M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 grudnia 2008

Serwisy społecznościowe zwiększają traffic dzięki komórkom

Według ostatnich badań ruchu w portalach społecznościowych coraz więcej ich użytkowników korzysta z nich za pomocą telefonów komórkowych. W Wielkiej...

31 grudnia 2008

Deutsch będzie obsługiwał markę napojów Diet Dr Pepper

Agencja reklamowa Deutsch z USA zajmie się realizacją projektów kreatywnych dla marki napojów Diet Dr Pepper. Obecnie brand należy do...

31 grudnia 2008

Coca-Cola stawia na zieloną reklamę

Koncern Coca-Cola pokaże podczas zabawy sylwestrowej na Times Square w Nowym Jorku nową reklamę z ekologicznym przesłaniem na nowym nośniku...

31 grudnia 2008

PepsiCo pokaże nową reklamę na Times Square

PepsiCo zamierza rozpocząć w sylwestra 2008/2009 nową kampanię marketingową. Jej częścią ma być projekt reklamowy po raz pierwszy przygotowany przez...

31 grudnia 2008

John Lennon w reklamach organizacji One Laptop per Child

Wizerunek legendarnego artysty Johna Lennona został wykorzystany w reklamie społecznej autorstwa organizacji One Laptop per Child. Trzydzieści lat po śmierci...

2 stycznia 2009

Hyundai będzie reklamował przy Super Bowl model Genesis

Firma motoryzacyjna Hyundai Motor America zamierza wyemitować dwa spoty reklamowe przy finale rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Każda z nich...

2 stycznia 2009

Saatchi odpowiada za kreację Cadbury Creme Egg

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała pierwszy film reklamowy dla Cadbury Creme Egg. Na rynku brytyjskim agencja została wybrana przez...

2 stycznia 2009

"Monocle", upmarketowy magazyn, inwestuje w podcast

Magazyn "Monocle", pismo poświęcone m.in. szeroko rozumianej problematyce designu, rozpocznie dystrybucję radiowego podcastu. Sponsorem projektu The Monocle Weekly jest Blackberry....

2 stycznia 2009

Unilever inwestuje w projekty muzyczne

Koncern Unilever współpracuje z siecią handlową Walmart przy nowym projekcie z zakresu entertainment i shopper marketingu. Jego częścią jest mikrowitryna...

5 stycznia 2009

Dublin ma droższe ulice handlowe niż Tokio i Londyn

Dublin wyprzedził Tokio i Londyn w rankingu miast mających najdroższe ulice handlowe na świecie - wynika z badania firmy Cushman...

5 stycznia 2009

Tesco skutecznie konkuruje z Wal-Martem w USA

Działania Tesco w USA są koszmarem dla sieci Wal-Mart - uważa magazyn "Business Week". Brytyjski detalista wszedł na rynek amerykański...

5 stycznia 2009

Mark Jarvis przestał odpowiadać za globalny marketing Della

Mark Jarvis nie pełni już funkcji chief marketing officera w koncernie komputerowym Dell. Zastąpi go Erin Nelson, dotychczas wiceprezes ds....

5 stycznia 2009

PepsiCo zakończyło współpracę z Davidem Beckhamem

PepsiCo nie zamierza dłużej wykorzystywać w komunikacji marketingowej wizerunku angielskiego piłkarza Davida Beckhama. Strony uzgodniły warunki rozwiązania kontraktu w ubiegłym...

6 stycznia 2009

WPP będzie zwalniać, ale nie w Europie Wschodniej

Holding WPP Group zamierza zredukować zatrudnienie w swoich agencjach o kilka tysięcy stanowisk. Zwolnienia mają objąć głównie firmy zlokalizowane w...

6 stycznia 2009

Francuska telewizja publiczna bez reklam w prime timie

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy'ego francuska telewizja publiczna będzie stopniowo pozbawiana reklam. Właśnie wchodzi w życie rozporządzenie,...

6 stycznia 2009

Aegis rozważa sprzedaż firmy badawczej Synovate

Aegis może sprzedać firmę badawczą Synovate. Holding w tym celu skontaktował się z bankiem Merrill Lynch, aby ten poprowadził ewentualną...

6 stycznia 2009

180° PR startuje z oddziałem na Ukrainie

Agencja 180° Public Relations uruchomiła swój oddział w Kijowie. Firma będzie działać w ramach struktur grupy Leo Burnett Kiev, analogicznie...

