M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 stycznia 2009

McCann stracił globalny budżet Intela

Producent mikroprocesorów Intel zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu kreatywnego z agencji McCann Erickson Worldwide do mniejszej, niezależnej agencji Venables,...

15 stycznia 2009

Sheila Hartnett zarządza biurami OgilvyAction w Ameryce Północnej

Sheila Hartnett została CEO OgilvyAction w regionie Ameryki Północnej (odpowiada za biura w Nowym Jorku, Chicago, Stamford, Atlancie i Toronto)....

15 stycznia 2009

Ośmiu nowych członków EIAA

Ośmiu nowych członków: CNN, Disney, Specific Media, Blinkx, eBay, LinkedIn, Smartclip i G+J, dołącza do European Interactive Advertising Association. EIAA...

15 stycznia 2009

Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy

Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy, które obędzie się 20 stycznia. Kilka brandów przygotowało specjalne promocje i projekty...

16 stycznia 2009

Victoria Beckham wystąpi w kampanii Armaniego

Emporio Armani wykorzysta wizerunek Victorii Beckham w globalnej kampanii reklamowej wiosenno-letniej kolekcji bielizny, która ukaże się m.in. w Nowym Jorku,...

16 stycznia 2009

BMW szuka agencji do globalnej obsługi Mini

Koncern BMW rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego modelu Mini. Jego wartość szacowana jest na 70 mln funtów. Do konkursu...

16 stycznia 2009

Luca De Meo, odpowiedzialny za marketing Fiata, odchodzi z firmy

Luca De Meo, który w grupie Fiata odpowiadał za markę Alfa Romeo, Abarth oraz za marketing całej grupy, rozstaje się...

16 stycznia 2009

Były agent KGB kupił "London Evening Standard"

Gazeta "London Evening Standard" została zakupiona przez Aleksandra Lebiediewa, miliardera i byłego agenta KGB. Nowy nabywca ma już 76 proc....

16 stycznia 2009

Gabriel Saenz de Buruaga i Anthony Rhind pokierują Havas Digital

Gabriel Saenz de Buruaga i Anthony Rhind awansowali na stanowisko chief executive officerów w Havas Digital, strukturze odpowiedzialnej za nowe...

16 stycznia 2009

Coca-Cola uruchamia największy na świecie zakład recyklingu plastiku

Coca-Cola uruchamia w USA największy na świecie zakład recyklingu plastiku. Ze zużytych butelek po napojach będzie on produkować ok. 50...

19 stycznia 2009

Wpływy reklamowe amerykańskich magazynów spadły w 2008 roku o 12 proc.

Według raportu Publishers Information Bureau ubiegłoroczne wpływy reklamowe amerykańskich magazynów zmniejszyły się o 11,7 proc. Największe cięcia budżetowe wprowadziły firmy...

19 stycznia 2009

Orange i Audiovisuel Exterieur de la France podpisały umowę globalną

Sieć komórkowa Orange i Audiovisuel Exterieur de la France podpisały globalną umowę dotyczącą zawartości programowej serwisów mobilnych. Kanał informacyjny France24...

19 stycznia 2009

Szef MediaComu ogłasza restrukturyzację regionalnego teamu

Nick Lawson, chief executive MediaComu EMEA, ogłosił plan zmian, jakie obejmą regionalny team zarządzający. Lawson, w ub.r. powołany na swoje...

19 stycznia 2009

Restrukturyzacja w National Geographic

National Geographic awansował Declana Moore'a na stanowisko senior vice-presidenta w National Geographic Society. Do tej pory Moore pracował na stanowisku...

19 stycznia 2009

Nick Brien i Tim Bell w jury Cannes

Nick Brien, president i chief executive Mediabrands (Interpublic Group), będzie przewodniczącym jury w kategorii Media w czasie tegorocznego festiwalu Cannes...

20 stycznia 2009

Wydawca "Financial Timesa" zadowolony z wyników w 2008 r.

Firma Pearson, właściciel Financial Times Publishing, jest zadowolona z wyników w 2008 r. Wydawca deklaruje, że w ubiegłym roku zanotował...

20 stycznia 2009

P&G przenosi budżet Crest z Saatchi do Publicis

Procter & Gamble przenosi szacowany na ok. 200 mln dol. budżet reklamowy marki past do zębów Crest do agencji Publicis...

