M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 lipca 2008

DDB zdobyła globalny budżet Tourism Australia wart 85 mln funtów

Agencja DDB Worldwide zdobyła globalny budżet Tourism Australia wart 85 mln funtów. W finale przetargu pokonała Saatchi & Saatchi. Konkurs...

7 lipca 2008

Zmiany w dyrekcji handlowej Renault w Europie

Marie-Christine Caubet, dyr. handlowy koncernu Renault na Europę, odchodzi z firmy po 35 latach pracy. Nie zdradza dalszych planów zawodowych....

7 lipca 2008

Pięć agencji walczy o globalny budżet Hyatta wart 40 mln dol.

Amerykańska sieć hoteli Hyatt po rozstaniu z agencją Euro RSCG przystąpiła do ostatecznej selekcji agencji ubiegających się o obsługę globalnego...

7 lipca 2008

Sid Lee stworzy globalną platformę komunikacji nowej marki Adidas Originals

Adidas wybrał agencję Sid Lee z Montrealu do obsługi marki Adidas Originals. Zakres działań obejmie reklamę, wystrój sklepów, branding oraz...

7 lipca 2008

Gwiazdy w globalnej kampanii MKOl mają poprawić wizerunek igrzysk w Pekinie

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) zainaugurował globalną kampanię promującą nadchodzące igrzyska w Pekinie. Do kampanii zaprzęgnięto największe gwiazdy światowego sportu z...

8 lipca 2008

Globalna letnia kampania Coca-Coli akcentuje jej niezmienność

Coca-Cola wystartowała z globalną kampanią promującą tę markę przez zwrócenie uwagi na naturalność jej produktu. W reklamie TV podkreślono fakt,...

8 lipca 2008

McDonald's gotowy do olimpiady; zapowiada najlepsze w historii wyniki

McDonald's rozpoczął globalny program marketingowy związany z letnią olimpiadą w Pekinie. Szef marketingu firmy Mary Dillon zapowiada, że da on...

8 lipca 2008

Emmanuel Frantz wiceprezesem i CFO Yahoo! Europe

Emmanuel Frantz został nowym wiceprezesem i szefem finansów (chief financial officer) Yahoo! Europe. Zastąpił Briana Poritta, który awansował na stanowisko...

8 lipca 2008

Lekkoatletka Dame Kelly Holmes ambasadorką marki Kellogg

Kellogg podpisał umowę z lekkoatletką i uczestniczką olimpiad Dame Kelly Holmes. Biegaczka bierze udział w najnowszej kampanii marki - "Wake...

8 lipca 2008

Wspólny projekt wydawniczy "New York Timesa" i "International Herald Tribune"

"The New York Times" i "The International Herald Tribune" będą współpracować przy magazynie "Key". Od października pismo to stanie się...

8 lipca 2008

GfK krzyżuje szyki WPP w walce o TNS

Niemiecka agencja badań rynku GfK zaaprobowała plan fuzji z Taylor Nelson Sofres (TNS). Decyzja zapadła dzień po odrzuceniu przez TNS...

8 lipca 2008

Byli dziennikarze "The Guardian" tworzą serwis dla polskich emigrantów na Wyspach

Polot.co.uk to nowa witryna internetowa skierowana do Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii. Ma być stroną informacyjno-społecznościową oferującą m.in.: newsy, porady...

8 lipca 2008

W Chinach startuje pierwsza niedzielna gazeta po angielsku

Wydawnictwo Wenhul-Xinmin United Press Group wprowadza na rynek pierwszą w Chinach gazetę niedzielną wydawaną w języku angielskim. Będzie się ona...

9 lipca 2008

Kellogg ogłasza zwycięstwo metody GDA

Kellogg zachęca producentów żywności w Europie i Wielkiej Brytanii - zwolenników traffic-light labelling (sposób oznaczania żywności oparty na kolorach świateł...

9 lipca 2008

Microsoft chce negocjować z Yahoo!, ale już z nowym zarządem

Koncern Microsoft oświadczył, że byłby skłonny powrócić do negocjacji w sprawie przejęcia Yahoo!, jeśli jego akcjonariusze na walnym zgromadzeniu zaplanowanym...

9 lipca 2008

P&G zamierza sprzedać markę ThermaCare

Procter & Gamble zamierza sprzedać markę przeciwbólowych gorących kompresów ThermaCare. Brand został wprowadzony na rynek w 2002 r. i w...

9 lipca 2008

Kate Burns pokieruje Bebo w Europie

Bebo, globalna sieć społecznościowa, ogłosiło, że do zarządu firmy dołączy była dyrektor zarządzająca Google Kate Burns. Obejmie nowo utworzone stanowisko...

