M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 czerwca 2008

Ray-Ban szykuje kampanię nowej linii okularów

Luxottica przygotowuje kampanię reklamową dla nowej linii okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban Wayfarer Color Collection. Do udziału w kampanii zaangażowano pięć gwiazd,...

5 czerwca 2008

Kongres wydawców - dzienniki w skali globalnej są na plusie

Obradujący w Szwecji, w Goteborgu, 61. Kongres Wydawców Gazet - World Newspaper Congress obwieścił, że rynek dzienników w skali globalnej...

6 czerwca 2008

WPP Group kupiła udziały w firmie marketingu online

Holding reklamowy WPP Group kupił mniejszościowe udziały w spółce Yield Software specjalizującej się w tworzeniu technologii i zarządzaniu projektami z...

6 czerwca 2008

Według Massive reklamy w grach komputerowych są skuteczne

Według przedstawicieli Massive, firmy należącej do Microsoftu oferującej reklamę w grach komputerowych, badania potwierdzają skuteczność takich reklam. Analizy, które obejmowały...

6 czerwca 2008

Aegis przejął Adwatch w Rosji

Aegis Group przejął na rynku rosyjskim firmę mediową AdWatch. Wartość spółki szacowana jest na 9,5 mln euro. Transakcja ma służyć...

6 czerwca 2008

Puma realizuje w Wiedniu akcję "Piłkarska Republika"

Puma uruchomiła w Wiedniu "Piłkarską Republikę". Jest to centrum, w którym podczas rozgrywek piłkarskich Euro 2008 będą odbywać się imprezy...

6 czerwca 2008

JWT przejmuje obsługę budżetu Imodium w Europie

Sieć agencji reklamowych JWT przejęła bez przetargu obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego leku OTC Imodium należącego do Pfizera. Wcześniej, przez osiem...

6 czerwca 2008

Arnold Schwarzenegger wspiera inicjatywę ekologiczną Together

Arnold Schwarzenegger, aktor i gubernator Kalifornii, będzie wspierał inicjatywę Together, której celem jest walka ze zmianami klimatycznymi na świecie. Jego...

9 czerwca 2008

Eurosport sięga po możliwości serwisu Facebook

Stacja telewizyjna Eurosport używa serwisu społecznościowego Facebook, aby internautom zainteresowanym sportem dać nową możliwość korzystania ze swojego kontentu. Testowa wersja...

9 czerwca 2008

Laurence Adaremi business development managerem w AdMob

Sieć reklamy mobilnej AdMob uruchomiła biuro w Londynie i zatrudniła Laurence'a Adaremi, byłego search marketing managera z Yahoo!, na stanowisko...

9 czerwca 2008

Coldplay udostępnia najnowszą płytę w MySpace

Grupa rockowa Coldplay zdecydowała się na udostępnienie piosenek z najnowszego albumu "Viva la Vida" użytkownikom serwisu społecznościowego MySpace. Nastąpiło to...

9 czerwca 2008

MTV relaunchuje swój serwis informacyjny

MTV Networks Europe odświeża program informacyjny "MTV News". Zmianie uległy logo oraz grafika serwisu. Stacja przeprowadzi także relaunch internetowego serwisu...

9 czerwca 2008

NBC sprzedało spot przy Super Bowl za 3 mln dol.

Według nieoficjalnych źródeł stacja telewizyjna NBC za 3 mln dol. sprzedała 30-sekundowy spot telewizyjny, który zostanie nadany przy przyszłorocznym finale...

10 czerwca 2008

Thomas Cook konsoliduje budżet reklamowy w Europie

Thomas Cook Group rozpoczął przetarg reklamowy, którego celem jest konsolidacja obsługi budżetu w Europie. Chodzi o wszystkie marki należące do...

10 czerwca 2008

Paul Gunning został CEO w Tribal DDB Worldwide

Paul Gunning zastąpił Matta Freemana na stanowisku chief executive officera w sieci agencji interaktywnych Tribal DDB Worldwide. Gunning pracował wcześniej...

10 czerwca 2008

AOL wprowadza Platform-A do Europy

AOL zamierza wprowadzić koncept sieci reklamowej Platform-A także na rynku europejskim. Za jej rozwój odpowiadać będzie Brendan Condon, który będzie...

10 czerwca 2008

Mecz Polska - Niemcy miał największą widownię w Wielkiej Brytanii

Spośród wszystkich meczów piłkarskich Euro 2008 rozegranych w ciągu ostatniego weekendu największą widownię zgromadziło przed telewizorami w Wielkiej Brytanii spotkanie...

