M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 lipca 2008

Gigantyczna reklama Walgreens na ekranach przy Times Square

Największa na świecie reklama cyfrowa zawiśnie w centrum Nowego Jorku. Ekrany o wysokości ponad 70 m prezentujące ruchome logo sieci...

15 lipca 2008

Chińczycy "czyszczą teren" dla reklam sponsorów igrzysk

Chiński rząd wprowadził w życie restrykcje dotyczące przestrzeni reklamowej w Pekinie. Celem ma być preferowanie oficjalnych sponsorów igrzysk i ograniczenie...

16 lipca 2008

Disneyland oferuje informacje o atrakcjach za pomocą bluetootha

Paryski oddział Disneylandu wdrożył technologię bluetooth, aby umożliwić odwiedzającym park dostęp do darmowych informacji na temat atrakcji, jakie oferuje. Goście,...

16 lipca 2008

"Drive@earth" nowym hasłem przewodnim Mitsubishi Motors

Koncern Mitsubishi Motors Corporation wprowadzi globalnie nowe hasło przewodnie firmy "Drive@earth". Realizacja projektu rozpocznie się jesienią br. Slogan ma odzwierciedlać...

16 lipca 2008

Carat będzie obsługiwał globalny budżet mediowy firmy Kohler

Sieć mediowa Carat wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu firmy Kohler. Jego wartość szacowana jest na 75 mln dol. Kohler...

16 lipca 2008

IDG uruchamia sieć reklamową IDG TechNetwork

IDG, wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach BtoB, uruchamia reklamową sieć bazującą na swoich serwisach internetowych. Sieć pod nazwą IDG TechNetwork...

16 lipca 2008

NBC zapowiada rekord sprzedaży reklam podczas olimpiady

NBC Universal miesiąc przed rozpoczęciem olimpiady w Pekinie ogłosiło prognozę dochodu na poziomie powyżej 1 mld dol. z reklam, które...

16 lipca 2008

Starbucks wprowadza "zdrowe" drinki do oferty

Sieć barów kawowych Starbucks w odpowiedzi na oczekiwania klientów i naciski konkurencji przeprowadzi kampanię zapowiadającą więcej "zdrowych" produktów do wyboru....

16 lipca 2008

GfK rozmawia z funduszem Cinven w sprawie przejęcia TNS

Firma badawcza GfK rozmawia z funduszem inwestycyjnym Cinven w sprawie przejęcia TNS. GfK szuka partnera finansowego, aby przebić ofertę zakupu...

17 lipca 2008

General Motors w USA tnie wydatki na reklamę

General Motors w Stanach Zjednoczonych planuje ograniczenie wydatków na reklamę. To odpowiedź koncernu na spadającą sprzedaż samochodów w USA. Niewykluczone...

17 lipca 2008

Użytkownicy iPhone'ów więcej korzystają z mobilnego internetu

Firma ComScore M;Metrics zajmująca się pomiarem aktywności użytkowników sieci internetowej opublikowała badanie przeprowadzone we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii,...

17 lipca 2008

DraftFCB w NJ zwalnia ludzi, bo klienci wydają pieniądze poza mediami tradycyjnymi

W nowojorskim biurze DraftFCB miały miejsce duże zwolnienia - pracę straciło ponad 2 proc. zespołu, czyli 47 osób. Laurence Boschetto,...

17 lipca 2008

John O'Keeffe odszedł z BBH, Nick Gill executive creative directorem

Nick Gill, dotychczasowy creative director, zastąpił Johna O'Keeffe na stanowisku executive creative directora w agencji BBH (Bartle Bogle Hegarty). O'Keeffe...

17 lipca 2008

Odejście szefa marketingu Procter & Gamble

Jim Stengel, globalny szef marketingu Procter & Gamble, odszedł na emeryturę po 25 latach pracy. Stengel był uważany przez media...

17 lipca 2008

Giganci rynku oskarżeni o omijanie zakazów

Brytyjskie stowarzyszenie konsumentów Which? oskarżyło McDonald's, Nestle, Kellogg, PepsiCo oraz kilka innych firm o omijanie zakazu reklamowania "niezdrowej żywności" wobec...

18 lipca 2008

Ford rozpoczyna działania związane z debiutem nowej Fiesty

Ford tymczasowo zmienił wygląd swojej fabryki w Kolonii. Jej nowy wizerunek "Fiesta love factory" jest częścią aktywności marketingowych związanych z...

