Clare Vincent pokieruje globalnym marketingiem BBC Worldwide
BBC Worldwide, komercyjny dział brytyjskiego nadawcy publicznego, poinformował, że Clare Vincent obejmie stanowisko pierwszego wiceprezesa ds. marketingu globalnego. Pracę rozpocznie...
BBC Worldwide, komercyjny dział brytyjskiego nadawcy publicznego, poinformował, że Clare Vincent obejmie stanowisko pierwszego wiceprezesa ds. marketingu globalnego. Pracę rozpocznie...
Dieter Gorny, twórca niemieckiego kanału muzycznego Viva, postanowił ponownie zaistnieć w mediach. Założył muzyczną telewizję internetową Putpat.TV. Wyróżnikiem jego stacji...
Producent motocykli, firma Harley-Davidson, rozpoczęła współpracę z amerykańską modelką Marisą Miller, której wizerunek wykorzystano w kampanii wprowadzającej na rynek model...
Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...
Koncern Renault/Nissan zawarł porozumienie z EDF, francuską firmą energetyczną, dotyczące wyprodukowania nowego modelu samochodu napędzanego elektrycznie, z zerową emisją spalin....
Brytyjska stacja BBC zatrudniła Anthony Frya, specjalistę ds. finansów. Fry mający ponad 30 lat doświadczenia w świecie finansów, zwłaszcza związanych...
V&S Vin & Spirit, właściciel marki wódek Absolut, rozpoczął proces przeciwko brytyjskiej stacji Absolute Radio, o bezprawne wykorzystanie nazwy. Producent...
Należąca do Omnicom Group TBWA niespodziewanie zerwała negocjacje w sprawie zakupu agencji Beattie McGuinness Bungay. Efektem ubocznym negocjacji miał być...
Serwis YouTube podpisał umowę z wytwórnią filmową CBS, na podstawie której zamierza emitować seriale telewizyjne. Chce w ten sposób wyjść...
Katie Green, modelka dotychczas reklamująca biustonosze marki Wonderbra, podpisała kontrakt reklamowy z producentem bielizny Ultimo. Dołączy tym samym do Melindy...
Patrick Pelata został dyrektorem wykonawczym (chief operating officer - COO) odpowiedzialnym za sprawy operacyjne w koncernie Renault. Firma chce dostosować...
"The Metro", bezpłatna gazeta rozdawana w największych miastach Wielkiej Brytanii, będzie pierwszym pismem, które pojawi się poza kulą ziemską. Specjalna...
Pepsi-Cola North America analizuje oferty agencji kreatywnych. Z nieoficjalnych informacji newslettera "AdWeek" wynika, że marketer briefuje nie tylko swojego wiodącego...
Według Bellwether Report (analiza kwartalnych trendów w brytyjskiej reklamie i marketingu) autorstwa Institute of Practitioners in Advertising (IPA), w III...
Portal aukcyjny eBay rozpoczął własne śledztwo w sprawie sprzedaży rzeczy skradzionych w domu Victorii i Davida Beckhamów. Podjął decyzję o...
Ford w Europie współpracuje z należącym do wydawnictwa Conde Nast miesięcznikiem "Glamour" przy wprowadzeniu na rynek modelu Ford Ka. W...
Gary Armitage, dyrektor strategii z Naked, przechodzi do Mindshare. Będzie dyrektorem odpowiedzialnym za business planning, ma obsługiwać budżet Forda, koordynując...
Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii wydał na telewizję o 16,1 mln funtów mniej w okresie letnim - wynika z...
Rozmowy pomiędzy JCDecaux i News Corp. w sprawie utworzenia największej outdoorowej firmy na świecie zostały zerwane. Obydwie strony winą za...
MTV zaprezentowało kolejną odsłonę kampanii społecznej mającej zachęcić widzów do walki z ocieplaniem klimatu. W najnowszym spocie okrzykniętym już w...
Angielski klub piłkarski Arsenal FC, jedna z najpopularniejszych obok Chelsea i Manchesteru United drużyn Premiership, podjęła decyzję o budowie portalu...
Sony rozpoczęło kampanię reklamową wiążącą ten brand z "Quantum od Solace", najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda. Jej częścią jest...
Brytyjski oddział Domino's Pizza zrezygnował ze sponsorowania serialu "The Simpsons" w brytyjskiej telewizji Sky One. Według ekspertów był to przykład...
Brand Louis Vuitton zrezygnował z promowania swoich produktów na rosyjskim rynku poprzez reklamy z udziałem Michaiła Gorbaczowa, ostatniego sekretarza Komunistycznej...
