ZenithOptimedia: w 2009 r. wydatki na reklamę spadną o 6,9 proc.
Globalne wydatki na reklamę w 2009 r. spadną o 6,9 proc. do poziomu 453 mld dol. - wynika z najnowszego...
Globalne wydatki na reklamę w 2009 r. spadną o 6,9 proc. do poziomu 453 mld dol. - wynika z najnowszego...
Facebook i Microsoft opracowują nową technologię, która ma zmienić sposób korzystania z Facebooka. Platforma Facebook Connect, która umożliwi logowanie się...
Jacki Kelley będzie prezesem domu mediowego Universal McCann w Ameryce Północnej. Pracę rozpocznie z początkiem maja. Kelley ma bogate doświadczenie...
Renault zamierza skupić się w swoich działaniach na umacnianiu pozycji na rynku masowym, podczas gdy wielu jego konkurentów aspiruje do...
Sieć agencji reklamowych JWT zajmie się obsługą globalnego projektu promocyjnego dla Egyptian Tourism Authority. Kampania będzie prowadzona wespół z Mindshare...
Prawie 90 proc. amerykańskich marketerów wykorzystuje w komunikacji platformy społecznościowe, głównie Twitter, blogi, LinkedIn i Facebook. Michael Stelzner, badacz i...
Microsoft powierzył obsługę globalnego budżetu przeznaczonego na działania z zakresu marketing services sieci agencyjnej Wunderman. Jest to konsekwencja wdrażanego planu...
News Corp. utworzył nowy dział, który ma usprawnić wykorzystanie kontentu przez poszczególne spółki grupy, w tym przez Fox News, News...
Piosenkarka pop Beyonce, która zdobyła popularność jako członkini grupy muzycznej Destiny's Child, rozważa możliwość wystąpienia na drogę sądową przeciwko portalowi...
Peter Fitton objął stanowisko wiceprezesa w The Walt Disney Company, odpowiedzialnego za sprzedaż i promocję w Europie. Zajmie się zarówno...
Zdaniem amerykańskiej firmy konsultingowej Bain & Co. globalne wydatki na dobra luksusowe spadną o 10 proc. do poziomu 201 mld...
Najnowsza kampania Burger Kinga została oprotestowana przez ambasadora Meksyku w Wielkiej Brytanii. Chodzi o spot promujący Texican Whooper, w którym...
MediaCom nie będzie bronił obsługi budżetu mediowego Nokii w globalnym przetargu. Agencja wycofała się z udziału w rywalizacji. Wartość budżetu...
Sieć agencji reklamowych Publicis Groupe wygrała w regionie EMEA obsługę budżetu Hewlett-Packard w zakresie wspierania sprzedaży laptopów i komputerów osobistych....
Społeczności zmienią funkcjonowanie marek - uważa CMO Unilevera Simon Clift. Według niego większość firm FMCG wciąż ma zbudowaną swoją strategię...
Agencja reklamowa Leo Burnett Lizbona stworzyła plug-in online, który na stronach internetowych zamienia słowo "kryzys" na "okazja". Agencja chce w...
IKEA rozpoczęła globalny przetarg mediowy. W globalnej rywalizacji biznesu będą bronić MediaCom i Mediaedge:cia. Obie agencje należą do holdingu WPP...
Hiszpański rząd zapowiedział "drastyczną redukcję" liczby reklam w dwóch kanałach telewizji publicznej. O decyzji poinformował premier Luis Rodriguez Zapatero. Obecnie...
Sieć agencyjna Euro RSCG wygrała przetarg na obsługę globalnych działań komunikacyjnych wspierających sprzedaż australijskiego wina marki Jacob's Creek. Za zarządzanie...
Według danych zebranych przez TNS Media Intelligence wydatki reklamowe we Francji w lutym br. spadły o 9,9 proc. w porównaniu...
Cristiano Ronaldo, jeden z najlepszych piłkarzy świata, podpisał kontrakt z firmą Castrol produkującą m.in. oleje silnikowe. Tym samym został globalnym...
W tym roku koncern Renault zamierza wzmocnić swoje działania marketingowe w internecie. Uruchamia w sieci nowe projekty - telewizję internetową...
Eurosport świętuje 20. urodziny. Z okazji jubileuszu przygotowano specjalny event, który odbędzie się w maju. W czasie obchodów, których kulminację...
Producent telefonów komórkowych Motorola zatrudnił Davida Beckhama do kampanii reklamowej swojego topowego modelu telefonu Aura. Światowa kampania reklamowa z udziałem...
