M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 września 2008

PWC przewiduje dalszy wzrost wydatków na reklamę online

PricewaterhouseCoopers przewiduje, że mimo kryzysu finansowego wydatki na reklamę internetową w tym roku zanotują dwucyfrowy wzrost. Taką dynamikę wzrostu powinny...

29 września 2008

Niemcy najlepszą marką wśród państw świata

Według najnowszego raportu Anholt-GfK Roper Nations Brand Index najlepszym brandem wśród państw są Niemcy. W gronie 50 krajów nasi zachodni...

29 września 2008

Teaserowa kampania "The Timesa"

Brytyjski dziennik "The Times" przeprowadził kampanię teaserową na ulicach Londynu i największych miast w Wielkiej Brytanii. Podczas wartej 3 mln...

29 września 2008

Kontratak Google i Yahoo!

Google i Yahoo! przystąpiły do kontrataku wobec miażdżących opinii marketerów, konkurencji i władz USA oraz Unii Europejskiej na temat umowy...

30 września 2008

WPP ze względu na podatki przeniesie centralę do Irlandii

Martin Sorrell, szef WPP Group, planuje przeniesienie siedziby centrali tego holdingu reklamowego z Wielkiej Brytanii do Irlandii. Powodem zmiany jest...

30 września 2008

Visa planuje przegląd globalnych budżetów na direct marketing i interaktywnego

Po tym jak Antonio Lucio, global chief marketing officer Visy, przeprowadził globalne przetargi na media i kreację, organizacja płatnicza przygotowuje...

30 września 2008

Internet i nowe media w Europie wzrosną o 18 proc. do 2012 r.

Europejski sektor internetowy i nowych mediów wzrośnie o 18 proc. do roku 2012 - wynika z raportu firmy konsultingowej Booz...

30 września 2008

Madeleen Klaasen z Bugaboo najlepszym europejskim marketing managerem 2008 r.

W Niemczech nagrodzono najlepszych europejskich specjalistów marketingu. Tytuły European CMO of the Year 2008 przyznano osobom zarządzających w Europie markami:...

30 września 2008

Omnicom chce wzmocnić pozycję brytyjskiej TBWA, wykupując konkurencję

Omnicom Group rozpoczął negocjacje mające na celu zakup brytyjskiej agencji reklamowej Beattie McGuinness Bungay (BMB). Agencję tę założyli trzej pracownicy...

30 września 2008

Rynek reklamy TV może do 2020 r. zmniejszyć się o ponad 80 proc.

Ofcom (brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów) opublikował analizę, z której wynika, że wartość reklam w telewizji tradycyjnej może spaść w...

1 października 2008

PwC: sektor rozrywka i media w 2008 r. wzrośnie o niemal 7 proc.

Według raportu PricewaterhouseCoopers sektor rozrywki i mediów będzie rynkiem najszybciej rosnącym w 2008 r. Globalne przychody tego sektora wzrosną w...

1 października 2008

BMW repozycjonuje markę Mini

Koncern BMW rozpoczął proces repozycjonowania marki Mini, dotąd postrzeganej jako zabawny samochód. Przedstawiciele BMW chcą, by marka była kojarzona także...

1 października 2008

Aviva wspiera rebranding działu asset management

Aviva, piąta co do wielkości firma ubezpieczeniowa na świecie, przygotowała dużą kampanię marketingową mającą wspierać rebranding jej biznesu asset management...

1 października 2008

Spore redukcje zatrudnienia w brytyjskiej ITV

ITV, najstarsza i największa komercyjna sieć telewizyjna w Wielkiej Brytanii, mająca obecnie 17 proc. udziałów w rynku, zwolni 1 tys....

1 października 2008

Magazyn "Life" odrodzi się online

"Life", zamknięty w 2000 r. najsłynniejszy w historii magazyn fotoreporterów, odrodzi się w postaci interaktywnej. Dzięki umowie Time (właściciel praw...

1 października 2008

British Telecom testuje kontrowersyjny system monitorowania internautów

British Telecom (BT) przystąpiło do oficjalnych testów z nowym kontrowersyjnym systemem reklamowym online. Pozwala on dostawcom internetu na dokładne śledzenie...