20 stycznia 2009

Action for Children rusza z kampanią z okazji 140-lecia istnienia

Agencja Baby Creative przygotowała pierwszą kampanię reklamową dla organizacji charytatywnej Action for Children. Kampania dotyczy 140. rocznicy powstania tej organizacji,...

20 stycznia 2009

Pracownicy Tesco obrażają klientów w Facebooku

Pracownicy Tesco obrażają klientów tej sieci w serwisie Facebook. Grupa internautów zrzeszona pod nazwą "Tesco employees could rule the world"...

20 stycznia 2009

Watykan będzie miał własny kanał w YouTube

Watykan uruchomi w YouTube specjalny kanał, w którym publikowane będą wystąpienia papieża Benedykta XVI. Kanał, który wystartuje oficjalnie z końcem...

20 stycznia 2009

Pepsi rusza z kampanią świętującą sukces Obamy

Pepsi rusza z kampanią reklamową celebrującą inaugurację rządów Baracka Obamy, pierwszego czarnoskórego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Reklamy Pepsi są drugim etapem...

21 stycznia 2009

Nielsen: europejskie wydatki reklamowe spadły o 6 proc.

Nielsen przedstawił swój oficjalny raport na temat globalnego rynku reklamy. Analizy dotyczyły III kwartału 2008 r. Raport podaje, że w...

21 stycznia 2009

Federer, Nadal i Murray występują w kampanii ATP

Gwiazdy tenisa: Roger Federer, Rafael Nadal i Andy Murray, wystąpią w najnowszej kampanii reklamowej ATP World Tour. Kampanię przygotowała firma...

21 stycznia 2009

JCDecaux Airport wyłania interaktywny oddział

JCDecaux Airport, operator reklamy na lotniskach, wprowadza interaktywną dywizję Innovate. Zajmie się ona wykorzystaniem technologii 3D, elektronicznymi ekranami oraz nowymi...

21 stycznia 2009

Fiat przejmie 35 proc. Chryslera

Fiat podpisał z Cerberus Capital Management, właścicielem marki Chrysler, porozumienie o strategicznym aliansie. Na jego mocy włoski producent aut przejmie...

21 stycznia 2009

Google ogranicza wybór reklamodawców - wynika z ankiety IAA

Google ogranicza wybór reklamodawców - wynika z ankiety International Advertising Association (IAA). Taką opinię wyraziło 65 proc. badanych marketerów. Dodatkowo...

22 stycznia 2009

Sanofi-Aventis prowadzi globalny przegląd marketingowy

Sanofi-Aventis zaprosił holdingi komunikacyjne do przeglądu ofert. Globalny budżet marketingowy może trafić do nowego partnera. Obecnie Sanofi-Aventis współpracuje z Publicisem,...

22 stycznia 2009

Audi zwiększa nakłady na reklamę w USA

Koncern Audi zwiększa tegoroczne wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych. Będą one wyższe o ok. 15-20 proc. od ubiegłorocznych. Zintensyfikowanie działań...

22 stycznia 2009

Metropolis Int. przejmuje wydawcę tytułów branżowych Nexus Business Media

Grupa wydawnicza Metropolis International kupiła firmę Nexus Business Media, wydawcę brytyjskich pism branżowych "Independent Retail News" i "Motor Trader". Wartości...

22 stycznia 2009

Unielever w sporze na temat pozytywnych działań herbaty

Europejski regulator rynku żywnościowego EFSA zbada, czy Unilever nie posunął się zbyt daleko, promując swoją herbatę PG Tips na rynku...

23 stycznia 2009

WPP łączy agencje GT i VML

WPP Group planuje połączenie dwóch agencji digital - GT i VML, które zaczną funkcjonować jako nowa struktura w ramach sieci...

23 stycznia 2009

Cyfrowy outdoor może wzrosnąć w tym roku o prawie 30 proc.

Według prognoz sieci Posterscope (Aegis) i Outdoor Advertising Association tegoroczne przychody reklamowe cyfrowego outdooru mogą wzrosnąć o 28,4 proc. i...

23 stycznia 2009

Problemy z tłumaczeniem "Coke Side of Life" przyczyną launchu nowej kampanii Coca-Coli

Menedżerowie Coca-Coli przyznają, że nowa kampania "Open Happiness" została wprowadzona, bo poprzednia była trudno adaptowalna na inne rynki. Dotychczas marketer...