18 lipca 2008

Conde Nast przeprowadza paneuropejski przetarg na "Glamour"

Conde Nast ogłosiło przetarg na obsługę reklamową miesięcznika "Glamour". Zasięg jest paneuropejski. Na short-liście są agencje: DDB Paris, JWT London...

18 lipca 2008

BP szuka agencji, które zajmą się direct marketingiem

BP szuka agencji do obsługi globalnego budżetu directmarketingowego. Pierwsze spotkanie z agencjami planowane jest na sierpień. Jacky Davies, marketing services...

18 lipca 2008

Unia Europejska szuka agencji, która przygotuje kampanię antynikotynową

Unia Europejska szuka agencji reklamowej, która przygotuje ogólnoeuropejską kampanię na temat szkodliwości palenia tytoniu. Zwycięska agencja przygotuje m.in. działania w...

18 lipca 2008

Eksperci brytyjskiego rządu przeciwko ograniczeniu reklam alkoholu

Brytyjski rząd prawdopodobnie sprzeciwi się propozycjom zakazania reklam produktów alkoholowych przed godz. 21. Eksperci rządu twierdzą bowiem, że wpłynęłoby to...

18 lipca 2008

Nike wycofuje z rynku markę Air Stab

Nike wycofuje z brytyjskiego rynku markę butów Air Stab. Powodem jest nazwa Stab (zasztyletować, dźgnąć). Jest ona bowiem kojarzona z...

18 lipca 2008

Mother rozwija usługi z zakresu experiential marketingu

Agencja reklamowa Mother otworzyła w Londynie nową dywizję - Mother Experience. Zarządzanie nową strukturą powierzono Dermotowi McPertland, wcześniej założycielowi agencji...

21 lipca 2008

Nike obchodzi 20-lecie projektu "Just do it"

Nike startuje z kampanią reklamową celebrującą 20 lat platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem "Just do it". Spot pt. "Courage" pokazuje...

21 lipca 2008

David Cook w reklamach marki obuwniczej Skechers

David Cook, zdobywca głównej nagrody w programie "American idol" został twarzą marki Skechers - światowego lidera w produkcji obuwia lifestyle'owego....

21 lipca 2008

Babelgum uruchamia oddział w Nowym Jorku

Globalna telewizja internetowa Babelgum uruchomiła biuro w Nowym Jorku. Jest to pierwszy oddział tej firmy w Stanach Zjednoczonych. Szefem Babelgum...

21 lipca 2008

CNN.com odnotował rekordowy wzrost popularności

Korzystanie z materiałów wideo dostępnych w CNN.com bije rekordy popularności. Zdaniem nadawcy wzrost sięga 250 proc., porównując ostatni czas z...

21 lipca 2008

Google inwestuje na rynku internetowym w Rosji

Google kupiło rosyjską firmę ZAO Begun zajmującą się reklamą kontekstową. Kwota przejęcia wyniosła 140 mln dol. Spółka należała do tej...

21 lipca 2008

Mattel wygrał spór o prawa autorskie do lalek Bratz

Koncern Mattel zwyciężył w sporze sądowym o prawa autorskie do lalek Bratz, który toczył z firmą MGA Entertainment. Osią konfliktu...

21 lipca 2008

TBWA odżegnuje się od projektu dla Amnesty International

TBWA/Worldwide odżegnuje się od przygotowanej przez francuski oddział agencji kampanii dla Amnesty International na temat tortur w Chinach. Powodem decyzji...

21 lipca 2008

Coca-Cola będzie optymalizować wydatki marketingowe

Coca-Cola podjęła decyzję o zmianach w dystrybucji budżetów marketingowych. Podczas niedawnego spotkania z analitykami finansowymi CEO koncernu Mutar Kent zapowiedział,...

21 lipca 2008

World Vision walczy o czystą wodę

Charytatywna organizacja World Vision przygotowała reklamę społeczną, w której można zobaczyć m.in. dziecko karmione z butelki z brudną wodą. Spot...

21 lipca 2008

Bruksela grozi nieuczciwym dostawcom kontentu mobilnego

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie kar na właścicieli witryn internetowych oferujących darmowe bądź tanie serwisy mobilne. Chodzi tu o serwisy oferujące...

21 lipca 2008

Reklamy prezerwatyw ofiarą dyplomacji

Rząd Korei Południowej nakazał wycofanie reklam japońskich prezerwatyw z metra i pociągów w całym kraju. Reklamy firmy Okamoto stały się...

