M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 września 2008

Szarapowa w najnowszej kampanii Nike dla kobiet

Nike rozpoczęła kolejną serię kampanii reklamowej "Here I Am". Jest ona skierowana do kobiet i ma wesprzeć ich "aktywność na...

10 września 2008

Google podpisało umowę z NBC Universal

Google potwierdziło ambicję wejścia na telewizyjny rynek reklamowy, podpisując umowę z NBC Universal. Umowa określana jest oficjalnie jako strategiczna współpraca...

11 września 2008

InterContinental planuje debiut rynkowy nowych marek

InterContinental Hotels Group planuje debiut kilku nowych marek hoteli i zmianę z pozycjonowania cenowego na rzecz targetowania do konkretnych grup...

11 września 2008

Initiative zatrudnia szefa Innovations

Jason Mail przechodzi z Current Media do sieci Initiative. Będzie szefem Innovations - jednostki, która odpowiada w strukturze Initiative za...

11 września 2008

Kontrowersyjny komik pomógł gali MTV

MTV zaprosiło brytyjskiego komika Russella Branda do prowadzenia dorocznej gali Video Music Awards, która odbyła się w ostatnią niedzielę 7...

11 września 2008

Disney wzywa do blokowania internautów nielegalnie ściągających pliki

Bob Iger, szef zarządu Walt Disney Company, wezwał providerów internetowych do blokowania użytkowników, którzy nielegalnie ściągają pliki z sieci. W...

11 września 2008

Ofcom będzie miał większą kontrolę nad BBC

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, na mocy porozumienia narzuconego przez rząd dostanie prawo do większej kontroli programów BBC po...

12 września 2008

Kimberly Baffi Studentem Roku według "Lürzer's Archive"

Kimberly Baffi otrzymało tytuł Lürzer's Archive International Student of the Year 2008. Nagrodzone zostało za reklamę przygotowaną dla marki Mont...

12 września 2008

Zapowiedź dochodzenia w sprawie umowy Google z Yahoo!

Departament Stanu USA przygotowuje się do antykartelowego dochodzenia w sprawie umowy reklamowej Google z Yahoo! Władze obawiają się, że przyczyni...

12 września 2008

Bentley prowadzi przetarg interaktywny

Bentley Motors, należący do grupy Volkswagena koncern produkujący luksusowe samochody, prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego. Nieoficjalnie mówi się, że...

12 września 2008

Redukcja zatrudnienia w CBS Outdoor

CBS Outdoor redukuje zatrudnienie w działach marketingu i sprzedaży. Z pracą pożegnali się już Carol Wolrich (marketing director firmy) oraz...

12 września 2008

Aegis kupuje amerykańską agencję wyszukiwarkową Range Online Media

Aegis Group kupiło agencję specjalizującą się w marketingu wyszukiwarkowym Range Online Media. Agencja ma centralę w Fort Worth w Teksasie....

12 września 2008

Królowa odwiedzi Google

Dwór królowej Elżbiety II zapowiedział, że monarchini uda się z wizytą do brytyjskiej siedziby firmy Google. Powodem odwiedzin jest otwarcie...

12 września 2008

Jerry Wright stanie na czele The Audit Bureau of Circulations

Jerry Wright obejmie stanowisko chief executive The Audit Bureau of Circulactions (ABC) w Wielkiej Brytanii. Zajmie stanowisko Chrisa Boyda, który...

12 września 2008

Carl Hartman będzie nadzorował obsługę Kimberly-Clark w ramach WPP

Carl Hartman będzie nadzorował prace agencji WPP dla jednego z kluczowych klientów - firmy Kimberly-Clark. Obecnie pełni funkcję director of...

12 września 2008

JCDecaux negocjuje zakup News Outdoor Group

Francuska JCDecaux, druga pod względem wielkości grupa reklamy zewnętrznej na świecie, prowadzi negocjacje dotyczące zakupu News Outdoor Group (NOG). NOG...

12 września 2008

Początek kampanii Coke Zero Zero 7

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię Coke Zero powiązaną z "Quantum of Solace" - najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda. Jako pierwszy...

