M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 października 2008

Clare Vincent pokieruje globalnym marketingiem BBC Worldwide

BBC Worldwide, komercyjny dział brytyjskiego nadawcy publicznego, poinformował, że Clare Vincent obejmie stanowisko pierwszego wiceprezesa ds. marketingu globalnego. Pracę rozpocznie...

13 października 2008

Twórca Vivy stworzył internetową telewizję

Dieter Gorny, twórca niemieckiego kanału muzycznego Viva, postanowił ponownie zaistnieć w mediach. Założył muzyczną telewizję internetową Putpat.TV. Wyróżnikiem jego stacji...

13 października 2008

Modelka Marisa Miller twarzą kampanii Harley-Davidson

Producent motocykli, firma Harley-Davidson, rozpoczęła współpracę z amerykańską modelką Marisą Miller, której wizerunek wykorzystano w kampanii wprowadzającej na rynek model...

13 października 2008

Rekordowe 30-minutowe spoty Obamy

Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...

13 października 2008

Renault wspólnie z EDF wyprodukują samochód elektryczny

Koncern Renault/Nissan zawarł porozumienie z EDF, francuską firmą energetyczną, dotyczące wyprodukowania nowego modelu samochodu napędzanego elektrycznie, z zerową emisją spalin....

13 października 2008

BBC wzmacnia dział finansów w obliczu kryzysu

Brytyjska stacja BBC zatrudniła Anthony Frya, specjalistę ds. finansów. Fry mający ponad 30 lat doświadczenia w świecie finansów, zwłaszcza związanych...

13 października 2008

Absolut pozywa Absolute Radio

V&S Vin & Spirit, właściciel marki wódek Absolut, rozpoczął proces przeciwko brytyjskiej stacji Absolute Radio, o bezprawne wykorzystanie nazwy. Producent...

13 października 2008

TBWA zrywa rozmowy o przejęciu BMB

Należąca do Omnicom Group TBWA niespodziewanie zerwała negocjacje w sprawie zakupu agencji Beattie McGuinness Bungay. Efektem ubocznym negocjacji miał być...

14 października 2008

YouTube zamierza emitować seriale telewizyjne

Serwis YouTube podpisał umowę z wytwórnią filmową CBS, na podstawie której zamierza emitować seriale telewizyjne. Chce w ten sposób wyjść...

14 października 2008

Ultimo zatrudnia "za grubą" modelkę z reklam Wonderbra

Katie Green, modelka dotychczas reklamująca biustonosze marki Wonderbra, podpisała kontrakt reklamowy z producentem bielizny Ultimo. Dołączy tym samym do Melindy...

14 października 2008

Patrick Pelata dyrektorem wykonawczym Renault

Patrick Pelata został dyrektorem wykonawczym (chief operating officer - COO) odpowiedzialnym za sprawy operacyjne w koncernie Renault. Firma chce dostosować...

14 października 2008

Dziennik "The Metro" pierwszą gazetą w kosmosie

"The Metro", bezpłatna gazeta rozdawana w największych miastach Wielkiej Brytanii, będzie pierwszym pismem, które pojawi się poza kulą ziemską. Specjalna...

14 października 2008

Pepsi briefuje agencje reklamowe

Pepsi-Cola North America analizuje oferty agencji kreatywnych. Z nieoficjalnych informacji newslettera "AdWeek" wynika, że marketer briefuje nie tylko swojego wiodącego...

14 października 2008

Rekordowe cięcia wydatków na marketing w Wielkiej Brytanii

Według Bellwether Report (analiza kwartalnych trendów w brytyjskiej reklamie i marketingu) autorstwa Institute of Practitioners in Advertising (IPA), w III...

15 października 2008

EBay prowadzi śledztwo w sprawie sprzedaży rzeczy Beckhamów

Portal aukcyjny eBay rozpoczął własne śledztwo w sprawie sprzedaży rzeczy skradzionych w domu Victorii i Davida Beckhamów. Podjął decyzję o...

15 października 2008

Ford współpracuje w Europie z "Glamour" przy launchu modelu Ka

Ford w Europie współpracuje z należącym do wydawnictwa Conde Nast miesięcznikiem "Glamour" przy wprowadzeniu na rynek modelu Ford Ka. W...