7 stycznia 2009

Porsche ma już ponad 50 proc. udziałów w VW

Porsche Automobil Holding zakupiło kolejny pakiet akcji Volkswagen AG. Dzięki temu udziały Porsche w spółce z siedzibą w Wolfsburgu zwiększyły...

7 stycznia 2009

Rio Ferdinand i Marco Materazzi w reklamie kultowych bluz Nike

Piłkarze Rio Ferdinand i Marco Materazzi oraz rugbysta Vincent Clerc wystąpili w najnowszym filmie reklamowym firmy Nike. Idea kreatywna o...

7 stycznia 2009

Iggy Pop w reklamie portalu Swiftcover.com

Iggy Pop (62 l.), prekursor muzyki punkrockowej, wystąpił w najnowszej reklamie portalu ubezpieczeniowego Swiftcover.com. Spot trwający 30 sekund przygotowała agencja...

7 stycznia 2009

DreamWorks i PepsiCo przygotowują produkcje w 3D na Superbowl

DreamWorks i PepiCo przygotowują specjalną akcję reklamową na finał Superbowl zaplanowany na 1 lutego br. Firmy rozpowszechniają 125 mln par...

7 stycznia 2009

Bernd Buchholz prezesem grupy Gruner + Jahr

Bernd Buchholz, członek zarządu G+J AG i prezes niemieckiej spółki G+J, został nowym prezesem grupy wydawniczej Gruner + Jahr. Zastępuje...

7 stycznia 2009

Michael Phelps będzie reklamował Mazdę w Chinach

Rekordzista olimpijski z Pekinu, pływak Michael Phelps zostanie w Chinach twarzą marki Mazda. Będzie to największy deal sponsorski w Chinach...

8 stycznia 2009

Isobar uruchamia oddział Ammo Marketing w Kanadzie

Isobar, należąca do Aegis sieć agencji związanych z rynkiem internetowym, otwiera w Kanadzie oddział Ammo Marketing. Ammo Marketing to agencja...

8 stycznia 2009

Ogilvy redukuje w USA zatrudnienie o 10 proc.

Należąca do holdingu WPP sieć Ogilvy Group w Stanach Zjednoczonych zredukowała zatrudnienie o ok. 150 osób, co stanowi niemal 10...

8 stycznia 2009

Marks & Spencer tnie koszty i zamyka sieć Simply Food

Sieć handlowa Marks & Spencer w ramach planów redukcji kosztów zamknęła sieć 27 sklepów Simply Food. Oznacza to, że pracę...

8 stycznia 2009

Strateg Lowe zakłada globalną sieć People Ideas & Culture

Domenico Vitale, do niedawna chief strategy officer agencji reklamowej Lowe, zamierza założyć własną agencję reklamową pod nazwą People Ideas &...

8 stycznia 2009

Matthew Goldberg szefem Lonely Planet

Matthew Goldberg został chief executive officerem w Lonely Planet, firmie wydającej przewodniki turystyczne. Nowe obowiązki obejmie w marcu br. Poprzednio...

8 stycznia 2009

Leo Burnett na mocy ugody zapłaci rządowi USA 15,5 mln dol.

Leo Burnett na mocy ugody zapłaci rządowi USA 15,5 mln dol. Sprawa dotyczy wątpliwości co do rozliczania kampanii dla US...

12 stycznia 2009

AdMob chce mierzyć skuteczność reklam w iPhonie

Sieć reklamy mobilnej AdMob przygotowała narzędzie do pomiaru klikalności na reklamy emitowane w telefonach iPhone. Marketerzy będą mieli dostęp do...

12 stycznia 2009

Syrup będzie pracować dla wybranych linii produktów Pumy

Firma Puma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych, wybrała nowojorską agencję Syrup do obsługi kreatywnej wybranych linii produktów. Syrup skupi...

12 stycznia 2009

Nokia uruchamia własny serwis z kontentem mobilnym

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia udostępnił użytkownikom serwis zawierający wiadomości ze świata, z dziedziny muzyki oraz informacje o gwiazdach pochodzące...

12 stycznia 2009

Disney kieruje nowy kanał telewizyjny do chłopców

The Walt Disney Company chce stworzyć produkt adresowany do chłopców w wieku 6-14 lat. W tym celu w przyszłym miesiącu...

