M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 kwietnia 2009

70 proc. europejskich marketerów zamierza zwiększyć wydatki online

Z zestawień European Interactive Advertising Association (EIAA) wynika, że blisko 70 proc. marketerów w Europie zamierza zwiększyć inwestycje reklamowe w...

28 kwietnia 2009

"Efekt szminki" nie występuje podczas obecnego kryzysu

Według badań przeprowadzonych przez Mintel Beauty Innovation kobiety znacznie ograniczyły wydatki na zakup szminek mimo powszechnego przeświadczenia, że właśnie ten...

28 kwietnia 2009

Simon Pardon odchodzi z GroupM

Simon Pardon, director of trading w strukturze mediowej GroupM w regionie EMEA, odszedł z firmy. Był z nią związany od...

28 kwietnia 2009

Unilever chce przejąć Alpro Soya; na celowniku inne akwizycje

Unilever zamierza kupić firmę Alpro Soya - belgijskiego producenta mleka sojowego i jogurtów. Być może nie jest to ostatnia planowana...

29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

29 kwietnia 2009

Philips przedłuża umowę z Eurosportem dotyczącą serialu o Formule 1

Philips Consumer Lifestyle przedłużył swój kontrakt z kanałem sportowym Eurosport na produkcję serialu o kulisach wyścigów Formuły 1, aby wzmocnić...

29 kwietnia 2009

Omnicom Group notuje 14-proc. spadek przychodów w I kwartale

Grupa komunikacyjna Omnicom Group poinformowała, że na świecie jej przychody ze sprzedaży spadły o 14 proc., a w Stanach Zjednoczonych...

29 kwietnia 2009

WPP Group informuje o 5,8-proc. spadku przychodów w I kwartale

Holding komunikacyjny WPP Group poinformował, że jego globalne przychody ze sprzedaży w I kwartale br. spadły o 5,8 proc. i...

29 kwietnia 2009

Coca-Cola zmieni model wynagradzania agencji

Coca-Cola zmieni model wynagradzania agencji. Marketer ma zamiar płacić marże w wysokości do 30 proc. budżetu, jeżeli akcja zrealizuje cel,...

29 kwietnia 2009

Spike Lee wystąpi podczas festiwalu Cannes Lions

Znany reżyser amerykański Spike Lee będzie prelegentem podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Ma opowiedzieć o swoich doświadczeniach z...

29 kwietnia 2009

Conde Nast zamyka "Portfolio"

Conde Nast rezygnuje z dalszego wydawania magazynu "Portfolio". Powodem tej decyzji są względy biznesowe. Majowe wydanie "Portfolio" będzie ostatnim. W...

29 kwietnia 2009

Wydawca "Financial Timesa" promuje FT.com

Wydawca "Financial Timesa" rozpocznie 4 maja kampanię elektronicznej wersji dziennika FT.com, którą będzie promował jako dostępne dla każdego źródło informacji...

30 kwietnia 2009

Interpublic poinformował o 5,6-proc. spadku przychodów

Grupa komunikacyjna Interpublic odnotowała 5,6-proc. spadek przychodów w I kwartale 2009 r. Osiągnęły one poziom 1,33 mld dol., podczas gdy...

30 kwietnia 2009

Publicis Groupe notuje wzrost przychodów o 1,3 proc.

Grupa komunikacyjna Publicis Groupe poinformowała o wzroście przychodów ze sprzedaży w I kwartale br. o 1,3 proc. Wyniosły one 1,075...

30 kwietnia 2009

Microsoft pracuje nad konkurencją dla iPhone'a

Według niepotwierdzonych informacji Microsoft prowadzi rozmowy z amerykańskim operatorem komórkowym Verizon na temat wprowadzenia na rynek telefonu z ekranem dotykowym,...

30 kwietnia 2009

Forrester prognozuje "kolonizację" społeczności online

Firma Forrester Research przepowiada erę "kolonizacji" sieci społecznościowych. Ma ona polegać na szybszej migracji użytkowników z jednego systemu do drugiego....

30 kwietnia 2009

AKQA zdobywa globalny budżet McLarena

Agencja AKQA z Londynu zdobyła globalny internetowy budżet reklamowy McLaren Group. To wynik wygranego przetargu, którego pozostałych uczestników nie ujawniono....