15 października 2008

Nowy szef business planningu dla Forda w Mindshare

Gary Armitage, dyrektor strategii z Naked, przechodzi do Mindshare. Będzie dyrektorem odpowiedzialnym za business planning, ma obsługiwać budżet Forda, koordynując...

15 października 2008

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii wydał mniej na telewizję

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii wydał na telewizję o 16,1 mln funtów mniej w okresie letnim - wynika z...

15 października 2008

Fiasko negocjacji JCDecaux z News Corp.

Rozmowy pomiędzy JCDecaux i News Corp. w sprawie utworzenia największej outdoorowej firmy na świecie zostały zerwane. Obydwie strony winą za...

15 października 2008

Kolejna odsłona kampanii społecznej MTV

MTV zaprezentowało kolejną odsłonę kampanii społecznej mającej zachęcić widzów do walki z ocieplaniem klimatu. W najnowszym spocie okrzykniętym już w...

16 października 2008

Arsenal FC buduje społeczność w sieci

Angielski klub piłkarski Arsenal FC, jedna z najpopularniejszych obok Chelsea i Manchesteru United drużyn Premiership, podjęła decyzję o budowie portalu...

16 października 2008

Kampania Sony z Jamesem Bondem

Sony rozpoczęło kampanię reklamową wiążącą ten brand z "Quantum od Solace", najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda. Jej częścią jest...

16 października 2008

Domino's Pizza UK kończy sponsoring "The Simpsons"

Brytyjski oddział Domino's Pizza zrezygnował ze sponsorowania serialu "The Simpsons" w brytyjskiej telewizji Sky One. Według ekspertów był to przykład...

16 października 2008

Reklama Louis Vuitton z Gorbaczowem tylko na Zachodzie

Brand Louis Vuitton zrezygnował z promowania swoich produktów na rosyjskim rynku poprzez reklamy z udziałem Michaiła Gorbaczowa, ostatniego sekretarza Komunistycznej...

16 października 2008

PepsiCo zainwestuje 1,2 mld dol. w odświeżenie swoich marek

PepsiCo zainwestuje 1,2 mld dol. w odświeżenie swoich marek. Program jest rozłożony na trzy lata i w pierwszej fazie obejmie...

17 października 2008

Joanne Cox odpowiada za marketing w Adconion

Joanne Cox będzie global marketing directorem w Adconion, sieci reklamy online. Do tej pory Cox odpowiadała za trade marketing w...

17 października 2008

Steve Gatfield, chief executive Lowe Worldwide, odejdzie ze stanowiska

Steve Gatfield, chief executive Lowe Worldwide, w kwietniu przyszłego roku odejdzie ze stanowiska. Tony Wright, przewodniczący rady nadzorczej Lowe Worldwide,...

17 października 2008

Procesy WPP i Marco Benattiego zakończone ugodą

Procesy pomiędzy WPP Group i Marco Benattim, byłym konsultantem włoskich operacji tego koncernu, zakończyły się porozumieniem. Mediom nie ujawniono jego...

17 października 2008

Fallon wygrała paneuropejski budżet reklamowy Powerade

Agencja reklamowa Fallon wygrała paneuropejski przetarg na obsługę reklamową napoju energetycznego Powerade z portfolio Coca-Coli. Pokonała w nim agencję Mother...

17 października 2008

YouTube odrzucił pretensje kandydata Republikanów

Serwis YouTube odrzucił pretensje sztabu Johna McCaina, kandydata Partii Republikańskiej na prezydenta USA, dotyczące zbyt wolnej weryfikacji jego spotów wyborczych...

17 października 2008

Dziecięcy program "Blue Peter" obchodzi 50-lecie

BBC obchodzi 50-lecie najdłużej istniejącego programu telewizyjnego dla dzieci. "Blue Peter" powstał 16 października 1958 r. jako program dla dzieci...

17 października 2008

EA rusza z globalną kampanią nowej gry "Dead Space"

Electronic Arts promuje swoją najnowszą grę "Dead Space" poprzez szeroko zakrojoną, globalną kampanię reklamową. Gra będąca mieszanką science fiction i...

17 października 2008

Peter Harris szefem nowej globalnej agencji Iris Sponsorship

Sieć marketingowa Iris Worldwide zapowiedziała wprowadzenie na rynek Iris Sponsorship, globalnej agencji sponsoringowej. Jej szefem zostanie Peter Harris, ostatnio szef...