9 lipca 2008

David Beckham renegocjuje umowę z PepsiCo

Dalsza współpraca pomiędzy koncernem PepsiCo i Davidem Beckhamem w zakresie reklamy może zależeć od tego, czy producent napojów znajdzie dla...

9 lipca 2008

PublicisLive organizatorem Światowego Forum Gospodarczego

Genewska agencja PublicisLive należąca do Publicis Groupe wygrała siedmioletni kontrakt (do 2015 r.) na organizację corocznych zjazdów Światowego Forum Gospodarczego...

9 lipca 2008

Nowe media nie odbierają widowni TV - raport Nielsen Co.

Nielsen Co. opublikował pierwszy raport "trzech ekranów" porównujący oglądalność TV, internetu i mobile. Z zestawienia wynika, że nowe media nie...

9 lipca 2008

BBC otwiera się na serwisy społecznościowe

BBC rozwija nowy serwis iPlayer zezwalający na umieszczanie produkowanych przez stację klipów w serwisach społecznościowych (jak Facebook i Bebo) oraz...

9 lipca 2008

Scorsese i Fey w kampanii American Express

American Express przekonuje do używania Platinium Card za pomocą spotów z reżyserem Martinem Scorsese ("Taksówkarz", "Wściekły Byk", "Chłopcy z Ferajny")...

10 lipca 2008

Coca-Cola nie zamierza kajać się z powodu zaangażowania w olimpiadę w Pekinie

Coca-Cola Company nie żałuje, że będzie sponsorem olimpiady w Pekinie - powiedział Neville Isdell, chairman koncernu, w wywiadzie udzielonym "Financial...

10 lipca 2008

Platform A będzie sprzedawać reklamy kanałów Turnera online

Platform A, firma, do której należy biznes reklamowy AOL, zawarła porozumienie z siostrzaną firmą Turner i będzie się zajmowała sprzedażą...

10 lipca 2008

P&G rozważa użycie zwycięskiego spotu z Cannes podczas Super Bowl

Procter & Gamble rozważa użycie reklamy, którą nagrodzono na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes, podczas transmisji finału rozgrywek futbolowych Super...

10 lipca 2008

GfK zwiera szyki w fuzji z TNS; fiasko WPP?

Niemiecka firma badawcza GfK zdecydowała się wyłożyć gotówkę, by zabezpieczyć fuzję z Taylor Nelson Sofres (TNS). W opinii mediów GfK...

10 lipca 2008

Reklama gry "Bully" dopuszczona mimo protestów

The Advertising Standards Authority (ASA; instytucja kontrolująca treści reklamowe w brytyjskich mediach) dopuściła na rynek reklamę gry komputerowej "Bully: Scholarship...

10 lipca 2008

Getty Images będzie sprzedawać zdjęcia z Flickr

Getty Images, światowy lider na rynku fotografii prasowej i reklamowej, podpisał umowę z serwisem Flickr (amatorska fotografia i filmy w...

11 lipca 2008

Rafael Nadal ambasadorem Kia Motors do 2011 roku

Kia Motors Corporation przedłużyła o kolejne trzy lata (do 2011r.) umowę partnerską z jej światowym ambasadorem i obecnie nowym championem...

11 lipca 2008

Universal obniża prognozę wzrostu światowego rynku reklamy w br. do 4,4 proc.

Sieć mediowa Universal McCann w swoim najnowszym raporcie Insider's Report obniżyła prognozy tegorocznego wzrostu rynku reklamowego na świecie z 4,6...

11 lipca 2008

Peugeot notuje globalny wzrost sprzedaży, ostrzega przed spadkiem w Europie

Francuski koncern motoryzacyjny Peugeot/Citroen zanotował wzrost sprzedaży na świecie w pierwszej połowie roku. Ostrzega jednak, że w skali całego 2008...

11 lipca 2008

Disney podzielił budżet mediowy między ZenitOptimedia a Carat

Disney rozdzielił swój globalny budżet mediowy o wartości 100 mln funtów między ZenithOptimedia a Carat. Temu pierwszemu przypadło 20 mln...

11 lipca 2008

Tim Collison odpowiedzialny za marketing w Initiative

Tim Collison objął stanowisko directora of worldwide marketing communications w domu mediowym Initiative. Poprzednio pracował w Mediaedge:cia, gdzie był także...

