M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 kwietnia 2009

PepsiCo wprowadza nowy wariant smakowy Gatorade

PepsiCo wprowadzi w Wielkiej Brytanii nowy wariant smakowy - czarna porzeczka - napoju energetycznego Gatorade. Do tej pory był sprzedawany...

2 kwietnia 2009

Według Mintela spada konsumpcja soft drinków

Firma badawcza Mintel opublikowała raport, z którego wynika, że w Stanach Zjednoczonych spada konsumpcja soft drinków. Grupa 68 proc. respondentów...

2 kwietnia 2009

Martin Sorrell w Cannes: kryzys trwale zmieni media

Na konferencji zorganizowanej przy okazji targów MIPTV Martin Sorrell, CEO grupy reklamowej WPP Group, powiedział, że obecny kryzys ekonomiczny trwale...

3 kwietnia 2009

Reklama Frito-Lay triumfuje w konkursie Ogilvy Awards

Kampania reklamowa pt. "The Orange Underground" zrealizowana dla marki Cheetos z portfolio Frito-Lay zdobyła pierwszą nagrodę podczas konkursu 2009 David...

3 kwietnia 2009

Keira Knightley pobita w filmie reklamowym Women's Aid

Popularna brytyjska aktorka Keira Knightley ("Piraci z Karaibów", "To tylko miłość") wystąpiła w nowym filmie reklamowym wspierającym projekt społeczny Woman's...

3 kwietnia 2009

JWT odpowiada za launch nowej wyszukiwarki Kumo

Agencja reklamowa JWT zajmie się obsługą projektu komunikującego wprowadzenie na rynek przez Microsoft nowej wyszukiwarki o nazwie Kumo. Jego wartość szacuje...

3 kwietnia 2009

Ponure nastroje i prognozy konsumenckie w Niemczech

Niemieckie firmy badawcze i organizacje branżowe zgodnie potwierdzają pogorszenie nastrojów konsumenckich w Niemczech. Według Federal Statistic Office sprzedaż detaliczna w...

3 kwietnia 2009

Peter Horbury szefem designu Volvo Car Corporation

Peter Horbury przejmie 1 maja br. obowiązki szefa działu projektowania produktów w Volvo Cars. Zastąpi Steve'a Mattina, który odchodzi z...

3 kwietnia 2009

GroupM prognozuje spadek wydatków globalnych o 4,4 proc.

GroupM, parasolowa struktura mediowa WPP Group, przewiduje, że w 2009 r. wydatki na media zmniejszą się o 4,4 proc. i...

6 kwietnia 2009

Rynek marketingu mobilnego w USA będzie wart 760 mln dol.

Wydatki reklamowe na marketing mobilny w Stanach Zjednoczonych wzrosły w 2008 roku o 35 proc. w porównaniu z 2007 rokiem...

6 kwietnia 2009

Brytyjski "Maxim" będzie tylko w internecie

Wydawnictwo Denis Publishing rezygnuje z wydania papierowego magazynu "Maxim" w Wielkiej Brytanii. Tytuł będzie dostępny tylko w internecie. W ub.r....

6 kwietnia 2009

Google rozmawia na temat zakupu Twittera

Google prowadzi negocjacje na temat przejęcia serwisu społecznościowego Twitter. Informacje na ten temat podał serwis Techcrunch. Jego zdaniem rozmowy są...

6 kwietnia 2009

Tesco chce zrezygnować z opakowań niektórych produktów

Sieć handlowa Tesco w Wielkiej Brytanii pracuje nad wyeliminowaniem niektórych opakowań produktów. Najnowszy pomysł polega na tym, aby już w...

6 kwietnia 2009

Eric Schmidt z Google wystąpi w tym roku podczas Cannes Lions

Eric Schmidt, chairman i chief executive Google, będzie jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009. Zaproszenie...

7 kwietnia 2009

JWT zamyka oddział w Chicago; pracę straci 50 osób

Sieć agencyjna JWT zdecydowała o zamknięciu oddziału w Chicago. Blisko 50-osobowy zespół prawdopodobnie straci pracę. Agencja działała w Chicago od...

7 kwietnia 2009

Mintel wskazuje na wzrost popytu na etyczną odzież

Według firmy badawczej Mintel tylko w Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich pięciu lat popyt na odzież etyczną wzrósł ponadczterokrotnie. Jego...

