci...

14 maja 2008

Timothy Andree pierwszym menedżerem Dentsu, który nie jest Japończykiem

Japoński holding reklamowy Dentsu po raz pierwszy w historii wprowadził do managementu firmy osobę, która nie pochodzi z Japonii. Timothy...

14 maja 2008

Lewis Hamilton został globalnym amabasadorem marki Reebok

Lewis Hamilton, jeden z najlepszych kierowców wyścigów Formuły 1, podpisał kontrakt sponsoringowy z producentem odzieży sportowej Reebok. Rozmowy na temat...

14 maja 2008

"The Sun" wyda polską edycję gazety w czasie Euro 2008

News International zdecydowało się wprowadzić na rynek polską wersję dziennika "The Sun". W czerwcu br. ukaże się sześć wydań gazety....

14 maja 2008

Microsoft uruchamia nowy projekt internetowy Messenger TV

Microsoft uruchamia nowy projekt internetowy Messenger TV. Pierwszym międzynarodowym reklamodawcą tego przedsięwzięcia jest 20th Century Fox. Witryna zostanie wykorzystana przy...

15 maja 2008

Euro RSCG przejmuje budżet whisky Chivas

Euro RSCG wygrało przetarg na obsługę budżetu marki whisky Chivas Regal należącej do portfolio Pernod Ricard. W dwuetapowym przetargu pokonała...

15 maja 2008

John Wren, CEO Omnicom Group, zarobił w ub.r. 10,4 mln dol.

John Wren, CEO holdingu reklamowego Omnicom Group, był najlepiej zarabiającym menedżerem w branży. Ogółem jego przychody wyniosły 10,4 mln dol....

15 maja 2008

Sony Ericsson współpracuje z Usherem przy promocji nowych telefonów

Sony Ericsson zaangażował gwiazdę R&B - Ushera - do europejskiej kampanii reklamowej promującej telefony Walkman. Jednocześnie Sony Ericsson będzie głównym...

15 maja 2008

Aegis przejął niemiecką firmę Rmsarcar.com

Aegis Group przejęła w Niemczech firmę Rmsarcar.com, zajmującą się marketingiem wyszukiwarkowym. Nazwa spółki zostanie wkrótce zmieniona na iProspect Germany i...

15 maja 2008

TNS po raz kolejny odrzuca ofertę WPP

Kierownictwo TNS po raz drugi odrzuciło ofertę kupna firmy ze strony WPP Group. Nowa oferta cenowa WPP była o 5...

15 maja 2008

Europejskie awanse w brytyjskej filii E&J Gallo Winery

Kalifornijski producent wina E&J Gallo Winery awansował na stanowiska paneuropejskie grupę menedżerów ze swojego brytyjskiego biura. Edward Ward będzie się...

16 maja 2008

EASA tworzy mechanizm wymiany informacji o naruszeniach etyki reklamowej

European Advertising Standards Alliance (EASA) chce utworzyć International Council, który ma służyć wymianie informacji na temat standardów etyki reklamowej, naruszeń...

16 maja 2008

Santo przygotuje globalną komunikację Coca-Coli związaną z mundialem 2010

Koncern Coca-Cola wybrał agencję reklamową Santo z Argentyny do realizacji projektów komunikacyjnych związanych z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które...

16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

16 maja 2008

Gudmund Semb pokierują siecią agencyjną The Business Branding Network

Właściciele 24 agencji reklamowych z całego świata zrzeszeni w sieci BBN The Business Branding Network wybrali nowego przewodniczącego. Został nim...

16 maja 2008

Ford wspiera debiut modelu Kuga podczas finału Ligi Mistrzów

Ford zamierza powiązać premierę rynkową modelu Kuga z finałem rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów, który odbędzie się w przyszłym tygodniu w...

16 maja 2008

Facebook uruchamia polską wersję językową

Serwis Facebook przygotował polską wersję swojej strony. Użytkownicy w Polsce będą automatycznie widzieli stronę w języku polskim, podczas gdy w...

16 maja 2008

Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji TNS i GFK

Firma badawcza Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji dwóch swoich konkurentów - Taylor Nelson Sofres (TNS) i GFK. Wcześniej mówiło...

16 maja 2008

Shell i CNBC Europe nawiązały kilkuletnią współpracę

CNBC i Shell nawiązały czteroletnią współpracę uwzględniającą m.in.: działania w telewizji, internecie i eventy w kanałach CNBC w Europie, Azji...

16 maja 2008

Synarchy Worldwide - nowa agencja WPP do obsługi Della

WPP Group tworzy nową agencję do obsługi budżetu marketingowego amerykańskiego koncernu komputerowego Dell. Jego trzyletni budżet wart jest 4,5 mld...

19 maja 2008

Sir Anthony O'Reilly Mediową Osobowością Roku w Cannes

Sir Anthony O'Reilly, chief executive międzynarodowej grupy mediowej i komunikacyjnej Independent News & Media PLC (INM), został laureatem tytułu Mediowej...

