M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 marca 2009

Spór Louis Vuitton i Google skończy się przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości

Trwający od czterech lat spór pomiędzy Google a firmą Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), producentem m.in. ekskluzywnych torebek, trafi do...

23 marca 2009

McDonald's sponsoruje nauczanie matematyki w Australii

McDonald's sponsoruje australijski internetowy program nauczania matematyki dla studentów. Program, który normalnie byłby płatny, w ramach sponsoringu będzie darmowo dostępny...

23 marca 2009

Konsumenci w USA zaczęli zwracać uwagę na cenę

Według firmy badawczej BIGresearch ponad 90 proc. amerykańskich konsumentów uważa, że kryzys ma negatywny wpływ na ich życie, a jego...

23 marca 2009

Scholz & Friends będzie obsługiwał Vodafone w Niemczech

Scholz & Friends wygrał przetarg na obsługę budżetu kreatywnego operatora telefonii komórkowej Vodafone w Niemczech. W przetargu brały również udział...

23 marca 2009

Aegis zwolni prawie 800 osób

Grupa komunikacyjna Aegis, do której należą m.in. sieci domów mediowych Carat i Vizeum, zamierza zwolnić 780 pracowników na całym świecie....

23 marca 2009

Jan Koeppen odpowiada za News Corp. w Europie i Azji

Jan Koeppen został chief operating officerem News Corporation w Europie i Azji. Do koncernu dołączył z The Boston Consulting Group,...

23 marca 2009

Megamarki tracą w rankingu Core Brand Brand Power

Marki Pepsi, Starbucks i Microsoft spadły w najnowszym rankingu Core Brand Brand Power. Lista ta jest tworzona na podstawie wywiadów...

24 marca 2009

Dania stwarza najlepsze warunki dla biznesu - ranking "Forbesa"

W przygotowanym przez magazyn "Forbes" rankingu krajów, w których panują najlepsze warunki do prowadzenia działalności gospodarczej, na pierwszym miejscu znalazła...

24 marca 2009

M&C Saatchi otwiera biuro w Sao Paulo

Sieć agencji reklamowych M&C Saatchi otwiera biuro w brazylijskim Sao Paulo. Zespół agencji opiera się na byłych menedżerach Ogilvy Group....

24 marca 2009

McDonald's krytykowany za sponsoring lekcji matematyki

Sieć restauracji fast food McDonald's została skrytykowana za realizację planu sponsorowania lekcji matematyki w Australii (informowaliśmy o tej akcji sponsorskiej...

24 marca 2009

Zysk netto Ipsosu wzrósł w 2008 r. o ponad 10 proc.

Firma badawcza Ipsos opublikowała wyniki finansowe dotyczące roku 2008. Roczny zysk netto firmy wzrósł o 10,8 proc. - do 51,5...

24 marca 2009

Wieden & Kennedy będzie globalnie pracować dla Nestea

Agencja Wieden & Kennedy London wygrała w globalnym przetargu marki Nestea z portfolio Coca-Coli. Brały w nim udział także Ogilvy...

24 marca 2009

DDB wygrało globalny przetarg na obsługę Reeboka

Reebok, należący do Adidasa, wybrał na swojego globalnego partnera agencję reklamową DDB Worldwide. Firma została wybrana w przetargu. Obsługę reklamową...

24 marca 2009

Marketerzy zaniepokojeni brakiem strategii e-mailmarketingowych

Rośnie zaniepokojenie marketerów słabszą efektywnością ich kampanii e-mailowych, która wynika z braku strategii e-mailmarketingowych - wynika z badania "E-mail Census"...

25 marca 2009

Kevin Spacey wystąpił w reklamach American Airlines

Linie lotnicze American Airlines prowadzą działania reklamowe wspierające sprzedaż biletów w klasie biznes. W reklamach wystąpił popularny amerykański aktor Kevin...

25 marca 2009

Nokia zakończyła konkurs na projekt zestawów słuchawkowych

Producent telefonów komórkowych Nokia zakończył globalną akcję promocyjną opartą na konkursie na najciekawszy projekt zestawów słuchawkowych. Konsumenci z całego świata...

25 marca 2009

Nestle sięga po japońską filozofię kansei, by dotrzeć do emocji konsumentów

Koncern Nestle sięga po japońską filozofię kansei. Chce z jej pomocą dotrzeć do emocji konsumentów. Kansei w ujęciu Nestle skupiać...

