M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 lutego 2009

JP Morgan: wydatki na reklamę w komórkach w USA wzrosną dwukrotnie do 2010 r.

JP Morgan przewiduje, że wydatki na reklamę w telefonii komórkowej w Stanach Zjednoczonych podwoją się do 2010 r. Reklamy tekstowe...

24 lutego 2009

Nestle prognozuje kilkuprocentowy wzrost przychodów w br.

Nestle prognozuje 5-proc. wzrost przychodów w br. Ma to się odbyć dzięki ekspansji marek ekonomicznych koncernu. Do tej pory były...

24 lutego 2009

Chińczycy nielegalnie korzystają z wizerunku Beckhamów w reklamie

Wizerunek Davida i Victorii Beckhamów został wykorzystany bez pozwolenia w chińskiej reklamie telewizyjnej leku na potencję USA Selikon. W 30-sekundowych...

24 lutego 2009

Fuzja TNS i Research International; globalną marką będzie TNS

TNS i Research International łączą siły. Mają stworzyć największą na świecie spółkę badań rynkowych. Fuzja jest częścią poważniejszej reorganizacji grupy...

24 lutego 2009

Omnicom wygrywa w globalnym przetargu HP

Omnicom Media Group zdobył globalny budżet mediowy Hewlett-Packard. Biznes traci ZenithOptimedia, od pięciu lat partner tego klienta. OMG zdobył budżet...

25 lutego 2009

Kofi Annan będzie przemawiał podczas tegorocznej edycji Cannes

Kofi Annan, były sekretarz generalny ONZ, będzie miał wystąpienie podczas tegorocznej edycji konkursu reklamowego w Cannes. Wraz z Davidem Jonesem,...

25 lutego 2009

Ipsos wprowadza do portfolio nowe narzędzia badawcze

Firma Ipsos zaprezentowała nowe narzędzia badawcze PerceptorPlus i BrandStretch. Pierwsze adresowane jest do marketerów, którzy chcą inwestować w zwiększenie udziałów...

25 lutego 2009

Wręczenie Oscarów oglądało o 13 proc. więcej widzów niż rok temu

Tegoroczną galę wręczenia Oscarów oglądało w Stanach Zjednoczonych 36,2 mln widzów. To o 13 proc. więcej niż przed rokiem, ale...

25 lutego 2009

Turespana będzie współpracować z MPG

Turespana wybrała dom mediowy MPG Madrid do obsługi swojego budżetu w tym roku. Jego wartość szacowana jest na 42 mln...

25 lutego 2009

British Airways szuka globalnego szefa marketingu

Brytyjskie linie lotnicze British Airways rozpoczęły poszukiwania kandydata na stanowisko globalnego dyrektora marketingu. Będzie to nowe stanowisko w strukturze firmy,...

26 lutego 2009

Amerykańscy konsumenci inwestują w domową rozrywkę - w tym w telewizję

Amerykańscy konsumenci nadal inwestują w domową rozrywkę, wydatki obcinają na inne aktywności - wynika z badania "SportsQuest Survey" przygotowanego przez...

26 lutego 2009

Unilever wprowadza do sprzedaży w Rumunii lody

Koncern Unilever poinformował, że planuje wprowadzenie na rynek rumuński swojej marki lodów. W sprzedaży pojawią się najpopularniejsze brandy z portfolio...

26 lutego 2009

Ryanair chce zwiększyć przychody z reklam na swojej stronie internetowej

Irlandzka tania linia lotnicza chce utrzymać niskie stawki za bilety dla swoich pasażerów, dlatego szuka nowych źródeł dochodów, np. poprzez...

27 lutego 2009

Człowiek o kulach w kontynuacji kampanii reklamowej Visy

Visa zamierza kontynuować działania wizerunkowe w Europie w ramach projektu "Life flows better with Visa". W pierwszym etapie pokazywany był...

27 lutego 2009

Diageo chce inwestować w search marketing

Koncern alkoholowy Diageo zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę jego projektów z zakresu search marketingu. Ma to związek z liberalizacją zasad...

27 lutego 2009

Nokia może zadebiutować na rynku notebooków

Olli-Pekka Kallasvuo, chief executive fińskiej Nokii, w wywiadzie dla tamtejszej sieci YLE (nadawca radiowo-telewizyjny) stwierdził, że firma rozważa inwestycje w...

