M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 stycznia 2001

FORD POSZUKUJE AGENCJI DLA SWOJEGO NOWEGO MODELU TH!NK

Ford Motor Co. przeznaczył 20 mln dol. na kampanię swojego nowego auta TH!NK zasilanego baterią elektryczną. TH!NK wejdzie na rynek...

18 stycznia 2001

KIMBERLY-CLARK CORP. WPROWADZA W USA NOWY PRODUKT

Wprowadzenie nowego produktu Kimberly-Clark Corp. w USA - papieru toaletowego Cottonelle Fresh Rollwipes - wsparte będzie kampanią reklamową o wartości...

18 stycznia 2001

UNILEVER KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY W TAJLANDII

Unilever, największy reklamodawca w Tajlandii, skonsolidował swój budżet na zakup i planowanie mediów, którego wartość wynosi 46 mln dol., w...

19 stycznia 2001

GLINIANE LALECZKI W CHIŃSKIEJ KAMPANI COCA-COLI

Coca-Cola rozpoczęła nową kampanię w Chinach w celu podniesienia wyników sprzedaży podczas zbliżającego się chińskiego Święta Wiosny. W specjalnie na...

19 stycznia 2001

PUBLICIS GROUPE UAKTYWNIA USŁUGI MARKETINGOWE

Francuska Publicis Groupe wzmocniła swoje usługi marketingowe, doprowadzając do połączenia agencji event-planning Global Event System i marketingowego specjalisty Publicis Dialog....

19 stycznia 2001

FRANCUSKA POCZTA OGŁASZA PRZETARG

Państwowy monopolista pocztowy we Francji La Poste ogłosił przetarg na wart 15 mln dol. reklamowy budżet usług finansowych. Do przetargu...

19 stycznia 2001

WYDAWCA "THE NEW YORKER" DAVID CAREY W G&J

David Carey, wydawca należącego do Conde Nast tytułu "The New Yorker", dołączył do wydawnictwa Gruner & Jahr USA Publishing. David...

22 stycznia 2001

AZJATYCKI BUDŻET UNILEVERA W RĘKACH MINDSHARE

WPP Group otworzyła oddział MindShare w Bombaju, po tym jak przejęła skonsolidowany budżet Unilevera o wartości 150 mln dol. na...

22 stycznia 2001

SCHOLTZ & FRIENDS OBSŁUGUJE MARKĘ PERFUM LAGERFELD W EUROPIE

Unilever Cosmetics International zdecydowało, że obsługą europejskiego budżetu zapachu Lagerfeld Femme zajmie się agencja Scholtz & Friends z Londynu. Kampania...

22 stycznia 2001

AGENCJA RMG ZAJMIE SIĘ MARKETINGIEM MODELU SMART

MCC, podległa spółka DaimlerChrysler we Frankfurcie, zdecydowała, że obsługą programów CRM dla marki Smart zajmie się należąca do WPP agencja...

22 stycznia 2001

KAMPANIA REKLAMOWA ORANGE IPO PRZED DEBIUTEM NA GIEŁDZIE

France Telecom zdecydowało się na kampanię promocyjną swojej marki telefonów komórkowych Orange przed debiutem na giełdach w Londynie i Paryżu....

22 stycznia 2001

PREZES J. WALTER THOMPSON CO. OPUSZCZA AGENCJĘ

Chris Jones, prezes CEO J. Walter Thompson od 1996 roku, opuszcza agencję z powodu kłopotów zdrowotnych. Stanowisko Jonesa prawdopodobnie obejmie...

22 stycznia 2001

CAMPBELL MITHUN ZDOBYŁ CZĘŚĆ BUDŻETU BURGER KINGA W USA

Budżet reklamowy produktów dla dzieci Burger Kinga zdobyła w USA agencja Campbell Mithun z Minneapolis. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

22 stycznia 2001

UNILEVER GOTOWY DO PODZIALU GLOBALNEGO BUDZETU

Do polowy lutego Unilever ujawni podzial swojego globalnego budzetu reklamowego dla brandow spozywczych, ktorego wysokosc wynosi 200 mln dol. Piec...

22 stycznia 2001

DDB W NIEMCZECH KUPUJE AGENCJE MARKETINGOWA OD TRUE NORTH

COM Communications, niemiecki holding grupy DDB Germany, kupil agencje Bozell Direct Friends zajmujaca sie marketingiem bezposrednim, nalezaca do True North...

22 stycznia 2001

SAATCHI & SAATCHI TRACI TELEFONICZNY BUDZET GENIONA

Niemiecka firma telekomunikacyjna Viag Interkom przekazala budzet swojej marki telefonow komorkowych Genion w rece agencji Orange Cross. Finalowa walke przegrala...

22 stycznia 2001

BAYER W USA PRZENOSI BUDZET DO BBDO

Bayer Consumer Care przeniosl swoj wart 25 mln dol. budzet z Euro RSCG Tatham do BBDO. Posuniecie to oznacza konsolidacje...

