M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 maja 2009

Aroon Purie nowym szefem FIPP

Aroon Purie, szef India Today Group, został wybrany na nowego szefa International Federation of Periodical Press (FIPP). Zastąpił na tym...

11 maja 2009

Murdoch: Oznaki stabilizacji w reklamie są coraz bardziej widoczne

Rupert Murdoch, CEO News Corp., przyłączył się do chóru ekspertów, którzy mówią, że kryzys zwalnia tempo, a na rynku reklamy...

11 maja 2009

Robert Pinder szefem sieci agencji Publicis Worldwide

Richard Pinder, chief operating officer Publicis Worldwide, objął nowo utworzone stanowisko chief executive tej sieci agencyjnej. Będzie raportował bezpośrednio do...

11 maja 2009

Marks & Spencer obniży ceny biustonoszy wskutek protestu klientów

Sieć Marks & Spencer obniży ceny biustonoszy. To wynik protestu konsumentów, w którym nie zgadzali się oni z polityką firmy...

12 maja 2009

Hiszpania ma projekt pozbawienia telewizji publicznej reklam

Hiszpański rząd zaaprobował wstępny plan regulacji eliminujących reklamę w telewizji publicznej. Projekt dotyczy dwóch kanałów telewizyjnych - La Primera i...

12 maja 2009

"London Evening Standard" krytykowany za styl KGB

Veronica Wadley, była redaktor gazety "London Evening Standard", skrytykowała nowego właściciela tytułu, rosyjskiego miliardera i byłego agenta KGB Aleksandra Lebiediewa....

12 maja 2009

Sony Ericsson traci jednego z czołowych marketingowców

Helen Barnekow, pełniąca funkcję VP marketing w globalnym zespole marketingowym Sony Ericsson, odchodzi z firmy. Pod koniec tego miesiąca obejmie...

12 maja 2009

"The Wall Street Journal" wprowadzi mikropłatności

News Corporation wprowadzi system mikropłatności w dzienniku "The Wall Street Journal". W ten sposób będzie można płacić za wybrane artykuły...

12 maja 2009

Unilever zapowiada więcej innowacji i wsparcia marek w II kwartale

Unilever zapowiada więcej innowacji i wsparcia marek w II kwartale br. Taką deklarację złożył CEO firmy Paul Polman, prezentując wyniki...

12 maja 2009

Coca-Cola rozwija społecznościowe działania w internecie

Coca-Cola coraz intensywniej zabiega o konsumentów w internecie, wykorzystując sieci społecznościowe. Szef marketingu Coca-Coli Cathryn Sleight twierdzi, że wzrost inwestycji...

13 maja 2009

Starbucks, Google i BBC najczęstszym tematem mikroblogu Twitter

Starbucks, Google i BBC to brandy najczęściej omawiane na mikroblogu Twitter. Tak wynika z raportu agencji badającej media społecznościowe i...

13 maja 2009

Trzy wytwórnie muzyczne nawiązały partnerstwo, aby stworzyć kolekcję ubrań

EMI, Warner/Chappell i Chrysalis Music podpisały umowę partnerską z producentem odzieży Webwear, w wyniku której powstanie seria ubrań inspirowanych utworami...

13 maja 2009

Martin Sorrell radzi na YouTube, jak przetrwać recesję

Martin Sorrell, CEO WPP Group, jest "gwiazdą" wspólnego projektu internetowego Google, "The Daily Telegraph" i London Business School, w którym...

13 maja 2009

Następny launch Axe będzie całkowicie opierał się na pomysłach konsumentów

Następny launch Axe z portfolio Unilevera będzie całkowicie opierał się na pomysłach konsumentów. Produkt ma pojawić się na rynku w...

14 maja 2009

CLM BBDO otrzymała Grand Clio podczas 50. edycji konkursu

Agencja CLM BBDO w międzynarodowym konkursie reklamowym Clio otrzymała główną nagrodę Grand Clio. Nagrodzona została printowa kampania zrealizowana dla marki...

14 maja 2009

Volkswagen został Reklamodawcą Roku na Cannes Lions

Koncern motoryzacyjny Volkswagen otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku podczas tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions. Nagroda przyznawana jest za wdrażanie innowacji w...

14 maja 2009

Grecy uznali uliczną usługę Google za naruszającą prywatność

Hellenic Data Protection Authority, grecki urząd zajmujący się ochroną danych osobowych, uznał usługę Street View z portfolio Google za niezgodną...