27 lutego 2009

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach emitowanych w Wielkiej Brytanii. Pierwsza ma być kampania Flory, która ruszy w marcu i...

27 lutego 2009

Starcom MediaVest zdobywa budżet BlackBerry

Starcom MediaVest Group wygrał w przetargu na globalny budżet mediowy BlackBerry. W przetargu pokonał Manning Gottlieb OMD, który obsługuje obecnie...

27 lutego 2009

Nissan i Yahoo! realizują projekt w Europie

Nissan rozpoczął paneuropejską kampanię promującą Nissan Sports Adventure - projekt promujący sporty zimowe (głównie narciarstwo) i aktywny wypoczynek na świeżym...

27 lutego 2009

POS Media Europe uruchamia oddział w Turcji

POS Media Europe, firma specjalizująca w reklamie POS, otwiera w Turcji oddział pod nazwą POS Media Turkey. Turecki oddział zamierza...

2 marca 2009

Andy Bush odpowiada za magazyny "Time" i "Fortune" w Europie

Andy Bush awansował na stanowisko publishing directora odpowiedzialnego za magazyny "Time" i "Fortune" w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i...

2 marca 2009

Zysk Interpublic wzrósł w ub.r. o ponad 70 proc.

Holding komunikacyjny Interpublic poinformował, że pomimo złych wyników finansowych w ostatnim kwartale ub.r. odnotował 6,2-proc. wzrost przychodów w całym 2008...

2 marca 2009

Spadają wydatki na reklamę w internecie w USA

Rynek reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych w I kwartale br. może być wart nawet o 5 proc. mniej niż w...

2 marca 2009

Rynek reklamy w Chinach wzrósł w 2008 r. o 16,4 proc.

Wydatki reklamowe w Chinach w 2008 r. wzrosły o 16,4 proc., do 661 mld juanów (97 mld dol.). W zestawieniu...

2 marca 2009

Singapur najbardziej innowacyjnym krajem w zakresie technologii cyfrowych

Singapur jest najbardziej innowacyjnym krajem pod względem technologii cyfrowych - wynika z badania Information Technology and Innovation Foundation. Kolejne miejsca...

3 marca 2009

MTV we współpracy z Zarą wprowadza kolekcję ubrań

Telewizyjna stacja muzyczna MTV we współpracy z marką odzieżową Zara wprowadza własną kolekcję ubrań. Odzież ma być kierowana do głównej...

3 marca 2009

FT Publishing odnotował spadek przychodów i wzrost zysków

FT Publishing, właściciel tytułu "The Financial Times", zanotował w 2008 r. spadek przychodów reklamowych o 3 proc. Jednocześnie zysk firmy...

3 marca 2009

David Jones zostaje CEO Havas Worldwide

Holding komunikacyjny Havas przeprowadza globalną restrukturyzację. Zdecydował się połączyć kierowanie sieciami agencyjnymi Euro RSCG i Arnold Worldwide pod wspólnym zarządem....

3 marca 2009

General Motors obcina wydatki reklamowe w USA

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza w tym roku zredukować wydatki na reklamę na rynku amerykańskim o 800 mln dol. Decyzja...

3 marca 2009

Globalne wydatki reklamowe w br. mają spaść o 8,3 proc.

Globalne wydatki reklamowe w br. spadną o 8,3 proc. w stosunku do ub.r. - prognozuje firma Bernstein Research. Jedynym medium,...

3 marca 2009

Mark Langenbrinck odpowiada za markę Smart w Europie

Mark Langenbrinck został nowym marketing directorem samochodów marki Smart w Europie. W strukturach firmy Daimler Mercedes-Benz zastąpi Andersa Sundta Jensona,...

4 marca 2009

Havas odnotował 4,7-proc. wzrost w 2008 r.

Holding komunikacyjny Havas poinformował, że w 2008 r. odnotował 4,7-proc. wzrost przychodów, które osiągnęły poziom 1,6 mld dol. Zysk netto...

4 marca 2009

Millward Brown kupuje duńską firmę badawczą Alsted Research

Międzynarodowa sieć firm badawczych Millward Brown sfinalizowała przejęcie duńskiej spółki Alsted Research specjalizującej się w badaniach jakościowych. Alsted zajmuje się...

4 marca 2009

Bauer Media zamyka magazyn dla mężczyzn "Arena"

Wydawnictwo Bauer Media podjęło decyzję o zamknięciu magazynu "Arena" adresowanego do mężczyzn, wydawanego w Wielkiej Brytanii. Tytuł był publikowany od...

4 marca 2009

Visa wdraża nową globalną platformę komunikacji Go

Organizacja płatnicza Visa wdraża nową, globalną platformę komunikacyjną Go. W reklamach pojawi się hasło korporacyjne "More people go with Visa"...

4 marca 2009

Japoński rynek reklamowy w 2009 r. osłabnie

Japoński rynek reklamowy w 2009 r. osłabnie. Związane to będzie ze zmniejszaniem budżetów przez marketerów oraz spowolnieniem gospodarczym. WARC przewiduje,...

4 marca 2009

Coca-Cola wprowadza nowy wariant napoju energetycznego Relentless

Coca-Cola wprowadziła nowy wariant napoju energetycznego Relentless - Relentless Juiced Energy Berry. Napój w 50 proc. składa się z soków,...

5 marca 2009

IAB tworzy kodeks postępowania w zakresie baz danych online

Internet Advertising Bureau (IAB) wprowadziło w Wielkiej Brytanii samoregulację dotyczącą zbierania danych na temat zachowań konsumentów w internecie. AOL, Google...

5 marca 2009

Kryzys wymusza zmiany zwyczajów zakupowych konsumentów

Prawie 90 proc. brytyjskich konsumentów zmieniło swoje zwyczaje zakupowe w wyniku kryzysu gospodarczego - wynika z nowego badania Shoppercentric. Niemal...

5 marca 2009

Apple z tytułem "najbardziej podziwianej firmy" według "Fortune"

Na czele listy najbardziej podziwianych firm na świecie prowadzonej przez magazyn "Fortune" znalazło się Apple. Zdaniem redakcji spółka ta odnotowuje...

5 marca 2009

Microsoft testuje nową wyszukiwarkę

Microsoft rozpoczął testy zmodyfikowanej wersji wyszukiwarki pod nazwą Kumo.com. Ma ona konkurować z wyszukiwarkami Google i Yahoo!. Wyszukiwarkę testują na...

5 marca 2009

Aviva pozycjonuje się jako marka zaspokajająca indywidualne potrzeby

Grupa ubezpieczeniowa Aviva rozpocznie swoją pierwszą globalną kampanię marketingową, w której pozycjonuje swój brand jako marką skoncentrowaną na zaspokajaniu indywidualnych...

5 marca 2009

David Plouffe, strateg Obamy, wystąpi w Cannes

David Plouffe - strateg marketingowy Baracka Obamy - wystąpi na festiwalu w Cannes. Jest on uważany za jednego z głównych...

6 marca 2009

Marki nie powinny stronić od serwisów społecznościowych - raport The Future Laboratory

Marki, które z sukcesem angażują swoich konsumentów poprzez serwisy i inne media społecznościowe, mają znaczącą przewagę nad tymi, które tego...

6 marca 2009

Muzyk James Morrison będzie promował Fiata Qubo

Wizerunek Jamesa Morrisona, gwiazdy muzyki pop, zostanie wykorzystany w działaniach promocyjnych wspierających sprzedaż Fiata Qubo. Jest to auto z segmentu...

6 marca 2009

ProSiebenSat. 1 notuje stratę za 2008 r. na poziomie prawie 130 mln euro

Koncern mediowy ProSiebenSat. 1, do którego należą stacje telewizyjne i radiowe, poniósł w 2008 r. stratę w wysokości 129,1 mln...

9 marca 2009

Ogilvy & Mather wybiera nowych członków Creative Council

Garry Human, worldwide creative director odpowiedzialny za obsługę budżetu reklamowego Unilevera w Ogilvy, oraz John Shaw, planning director UK &...

9 marca 2009

Volvo wspiera reklamowo model C70 w Europie

Firma motoryzacyjna Volvo rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wprowadzającą na rynek model C70. Działania obejmą prasę i internet. Za projekt komunikacyjny,...

9 marca 2009

WPP odnotował spadek zysków o 5,8 proc. w 2008 r.

Holding komunikacyjny WPP Group opublikował wyniki finansowe za rok 2008. Wynika z nich, że zysk netto spadł o 5,8 proc....

9 marca 2009

Philips powierza globalne działania PR agencji Omnicomu

Philips Electronics powierzył globalny budżet przeznaczony na działania public relations nowo utworzonej w ramach Omnicom Group agencji One Voice. Dotychczas...