M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 września 2008

Przeglądarka Chrome firmy Google zdobywa użytkowników

"Daily Telegraph" poinformował, że już 2 proc. unikatowych użytkowników odwiedzających jego witrynę WWW robi to za pomocą przeglądarki internetowej Google...

19 września 2008

Grey EMEA zdobył tytuł Sieci Roku w konkursie Euro Effie

Sieć agencji reklamowych Grey w regionie EMEA otrzymała tytuł Agency network of the year w konkursie efektywności Euro Effie. Jej...

19 września 2008

Widzowie CNN chętnie korzystają z mediów cyfrowych

Widzowie CNN chętnie korzystają z mediów cyfrowych - wynika z badania Digital Life przygotowanego przez firmę Synovate. CNN jest jednym...

19 września 2008

Santo zdobyła globalny budżet Sunsilka

Agencja reklamowa Santo zdobyła globalny budżet kreatywny marki kosmetyków Sunsilk z portfolio Unilevera. Zajmie się opracowaniem strategii oraz kreacji reklam....

19 września 2008

Coca-Cola wybiera Mother do paneuropejskiej kampanii w 2009 r.

Coca-Cola wybiera agencję Mother do paneuropejskiej kampanii letniej w 2009 r. Budżet projektu jest szacowany na 30 mln funtów. Ostatnią...

19 września 2008

Microsoft rezygnuje z reklam ze Seinfeldem

Microsoft ogłosił wycofanie z rynku reklam z udziałem Jerry'ego Seinfelda i Billa Gates'a. W wersji oficjalnej, firma przystępuje do drugiej...

19 września 2008

Marka whisky Famous Grouse szuka agencji interaktywnej

Famous Grouse - marka szkockiej whisky - rozpoczęła poszukiwania agencji interaktywnej, która zajęłaby się strategią i komunikacją marki w internecie....

19 września 2008

Serial BBC oskarżony o promocję pedofilii

BBC i Ofcom (brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów) otrzymały ponad 200 skarg w ciągu dwóch dni, po wyemitowaniu najnowszego odcinka...

19 września 2008

YouTube zaostrza przepisy dotyczące prezentowanego kontentu

Serwis YouTube (należący do Google'a) zdecydował się na zaostrzenie przepisów odnośnie do scen prezentujących używanie broni palnej i noży oraz...

19 września 2008

Murdoch zapowiada wzrost dochodów z WSJ i Dow Jones

Rupert Murdoch, właściciel News Corp., zapowiedział, że przejęte przez niego "The Wall Street Journal" i Dow Jones przez trzy kolejne...

19 września 2008

Baudis odpowiada za ekspansję Tremor Media w Europie

Christian Baudis został executive managing directorem w Tremor Media, sieci reklamy wideo w internecie. Odpowiada za jej rozwój w Europie....

19 września 2008

ZenithOptimedia agencją mediową roku według "Media & Marketing Global"

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia, należąca do holdingu Publicis, została uznana agencją mediową roku w konkursie M&M Awards organizowanym przez brytyjski...

22 września 2008

ING otwiera w YouTube kanał o Formule 1

Holenderska grupa finansowa ING otwiera w serwisie YouTube specjalny kanał o wyścigach Formuły 1 i swoim zaangażowaniu w sponsorowanie zespołu...

22 września 2008

Tribal DDB globalną siecią dla McAfee

McAfee, największa światowa firma bezpieczeństwa technologicznego, wybrała sieć interaktywną Tribal DDB do obsługi budżetu globalnego. Do jej zadań należeć będzie...

22 września 2008

Nick Wrenn został wiceprezesem CNN International

Nick Wrenn, dotychczasowy managing editor CNN International w regionie EMEA, awansował na stanowisko wiceprezesa ds. usług cyfrowych. Będą mu podlegać...

22 września 2008

Discovery Communications zadebiutuje na Nasdaq

Akcje właściciela Discovery Channel - Discovery Communications zadebiutują na giełdzie Nasdaq. Już wcześniej na Nasdaq była notowana firma Discovery Holdings,...

22 września 2008

Druga odsłona rekordowej kampanii Microsoftu

Microsoft przystąpił do drugiego etapu globalnej kampanii reklamowej (budżet 300 mln dol.), która ma poprawić wizerunek firmy na bardziej ludzki....