25 marca 2009

Mecom szuka pieniędzy na opłacenie długów

Mecom chce podnieść kapitał, tak aby znaleźć środki na pokrycie części swojego zadłużenia. Jego długi szacowane są na 600 mln...

25 marca 2009

Mini startuje z pierwszą globalną kampanią

Należąca do koncernu BMW marka samochodów Mini startuje z pierwszą w historii globalną kampanią reklamową. Będzie promować model Mini Cabrio....

26 marca 2009

Time Warner kupuje udziały w Central European Media Enterprises

Time Warner kupuje udziały w Central European Media Enterprises (CME). Koncern nabędzie 31 proc. tej firmy. Na ten cel Time...

26 marca 2009

Phillip Manzi z Nokii będzie przewodniczył jury EACA Euro Effies

Phillip Manzi, global director of marketing operations, będzie przewodził jury tegorocznej edycji EACA Euro Effies przyznającej nagrody za efektywność komunikacji...

26 marca 2009

Fallon pracuje nad lifestreamingującym widżetem

Agencja reklamowa Fallon pracuje nad widżetem, który gromadzi i przekazuje na żywo aktywności (lifestreaming) z kilku serwisów społecznościowych jednocześnie. Aplikacja...

26 marca 2009

Brytyjscy konsumenci są otwarci na mobile marketing

Brytyjscy konsumenci są otwarci na mobile marketing - wynika z badania zrealizowanego przez operatora Orange. Około 70 proc. ankietowanych akceptuje...

27 marca 2009

Rynek reklamowy spadnie w tym roku o prawie 6 proc. według prognoz Carata

Według prognoz sieci mediowej Carat globalne wydatki na reklamę w tym roku spadną o 5,8 proc. Największe uderzenie dotknie prawdopodobnie...

27 marca 2009

Iris Experience przygotuje event na finał Ligi Mistrzów

UEFA wybrała agencję Iris Experience do przygotowania eventu, który będzie towarzyszył tegorocznemu finałowi Ligi Mistrzów. Wyłoniona w przetargu agencja będzie...

27 marca 2009

Ogilvy Interactive na czele światowego rankingu agencji interaktywnych

Agencja Ogilvy Interactive Worldwide znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu paryskiego instytutu Recma, który pierwszy raz przygotował globalne zestawienie...

27 marca 2009

EBay prowadzi paneuropejski przetarg na obsługę directmarketingową

EBay przegląda zakres współpracy z agencjami obsługującymi jego paneuropejski budżet w zakresie akcji marketingu bezpośredniego. Dotychczas gigant aukcyjny pracował z...

27 marca 2009

Ford zmienia założenia strategii marketingowej

Koncern motoryzacyjny Ford zmienia zasady prowadzonych aktywności marketingowych. Zacznie koncentrować się na działaniach związanych ze wspieraniem marki parasolowej kosztem projektów...

30 marca 2009

Scarlett Johansson ambasadorem marki Moet & Chandon

Amerykańska aktorka Scarlett Johansson została ambasadorem marki szampanów Moet & Chandon podczas gali filmowej w Londynie. Reprezentowała brand podczas imprezy...

30 marca 2009

Beyonce promuje najnowszą grę Nintendo

Beyonce, gwiazda muzyki R&B, pojawiła się w spocie reklamowym Nintendo DSi promującym grę muzyczną "Rhythm Heaven", która w USA znajdzie...

30 marca 2009

EACA chce edukować ludzi reklamy, głównie z Europy Wschodniej

European Association of Communication Agencies (EACA), jedna z największych organizacji reklamowych w Europie, rozpoczyna akcję mającą na celu podniesienie umiejętności...

30 marca 2009

Edipresse zanotowało stabilne wyniki

Wydawnictwo Edipresse odnotowało w ub.r. przychody netto w wysokości 20 mln euro. W analogicznym okresie 2007 r. wyniosły 21,2 mln...

30 marca 2009

Sony Ericsson szuka najlepszych uśmiechów

Sony Ericsson szuka najlepszych uśmiechów na świecie w ramach swojej nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Smile Hunter". Ma promować telefony...

30 marca 2009

Google testuje nową usługę reklamową

Google testuje nową usługę reklamową - Google TV Ads Online - która umożliwi reklamodawcom zareklamowanie się jednocześnie w formie spotów...