12 września 2008

MTV walczy z globalnym ociepleniem

MTV przystępuje do kampanii społecznej "MTV Switch" mającej na celu wykazanie, że wiele produktów reklamowanych jako "ekologiczne" niekoniecznie pomaga w...

15 września 2008

Jack White napisał muzykę do najnowszego spotu Coke Zero

Jack White, założyciel zespołu White Stripes, napisał muzykę do najnowszego spotu reklamowego Coke Zero opartego na motywach z filmu o...

15 września 2008

SABMiller mianuje międzynarodowych marketingowców

Koncern browarniczy SABMiller mianował Chrisa Taylora na nowo utworzone stanowisko dyrektora grupy marek międzynarodowych (international brands group director). Taylor był...

15 września 2008

Juan Carlos z Fallon wraca do Argentyny

Juan Carlos, creative partner w agencji reklamowej Fallon, wraca do rodzinnej Argentyny. Stwierdził, że chce być z rodziną w momencie...

15 września 2008

Z Initiative rozstaje się dwóch menedżerów

Jerry Hill i Dirk Wiedenmann postanowili odejść z sieci domów mediowych Initiative, po tym jak Mario Mateus objął nowe stanowisko...

15 września 2008

NBC sprzedał już większość czasu wokół Super Bowl

Amerykańska sieć telewizyjna NBC Universal sprzedała już 85 proc. czasu reklamowego wokół transmisji Super Bowl 2009. Nadawca podał, że reklamodawcy...

15 września 2008

Bob Geldof uruchamia telewizję internetową

Bob Geldof uruchomił własny portal i telewizję internetową poświęcone "pokojowi i poszukiwaniu rozwiązań konfliktów na świecie". Strona www.peacechannel.tv zawiera filmy,...

15 września 2008

Audi Quatro podkreśla w reklamach "instynktowność" rozwiązań

Audi przystąpiło do kampanii reklamowej podkreślającej "instynktowność" rozwiązań zastosowanych w modelu Quatro. Motywem przewodnim kampanii reklamowej będzie "instynktowne wyczucie" ludzkiej...

16 września 2008

Bartle Bogle Hegarty tworzy dokument wspierający debiut albumu Oasis

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty z Nowego Jorku pracuje nad filmem dokumentalnym wspierającym debiut nowego albumu zespołu Oasis - "Dig...

16 września 2008

Dita von Teese w wirusowej reklamie bielizny Wonderbra

Dita von Teese, amerykańska aktorka filmowa, modelka i artystka burleskowa, gra rolę naukowca, który odkrył gen odpowiadający za seksowność w...

16 września 2008

Citroen korzysta z muzyki Bee Gees w reklamach C4

Agencja reklamowa Euro RSCG London przygotowała spot Citroena C4, w którym wykorzystano przebój grupy Bee Gees "Staying Alive". Celem działań...

16 września 2008

BBH realizuje dla Levi'sa projekt "Unbuttoned"

Levi's rozpoczął globalną kampanię reklamową dżinsów Levi's 501 pod hasłem "Living life unbuttoned". Obejmie ona telewizje, kina i internet. Pierwszy...

16 września 2008

Reebok przygotowuje globalny projekt marketingowy

Producent odzieży sportowej Reebok w odpowiedzi na działania bezpośredniego konkurenta - firmy Nike, przygotowuje globalny projekt marketingowy, którego realizacja rozpocznie...

16 września 2008

LinkedIn uruchomił sieć reklamową

LinkedIn, serwis społecznościowy przeznaczony dla biznesu, uruchomił LinkedIn Audience Network - sieć reklamową, która pozwoli partnerom serwisu na identyfikowanie specyficznych...

16 września 2008

Autor muzyki do Bonda oburzony zachowaniem Coca-Coli

Jack White, lider grupy The White Stripes i autor muzyki do najnowszego filmu o agencie 007 "Quantum of Solace", zaprzecza,...

16 września 2008

Microsoft inwestuje w minisitcom z udziałem Gatesa i Seinfelda

Microsoft zaprezentował drugą odsłonę najdroższej w dziejach firmy kampanii reklamowej. W kolejnym spocie TV twórca koncernu Bill Gates wraz z...

16 września 2008

Stowarzyszenie prasy przeciwko porozumieniu Google z Yahoo!