14 maja 2009

Bertelsmann miał 78 mln euro straty w I kwartale br.

Grupa mediowa Bertelsmann mająca w portfolio wydawnictwa i telewizję w I kwartale br. zanotowała stratę na poziomie 78 mln euro....

14 maja 2009

Land Rover pozostawia budżet w strukturach WPP

Land Rover zdecydował - po przeprowadzonym przetargu - o pozostawieniu swojego dotychczasowego budżetu w strukturach grupy WPP. Dotychczas ten producent...

14 maja 2009

Google zaprezentowało narzędzia do precyzyjnego wyszukiwania

Google zaprezentowało Show Options, czyli nowe narzędzie do wyszukiwania, które umożliwia filtrowanie wyników wyszukiwania. Dzięki tej funkcjonalności będzie możliwe sprecyzowanie...

15 maja 2009

Elvis zajmie się paneuropejskim budżetem marki Wrangler

Wrangler rozstrzygnął przetarg na obsługę działań komunikacyjnych w regionie EMEA. Zamierza w tym zakresie współpracować z agencją reklamową Elvis. W...

15 maja 2009

Nielsen: kryzys zmienia alkoholowe zwyczaje konsumentów

Nowe badanie Nielsen Co. poświęcone konsumentom i strategii 360 stopni pokazuje, że w dobie kryzysu zmieniają się zwyczaje konsumentów związane...

15 maja 2009

Publicis zajmie się globalną obsługą marki Malibu

Sieć agencyjna Publicis zwyciężyła w przetargu na obsługę wartego 25 mln funtów globalnego budżetu marki Malibu z portfolio Pernod Ricard....

15 maja 2009

Gucci Group organizuje globalny przetarg na media

Grupa Gucci zamierza skonsolidować swój budżet mediowy w jednej sieci agencyjnej. Marketer rozpisał przetarg na planowanie i zakup mediów. Wartość...

15 maja 2009

Nowe logo Pepsi pojawi się w Europie w 2010 lub 2011 roku

Nowe logo Pepsi zadebiutuje w Europie w 2010 lub 2011 roku. Taką deklarację złożył rzecznik koncernu, ale nie podał żadnych...

15 maja 2009

Hyundai wykorzystuje golf do wzmocnienia świadomości marki

Hyundai Motor Company zaprosił 50 strategicznych klientów z 18 krajów do uczestnictwa w golfowych mistrzostwach Hyundai World Golf Championship w...

18 maja 2009

"Zagubieni" i "Heroes" nie tracą potencjału biznesowego mimo mniejszej widowni

Mimo że seriale "Zagubieni" (ABC) i "Heroes" (NBC) w ub.r. traciły udziały w rynku widowni, co potwierdzają dane telemetryczne Nielsena,...

18 maja 2009

Amerykańskie serwisy społecznościowe zarobią mniej niż w ub.r.

Wydatki reklamowe na projekty społecznościowe w Stanach Zjednoczonych zmniejszą się w tym roku o 3 proc. w porównaniu z 2008...

18 maja 2009

Unanimis będzie sprzedawał reklamy w serwisie VidZone Sony PS3

Sony Computer Entertainment Europe uruchomiło serwis VidZone, który będzie zawierał kontent wideo i muzyczny dostępny na życzenie dla posiadaczy konsoli...

18 maja 2009

LVMH przejmuje od Bono udziały w firmie produkującej ubrania fair trade

Wokalista irlandzkiej grupy rockowej U2 Bono i jego żona Ali Hewson sprzedali udziały w firmie Edun produkującej ubrania i przestrzegającej...

18 maja 2009

BMW konsoliduje globalny budżet reklamowy w GSD&M Idea City

Koncern motoryzacyjny BMW skonsolidował globalny budżet reklamowy w amerykańskiej agencji GSD&M Idea City (Omnicom Group). Agencja ta była dotychczas wiodącym...

19 maja 2009

Havas notuje spadek przychodów o 6 proc.

Grupa komunikacyjna Havas poinformowała, że jej przychody w I kwartale br. spadły o 6 proc. i osiągnęły poziom 325 mln...

19 maja 2009

Aegis informuje o wzroście przychodu; redukuje koszty

W I kwartale br. grupa komunikacyjna Aegis Group odnotowała wzrost przychodów o 6,5 proc. przy jednoczesnym spadku wskaźnika wzrostu organicznego...

