M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 listopada 2008

Fernando Vega Olmos creative chairmanem w JWT

Argentyńczyk Fernando Vega Olmos został creative chairmanem w agencji JWT. Będzie odpowiadać za pracę działu kreacji w Europie i Ameryce...

13 listopada 2008

"Goryl" Cadbury najczęściej nagradzaną reklamą w 2008 r.

Według The Gunn Report kampania pt. "Goryl" zrealizowana przez agencję Fallon dla Cadbury była najczęściej nagradzaną reklamą w 2008 r....

13 listopada 2008

Nielsen Company jedynym właścicielem AGB Nielsen Media Research

Holding WPP Group podpisał porozumienie z Nielsen Company na temat odstąpienia 50 proc. udziałów w AGB Nielsen Media Research, firmie...

13 listopada 2008

Martyn Rattle chief client officerem Aegis Media

Martyn Rattle objął stanowisko chief client officera w strukturach Aegis Media, jednej z dywizji Aegis Group. Z grupą Aegis związany...

13 listopada 2008

Nowy system reklamowy Facebooka przynosi słabe rezultaty

Facebook ma trudności z nowym systemem reklamowym. Tzw. reklama rozrywkowa miała wciągać odbiorców do interakcji i dzielenia się zabawą z...

13 listopada 2008

Clear Channel instaluje monitory LCD na lotnisku w Helsinkach

Clear Channel, firma reklamy zewnętrznej, zainwestowała w sieć elektronicznych nośników na fińskim lotnisku Helsinki-Vantaa. System będzie składał się z monitorów...

13 listopada 2008

W styczniu wystartuje brytyjska kampania przeciw otyłości warta 275 mln funtów

Brytyjski rząd ujawnił szczegóły społecznej kampanii przeciwko otyłości, której budżet przekroczyć ma 275 mln funtów. 75 mln z tej kwoty...

13 listopada 2008

Mimo kryzysu rosną przychody Thompson Reuters

Agencja Thompson Reuters poinformowała, że pomimo złej sytuacji na rynku i licznych ofiar kryzysu wśród jej klientów jej przychody wzrosły...

14 listopada 2008

Mother zajmie się obsługą globalnego budżetu wina Chandon

Agencja reklamowa Mother wygrała przetarg na obsługę globalnych projektów komunikacyjnych dla marki wina musującego Chandon z portfolio dystrybutora i producenta...

14 listopada 2008

BBH ma realizować światowy projekt Heinekena

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu piwa Heineken. Jego wartość szacuje się na 40...

14 listopada 2008

W&K zdobyło globalny budżet telefonów N-Series Nokii

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia wybrał agencję Wieden & Kennedy (W&K) do obsługi globalnego budżetu reklamowego serii telefonów N-Series. W&K...

14 listopada 2008

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne. Będą one dotyczyć globalnej obsługi takich marek, jak: Knorr, Hellmann's, Signal, Vaseline. Przetargi prawdopodobnie nie...

14 listopada 2008

Disney wyprodukuje "High School Musical" w wersji arabskiej

Koncern Walta Disneya wyprodukuje specjalną wersję swojego hitu "High School Musical" dla rynków bliskowschodnich. Za produkcję odpowiadać będzie Walt Disney...

14 listopada 2008

YouTube uruchomi samoobsługowy serwis reklam wideo

Należący do Google serwis YouTube planuje uruchomienie samoobsługowej platformy reklamowej zawierającej sponsorowane filmy wideo oraz platformy YouTube Live zawierającej występy...

14 listopada 2008

Brytyjski operator 3 i Facebook wprowadzą własnego smartphone'a

Brytyjski operator telefonii komórkowej 3 zapowiedział wypuszczenie na rynek Facebook Phone, który ma być odpowiedzią na iPhone'a, Blackberry Storm i...

17 listopada 2008

Sony BMG wspiera kampanią internetową nowy album Dido

Sony BMG promuje nowy album Dido za pomocą kampanii internetowej wykorzystującej aktywności w serwisach Facebook i YouTube. Na potrzeby akcji...

17 listopada 2008

Havas odnotował w III kwartale wzrost o 1,5 proc.

Grupa Havas poinformowała, że w III kw. 2008 r. firma zanotowała 1,5-proc. wzrost organiczny (rok wcześniej było to 9,3 proc.)....