2 października 2008

Johnny Rotten, lider Sex Pistols, wystąpił w reklamie masła

John Lydon vel Johnny Rotten, lider legendarnego zespołu punkrockowego Sex Pistols, wystąpił po raz pierwszy w reklamie telewizyjnej. Jego wizerunek...

2 października 2008

P&G wprowadza do oferty nowy żel piorący marki Ariel

Procter & Gamble wprowadzi do sprzedaży żel do prania pod marką Ariel Excel Gel. Jego wyróżnikiem ma być możliwość prania...

2 października 2008

Starcom MediaVest tworzy global management team

Laura Desmond, CEO w Starcom MediaVest Group (SMG) tworzy nowy zespół globalnych menedżerów, którzy mają zająć się rozwojem biznesu wszystkich...

2 października 2008

M&C Saatchi pracuje w Europie dla Hyundaia

Agencja reklamowa M&C Saatchi została wybrana bez przetargu do obsługi paneuropejskiego budżetu firmy motoryzacyjnej Hyundai dotyczącego kampanii reklamowej wprowadzającej na...

2 października 2008

Marki dyskontów mają już 10 proc. rynku w Europie

Marki sieci sklepów dyskontowych mają już 10 proc. europejskiego rynku FMCG - wynika z badania firmy Investec. Marki własne tradycyjnych...

2 października 2008

Według CNN konsumenci cenią ekologię w reklamie

Konsumenci cenią informacje odwołujące się do ekologii - wynika z globalnego badania internetowego CNN International. Trend ten dotyczy zarówno użytkowników...

3 października 2008

Finalna oferta WPP w sprawie zakupu TNS ważna jeszcze tylko kilka godzin

Holding reklamowy WPP Group ostrzegł udziałowców firmy badawczej TNS, że oferta zakupu określona na 1,1 mld funtów jest ostateczna i...

3 października 2008

NASN zmieni nazwę na ESPN America

Koncern Disneya zapowiedział, że przeprowadzi rebranding stacji North American Sports Network (NASN). Kanał będzie działał pod nazwą ESPN America. Zmiana...

3 października 2008

Vodafone chce współpracować z wieloma agencjami interaktywnymi

Vodafone planuje rozszerzenie liczby agencji prowadzących kampanie interaktywne firmy. Nad nową strategią pracuje Patrick Jubb, szef komunikacji globalnej w Vodafone....

3 października 2008

Dentsu planuje rebranding swoich agencji w Europie i USA

Dentsu, japoński holding reklamowy, rozpoczyna proces rebrandingu swojej agencji w Londynie. W wyniku tej zmiany z rynku brytyjskiego zniknie całkowicie...

3 października 2008

Matsushita zmienia nazwę na Panasonic

Japoński koncern elektroniczny Matsushita Electronic Industry Company zdecydował o zmianie swojej korporacyjnej nazwy na Panasonic. Na rodzimym japońskim rynku nazwa...

6 października 2008

Konsumenci pozytywnie reagują na produkty z "charytatywnym" akcentem - badania Cone

Według badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych około 80 proc. konsumentów deklaruje, że w czasie zakupów wybierze te produkty, które mają...

6 października 2008

PZ Cussons uruchamia serwis internetowy dla produktów Skin Bliss

PZ Cussons stworzył serwis internetowy dedykowany nowej linii kosmetyków Skin Bliss marki Imperial Leather. Projekt ten jest elementem kampanii marketingowej,...

6 października 2008

Jason Scott szefem globalnej struktury reklamowej Microsoftu

Jason Scott, były commercial director australijskiego portalu Ninemsn, w listopadzie zostanie szefem globalnej struktury reklamowej Microsoftu. Jako director of global...

7 października 2008

BBC Channels startuje w Skandynawii

BBC Worldwide Channels ujawnił plany uruchomienia swoich kanałów tematycznych w Skandynawii. Kanały tego nadawcy będą dostępne za pośrednictwem Canal Digital,...

7 października 2008

Pizza Hut rusza w Wlk. Brytanii z kampanią Pasta Hut

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię pod hasłem "Pasta Hut". W 700 restauracjach pojawi się nowe menu...

7 października 2008

Aegis przejmuje agencję komunikacyjną Clownfish

Holding Aegis przejmuje agencję komunikacyjną Clownfish. Wartość tej firmy szacowana jest na 0,6 mln euro. Jej biura działają w Londynie...