12 stycznia 2009

ESPN wprowadza zmiany na stronie internetowej

Sportowa stacja telewizyjna ESPN prowadzi relaunch strony internetowej. Zmiany polegają na redesignie serwisu, wprowadzeniu nowej nawigacji, materiałów filmowych i pełnej...

12 stycznia 2009

Darmowy Whooper za usunięcie przyjaciół z Facebooka

Burger King prowadzi nietypową kampanię wirusową. Internauci, którzy zdecydują się ze swojej listy przyjaciół w serwisie Facebook usunąć 10 osób,...

13 stycznia 2009

Motorola wyprodukowała telefon z materiałów wtórnych

Motorola wyprodukowała telefon komórkowy, który ma być przyjazny środowisku. Wykonano go w całości z materiałów wtórnych (tj. poddających się recyklingowi)....

13 stycznia 2009

Ford bez globalnego dyrektora marketingu

Anne Belec, director of global marketing w koncernie motoryzacyjnym Ford, odchodzi z firmy. Pracę w niej rozpoczęła w styczniu 2008...

13 stycznia 2009

Egmont wyda nową książkę o przygodach Kubusia Puchatka

Egmont Publishing wyda nową książkę z przygodami Kubusia Puchatka. Książka pod tytułem "Powrót do Stumilowego Lasu" ukaże się w październiku...

13 stycznia 2009

Według badań w amerykańskiej branży reklamowej panuje rasizm

Według badań amerykańskiego prawnika Cyrusa Mehriego w amerykańskim środowisku reklamowym nadal wyraźnie widać przejawy rasizmu. W badaniu pt. "Madison Avenue...

13 stycznia 2009

Carissa Wyten odpowiada za modę w "Marie Claire"

Carissa Wyten została international fashion managerem w magazynie "Marie Claire" wydawanym przez IPC. Do tej pory była executive fashion and...

13 stycznia 2009

WPP Group tworzy globalną agencję mobilną

Holding komunikacyjny WPP Group podjął decyzję o rebrandingu globalnej sieci Kinetic Mobile. Firma zmieni nazwę na Joule i stanie się...

14 stycznia 2009

Asics konsoliduje budżet reklamowy w Europie

Producent odzieży i sprzętu sportowego Asics podjął decyzję o konsolidacji budżetu reklamowego w Europie i Rosji. Za kreację ma odpowiadać...

14 stycznia 2009

Michael Skarzynski został szefem firmy badawczej Arbitron

Firma badawcza Arbitron wybrała Michaela Skarzynskiego na nowego CEO. Zastąpi on wieloletniego prezesa Steve'a Morrisa. Skarzynski był wcześniej CEO firmy...

14 stycznia 2009

Nissan Europe ma rozwijać projekt eCRM

Firma motoryzacyjna Nissan Europe wybrała agencję interaktywną TMW do obsługi i rozwoju narzędzia eCRM. Agencja zajmie się budową i zarządzaniem...

14 stycznia 2009

Mecom sprzedał tytuły prasowe w Niemczech

Grupa mediowa Mecom sprzedała tytuły prasowe w Niemczech za 152 mln euro. Do portfolio wydawcy należał dotąd m.in. "Berliner Zeitung"....

14 stycznia 2009

Universal Music rozpisał przetarg na media

Universal Music Group rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie. Wartość budżetu szacowana jest na 100 mln funtów. Marketer jednocześnie...

14 stycznia 2009

Cztery agencje na short-liście europejskiego przetargu Coca-Coli

Cztery agencje pozostały na short-liście europejskiego przetargu Coca-Coli. Są to Wieden & Kennedy, Mother, Senior Rushmore Madrid i McCann Erickson...

15 stycznia 2009

Carol Bartz następcą Jerry'ego Yanga w Yahoo!

Carol Bartz, była prezes firmy Autodesk, została chief executive officerem Yahoo!, jednego z największych serwisów internetowych na świecie. Zastąpiła Jerry'ego...

15 stycznia 2009

Paul Johnson pokieruje globalnym marketingiem Endemola

Paul Johnson obejmie nowo utworzone stanowisko global head of marketing & brand partnerships w firmie producenckiej Endemol. Johnson był ostatnio...

15 stycznia 2009

Duffy w europejskiej kampanii reklamowej Diet Coke

Walijska piosenkarka Duffy wystąpi w reklamach Diet Coke z portfolio Coca-Coli, które mają być emitowane w Europie. Za kreację spotu...