20 października 2008

Beckham promuje nową markę zdrowej żywności - Go3

David Beckham promuje w Wielkiej Brytanii nową markę Go3 z gatunku zdrowej żywności. Piłkarz osobiście był zaangażowany w prace nad...

20 października 2008

25-proc. wzrost zysku Google mimo kryzysu

Wyniki Google za III kwartał br. zaskoczyły ekspertów z Wall Street. Pomimo kryzysu internetowy gigant wykazał bowiem ponad 25-proc. wzrost...

20 października 2008

Wielkie obniżki prognoz zysku WPP; holding zamraża nabór nowych pracowników

Według analizy firmy Collins Stewart koncern reklamowy WPP Group będzie musiał przeprowadzić korektę prognoz zysku na rok 2010 aż o...

20 października 2008

Kampania "FT" ma przekonać marketerów, by nie cięli budżetów na reklamę

"The Financial Times" usiłuje nakłonić marketerów do rezygnacji z cięć wydatków na reklamę. W bezprecedensowej kampanii, która ruszy dziś w...

20 października 2008

Coca-Cola szuka agencji do globalnej obsługi marki Glaceau

Coca-Cola szuka agencji do globalnej obsługi marki Glaceau. Jest to woda z witaminami występująca w kilku wariantach. W Europie Glaceau...

20 października 2008

BBC przeniesie połowę produkcji poza Londyn

BBC potwierdziło plany przeniesienia z Londynu na prowincję części swoich programów i bardziej równomiernego rozmieszczenia produkcji stacji. Dotyczy to zwłaszcza...

21 października 2008

FutureBrand London przygotuje nowe opakowania lodów Unilevera

Unilever wybrał agencję FutureBrand London do obsługi globalnego budżetu opakowań marek lodowych - Heartbrand. Nowy branding obejmie większość marek lodowych...

21 października 2008

Metro Int. współpracuje z Warner Music

Szwedzki koncern prasowy Metro International związał się marketingowo z wytwórnią muzyczną Warner Music. Pierwszą odsłoną współpracy jest międzynarodowa edycja "Metra"...

21 października 2008

Amerykańskie gazety zrywają współpracę z AP

The Tribune Company, jedno z największych wydawnictw prasy codziennej na świecie (m.in. "Chicago Tribune", "LA Times"), zapowiedziało zerwanie współpracy z...

21 października 2008

W Yahoo straci pracę przynajmniej tysiąc osób

Yahoo zapowiedziało cięcia finansowe, które według amerykańskich mediów oznaczać będą zwolnienie co najmniej 1000 pracowników. Większość menedżerów Yahoo została już...

21 października 2008

BT Vision będzie pokazywać produkcje Disneya

Koncern Disneya podpisał kontrakt zezwalający na pokazywanie swoich programów przez BT Vision - internetową telewizję należącą do British Telecom. W...

21 października 2008

"Harper's Bazaar" debiutuje w Bułgarii

Sanoma Bliasak Bulgaria (SBB) wprowadza na tamtejszy rynek magazyn "Harper's Bazaar". Pismo będzie kosztowało 3,6 euro i będzie miało objętość...

21 października 2008

Nowe logo Pepsi zmienne zależnie od submarki

Pepsi przedstawiła zmiany, jakim poddano logo firmy. Jest to część globalnego planu odświeżenia marki, o którym informowaliśmy już w DS...

21 października 2008

P&G w USA sprzedaje wszystko również w internecie

Procter & Gamble w USA ruszył ze sprzedażą w internecie. Na stronie TheEssentials.com można kupić wszystkie produkty marketera, nawet pojedynczą...

22 października 2008

Peugeot chce przez internet zaangażować konsumentów

Peugeot uruchamia w swoim serwisie internetowym specjalny dedykowany podserwis, który ma pomóc zaangażować konsumentów. Podserwis "My Peugeot" zostanie uruchomiony na...

22 października 2008

Ford i MTV stworzą reality show na motywach przygód Jamesa Bonda

Ford i MTV współtworzą produkcję reality show, której tematem są przygody Jamesa Bonda. Program będzie nosił tytuł "MTV Made: Bond...

22 października 2008

Gideon Bierer wiceprezesem MTV Networks International

Gideon Bierer obejmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. mediów cyfrowych w MTV Networks International. Bierer będzie pracował w biurze MTV w...