30 marca 2009

P&G obciął w ostatnim kwartale ub.r. w USA wydatki mediowe o 11 proc.

W ostatnim kwartale ub.r. Procter & Gamble obciął w USA wydatki mediowe o 11 proc. - wynika z analiz banku...

31 marca 2009

Nokia najbardziej "cyfrową" marką w Azji według TNS

Marka telefonów komórkowych Nokia została uznana za najbardziej "cyfrową" markę w Azji. W badaniu przeprowadzonym przez TNS chodziło o pomiar...

31 marca 2009

Jon Miller odpowiada za inwestycje w nowe media News Corp.

Jonathan Miller odpowiada za projekty interaktywne koncernu mediowego News Corp., przede wszystkim za rozwój serwisów MySpace i IGN. Ma rozwijać...

31 marca 2009

Komik Russel Brand największym narcyzem show-biznesu wg listy Holy Moly

Serwis plotkarski Holy Moly opublikował listę 40 najbardziej narcystycznych gwiazd będących użytkownikami Twittera (serwisu społecznościowego pozwalającego na prowadzenie mikrobloga). Znajdują...

31 marca 2009

Bartle Bogle Hegarty, by uniknąć zwolnień, proponuje bezpłatne dni

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty zaproponowała swoim pracownikom, by zgodzili się na obniżkę płac w skali roku o 3,5 proc....

31 marca 2009

UE przyjrzy się reklamom targetowanym behawioralnie

Unia Europejska będzie bardziej restrykcyjnie przyglądać się reklamom internetowym targetowanym behawioralnie. Uznała bowiem, że w przypadku takich reklam naruszane są...

1 kwietnia 2009

Levi's z okazji 10-lecia modelu Engineered Jeans ubiera maskotki w dżinsy

Z okazji 10. rocznicy wprowadzenia Engineered Jeans Levi's stworzy trzy maskotki zaprojektowane przez Wilfrida Wooda, które zostaną wykorzystane podczs europejskiej...

1 kwietnia 2009

Reckitt Benckiser przenosi budżet z telewizji do internetu

Koncern FMCG Reckitt Benckiser podjął decyzję o przeniesieniu części budżetu reklamowego z telewizji do internetu. Chodzi o projekt reklamowy wspierający...

1 kwietnia 2009

Steve Ballmer z Microsoftu z honorowym tytułem w Cannes

Steve Ballmer otrzyma tytuł honorowy Media Person of the Year podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Ballmer piastuje obecnie...

1 kwietnia 2009

Unilever spodziewa się wzrostów w krajach rozwijających się

Koncern Unilever zapowiada znaczne wzrosty sprzedaży na rynkach rozwijających się. Podwójny wzrost ma mieć miejsce w tym roku w regionie...

1 kwietnia 2009

Według Nielsena globalne wydatki na reklamę wzrosły o 1,5 proc.

Według firmy badawczej The Nielsen Company globalne wydatki na reklamę wzrosły w ub.r. o 1,5 proc. Pomimo kryzysu udziały w...

1 kwietnia 2009

Przebieg procesu przetargowego Adidasa do obejrzenia na blogu

Szwedzka agencja Volontaire zleciła trzem studentom z Berghs School of Communication niezwykłe zadanie - mają w ciągu trzech tygodni przygotować...

1 kwietnia 2009

Wydawca 59 dzienników w USA złożył wniosek o bankructwo

Koncern, który jest właścicielem "Chicago Sun-Times" i 58 innych dzienników i serwisów internetowych, złożył wniosek o bankructwo. The Sun-Times Media...

1 kwietnia 2009

Tesco otworzy 30 banków w Wielkiej Brytanii

Tesco otworzy w tym roku 30 banków w Wielkiej Brytanii. Powstaną one w działających już hipermarketach. Do tej pory istniał...

2 kwietnia 2009

Second Life bez marek i użytkowników

Wirtualny świat Second Life stracił zainteresowanie marketerów i większości użytkowników. Według "The Daily Telegraph" w ostatnim czasie z serwisu korzystało...

2 kwietnia 2009

W USA coraz wolniej rosną wydatki na reklamę online

Według informacji zebranych przez PricewaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau wydatki reklamowe w internecie wzrosły o ok. 10,6 proc. do kwoty...