19 maja 2008

Fallon triumfuje podczas D&AD

Agencja Fallon jest największym triumfatorem konkursu D&AD - reklama telewizyjna z gorylem przygotowana dla Cadbury otrzymała aż sześć nagród. W...

19 maja 2008

McCann Erickson zajmie się obsługą sieci hoteli InterContinental

Agencja reklamowa McCann Erickson zajmie się realizacją projektów reklamowych dla sieci hoteli InterContinental Hotel Group (IHG) w regionie EMEA. Ma...

19 maja 2008

George Christodoulides pokieruje strukturą Synovate Gulf

George Christodoulides, dotychczas managing director firmy Synovate w Europie Środkowej, pokieruje strukturą Synovate Gulf działającą na Bliskim Wschodzie. Zastąpił Andreasa...

19 maja 2008

Przychody reklamowe z internetu wyniosły w ub.r. 21,1 mld dol.

W ub.r. reklama internetowa globalnie zanotowała 26-procentową dynamikę wzrostu. Przychody tego medium wyniosły 21,1 mld dol., wynika z raportu The...

19 maja 2008

Tesco kupiło 36 sklepów dyskontowych w Korei Południowej

Brytyjska sieć Tesco kupiła 36 sklepów dyskontowych E-Land w Korei Południowej. Transakcja wyniosła 1,9 mld dol. Korea Południowa będzie drugim...

19 maja 2008

WPP i Yahoo! utworzą platformę zakupu mediów internetowych

WPP Group i Yahoo! utworzą platformę zakupu mediów internetowych. Ze strony WPP w projekcie będzie uczestniczyć grupa domów mediowych GroupM...

20 maja 2008

Robert Mondavi, twórca wizerunku win z Kalifornii, nie żyje

Robert Mondavi, współtwórca międzynarodowego sukcesu marketingowego win z Kalifornii, zmarł w wieku 94 lat. Jednym z jego największych sukcesów w...

20 maja 2008

GM Europe zmienia wizerunek marki Opel

General Motors Europe podjął decyzję o zmianie wizerunku marki samochodów Opel oraz jej pozycji w swoim portfolio. Carl-Peter Forster, prezes...

20 maja 2008

Departament ds. dzieci, szkół i rodzin zbadał wpływ marketerów na otoczenie szkolne

Brytyjski rząd zapowiedział, że przyjrzy się działaniom komercyjnym prowadzonym wokół dzieci i młodzieży w szkołach i akademiach. Rząd chce przeanalizować...

20 maja 2008

Według IMD, Stany Zjednoczone są najbardziej konkurencyjnym krajem na świecie

Według raportu "World Competitiveness Yearbook 2008" opublikowanego przez szwajcarską firmę IMD Business School Stany Zjednoczone są najbardziej konkurencyjną gospodarką wśród...

20 maja 2008

Heineken przedłuża kontrakt sponsorski z UEFA

Browar Heineken przedłużył o kolejne trzy lata kontrakt sponsoringowy z organizacją piłkarską UEFA, dotyczący finansowania rozgrywek Ligi Mistrzów. Tym samym...

20 maja 2008

Coca-Cola rozpoczyna w USA projekt olimpijski

Coca-Cola rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych realizację projektu olimpijskiego. Jego elementem jest m.in. sprzedaż kolekcjonerskiego opakowania napoju. Ma ono napisy w...

20 maja 2008

Reebok chce ocieplić swój wizerunek podczas igrzysk

Reebok planuje podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie stworzenie miejsc, w których będą mogli spotkać się ze sobą dziennikarze, zaproszeni przez...

21 maja 2008

Torrence Boone szefem nowej agencji WPP

Torrence Boone, były prezes firmy Digitas z Bostonu, został mianowany CEO nowej agencji, którą grupa WPP Group tworzy do obsługi...

21 maja 2008

News Corp. uruchamia sieć reklamową skierowaną do serwisów finansowych

The Fox Networks należący do News Corporation uruchamia międzynarodową sieć reklamową, która zajmie się obsługą serwisów finansowych. W skład sieci...

21 maja 2008

Mars i MySpace stworzą wspólny show

Mars i MySpace (News Corporation) chcą wspólnie stworzyć Mars Planets Radio. Godzinny show poprowadzą prezenter Alex Zane i didżeje z...

21 maja 2008

Acxiom tworzy nowe stanowisko global sales leadera

Firma Acxiom specjalizująca się w tworzeniu i sprzedaży baz danych utworzyła w strukturach międzynarodowych stanowisko global sales leadera. Objął je...

21 maja 2008

Coca-Cola ogranicza reklamy po trzęsieniu ziemi w Chinach

Coca-Cola ogranicza działania reklamowe w Chinach w związku z trzydniową żałobą po trzęsieniu ziemi w prowincji Syczuan, które pochłonęło wiele...

21 maja 2008

Innowacyjna kampania Fiata 500 w Berlinie

Fiat 500, który zadebiutował kilka miesięcy temu, kontynuuje swoje prezentacje. Po raz kolejny w sposób innowacyjny i spektakularny. W centrum...