10 czerwca 2008

Orange rozważa używanie w reklamach hasła "Further together"

Sieć komórkowa Orange zamierza wprowadzić do komunikacji marketingowej nowy slogan reklamowy. Jakiś czas temu podjęła decyzję o rezygnacji z dotychczasowego...

10 czerwca 2008

Pomimo decyzji o fuzji z GfK TNS przekaże WPP dane finansowe

Pomimo decyzji o fuzji z GfK sieć badawcza TNS przekaże holdingowi WPP Group swoje dane finansowe. W ubiegłym tygodniu firma...

10 czerwca 2008

Jetix i Disney podpisały umowę o dystrybucji w regionie EMEA

Jetix podpisał umowę z Disney-ABC International Television dotyczącą dystrybucji swoich kanałów i kontentu cyfrowego w regionie EMEA. Porozumienie ma obowiązywać...

11 czerwca 2008

Renault współpracuje z Microsoftem nad nowym serwisem

Koncern Renault rozpoczął współpracę z Microsoftem związaną z uruchomieniem mikrostrony internetowej dla modelu Renault Laguna Coupé. Partnerstwo zostało wynegocjowane przez...

11 czerwca 2008

CNN udostępnia za darmo serwis Euro 2008

CNN International bezpłatnie udostępni użytkownikom telefonów komórkowych serwis związany z Euro 2008. Wystarczy zalogować się za pośrednictwem telefonu komórkowego w...

11 czerwca 2008

"Wallpaper" wydaje specjalną edycję "Secret Elite" z rekomendacjami

IPC, wydawca lifestyle'owego miesięcznika "Wallpaper", wyda 12 czerwca specjalną jego edycję "Secret Elite". Znajdą się w niej kontakty i adresy...

11 czerwca 2008

Paul Evans szefem mediów na Europę w Kimberly-Clark

Kimberly-Clark mianował Paula Evansa media directorem odpowiedzialnym za rynek europejski. Zastąpi na tym stanowisku Olivera Cleavera, który rozstał się z...

11 czerwca 2008

Red Bull wyda 2 mln funtów na launch napoju Simply Cola w Wielkiej Brytanii

Red Bull wyda 2 mln funtów na kampanię wprowadzającą na rynek Wielkiej Brytanii nowy napój Simply Cola. Nowość różni się...

12 czerwca 2008

SABMiller wprowadza piwo Grolsch na rynek RPA

Browar SABMiller wprowadza do Republiki Południowej Afryki markę holenderskiego piwa Grolsch (segment premium). Piwo pojawi się w sprzedaży pod koniec...

12 czerwca 2008

CNBC rozpoczyna współpracę z "Focusem"

Stacja telewizyjna CNBC Europe ogłosiła zawarcie partnerstwa z magazynem "Focus". Ma dostarczać magazynowi materiały wideo do nowego portalu internetowego. CNBC...

12 czerwca 2008

Euronews zmieniła oprawę graficzną

Telewizja Euronews ma nową oprawę graficzną przygotowaną przez francuską agencję FFL. Nowa wizualizacja ma podkreślać priorytety kanału, czyli przekazywanie obiektywnych...

12 czerwca 2008

Sir Martin Sorrell apeluje o większą odpowiedzialność w sprawach społecznych

Szef holdingu komunikacyjnego WPP Group Sir Martin Sorrell apeluje o większą odpowiedzialność branży w sprawach społecznych. Podczas spotkania Advertising Association...

12 czerwca 2008

Giuseppe Mastromatteo kreatywnym w Armando Testa

Giuseppe Mastromatteo objął stanowisko executive creative directora w agencji reklamowej Armando Testa w Mediolanie. Mastromatteo jest jednym z najbardziej uznanych...

12 czerwca 2008

Paulo Coelho tworzy film z użytkownikami MySpace

Paulo Coelho, brazylijski pisarz, autor bestsellera "Alchemik", będzie pracował z użytkownikami serwisu MySpace nad swoim pierwszym filmem opartym na motywach...

12 czerwca 2008

Enfatico ma obsługiwać Dell w ramach WPP Group

Holding reklamowy WPP ogłosił, że nowa sieć reklamowa, która powstała do obsługi budżetu marketingowego amerykańskiego koncernu komputerowego Dell, będzie się...

12 czerwca 2008

Laura Desmond będzie nowym CEO w Starcomie

Renetta McCann, global CEO w Starcom MediaVest Group, przestanie pełnić swoją funkcję. Podjęła decyzję o rezygnacji z powodów osobistych. Zastąpi...