19 maja 2009

Marki muszą angażować się w życie konsumentów - uważa CMO Unilevera

- Marki powinny bardziej angażować się w życie konsumentów - uważa Simon Clift, chief marketing officer w koncernie Unilever. Podczas...

19 maja 2009

Recesja na głównych rynkach telewizyjnych Europy

Nadawcy telewizyjni z pięciu największych rynków Europy notują spadki związane z kryzysem ekonomicznym. W Niemczech stacja ProSiebenSat1, operator płatnej telewizji,...

19 maja 2009

Richard Branson chce uruchomić bank w internecie

Jak donosi "Observer", Virgin, przedsiębiorstwo założone przez sir Richarda Bransona, rozważa uruchomienie w Wielkiej Brytanii internetowego banku. Firma chciałby w...

20 maja 2009

Przychody Ipsosu spadły w I kwartale o 4,6 proc.

Sieć firm badawczych Ipsos poinformowała o spadku przychodów po I kwartale br. o 4,6 proc., do kwoty 207,3 mln euro....

20 maja 2009

Carlsberg chce być sponsorem nowego stadionu FC Liverpool

Browar Carlsberg chciałby, żeby nowy stadion klubu piłkarskiego FC Liverpool nosił jego nazwę. Obecnie trwają rozmowy na ten temat z...

20 maja 2009

Niemcy i Austriacy będą mieć nową płatną telewizję

Premiere AG zamierza uruchomić w Niemczech i Austrii nową płatną telewizję. Debiut może mieć miejsce w lipcu br. Nowa stacja...

20 maja 2009

Zurich przekazał swój budżet do Mindshare

Grupa finansowa Zurich wybrała dom mediowy Mindshare do obsługi swojego międzynarodowego budżetu. Jego wartość szacowana jest na 100 mln funtów....

21 maja 2009

Właściciele iPhone'ów i smartphone'ów częściej stykają się z reklamą

59 proc. właścicieli iPhone'ów firmy Apple w Stanach Zjednoczonych widziało reklamę na swoim telefonie w pierwszym kwartale br. Odsetek ten...

21 maja 2009

Mark Cranmer kieruje międzynarodową siecią Isobar

Aegis Media powołała Marka Cranmera na stanowisko chief executive międzynarodowej sieci agencji interaktywnych Isobar. Cranmer zastąpi Nigela Morrisa, który został...

21 maja 2009

Fernanda Romano ma rozwijać globalny start-up Euro RSCG

Fernanda Romano, dyrektor kreatywny JWT London, zajmie się rozwijaniem nowego projektu typu start-up realizowanego przez sieć komunikacyjną Euro RSCG Worldwide....

21 maja 2009

Web Liquid i Acknowledgement obsłużą paneuropejski projekt Avisu

Sieć wypożyczalni samochodów Avis rozstrzygnęła przetarg na obsługę paneuropejskiego projektu interaktywnego. Marketer rozpocznie współpracę z agencjami Web Liquid i Acknowledgement,...

21 maja 2009

Nowe władze i nowi członkowie w Worldcom PR Group

Worldcom PR Group, światowe zrzeszenie niezależnych firm public relations, wybrało nowe władze i przyjęło nowych członków. W skład nowych władz...

21 maja 2009

Twitter chce zarabiać na usługach komercyjnych

Serwis mikroblogowy Twitter rozwija usługi komercyjne, które mają generować przychody serwisu - zapowiedział Biz Stone, współzałożyciel serwisu. Szefowie Twittera zdecydowali...

22 maja 2009

Samsung podpisał umowę partnerską z IAAF

Samsung został partnerem International Association of Athletics Federations (IAAF, międzynarodowa federacja organizacji lekkiej atletyki). Strony podpisały trzyletnią umowę sponsorską. Samsung...

22 maja 2009

Diageo redukuje globalne wydatki marketingowe

Koncern alkoholowy Diageo zamierza zmniejszyć globalny budżet przeznaczony na projekty marketingowe. Andy Fennel, CEO firmy, poinformował, że marketer zmniejszy wydatki...

22 maja 2009

BBH i Euro RSCG walczą o budżet marki Air Wick

Agencje reklamowe Bartle Bogle Hegarty i Euro RSCG walczą o budżet marki Air Wick z portfolio Reckitt Benckisera. Euro RSCG...

22 maja 2009

American Express zmniejsza globalny budżet marketingowy

American Express ogłosił plan cięć budżetowych. Wydatki na marketing mogą się zmniejszyć rocznie nawet o 500 mln funtów. American Express...