The World Association of Newspapers (WAN) zwróciło się z apelem do wszystkich organizacji zajmujących się reklamą o zablokowanie porozumienia reklamowego...

17 września 2008

TBWA przejmuje globalnie obsługę Visy

Sieć TBWA zostaje odpowiedzialna za globalną obsługę strategiczno-kreatywną Visy. Jest to wynik toczącego się od kilku miesięcy czteroetapowego przetargu, w...

17 września 2008

Hermes kończy 25-letnią współpracę z Caratem

Hermes, luksusowa francuska marka odzieżowa, po 25 latach kończy współpracę z siecią Carat w Europie. Decyzję podjęto w wyniku regionalnego...

17 września 2008

Nokia chce dotrzeć do młodych odbiorców

Nokia szuka możliwości sponsoringu, aby dotrzeć do grupy celowej 18-24 lata. Idzie w ślady Sony Ericsson i jego projektu Ibiza...

17 września 2008

Y&R przejmuje Bacardi Flavors i Bacardi Gold Rum

Należąca do WPP Group sieć Young & Rubicam będzie odpowiedzialna za globalne kampanie Bacardi Flavors i Bacardi Gold Rum. W...

17 września 2008

Best Buy kupi Napstera

Best Buy (największy sprzedawca elektroniki w USA) kupi Napster Inc. za 121 mln dol. Best Buy zamierza wejść na rynek...

17 września 2008

Ford promuje nową Fiestę z myślą o kobietach

Ford rozpoczyna paneuropejską zintegrowaną kampanię reklamową nowego modelu Forda Fiesty. Jest ściśle stargetowana na kobiety. Od 1976 r. Ford Fiesta...

18 września 2008

Diederik Breijer awansuje na szefa Universal McCann w regionie EMEA

Diederik Breijer, chief executive w holenderskim oddziale domu mediowego Universal McCann, awansował na stanowisko prezesa i będzie odpowiedzialny za region...

18 września 2008

Starbucks wprowadza etyczną kawę

Starbucks wprowadza do sieci w Europie, w Afryce oraz na Środkowym Wschodzie kawę espresso pochodzącą ze sprawiedliwego handlu. Sieć współpracuje...

18 września 2008

Dominic Rowell global marketing directorem w Lonely Planet

Dominic Rowell objął nowo utworzone stanowisko global marketing directora Lonely Planet. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację...

18 września 2008

BBC World Service uruchamia radio we współpracy z Deutsche Welle

BBC World Service i Deutsche Welle, niemiecki nadawca międzynarodowy, uruchamiają wspólną radiostację cyfrową, która docierać będzie do 170 mln słuchaczy...

18 września 2008

WPP Digital kupiło udziały w Proclivity Systems

WPP Digital nabyło mniejszościowy pakiet udziałów w Proclivity Systems, platformie dostarczającej informacji dla marketerów i merchandiserów. Proclivity jest platformą dostarczającą...

18 września 2008

Nokia rozszerza swoją sieć reklamy mobile

Nokia ogłosiła, że liczba użytkowników do których dociera Nokia Media Network przekroczyła 100 mln. Firma rozszerza sieć reklamy mobile, podpisując...

18 września 2008

Unia Europejska zbada porozumienie Google z Yahoo!

Unia Europejska rozpoczęła dochodzenie w sprawie porozumienia reklamowego Google z Yahoo!. Bruksela potwierdziła, że pierwsze kroki w tej sprawie Komisja...

18 września 2008

Emisja spotu antynikotynowego pomimo 200 skarg

The Advertising Standards Authority (brytyjska organizacja nadzorująca rynek reklamowy) dopuściła do emisji reklamę społeczną wzywającą do walki z paleniem pomimo...

18 września 2008

Zakaz reklamy "Condemned 2" firmy Sega

The Advertising Standards Authority (brytyjska organizacja nadzorująca rynek reklamowy) zakazała emisji reklamy "Condemned 2", najnowszej gry firmy Sega. Spoty TV...

18 września 2008

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol.

Recesja spowodowała utratę wartości stu topowych marek o 67 mld dol. - wynika z raportu firmy Brand Finance. Wśród marek,...