7 kwietnia 2009

Liberty Mutual wyda 60 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual, do której należy m.in. polski ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct, rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych nową kampanię...

7 kwietnia 2009

Federal Trade Commision chce nowych regulacji dotyczących marketingu wirusowego

W Stanach Zjednoczonych Federal Trade Commision (FTC) chce wprowadzić nowe regulacje dotyczące marketingu wirusowego. Komunikacja wirusowa, w tym działania WoM,...

7 kwietnia 2009

Promocje cenowe mają wielki wpływ na decyzje zakupowe Amerykanów

Amerykańscy konsumenci podejmują decyzje zakupowe w sklepie - wynika z badań firmy doradczej Miller Zell. Postawę taką deklaruje 60 proc....

7 kwietnia 2009

Armia brytyjska rekrutuje przez gry internetowe

Armia brytyjska, chcąc zachęcić do wstąpienia w swoje szeregi, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która obejmuje spoty telewizyjne i korespondujące z...

8 kwietnia 2009

Keeling awansuje w Universal Music Group

Francis Keeling została vice-presidentem digital w Universal Music Group International. Poprzednio pełniła funkcję head of commercial digital w Universal Music...

8 kwietnia 2009

Wal-Mart najcenniejszą marką według Brand Finance

Wal-Mart jest najcenniejszą marką według rankingu firmy doradczej Brand Finance. Wartość marki detalisty oceniono na 40,6 mld dol. Drugie miejsce zajmuje...

8 kwietnia 2009

Hiroshi Sasaoka dyrektorem zarządzającym Sharp Electronics Europe

Hiroshi Sasaoka został nowym dyrektorem zarządzającym Sharp Electronics Europe w Hamburgu. Objął stanowisko po Toshiyuki Tajima, który wraca do Japonii...

8 kwietnia 2009

DDB autorem globalnej kampanii opon Bridgestone

Niemiecki oddział agencji reklamowej DDB przygotował nową globalną kampanię reklamową marki Bridgestone, która wystartuje w przyszłym miesiącu m.in. w: Stanach...

8 kwietnia 2009

Nowa strona "Playboya" ma wzmocnić jego pozycję wśród mężczyzn

Magazyn "Playboy" prowadzi relaunch amerykańskiej strony internetowej, która została wzbogacona o nowe treści oraz funkcje i silniej związana z wydaniem...

8 kwietnia 2009

MediaCom powołuje MediaCom Beyond Advertising

MediaCom zamyka swój dział koncentrujący się na nowych mediach Media.Com i uruchamia nowy podmiot MediaCom Beyond Advertising, który będzie skupiać...

8 kwietnia 2009

TNS wygrał przetarg dotyczący badań opinii publicznej w Europie

Firma badawcza TNS wygrała przetarg na obsługę większości projektów badawczych Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego dotyczących pomiarów opinii publicznej. Analizy...

9 kwietnia 2009

W 2010 r. mamy częściej korzystać z internetu niż z telewizji

Według badań przeprowadzonych przez Microsoft w 2010 r. będziemy poświęcać więcej czasu na korzystanie z internetu niż na oglądanie telewizji....

9 kwietnia 2009

Według Maurice'a Levy'ego kryzys potrwa co najmniej do połowy przyszłego roku

Maurice Levy, CEO Publicis Groupe, przewiduje, że spowolnienie na rynku reklamy potrwa co najmniej do połowy 2010 roku, ale nie...

9 kwietnia 2009

John Hegarty i Bob Scarpelli gwiazdami w społecznym viralu

Słynni specjaliści od kreacji reklam wystąpili w reklamie wirusowej wspierającej projekt społeczny One Laptop Per Child (OLPC). W realizacji filmu...

9 kwietnia 2009

WPP wbrew terrorystom zamierza inwestować w Pakistanie

Holding komunikacyjny WPP Group zapowiedział zwiększenie inwestycji w Pakistanie, mimo że kraj ten jest świadkiem licznych ataków terrorystycznych. W wypowiedzi...

9 kwietnia 2009

Szef Google uważa, że wydawcy prasowi muszą szukać nowego modelu działania

Eric Schmidt, chief executive Google, twierdzi, że właściciele wydawnictw prasowych powinni poszukiwać "nowego formatu" dla swojego kontentu, i przekonuje, że...