22 lipca 2008

Golden Drum będzie przyznawać nagrody za produkcję filmową

W czasie najbliższej, 15. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii po raz pierwszy zostaną przyznane nagrody producentom i firmom...

22 lipca 2008

Beck's wprowadza limitowaną serię butelek z reprodukcjami grafik

InBev, producent piwa marki Beck's, w przyszłym miesiącu wypuści na brytyjski rynek limitowaną serię miliona butelek, na etykietach których zostaną...

22 lipca 2008

Nowy szef marketingu P&G oznacza zmianę stylu zarządzania

Nowy szef marketingu Procter & Gamble Marc Pritchard to całkowita zmiana stylu zarządzania w stosunku do odchodzącego Jima Stengela. Ten...

22 lipca 2008

Nowy film o Batmanie pobił kinowy rekord otwarcia

W Stanach Zjednoczonych film "Mroczny rycerz" (Warner Brothers), kolejna produkcja opowiadająca o przygodach Batmana, człowieka-nietoperza, pobił kinowy rekord otwarcia. W...

22 lipca 2008

Estee Lauder wprowadza w USA wibrującą maskarę; wiosną debiut w Polsce

Firma Estee Lauder zadebiutowała na rynku z nową maskarą Turbolash All Effects Motion Mascara. Jej innowacyjność polega na wibrującej szczoteczce,...

22 lipca 2008

Craig Davis odejdzie z JWT

Craig Davis, worldwide chief creative executive officer JWT, w przyszłym roku opuści tę sieć agencji reklamowych, by powrócić do rodzinnej...

22 lipca 2008

Lesbijki w Wielkiej Brytanii będą miały kolejny magazyn - "crAve"

"crAve", nowy brytyjski magazyn lifestyle'owy dla lesbijek, planowany jest na sierpień br. Będzie należał do grupy czasopism tworzonej już przez...

22 lipca 2008

Kate Marsh pokieruje biznesem telewizyjnym Sony w regionie EMEA

Firma Sony Pictures Television International (SPTI) powołała Kate Marsh na nowo powstałe stanowisko VP brand partnerships and channel development w...

22 lipca 2008

Brytyjscy konsumenci coraz więcej wydają na zakupy online

Niezależnie od problemów kredytowych i fatalnych nastrojów na rynku tradycyjnych sklepów i supermarketów brytyjscy konsumenci robiący zakupy online nie tylko...

23 lipca 2008

Tony Gibson zastępcą dyrektora zarządzającego Dow Jones na terenie Europy

Tony Gibson został zastępcą dyrektora zarządzającego Dow Jones w dziale mediów konsumenckich grupy. Odpowiada za dochody na terenie Europy. Kompetencje...

23 lipca 2008

Kolejne zakupy Publicis w Azji

Publicis Groupe w Korei Południowej kupiło agencję Portfolio specjalizującą się w marketingu interaktywnym. Agencja istnieje na rynku od 11 lat,...

23 lipca 2008

Unilever sprzedał markę Bertolli hiszpańskiej Grupo SOS

Unilever sprzedał markę Bertolli (oliwa, ocet) hiszpańskiej Grupo SOS. Wartość transakcji to 630 mln euro. Z portfolio marki Bertolli Unilever...

23 lipca 2008

Josh Hartnett będzie promował nowy zapach Armaniego

Emporio Armani wprowadza nowy zapach Diamonds for Men. W kampanii reklamowej zapachu wystąpi aktor Josh Hartnett, który grał m.in. w...

23 lipca 2008

Cena Reed Business Information sięgnęła już ponad 2 mld dol.

Wstępne oferty zakupu sekcji magazynów międzynarodowej agencji informacyjnej i wydawniczej Reed Elsevier sięgnęły już 2-2,5 mld dol. O zakup tytułów...

23 lipca 2008

Neil Sawyer został szefem marketingu europejskiej dywizji drukarek Samsunga

Samsung mianował Neila Sawyera na szefa marketingu swojej europejskiej dywizji drukarek. Neil Sawyer będzie odpowiedzialny za wszystkie kampanie marketingowe w...

23 lipca 2008

Burger King wykorzysta popularność Batmana

Burger King korzysta z popularności filmu "Batman: Dark Knight" w globalnej kampanii telewizyjnej i kinowej. Akcja reklamowa związana z tym...

23 lipca 2008

New York Times związał się z LinkedIn

NYTimes.com wszedł w układ z LinkedIn - największym serwisem społecznościowym grupującym profesjonalistów i ludzi biznesu. New York Times chce w...