17 listopada 2008

Droga5 została wiodącą agencją reklamową Pumy

Puma bez przetargu przekazała swój wart 100 mln dol. budżet kreatywny do agencji reklamowej Droga5. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za...

17 listopada 2008

Festiwal Cannes Lions tworzy kategorię PR Lions

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions będą oceniać zgłoszenia public relations w nowej kategorii PR Lions. Pracom jury będzie przewodniczyć Tim...

17 listopada 2008

HP prowadzi przegląd mediowy

Amerykański gigant komputerowy Hewlett-Packard rozpoczął przegląd na obsługę swojego globalnego budżetu mediowego wartego 150 mln funtów rocznie. Od 2004 r....

17 listopada 2008

EA wspiera marketingowo debiut gry "Mirror's Edge"

Firma EA Games przygotowuje kampanię wprowadzającą na rynek grę wideo "Mirror's Edge" na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Projekt,...

18 listopada 2008

Paul Brown odpowiada za globalny marketing Hiltona

Paul Brown obejmie w grudniu br. stanowisko president of global brands w sieci hotelowej Hilton. Obecnie jest prezesem firmy turystycznej...

18 listopada 2008

Mainardo de Nardis global chief executive w OMD

Mainardo de Nardis, poprzednio global chief executive w Aegis, obejmie analogiczne stanowisko w OMD Worldwide. De Nardis odszedł z Aegis...

18 listopada 2008

Levi's prowadzi przetarg kreatywny w USA

Firma odzieżowa Levi's zaprosiła sześć agencji reklamowych do przetargu kreatywnego w Stanach Zjednoczonych. Biorą w nim udział agencje należące do...

18 listopada 2008

Grey bierze skonsolidowany budżet BMW w Ameryce Północnej

Koncern motoryzacyjny BMW skonsolidował szacowany na 90 mln dol. budżet reklamowy w Ameryce Północnej. Przekazano go agencji Grey w San...

18 listopada 2008

Serwis Hulu ma dogonić YouTube w przychodach reklamowych

Serwis Hulu założony w 2007 r. przez News Corporation i NBC Universal według prognoz ma osiągnąć w przyszłym roku 180...

18 listopada 2008

Brytyjskie media opracowały kodeks dotyczący product placementu

Brytyjskie firmy mediowe i nadawcy podpisali projekt dokumentu regulującego praktyki product placement. Pod dokumentem podpisały się stacja ITV i Pact,...

18 listopada 2008

Mercedes-Benz USA zbiera informacje o klientach w internecie

Firma Mercedes-Benz USA, która pół roku temu uruchomiła stronę Generationbenz.com, dzięki której zbiera informacje o grupie docelowej z tzw. Generacji...

19 listopada 2008

Guy Lawrence, global brand director Bacardi, odchodzi z firmy

Guy Lawrence pełniący dotychczas funkcję global brand directora Bacardi odchodzi z firmy. Był z nią związany od 16 lat. W...

19 listopada 2008

Szef interactive P&G kwestionuje reklamową wartość serwisów społecznościowych

Ted McConnell, dyrektor generalny działu interactive marketing i innowacji w Procter & Gamble, podczas konferencji poświęconej mediom interaktywnym, która miała...

19 listopada 2008

Core zajmie się branded entertainment na Bliskim Wschodzie

Publicis Groupe Media uruchamia na Bliskim Wschodzie komórkę Core, która zajmie się projektami branded entertainment. Wiadomo już, że jednymi z...

19 listopada 2008

BBDO po 48 latach traci obsługę Pepsi w USA na rzecz TBWA/Chiat/Day

PepsiCo po 48 latach współpracy z agencją BBDO postanowiło przesunąć na rynku amerykańskim wart 60 mln dol. budżet marki Pepsi...

20 listopada 2008

Madonna za 6,5 mln funtów będzie twarzą marki Louis Vuitton

Madonna będzie twarzą luksusowej marki Louis Vuitton. Lukratywny kontrakt opiewa na 6,5 mln funtów i dotyczy udziału gwiazdy muzyki pop...

20 listopada 2008

Johnson & Johnson tnie wydatki olimpijskie

Koncern Johnson & Johnson tnie wydatki na globalny sponsoring olimpijski. Tym samym zmienia warunki umowy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Czteroletni...