22 września 2008

Według Interbrand Coca-Cola jest najwięcej warta

Najbardziej wartościowym brandem na świecie według corocznego audytu Interbrand pozostaje niezmiennie Coca-Cola. Największy awans zanotował Google, wchodząc do grona 10...

23 września 2008

Porsche zwiększa udziały w Volkswagenie

Spółka Porsche Automobil Holding SE kupiła kolejne 4,89 proc. akcji zwykłych Volkswagena. Udział Porsche w spółce producenta samochodów z Wolfsburga...

23 września 2008

Microsoft stworzył najnowsze reklamy PC na sprzęcie Apple'a

Daniel Eran Dilger, dziennikarz "RoughlyDrafted Magazine", opublikował screeny autorstwa LuisDS (jednego z użytykowników serwisu Flickr), które dowodzą, że najnowsze spoty...

23 września 2008

Bauer wprowadza "Arenę" na Ukrainie

Bauer Media wprowadza na rynek ukraiński męski magazyn "Arena". Będzie to 7. edycja tego tytułu na świecie. Obecnie "Arena" ukazuje...

23 września 2008

"Elle" pracuje z ShopStyle nad stroną shoppingową

Magazyn "Elle" rozpoczyna w Wielkiej Brytanii współpracę z portalem shoppingowym ShopStyle. Wspólnie stworzą internetową stronę, gdzie będzie można kupić modne...

23 września 2008

Nokia uruchamia mobilną telewizję rozrywkową

Nokia zapowiedziała, że uruchomi rozrywkowy kanał telewizyjny dostępny w telefonach komórkowych. Obok rozrywki znajdą się tam programy lifestyle'owe. Kanał Capsule...

23 września 2008

Organizatorzy olimpiady Londyn 2012 wprowadzają ograniczenia reklamowe

Firmy spoza grona oficjalnych sponsorów igrzysk olimpijskich w Londynie 2012 nie będą mogły używać w swoich reklamach słów takich, jak...

24 września 2008

Antonio Campo Dall'Orto executive vice-presidentem MTV Networks International

Antonio Campo Dall'Orto został executive vice-presidentem MTV Networks International ds. marek muzycznych. Campo Dall'Orto będzie odpowiadał za koordynację globalnych przedsięwzięć...

24 września 2008

Największe brandy straciły na wrześniowym krachu ponad 50 mld dol.

Według raportu Brand Finance dla brytyjskiego "The Guardian" w wyniku wrześniowego krachu finansowego wartość 100 największych brandów na świecie spadła...

24 września 2008

Philips wkracza na rynek gadżetów erotycznych

Philips wprowadza do sprzedaży urządzenia do masażu, które będą pozycjonowane w kategorii gadżetów erotycznych. Będą to trzy rodzaje urządzeń masujących,...

24 września 2008

Szef WPP zapowiada kryzys co najmniej do 2010 r.

Martin Sorrell, szef WPP Group, stwierdził, że nie spodziewa się, by światowy kryzys minął w 2009 r. Według Sorrella pierwsze...

24 września 2008

MEC zdobywa brytyjski budżet Orange na media offline

MEC wygrał w przetargu na obsługę budżetu Orange na media offline w Wielkiej Brytanii. W finale, do którego nie dotarł...

24 września 2008

Clear Channel wymienia system oświetlenia backlightów

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor podjęła decyzję o wymianie dotychczasowego systemu oświetlenia nośników typu backlight. Nowe rozwiązanie jest oparte...

24 września 2008

Telefon Jamesa Bonda będzie wsparty globalną kampanią reklamową

Sony Ericsson wesprze globalną kampanią reklamową limitowaną edycję telefonu C902 używanego przez Daniela Craiga w najnowszej części filmów o przygodach...

25 września 2008

T-Mobile wprowadza telefon z systemem Android

T-Mobile będzie pierwszym na świecie operatorem, który wprowadzi do oferty telefon komórkowy z zainstalowanym system operacyjnym Android. HTC T-Mobile G1...

25 września 2008

Proximity inwestuje w usługi interaktywne

Sieć firm marketing services Proximity powołała Rezę Ghaem-Maghami na stanowisko global digital leadera. Maghami pracował dotychczas jako managing director w...