PepsiCo zainwestuje 1,2 mld dol. w odświeżenie swoich marek. Program jest rozłożony na trzy lata i w pierwszej fazie obejmie...
Joanne Cox będzie global marketing directorem w Adconion, sieci reklamy online. Do tej pory Cox odpowiadała za trade marketing w...
Steve Gatfield, chief executive Lowe Worldwide, w kwietniu przyszłego roku odejdzie ze stanowiska. Tony Wright, przewodniczący rady nadzorczej Lowe Worldwide,...
Procesy pomiędzy WPP Group i Marco Benattim, byłym konsultantem włoskich operacji tego koncernu, zakończyły się porozumieniem. Mediom nie ujawniono jego...
Agencja reklamowa Fallon wygrała paneuropejski przetarg na obsługę reklamową napoju energetycznego Powerade z portfolio Coca-Coli. Pokonała w nim agencję Mother...
Serwis YouTube odrzucił pretensje sztabu Johna McCaina, kandydata Partii Republikańskiej na prezydenta USA, dotyczące zbyt wolnej weryfikacji jego spotów wyborczych...
BBC obchodzi 50-lecie najdłużej istniejącego programu telewizyjnego dla dzieci. "Blue Peter" powstał 16 października 1958 r. jako program dla dzieci...
Electronic Arts promuje swoją najnowszą grę "Dead Space" poprzez szeroko zakrojoną, globalną kampanię reklamową. Gra będąca mieszanką science fiction i...
Sieć marketingowa Iris Worldwide zapowiedziała wprowadzenie na rynek Iris Sponsorship, globalnej agencji sponsoringowej. Jej szefem zostanie Peter Harris, ostatnio szef...
David Beckham promuje w Wielkiej Brytanii nową markę Go3 z gatunku zdrowej żywności. Piłkarz osobiście był zaangażowany w prace nad...
Wyniki Google za III kwartał br. zaskoczyły ekspertów z Wall Street. Pomimo kryzysu internetowy gigant wykazał bowiem ponad 25-proc. wzrost...
Według analizy firmy Collins Stewart koncern reklamowy WPP Group będzie musiał przeprowadzić korektę prognoz zysku na rok 2010 aż o...
"The Financial Times" usiłuje nakłonić marketerów do rezygnacji z cięć wydatków na reklamę. W bezprecedensowej kampanii, która ruszy dziś w...
Coca-Cola szuka agencji do globalnej obsługi marki Glaceau. Jest to woda z witaminami występująca w kilku wariantach. W Europie Glaceau...
BBC potwierdziło plany przeniesienia z Londynu na prowincję części swoich programów i bardziej równomiernego rozmieszczenia produkcji stacji. Dotyczy to zwłaszcza...
Unilever wybrał agencję FutureBrand London do obsługi globalnego budżetu opakowań marek lodowych - Heartbrand. Nowy branding obejmie większość marek lodowych...
Szwedzki koncern prasowy Metro International związał się marketingowo z wytwórnią muzyczną Warner Music. Pierwszą odsłoną współpracy jest międzynarodowa edycja "Metra"...
The Tribune Company, jedno z największych wydawnictw prasy codziennej na świecie (m.in. "Chicago Tribune", "LA Times"), zapowiedziało zerwanie współpracy z...
Yahoo zapowiedziało cięcia finansowe, które według amerykańskich mediów oznaczać będą zwolnienie co najmniej 1000 pracowników. Większość menedżerów Yahoo została już...
Koncern Disneya podpisał kontrakt zezwalający na pokazywanie swoich programów przez BT Vision - internetową telewizję należącą do British Telecom. W...
Sanoma Bliasak Bulgaria (SBB) wprowadza na tamtejszy rynek magazyn "Harper's Bazaar". Pismo będzie kosztowało 3,6 euro i będzie miało objętość...
Pepsi przedstawiła zmiany, jakim poddano logo firmy. Jest to część globalnego planu odświeżenia marki, o którym informowaliśmy już w DS...
Procter & Gamble w USA ruszył ze sprzedażą w internecie. Na stronie TheEssentials.com można kupić wszystkie produkty marketera, nawet pojedynczą...
Peugeot uruchamia w swoim serwisie internetowym specjalny dedykowany podserwis, który ma pomóc zaangażować konsumentów. Podserwis "My Peugeot" zostanie uruchomiony na...
Ford i MTV współtworzą produkcję reality show, której tematem są przygody Jamesa Bonda. Program będzie nosił tytuł "MTV Made: Bond...
Gideon Bierer obejmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. mediów cyfrowych w MTV Networks International. Bierer będzie pracował w biurze MTV w...