20 listopada 2008

CBS wybiera Omnicom, rezygnując z usług Interpublic Group

CBS zdecydowała, że domem mediowym odpowiedzialnym za zakup tradycyjnych i nowych mediów będzie OMD należący do Omnicom Group. CBS nie...

20 listopada 2008

Publicis rozwija Digitas i przejmuje brazylijską agencję

Publicis Groupe ma przejąć brazylijską agencję Tribal, jednego z czołowych dostawców z brazylijskiego rynku digital. To kolejny krok w ramach...

20 listopada 2008

Zapowiedź odejścia prezesa Yahoo! wzmaga pogłoski o ofercie Microsoftu

Zapowiedź rezygnacji ze stanowiska szefa zarządu i współtwórcy Yahoo! Jerry'ego Yanga wzmogła pogłoski o ponownej ofercie przejęcia Yahoo! przez Microsoft....

20 listopada 2008

Brytyjskie dzienniki zachęcają do reklamy prasowej

Newspaper Marketing Agency, organizacja zajmująca się marketingiem dla wszystkich największych dzienników w Wielkiej Brytanii (m.in.: "The Sun", "The Times", "The...

20 listopada 2008

Reklama Carlinga w postaci gry zakazana

Advertising Standards Authority (brytyjska organizacja nadzorująca rynek reklamowy) zakazała reklamy gry internetowej sponsorowanej przez piwo Carling za "nieodpowiedzialne targetowanie konsumentów...

20 listopada 2008

Mobile Discovery i VivaKi Ventures łączą reklamę tradycyjną z mobilną

Firma reklamy mobilnej Mobile Discovery i VivaKi Ventures, struktura interaktywna Grupy Publicis, rozpoczęły współpracę, w ramach której Mobile Discovery udostępni...

20 listopada 2008

"National Geographic" wkracza na rynek gier

"National Geographic" zamierza wejść na rynek gier komputerowych. Stowarzyszenie non profit National Geographic Society, wydawca pisma, stworzyło w tym celu...

20 listopada 2008

BBC zapowiada transmisję wszystkich kanałów w internecie

BBC ogłosiło, że wszystkie należące do niej kanały telewizyjne będzie można oglądać na żywo w internecie. Od 27 listopada do...

21 listopada 2008

Publicis i Interpublic odpadły z przetargu Hewlett-Packard

Hewlett-Packard ograniczyło liczbę holdingów reklamowych biorących udział w globalnym przetargu na obsługę projektów marketing services. Z przeglądu odpadły Publicis Groupe...

21 listopada 2008

Undertone chce zwracać marketerom pieniądze za reklamy

Sieć reklamowa Undertone Networks zapowiedziała, że będzie zwracać reklamodawcom do 50 tys. dol., jeżeli ich reklamy pojawią się na stronach...

21 listopada 2008

WPP chce mocniej inwestować na rynkach rozwijających się

Martin Sorrell, CEO WPP, zapowiedział na dorocznej konferencji firmy Morgan Stanley w Barcelonie, że holding w 2009 r. zainwestuje przede...

21 listopada 2008

Colin Clarke odpowiada za komunikację Visa Europe

Visa Europe zatrudniła Colina Clarke'a, byłego managing directora z agencji reklamowej Leagas Delaney, jako senior vice-presidenta do zarządzania brandami. Clarke...

21 listopada 2008

LinkedIn odświeżony i z nowymi wersjami językowymi

LinkedIn, serwis społecznościowy dla profesjonalistów, uruchomi przed świętami 41 nowych wersji językowych. Mają one wesprzeć 40 proc. z 31-mln rzeszy...

21 listopada 2008

Amerykański rynek e-commerce urósł tylko o 1 proc. w ciągu roku

Wartość amerykańskiego rynku e-commerce wzrosła w ciągu ostatniego roku tylko o 1 proc. To najmniejsza dynamika wzrostu w ciągu ostatnich...

21 listopada 2008

Według EIAA młodzi Europejczycy napędzają cyfrowy wzrost

Twórcy najnowszej edycji raportu European Interactive Advertising Association wskazują na wzrost zainteresowania siecią użytkowników w wieku 25-34 lata. Wcześniej dominującą...

21 listopada 2008

Kodak ma nowego szefa marketingu; reaktywacja brandu

Jeffrey Hayzlett z początkiem 2009 r. obejmie funkcję nowego globalnego szefa marketingu Eastman Kodak. Funkcja pozostawała nieobsadzona od momentu przejścia...