24 stycznia 2001

HAVAS PLANUJE PRZEJĘCIE MEDIA PLANNING GROUP

Havas Advertising posiadająca mniejszościowe udziały w Media Planning Group zamierza wykupić brakującą część i stać się właścicielem agencji. Havas zapłaci...

24 stycznia 2001

FALLON PRZEJMUJE WART 100 MLN DOL. BUDŻET UNITED AIRLINES

United Airlines przekazało swój globalny budżet o wartości 100 mln dol. agencji Fallon Worldwide należącej do Publicis Groupe. Przyczyną przetargu...

24 stycznia 2001

FIAT TROSZCZY SIĘ O PRZYSZŁOŚĆ FERRARI I MASERATI

Fiat zamierza zreorganizować oddziały odpowiedzialne za luksusowe brandy Ferrari i Maserati, myśląc o wprowadzeniu obydwu marek na giełdę. Fiat odmówił...

24 stycznia 2001

GEJOWSKA PARA REKLAMUJE MROŻONKI UNILEVERA W NIEMCZECH

Mrożone, gotowe potrawy Iglo 4 Stern, jakie na rynek niemiecki w zeszłym roku wprowadził Unilever, są reklamowane w niespotykany dotąd...

25 stycznia 2001

BOHATER REKLAM KFC COLONEL SANDERS PO CHIŃSKU

Colonel Sanders, rubaszny bohater reklam KFC, występuje w tradycyjnym chińskim stroju w nowej kampanii amerykańskiej sieci przygotowanej na chińskie Święto...

25 stycznia 2001

BRYTYJSKIE KAWIARNIE INTERNETOWE WE FRANCJI

Brytyjski właściciel kawiarni internetowych easyEverything wkroczył na rynek francuski, otwierając imponujące centrum internetowe w Paryżu. Paryska kawiarnia zlokalizowana niemalże w...

25 stycznia 2001

VIVENDI UNIVERSAL ROZDAJE PECETY

Francusko-kanadyjski gigant Vivendi Universal zdecydował, że przekaże swoim pracownikom na całym świecie 260 tys. pecetów. Pierwszy etap programu rozpocznie się...

25 stycznia 2001

VNU SPRZEDAJE TYTUŁY KONSUMENCKIE

Holenderski gigant wydawniczy VNU poinformował, że zamierza zatrudnić firmy zajmujące się inwestycjami bankowymi: Merrill Lynch & Co., Deutsche Bank AG...

25 stycznia 2001

COLA PROMUJE TURECKĄ STRONĘ INTERNETOWĄ

Strona internetowa Coca-Coli w Turcji promowana jest w mediach tradycyjnych. Koncern jest jednym z nielicznych producentów działających na rynku tureckim,...

25 stycznia 2001

NOWA USŁUGA NIELSENA TROPI REKLAMY RYWALI

Nielsen Media Research z Kanady wprowadził na rynek usługę zwaną SpotWatch. Pozwala ona reklamodawcomĘna obserwowanie reklam swoich konkurentów i łączenie...

26 stycznia 2001

PUBLICIS TWORZY GLOBALNĄ KAMPANIĘ DLA SIEMENSA

Siemens, światowy producent sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zdecydował się ujednolicić swój złożony wizerunek w jednej globalnej kampanii. Przetarg, do którego...

26 stycznia 2001

SCH...LLER CENTRALIZUJE BUDŻET W EUROPIE WSCHODNIEJ

Niemiecki producent lodów Scheller zastanawia się nad wyborem wiodącej agencji w regionie Europy Wschodniej, która ujednoliciłaby wizerunek producenta w Polsce,...

26 stycznia 2001

DDB WYGRYWA W PARYŻU SŁODKĄ KAMPANIĘ

Saint Louis Sucre, trzeci w Europie producent cukru, przekazał swój francuski budżet marketingowy agencji DDB z Paryża. Do przetargu na...

26 stycznia 2001

REDUKCJE PERSONALNE PO FUZJI AOL Z TIME WARNER

AOL Time Warner ogłosił redukcję kolejnych 2 tys. stanowisk po 400 zwolnieniach w CNN w minionym tygodniu. Należący do połączonych...

26 stycznia 2001

PRODUCECI BRONIĄ NORWESKICH WIELORYBÓW

Norwescy producenci obawiają się międzynarodowego bojkotu swoich towarów, który może nastąpić po decyzji rządu legalizującej eksport mięsa waleni mimo światowego...

29 stycznia 2001

RED CELL - CZWARTA SIEĆ WPP GROUP

WPP połączyła cztery agencje, tworząc czwartą już z kolei międzynarodową sieć, która będzie nosić nazwę Red Cell. Nową sieć stworzyły:...