7 października 2008

WPP Group coraz bliższe przejęcia TNS

Martin Sorrell, CEO holdingu reklamowego WPP Group, ma już zgodę ponad 60 proc. udziałowców firmy badawczej TNS na jej przejęcie....

8 października 2008

Wydatki na reklamę online wzrosły o 21 proc. w I połowie br.

Według raportu Internet Advertising Bureau wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 21 proc. w I połowie br....

8 października 2008

ZenithOptimedia spokojny o nasz region

Wzrost wydatków reklamowych na świecie w 2008 r. wyniesie według ZenithOptimedia 4,3 proc., a nie, jak przewidywano wcześniej, 6,6 proc....

8 października 2008

Butterfield nowym group chief strategy officerem w Interbrand

Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...

8 października 2008

Bank HSBC wstrzymał start kampanii telewizyjnej

Bank HSBC wstrzymał telewizyjną kampanię reklamową z powodu niestabilnej sytuacji w światowej gospodarce. Bank zaplanował silną ATL-ową kampanię wprowadzającą na...

8 października 2008

Burger King wprowadza nowy koncept restauracji - whopper bar

Burger King przygotowuje się do wprowadzenia nowego formatu restauracji - whopper barów. Nowa koncepcja restauracji ma się wyróżniać mniejszą powierzchnią,...

9 października 2008

Mars zakończył przejmowanie Wrigleya

Koncern Mars Incorporated sfinalizował przejęcie spółki Wm. Wrigley Jr. Company, uzyskując zgodę akcjonariuszy i odpowiednich organów nadzoru. Wszystkie akcje zwykłe...

9 października 2008

Ofcom zgadza się na zwiększenie czasu reklamowego w brytyjskiej TV

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, zgodził się na zmianę w regulacjach dotyczących czasu reklamowego ze względu na spadek dochodów...

9 października 2008

Samsung rusza z kampanią BtoB za 10 mln dol.

Samsung rozpoczyna nową globalną kampanię business-to-business, w której promuje rozwiązania związane z drukiem. Wyda na nią 10 mln dol. Kampania...

9 października 2008

Twórca "Moulin Rouge" autorem globalnej kampanii Tourism Australia

Globalną kampanię Tourism Australia o budżecie ponad 50 mln dol. rozpocznie 90-sekundowy spot autorstwa reżysera Baza Luhrmanna (m.in. "Moulin Rouge")...

9 października 2008

News Corp. kupuje firmę produkcji mobilnej Jamba

News Corp. przejmuje pełną kontrolę nad firmą produkcji mobilnej Jamba. Koncern Murdocha ma w ręku 51 proc. udziałów w Jambie,...

10 października 2008

Sally Costerton prezesem Hill & Knowlton EMEA

Agencja public relations Hill & Knowlton ogłosiła zmiany na stanowiskach kierowniczych, które zaczną obowiązywać od początku przyszłego roku. Sally Costerton,...

10 października 2008

P&G liczy na kolejny miliard konsumentów dzięki marketingowi mobilnemu

Procter & Gamble chce pozyskać kolejny miliard konsumentów za pomocą marketingu mobilnego - taką deklarację przedstawił Carlos Grande, globalny szef...

10 października 2008

WPP ogłasza triumf swojej oferty zakupu TNS

Przedstawiciele WPP Group twierdzą, że holding ten zabezpieczył wystarczającą liczbę głosów udziałowców sieci badawczej TNS do zaakceptowania oferty rzędu 2,2...

10 października 2008

"Elle" i serwis Stardoll wydadzą wspólny magazyn internetowy

Magazyn "Elle" rozpoczął współpracę mediową z witryną internetową Stardoll. Związek pisma i witryny specjalizującej się w modzie ma przybrać formę...

10 października 2008

Google wprowadza nowy system reklamowy do gier

Google uruchomił nowy system reklamowy AdSense for Games zaprojektowany do gier internetowych we Flashu. Marketerzy i agencje mogą umieszczać w...

10 października 2008

Sean Connery w obiektywie Leibovitz w kampanii Louis Vuitton

Znana fotograf Anne Leibovitz przeprowadziła sesję zdjęciową z Seanem Connerym na potrzeby kampanii reklamowej Louis Vuitton. Sesję z pierwszym odtwórcą...