30 kwietnia 2009

General Mills pozyskuje do współpracy blogerów

Amerykański producent żywności, firma General Mills, w nowym projekcie marketingowym pozyskał za pośrednictwem serwisu MyBlogSpark ponad 900 blogerów, wśród których...

4 maja 2009

Martin Sorrell zarobił w ub.r. mniej niż w 2007 r.

Wynagrodzenie Martina Sorrella, CEO grupy komunikacyjnej WPP Group, wyniosło w ub.r. 3,1 mln funtów. To mniej niż rok wcześniej, kiedy...

4 maja 2009

Unilever dzięki przejęciu Baltimor umacnia się w Rosji

Koncern Unilever przejął firmę Baltimor, lidera w kategorii sosów na rynku rosyjskim. Spółka produkuje keczupy, majonezy i sosy pomidorowe pod...

4 maja 2009

P&G chce silniej dotrzeć do mężczyzn

Procter & Gamble zamierza mocniej skupić się na dotarciu do męskiej grupy konsumentów. Do tej pory, poza kilkoma wyjątkami typu...

4 maja 2009

Akcjonariusze Avivy protestują przeciw kampanii z celebrities

Akcjonariusze brytyjskiej grupy finansowej Aviva oskarżają ją o to, że rozrzutnie wydaje pieniądze, przeznaczając 80 mln funtów na kampanię rebrandingową...

4 maja 2009

Spada liczba innowacji produktowych w USA

Liczba debiutów produktów w kategorii żywność i napoje spadła w USA o 51 proc. w I kwartale br. - poinformowała...

5 maja 2009

P&G zmniejszył wydatki w pierwszym kwartale o 5 proc.

Procter & Gamble zmniejszył wydatki reklamowe w pierwszym kwartale o 440 mln dol. Kwota ta stanowi ok. 5 proc. wydatków...

5 maja 2009

T-Mobile zorganizował flash mob w konwencji karaoke

Operator telefonii komórkowej T-Mobile w Wielkiej Brytanii zainwestował we flash mob, który miał miejsce na Trafalgar Square. Wzięło w nim...

5 maja 2009

Disney zamierza inwestować w telewizję online Hulu

Koncern Disney zamierza przejąć część udziałów w telewizji internetowej Hulu, która jest wspólnym przedsięwzięciem giganta mediowego News Corporation i wytwórni...

5 maja 2009

Hasbro kupuje udziały w Discovery Kids

Hasbro, producent zabawek, zamierza kupić 50 proc. udziałów w Discovery Kids w wyniku umowy zawartej z Discovery Communications. Wartość transakcji...

5 maja 2009

PlayStation poszerza współpracę z OMD

Sieć domów mediowych OMD wygrała przetarg na obsługę regionalnego budżetu mediowego Sony PlayStation. Oznacza to konsolidację biznesu Sony PlayStation pod...

6 maja 2009

Apple chce zapłacić 700 mln dol. za Twittera

Apple chce zapłacić za przejęcie portalu społecznościowego Twitter kwotę 700 mln dol. w gotówce. Do finalizacji transakcji miałoby dojść jeszcze...

6 maja 2009

WPP zwolni do końca br. blisko 7,2 tys. osób

Holding komunikacyjny WPP Group zamierza zwolnić do końca br. ok. 7,2 tys. osób, co stanowi blisko 6 proc. ogółu zatrudnionych....

6 maja 2009

Golden Drum poszerza konkurs o kategorie PR

Program międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii w tym roku zostanie poszerzony o PR Day. Składać się on będzie...

6 maja 2009

Universal Channel rozpoczyna nadawanie w Grecji

NBC Universal Global Networks rozszerza swoją ofertę programową na rynku greckim, gdzie rozpoczął nadawanie kanału Universal Channel. Jego uruchomienie jest...

6 maja 2009

Ubiegłoroczne wydatki w mediach spadły w USA o ponad 4 proc.

Według szacunków TNS Media Intelligence wydatki reklamowe w amerykańskich mediach w ub.r. były niższe o 4,1 proc. w stosunku do...

6 maja 2009

Dyrektorzy finansowi nie są fanami marketingu

Dyrektorzy finansowi nie są fanami marketingu - wynika z badania firmy DiMassimo Goldenstein. Udział w ankiecie wzięło 142 menedżerów z...