29 stycznia 2001

TRUE NORTH COMMUNICATIONS OTRZYMUJE BUDŻET CLUB MED

Należąca do True North Communications paryska agencja FCB 20-80 będzie obsługiwać budżet reklamowy oferty wakacyjnej Club Med. Nowy produkt operatora...

29 stycznia 2001

WELLA PRZEDSTAWIA CHĘTNYCH NA SWÓJ GLOBALNY BUDŻET

Na finałowej liście uczestników przetargu na globalny budżet Welli znalazły się agencje należące do Bcom3 Group: D'Arcy Masius Benton &...

29 stycznia 2001

AGENCJE REKLAMOWE WSPIERAJĄ OLIMPIJSKIE NADZIEJE TURCJI

Stambuł jako jedno z pięciu miast starających się o organizację letniej olimpiady w 2008 r. poszukuje agencji, która stworzyłaby bezpłatną...

30 stycznia 2001

W SZWECJI ERICSSON SPRZEDAJE TELEFONY, W USA PRZEKAZUJE BUDŻET

Ericsson w Szwecji zdecydował o sprzedaży swoich telefonów komórkowych firmie Flextronics International z Singapuru. Zyski dywizji telefonów komórkowych za czwarty...

30 stycznia 2001

ZNACZĄCY WZROST NA ROSYJSKIM RYNKU REKLAMOWYM

Wydatki na reklamę w Rosji osiągnęły pułap 1,1 mld dol. w roku 2000 w porównaniu z 700 mln dol. w...

30 stycznia 2001

CHINY - RYNEK INTERNETOWY O NAJSZYBSZYM WZROŚCIE

Około 18 proc. użytkowników Internetu w Chinach kupuje towary i usługi w sieci, czyli o 8 proc. więcej niż Europejczycy...

30 stycznia 2001

KANADYJSKI PROGRAM EDUKACJI REKLAMOWEJ DLA DZIECI

Organizacja branżowa relamodawców z Toronto Concerned Children's Advertisers stworzyła program edukacyjny dla dzieci, rodziców i nauczycieli, którego celem jest przekazanie...

31 stycznia 2001

UNILEVER SPRZEDAJE CAMPBELLOWI ZUPY W PROSZKU I SOSY

Unilever zdecydował się sprzedać część swoich marek producentowi Campbell Soup Co. za kwotę 924 mln dol. nie uwzględniającą zadłużenia. Sprzedaż...

31 stycznia 2001

REKORDOWY ROK 2000 DLA FRANCUSKIEJ TELEWIZJI

Telewizja francuska odnotowała 6-proc. wzrost sprzedaży czasu antenowego, co dało kwotę 4,3 mld dol. według danych syndykatu grupującego główne kanały...

31 stycznia 2001

MCDONALD'S W SKANDYNAWII POBITY PRZEZ LOKALNE BRANDY

Udziały w rynku skandynawskim McDonald's Corp., zwłaszcza w Finlandii i Danii, znacznie zmniejszyły się w minionym roku. W Finlandii udział...

31 stycznia 2001

KŁOPOTY PRODUKCYJNE SONY Z KONSOLĄ PLAYSTATION 2

Sony Corp. będzie mogło sprzedać 9 z 10 mln planowanych sztuk swojej konsoli do gier wideo Playstation 2. Gigant sprzętu...

31 stycznia 2001

UNILEVER SPRZEDAJE CAMPBELLOWI ZUPY W PROSZKU I SOSY

Unilever zdecydował się sprzedać część swoich marek producentowi Campbell Soup Co. za kwotę 924 mln dol. nie uwzględniającą zadłużenia. Sprzedaż...

31 stycznia 2001

REKORDOWY ROK 2000 DLA FRANCUSKIEJ TELEWIZJI

Telewizja francuska odnotowała 6-proc. wzrost sprzedaży czasu antenowego, co dało kwotę 4,3 mld dol. według danych syndykatu grupującego główne kanały...

31 stycznia 2001

MCDONALD'S W SKANDYNAWII POBITY PRZEZ LOKALNE BRANDY

Udziały w rynku skandynawskim McDonald's Corp., zwłaszcza w Finlandii i Danii, znacznie zmniejszyły się w minionym roku. W Finlandii udział...

31 stycznia 2001

KŁOPOTY PRODUKCYJNE SONY Z KONSOLĄ PLAYSTATION 2

Sony Corp. będzie mogło sprzedać 9 z 10 mln planowanych sztuk swojej konsoli do gier wideo Playstation 2. Gigant sprzętu...

1 lutego 2001

CANNES LIONS 2001 - JURY

Komitet organizacyjny festiwalu reklamy Cannes ogłosił nazwiska tegorocznych przewodniczących jury. Przewodniczącym jury w kategorii film oraz Press & Poster został...

1 lutego 2001

EKSKLUZYWNY NOŚNIK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ SUBMEDIA W USA

Submedia wprowadzi wkrótce na rynek nowy system nośników reklam w tunelach. Pierwsze tego typu urządzenie pojawi się wiosną w Atlancie....