25 września 2008

TNT wprowadza nowy globalny slogan reklamowy

Międzynarodowa firma kurierska TNT wprowadza do komunikacji marketingowej na całym świecie nowy slogan reklamowy "Sure we can". Ma być wykorzystywany...

25 września 2008

Wayne Rooney wystąpi w reklamach gry FIFA 09

Wayne Ronney, piłkarz reprezentacji Anglii i klubu Manchesteru United, wystąpi w reklamach gry FIFA 09 przeznaczonej na konsole PlayStation. Gra...

25 września 2008

General Motors redukuje wydatki na reklamę internetową w 2009 r.

Koncern motoryzacyjny General Motors zdecydował o zmniejszeniu wydatków na reklamę internetową w przyszłym roku. To kolejny krok firmy w ograniczaniu...

25 września 2008

Limitowana edycja "Metal Hammer" z metalowymi okładkami

Magazyn muzyczny "Metal Hammer" z okazji wydania najnowszego albumu grupy Metallica "Death Magnetic" przygotowuje specjalną edycję pisma. Limitowana wersja 4...

25 września 2008

ASA chce wstrzymać emisję reklam Lexusa i PokerStars.com

The Advertising Standards Authority (brytyjska organizacja nadzorująca rynek reklamowy) zakazała publikacji reklam dwóch firm - Lexusa i PokerStars.com. Kampania SUV...

25 września 2008

Według eMarketera kryzys nie dotknie reklamy interaktywnej

Według raportu eMarketer pomimo kryzysu ekonomicznego, jaki dotknął m.in. USA, wydatki na reklamę w internecie będą rosły. Zgodnie z przewidywaniami...

25 września 2008

Komisja Europejska może utrudnić WPP przejęcie TNS

Komisja Europejska zapowiedziała, że WPP Group będzie musiała sprzedać część firm zajmujących się pomiarem widowni telewizyjnych, jeżeli poważnie myśli o...

26 września 2008

Yahoo! inwestuje w rozwój na rynku europejskim

Yahoo! otworzyło nowe centrum R&D we Francji. Jest to związane z położeniem większego nacisku na aktywność w Europie, po tym...

26 września 2008

TBWA tworzy agencję Riot do internetowej obsługi marki Adidas

Sieć TBWAWorldwide powołała nową agencję Riot. Zajmie się ona obsługą globalnego internetowego budżetu marki Adidas. Centrala agencji będzie w Amsterdamie....

26 września 2008

Powerade do wzięcia w Europie

Coca-Cola rozpisała paneuropejski przetarg dotyczący obsługi marki Powerade (napój energetyczny). Zaproszona została do niego także agencja Mother, dotychczas pracująca dla...

26 września 2008

Heineken rusza z nową kampanią związaną z Ligą Mistrzów

Heineken rusza z nową kampanią reklamową związaną z rozgrywkami piłkarskiej Ligii Mistrzów. Marka Heineken jest od czterech lat oficjalnym sponsorem...

26 września 2008

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena. Z kolei nad strategią marki ma pracować Bartle Bogle Hegarty. Nazw innych agencji...

26 września 2008

Endemol w styczniu utworzy dział sportowy

Endemol, firma stojąca za takimi projektami jak "Big Brother", zapowiedziała utworzenie działu sportowego. John de Mol, współwłaściciel spółki producenckiej, potwierdził...

26 września 2008

30-lecie firmy Diesel z wykorzystaniem porno

Diesel uświetnił 30-lecie istnienia firmy, wypuszczając kontrowersyjną kampanię reklamową, w której sceny filmów porno z lat 80. połączono z animacją...

26 września 2008

British Airways stworzyło serwis społecznościowy

British Airways stworzyło serwis Metrowin.com, który jest połączeniem dwóch najlepiej rozwiniętych hubów - w Londynie i Nowym Jorku. British Airways...

29 września 2008

Diageo mianuje Andy Fennella chief marketing officerem

Rob Malcolm, president of global marketing, sales and innovation w koncernie alkoholowym Diageo, w grudniu wycofa się z tego biznesu....

29 września 2008

CNBC Europe wprowadza nową identyfikację

Biznesowy kanał telewizyjny CNBC Europe rezygnuje z członu "Europe" w nazwie i wprowadza nowe logo. Innowacja, która będzie widoczna jeszcze...