6 maja 2009

McDonald's rusza z kampanią McCafe wartą 100 mln dol.

McDonald's rusza w USA z kampanią McCafe wartą 100 mln dol. Obejmie ona media tradycyjne i internet, w tym Twittera....

6 maja 2009

Nielsen: internet jako medium sobie poradzi

Firma Nielsen wróży świetlaną przyszłość mediom online mimo obecnego kryzysu gospodarczego. Nielsen zwraca uwagę, że mimo iż obecnie internet jako...

7 maja 2009

Pele, Kermit Żaba i książę Karol dołączyli do MySpace

Książę Karol wraz z takimi celebrities, jak: Dalajlama, Pele, Daniel Craig i Kermit Żaba, dołączył do portalu społecznościowego MySpace, wspierając...

7 maja 2009

Foster's obsadza stanowisko szefa marketingu w EMEA

Producent i dystrybutor napojów alkoholowych Foster's awansował Richarda Trimby'ego na stanowisko marketing directora w regionie EMEA. Jednocześnie został on odpowiedzialny...

7 maja 2009

Szefowie Interpublic zarabiają więcej; w Omnicomie poważne obniżki wynagrodzeń

Michael Roth, CEO Interpublic Group of Cos., w 2008 r. otrzymał w formie wynagrodzenia 10,84 mln dol., co oznacza wzrost...

7 maja 2009

46-proc. spadek zysku kwartalnego koncernu Disneya

Koncern Walta Disneya przedstawił raport finansowy, z którego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach br. zysk netto firmy wyniósł 613...

7 maja 2009

MTV i Swatch chcą wspierać debiutujących artystów

Swatch i MTV pracują przy wspólnej inicjatywie mającej na celu pomoc studentom szkół artystycznych i młodym artystom w debiucie. "Swatch...

7 maja 2009

Unilever stawia na branded content w kanałach online

Koncern Unilever będzie rozwijał branded content w kanałach online dla wsparcia marek Persil i Dove. Koncern będzie tworzył więcej interaktywnych...

8 maja 2009

Motorola notuje prawie 50-proc. spadek sprzedaży

Koncern telekomunikacyjny Motorola w I kwartale br. zanotował spadek sprzedaży telefonów komórkowych o 46 proc. w porównaniu z I kwartałem...

8 maja 2009

Intel w reklamach przedstawia się jako marka przyszłości

Intel w największej od trzech lat kampanii marketingowej chce pokazać się konsumentom jako firma zajmująca się zaawansowanymi technologiami ery cyfrowej...

8 maja 2009

Ericsson przesuwa budżet do Lowe; w Polsce na razie bez zmian

Szwedzki koncern telekomunikacyjny Ericsson globalnie przesuwa swój budżet reklamowy z sieci Ogilvy Worldwide do Lowe Worldwide. Jest to wynik czteroetapowego...

8 maja 2009

Przychody JCDecaux spadły o 11,9 proc.

Jean-Charles Decaux, chief executive w firmie outdoorowej JCDecaux, przewiduje, że przychody tej spółki spadną o ok. 15 proc. w I...

8 maja 2009

Esomar proponuje nowy sposób pomiaru mediów out-of-home

Firma badawcza Esomar proponuje nowy sposób pomiaru mediów out-of-home. System Goodham może mierzyć grupy odbiorców według różnych kategorii. Jest kombinacją...

8 maja 2009

Google pomaga przewidzieć, kto wygra Eurowizję

Wyszukiwarka Google stworzyła narzędzie, które pomaga internautom przewidzieć, kto wygra tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, którego finał odbędzie się 16 maja...

11 maja 2009

Nick Cooper zarządza europejskimi projektami Millward Brown Optimor

Nick Cooper objął stanowisko senior vice-presidenta w Millward Brown Optimor, konsultingowej strukturze sieci firm badawczych Millward Brown. Ma odpowiadać za...

11 maja 2009

Hashem Bajwa i Scott Witt zasilą dział digital w TBWA

Hashem Bajwa i Scott Witt wzmocnią w ciągu kilku najbliższych tygodni nowy dział digital agencji TBWA - TBWA/Digital Arts. 28-letni...