11 lipca 2008

Caroline Leroi będzie odpowiadać za biznes Unilevera w MindShare

Caroline Leroi będzie odpowiadać za biznes Unilevera w MindShare i obejmie stanowisko global communications planning directora. Wcześniej pełniła funkcję account...

11 lipca 2008

GfK wykupi TNS przy wsparciu najbogatszych rodów

GfK zamierza przebić ofertę wrogiego przejęcia TNS przez WPP z pomocą najbogatszych rodów w Niemczech. Według mediów w grę wchodzą...

11 lipca 2008

Koniec promocji lotów "za 1 euro"

Unia Europejska (UE) zmusi tanie linie lotnicze do reklamowania swoich cen z podaniem pełnych kosztów przelotu. Linie lotnicze w Europie...

11 lipca 2008

IPG jednoczy mediowe spółki pod parasolem Mediabrands

Interpublic Group ogłasza powołanie nowej struktury łączącej mediowe spółki grupy. Mediabrands pod kierunkiem Nicka Briena (wcześniej global CEO Universal McCann)...

14 lipca 2008

Sony przegląda agencje pod kątem kolejnej globalnej kampanii Bravii

Według informacji "The Wall Street Journal" koncern Sony zaprosił cztery swoje dotychczasowe agencje reklamowe do prezentacji propozycji na nową globalną...

14 lipca 2008

Patrick Roma będzie pracować dla globalnych klientów OgilvyOne

Patrick Roma objął funkcję international digital partnera OgilvyOne i będzie pracować dla globalnych klientów tej agencji. Wcześniej był szefem agencji...

14 lipca 2008

Amerykańscy producenci leków skończą z podarunkami dla lekarzy

Amerykańskie firmy farmaceutyczne będą musiały zrezygnować z upominków dla lekarzy. Takie gadżety jak kubki, długopisy czy notatniki z logo produktu...

14 lipca 2008

Infoline oferuje nowe nośniki na budkach telefonicznych

Infoline Public Networks, jeden z największych operatorów budek telefonicznych w Wielkiej Brytanii, wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy. W związku...

14 lipca 2008

Murdoch nie potwierdza zainteresowania Yahoo!

Magnat medialny Rupert Murdoch ocenił na "mało prawdopodobne" szanse zakupienia Yahoo! przez należącą do niego News Corporation. Nie chciał potwierdzić...

14 lipca 2008

Rosja największym rynkiem motoryzacyjnym Europy?

Według raportu PricewaterhouseCoopers sprzedaż samochodów w Rosji w pierwszej połowie br. wyniosła 1,65 mln sztuk i była wyższa od ubiegłorocznej...

14 lipca 2008

DMA przeciw zaostrzaniu prawa chroniącego dane osobowe

Direct Marketing Association (brytyjskie stowarzyszenie marketingu bezpośredniego) sprzeciwiło się niektórym planom władz zmierzającym do uszczelnienia przepisów chroniących dane osobowe. Wśród...

14 lipca 2008

Tatuaż na męskiej nodze - nowy nośnik reklamowy

Nowozelandczyk James Stewart wznosi guerilla marketing na nowy poziom, oferując sprzedaż miejsca reklamowego w postaci... tatuażu na swojej własnej nodze....

14 lipca 2008

Starbucks wprowadza tańsze produkty, zamyka 600 kawiarni w USA

Starbucks rozpoczął w USA letnią promocję - oferuje tańsze produkty i całą gamę bezpłatnych napojów kawowych. Ma to pomóc sieci...

15 lipca 2008

InBev kupuje Anheuser-Busch za 52 mld dol.

Browar Anheuser-Busch, producent m.in. piwa Budweiser, zaakceptował podniesioną ofertę przejęcia ze strony InBev za 52 mld dol. Tym samym powstanie...

15 lipca 2008

Amerykańskie magazyny poprawiają wyniki reklamowe

Raport The Publishers Information Bureau pokazuje, że amerykańskie magazyny poprawiły swoje wpływy reklamowe. Według danych tej organizacji przychody magazynów w...

15 lipca 2008

Euro RSCG inwestuje w firmę The:Hours oferującą muzykę do reklam

Sieć Euro RSCG zakupiła The:Hours, firmę oferującą muzykę ilustrującą reklamy. Zdaniem kierownictwa sieci przejęcie tego biznesu wzmocni jej ofertę kreatywną....

15 lipca 2008

Budżety marketingowe na Wyspach mają najmniejszą dynamikę od 11 września 2001 r.

Budżety marketingowe mają najmniejszą dynamikę od czasu tragicznych wydarzeń z 11 września 2001 r. - wynika z badania IPA Bellweather...