9 kwietnia 2009

Renault uruchamia kanał TV, zawiesza magazyn

Francuski producent samochodów - koncern Renault - uruchamia pierwszą dedykowaną telewizję. Renault TV to pięć kanałów telewizyjnych dostępnych w internecie....

10 kwietnia 2009

Publicis Groupe ma obsługiwać projekt olimpijski Visy

Holding Publicis Groupe wygrał przetarg na obsługę paneuropejskiego projektu operatora kart kredytowych Visa. Będzie to kampania reklamowa nawiązująca do sponsoringu...

10 kwietnia 2009

MTV zachęca młodych do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Komisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem "Can you hear me Europe?", która ma...

10 kwietnia 2009

Mars rozpisał przetarg na media w USA

Mars w Stanach Zjednoczonych rozpisał przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 770 mln dol. Przetarg dotyczy skonsolidowanego...

10 kwietnia 2009

Unilever szuka agencji do globalnej obsługi Axe w internecie

Unilever ogłosił globalny przetarg na obsługę marki Axe (w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Australii znanej jako Lynx) w kanałach internetowych....

10 kwietnia 2009

Władze Nowego Jorku promują miasto wśród homoseksualistów

NYC & Company, organizacja zajmująca się promocją Nowego Jorku, przygotowała kampanię reklamową miasta adresowaną do gejów i lesbijek. Projekt o...

10 kwietnia 2009

Gerry D'Angelo odpowiada za media Krafta w Europie

Gerry D'Angelo, do tej pory european media director w Cheil, będzie odpowiadał za media w koncernie Kraft w Europie. Będzie...

10 kwietnia 2009

Bartle Bogle Hegarty zajmie się europejskim budżetem eBaya

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w przetargu na obsługę portalu aukcyjnego eBay w Europie. Wartość jego budżetu szacuje się...

10 kwietnia 2009

GSK prowadzi globalny przetarg na Niquitin i Alli

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) prowadzi przetarg na obsługę globalnego budżetu preparatu antynikotynowego Niquitin i leku odchudzającego Alli. Marketer szuka jednej...

14 kwietnia 2009

Emma Jowett odpowiada za globalną sprzedaż w Yahoo!

Yahoo! awansowała Emmę Jowett na stanowisko head of agency & client sales w zespole odpowiadającym za globalną sprzedaż w portalu...

14 kwietnia 2009

Comedy Central inwestuje w search marketing

Comedy Central, stacja telewizyjna należąca do Viacomu, wybrała agencję Barracuda Digital do przygotowania strategii i prowadzenia projektów związanych z search...

14 kwietnia 2009

Według Screen Digest reklama online nie jest odporna na kryzys

Wydatki na reklamę internetową nie są zupełnie odporne na kryzys, wynika z analizy Screen Digest. O ile w ub.r. wydatki...

14 kwietnia 2009

WFA pracuje nad globalnym standardem pomiaru liczby internautów

World Federation of Advertisers (WFA) chce stworzyć globalne wytyczne pomiaru liczby internautów. W ostatnim dokumencie przygotowanym przez WFA Digital Network...

14 kwietnia 2009

Według Nielsena wydatki na reklamę w ub.r. wzrosły o 1,5 proc.

Według firmy badawczej Nielsen Company globalne wydatki na reklamę wzrosły w 2008 r. o 1,5 proc. W ostatnim raporcie o...

15 kwietnia 2009

WPP Group włącza Enfatico do struktur Y&R Brands

Holding komunikacyjny WPP Group podjął decyzję o włączeniu agencji reklamowej Enfatico do struktur sieci agencyjnej Y&R Brands. Ostatnio w Enfatico...

15 kwietnia 2009

Coty wybrało nowego menedżera marek mass marketu

Renato Semerari został prezesem Coty Beauty, struktury należącej do Coty Inc. Ma być odpowiedzialny za wszystkie marki z portfolio firmy...

15 kwietnia 2009

Universal i Google wprowadzą nowy serwis muzyczny

Universal Music Group współpracuje z Google nad wprowadzeniem nowego serwisu muzycznego Vevo. Jednocześnie YouTube odnowił i poszerzył partnerstwo z Universalem...

15 kwietnia 2009

Matthew Bull odpowiada za kreację Lowe w skali globalnej

Matthew Bull objął stanowisko chief creative officera w sieci agencji reklamowych Lowe Worldwide. Ostatnio funkcja ta była nieobsadzona. Bull pracował...