23 stycznia 2009

Duffy będzie reklamowała Coca-Colę Light

Coca-Cola podpisała kontrakt reklamowy z Duffy, walijską piosenkarką, trzykrotnie nominowaną w ub.r. do nagrody muzycznej Grammy. Znana z przeboju "Mercy"...

26 stycznia 2009

Rekordowe przychody Apple

Firma Apple w IV kwartale 2008 roku osiągnęła 10,17 mld dol. przychodów i zysk netto na poziomie 1,61 mld dol....

26 stycznia 2009

Toyota wyprzedziła GM pod względem globalnej sprzedaży

Koncern General Motors, jeden z trzech największych producentów aut, stracił w 2008 r. pozycję lidera pod względem globalnej sprzedaży samochodów....

26 stycznia 2009

W IV kwartale przychody reklamowe Google wzrosły o 15 proc.

W IV kwartale 2008 r. przychody reklamowe Google wyniosły 5,5 mld dol. Oznacza to, że w porównaniu z IV kwartałem...

26 stycznia 2009

Roland Agambar opuszcza News International

Roland Agambar, dyrektor marketingu News International, odchodzi z firmy. Prawdopodobnie przyjmie podobne stanowisko w Associated Newspapers. Z firmą związany był...

26 stycznia 2009

Burcher pracuje dla VivaKi

Nick Burcher dołącza do managementu VivaKi. Odpowiada m.in. za media społecznościowe w Vivaki Nerve Centre EMEA. Burcher ma współpracować z...

27 stycznia 2009

Po stracie Suzuki Dentsu zamyka agencje w Stanach Zjednoczonych

Holding reklamowy Dentsu zamyka w Stanach Zjednoczonych dwie agencje - Dentsu/Next w Nowym Jorku i Brea w Kalifornii. Ruch ten...

27 stycznia 2009

Kylie Minogue jako Agent Provocateur najlepszą reklamą kinową według Brytyjczyków

Brytyjski broker reklamy kinowej Digital Cinema Media zorganizował głosowanie na najlepiej zapamiętaną reklamę kinową. W sondzie zdecydowanie wygrała aktorka Kylie...

27 stycznia 2009

Sorrell chce, aby WPP postawiła na insighty

Szef holdingu WPP Group Martin Sorrell uważa, że branża musi odejść od tradycyjnego podejścia do reklamy i zwrócić baczniejszą uwagę...

27 stycznia 2009

Publicis przejmuje budżet reklamowy Carrefoura w Europie

Carrefour, największy europejski detalista, konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe. Biznes szacowany na miliard euro ma zostać przesunięty do Publicisu...

28 stycznia 2009

Phillip Rinn awansował w eBay Advertising

Phillip Rinn awansował w eBay Advertising na stanowisko directora of advertising partnerships dla rynków Wielkiej Brytanii, Irlandii i regionu EMEA....

28 stycznia 2009

R/GA przejmuje internetowy budżet Alfy Romeo wart 1,5 mln euro

Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również...

28 stycznia 2009

David Jaye vice-presidentem Digitas w Europie i na Bliskim Wschodzie

DraftFCB mianował Davida Jaye'a na nowe stanowisko vice-presidenta Digitas. Jaye będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu w regionie Europy i Bliskiego...

28 stycznia 2009

ING obcina wydatki na reklamę i może wycofać się z Formuły 1

Holenderska grupa ING w odpowiedzi na kryzys finansowy ogranicza globalnie wydatki marketingowe i rozważy zasadność dalszego zaangażowania w sponsoring Formuły...

28 stycznia 2009

KFC wprowadza ekologiczne opakowania

W celu zredukowania rocznej produkcji śmieci do 1,4 t KFC wymienia opakowania produktów na przyjazne środowisku - ekologiczne. Nowe opakowania...

28 stycznia 2009

Land Rover prowadzi rozmowy z agencjami

Land Rover prowadzi rozmowy z agencjami na temat obsługi globalnego budżetu reklamowego. Dotychczas obsługiwała go należąca do WPP agencja RKCR/Y&R....

28 stycznia 2009

News Corporation zwalnia 100 osób w Fox Interactive Media

Fox Interactive Media (FIM), internetowy dział News Corporation, zmniejsza zatrudnienie o 100 pracowników, czyli o 5 proc. Powodem redukcji zespołu...