12 czerwca 2008

Brandimage - nowa globalna firma brandingowa

W wyniku połączenia amerykańskiej firmy designerskiej Laga i międzynarodowej agencji Desgrippes Gobe doszło do powstania nowej globalnej agencji brandingowej o...

13 czerwca 2008

Bertelsmann chce sprzedać swoje 50 proc. udziałów w Sony BMG

Koncern Bertelsmann chce sprzedać swoje udziały w Sony BMG. Ma w tej wytwórni muzycznej 50 proc. udziałów, druga połowa należy...

13 czerwca 2008

Betfair uruchamia paneuropejski projekt marketingowy

Betfair, jedna z największych firm bukmacherskich na świecie, rozpoczęła działania komunikacyjne w Europie. Działania integrujące poszczególne kanały komunikacyjne stawiają nacisk...

13 czerwca 2008

Wyjaśnienie: Laura Desmond czasowo zastąpi Renettę McCann w SMG

W nawiązaniu do wczorajszej informacji zamieszczonej w DS "MMP" pt. "Laura Desmond będzie nowym CEO w Starcomie" wyjaśniamy, że Desmond...

13 czerwca 2008

Aegis Media kupiło MenCompany

Aegis Media kupiło firmę MenCompany specjalizującą się w marketingu eventowym na rynku włoskim. Agencja pracuje dla takich klientów, jak m.in.:...

13 czerwca 2008

Nieznana agencja Traffic wygrała przetarg Mitsubishi

Mitsubishi Motors America rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Szacowany na 155 mln dol. budżet zdobyła niezależna agencja Traffic z siedzibą...

13 czerwca 2008

Holendrzy grali za dobrze, Kruidvat wycofuje się z promocji

Holenderska sieć Kruidvat zdecydowała o wycofaniu się z promocji oferowanej z okazji mistrzostw Europy w piłce nożnej. Przed meczem z...

13 czerwca 2008

Branża potrzebuje narzędzi pomiaru marketingu zintegrowanego

Branża potrzebuje narzędzi pomiaru marketingu zintegrowanego - uważa Bob Liodice, prezes amerykańskiej Association of National Marketers. Według niego obecnie holistyczne...

16 czerwca 2008

Visa skonsoliduje swój globalny budżet kreatywny

Międzynarodowa organizacja płatnicza Visa pracuje nad skonsolidowaniem globalnego budżetu kreatywnego szacowanego na 600 mln dol. rocznie. Prawdopodobnie nie będzie to...

16 czerwca 2008

Hertz wybrał Initiative do obsługi europejskiego budżetu

Hertz, jedna z największych firm zajmujących się wypożyczaniem samochodów, wybrała dom mediowy Initiative do obsługi swojego europejskiego budżetu. Umowa między...

16 czerwca 2008

TNS Finance wprowadza nowy produkt na rynek rosyjski

Firma badawcza TNS Finance wprowadziła na rynek rosyjski nowe narzędzie badawcze służące obserwacji trendów na rynku usług finansowych. Analizy mają...

16 czerwca 2008

InBev oferuje 48 mld dol. za Anheuser-Busch

Belgijski koncern piwowarski InBev zaoferował 48 mld dol. za Anheuser-Busch (A-B), browar numer jeden w Stanach Zjednoczonych, który kontroluje blisko...

16 czerwca 2008

Jednemu z założycieli TNS zależy na przejęciu przez WPP Group

Liz Nelson, jedna z założycielek firmy badawczej TNS, namawia do zerwania rozmów na temat fuzji z GfK i opowiada się...

16 czerwca 2008

Puma będzie reklamować się w grze "Football Superstars"

Puma nawiązała współpracę z CyberSports, w ramach której włączy interaktywnie swoje produkty i branding do gry online "Football Superstars". Wdrożeniem...

16 czerwca 2008

Yahoo! wzgardziło Microsoftem na rzecz Google

Yahoo! odcięło się od wszelkich rozmów dotyczących fuzji z Microsoftem. Potwierdzeniem tej decyzji ma być kontrakt na "search advertising" z...

16 czerwca 2008

Wódka wyprzedza whisky w Wielkiej Brytanii, także dzięki Polakom

Po raz pierwszy w historii sprzedaż wódki wyprzedziła sprzedaż whisky w Wielkiej Brytanii. Smirnoff, Absolut i Wyborowa mają obecnie lepszą...

17 czerwca 2008

Burger King wprowadzi do sprzedaży najdroższe hamburgery na świecie

Sieć restauracji fast food Burger King wprowadzi w tym tygodniu do sprzedaży najdroższego hamburgera na świecie, który ma kosztować 95...