Google w pierwszym kwartale br. osiągnął przychody na poziomie 5,51 mld dol., co oznacza wzrost o 6 proc. w porównaniu...
John Wren, chief executive officer Omnicom Group, dostał nagrodę za 2008 r. za wypracowanie zakładanych wyników finansowych. Łącznie jej wartość...
Nigeria rozpoczyna kampanię wizerunkową, która ma na celu zmienić postrzeganie tego kraju jako państwa przestępstw internetowych, oszustw i morderstw. Kampanii...
Henkel zatrudnił wideoblogera z YouTube do promocji jednego z kosmetyków Schwarzkopf Got2b. Blogger na YouTube występuje jako BirdBoy7277, a w...
Niemiecki sąd kończy postępowanie przeciwko Alexsandrowi Ruzicce i Davidowi Linnowi, menedżerom Aegis Media. Wyrok w trwającym od stycznia 2008 r....
Publicis Groupe przejęła zlokalizowaną w Zurychu agencję digital Nemos. Będzie ona połączona z Publicis Modem, sieciową strukturą internetową grupy. Wartość...
Międzynarodowa organizacja piłkarska FIFA przygotowuje się do wprowadzenia na rynek własnej marki odzieżowej. Po raz pierwszy w historii udzieliła licencji...
Alexia Quadrani, analityk banku inwestycyjnego JPMorgan, przewiduje, że tegoroczne wydatki na reklamę w skali globalnej będą mniejsze o 6 proc....
Koncern PepsiCo poinformował o gorszych wynikach finansowych i sprzedażowych w przypadku kategorii napojów osiągniętych w I kwartale br. w Stanach...
Koncern Cadbury zorganizował niestandardową akcję na Piccadilly Circus w Londynie. Na placu przed wejściem do metra tańczyła prawie setka dziewczyn...
Sieć handlowa Wal-Mart nie jest już największą firmą w Stanach Zjednoczonych wedle rankingu Fortune 500. Z ostatniego zestawienia wynika, że...
Organizacja społeczna Malaria No More zaangażowała celebrities do najnowszego projektu związanego ze zwalczaniem zachorowań na malarię w Afryce. W akcji...
Samsung Electronics zatrudnił agencję reklamową Beattie McGuiness Bungay do przygotowania kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową serię telefonów muzycznych Beat,...
Diageo zaoferował 12 mld euro za 66 proc. udziałów w należącej do LVMH winno-spirytusowej dywizji Moet Hennessy, która ma w...
Zurich Financial Services zakończył współpracę z Zed Media. Obecnie o obsługę budżetu mediowego wartego 100 mln funtów walczą Mindshare i...
Pomimo że w I kwartale br. zysk Yahoo! wzrósł o 80 mln dol. w porównaniu z I kwartałem 2008 r.,...
Sony Computer Entertainment wybrał short-listę agencji, z którymi rozmawia o współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów. O budżet o...
Reinhard Fleger zostanie z początkiem czerwca br. nowym członkiem zarządu ds. sprzedaży i marketingu Skoda Auto Polska. Zastąpi na tym...
Xavier Duchemin, dyr. zarządzający Citroena w Wielkiej Brytanii, został mianowany group marketing and communications directorem firmy. Zastąpi na tym stanowisku...
Stacja ITV straciła szansę na duże zyski reklamowe, nie wykorzystując potencjału reklamowego klipów gwiazdy brytyjskiego "Mam talent" Susan Boyle. Wykonany...
Szefowie koncernów Procter & Gamble i Coca-Cola zapowiedzieli, że będą inwestować w reklamę na podobnym poziomie mimo spowolnienia gospodarczego, ale...
Firma Microsoft zanotowała pierwszy w swojej historii spadek przychodów w porównaniu z rokiem poprzednim. W zakończonym 31 marca br. III...
Aktorka Eva Mendes została ambasadorką przyjemności marki Magnum (Unilever). W ramach działań z wykorzystaniem wizerunku Mendes powstała poświęcona akcji strona...
General Motors w Stanach Zjednoczonych zredukuje o ok. 20 proc. zatrudnienie w działach marketingu i komunikacji marketingowej. Zwolnienia w dziale...
Chris DeWolfe, współzałożyciel i chief executive w serwisie MySpace, należącym do News Corp., opuszcza firmę. Portal przeżywa ostatnio kłopoty, tracąc...
Roger Daltrey, wokalista zespołu The Who, oraz Harvey Goldsmith, impresario muzyczny, będą prelegentami podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions....