M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 czerwca 2009

Universal zaczyna sprzedaż reklam w Rosji

NBC Universal Global Networks mają rozpocząć sprzedaż reklam w kanałach Universal Channel i Sci Fi w Rosji. Obie stacje obchodzą...

5 czerwca 2009

CMO rzadko zastanawiają się nad ekologią

Menedżerowie zajmujący się marketingiem w randze CMO rzadko zastanawiają się nad ekologią - wynika z badania firmy Xerox. Tylko 36...

5 czerwca 2009

Eric Channing Brown odpowiada za komunikację w Yahoo!

Eric Channing Brown objął stanowisko senior vice-president of global communication w Yahoo! Raportuje do Elise Steele, nowej chief marketing officer....

8 czerwca 2009

P&G wycofuje markę Max Factor z rynku amerykańskiego

Procter & Gamble wycofa ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych markę kosmetyków kolorowych Max Factor. Brand ten obecny jest na tym...

8 czerwca 2009

Nowy iPhone będzie dużo tańszy; zagrożony debiut Pre

Niepotwierdzone przez koncern Apple pogłoski mówią, że nowy iPhone, którego produkcja zacznie się w lipcu, będzie tańszy o 50-100 dol....

8 czerwca 2009

Projektanci sponsorują film Bessona o ochronie środowiska

Gucci, Stella McCartney, La Redoute i Puma współfinansowali film Luca Bessona i fotografa Yanna Arthus-Bertranda, który jest już dostępny w...

9 czerwca 2009

Coty prowadzi przetarg na media w USA

Międzynarodowa firma kosmetyczna Coty prowadzi przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w Stanach Zjednoczonych. W ub.r. wydatki na...

9 czerwca 2009

"Cyfrowi konsumenci" bardziej lojalni wobec marek

"Cyfrowi konsumenci" są bardziej lojalni wobec marek - wynika z badania firmy Millward Brown. Chodzi o osoby, które albo kupiły...

9 czerwca 2009

Publicis Groupe otwiera agencję reklamową w Ghanie

Grupa komunikacyjna Publicis Groupe podjęła decyzję o rozszerzeniu działalności w Afryce i otworzyła oddział w Ghanie. Publicis Ghana jest zarządzana...

9 czerwca 2009

Anheuser-Busch celebruje Światowy Dzień Ziemi

Z okazji tegorocznego Światowego Dnia Ziemi koncern browarniczy Anheuser-Busch rozpoczął program pracowniczy, który ma sprawić, że firma stanie się Najlepszym...

10 czerwca 2009

Według Nielsena wydatki na reklamę w USA spadły o 12 proc.

Według firmy badawczej Nielsen wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych spadły w I kwartale br. o 12 proc., do poziomu...

10 czerwca 2009

Simon Andrews odpowiedzialny za media cyfrowe w Mindshare odchodzi

Simon Andrews, global digital strategy officer w sieci domów mediowych Mindshare, rozstaje się z firmą. Zamierza otworzyć własną firmę zajmującą...

10 czerwca 2009

McDonald zastąpi Lafleya na stanowisku CEO w Procter & Gamble

Alan George Lafley, chief executive officer w Procter & Gamble, w przyszłym miesiącu zrezygnuje z funkcji, którą pełni od 2000...

10 czerwca 2009

Steve Grant menedżerem w Euro RSCG Luxe

Steve Grant został mianowany global planning directorem Euro RSCG Luxe, oddziałem Euro RSCG zajmującym się obsługą premium brands i produktów...

10 czerwca 2009

John Partilla odpowiada za globalną sprzedaż Clear Channel

Weteran branży reklamowej John Partilla dołącza do zespołu menedżerskiego koncernu mediowego Clear Channel Communications. Na nowo utworzonym stanowisku presidenta of...

10 czerwca 2009

Unilever chce zmienić model wynagradzania agencji

Unilever chce zmienić model wynagradzania agencji. Ma on być oparty głównie na nagradzaniu za efekt. Unilever poinformował już swoje agencje...

10 czerwca 2009

Sony Ericsson sponsoruje MTV Europe Music Awards

Sony Ericsson odnawia współpracę z MTV jako jeden z głównych partnerów MTV Europe Music Awards. W ramach tegorocznej edycji firma...

15 czerwca 2009

Neeraj Bansal przechodzi z Sony Ericsson do Google

Neeraj Bansal objął stanowisko online sales & operation managera w Google. Wcześniej pracował w Sony Ericsson, gdzie przez ostatnie pięć...

15 czerwca 2009

Mark Cranmer nowym CEO w Isobarze

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze - sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest...

15 czerwca 2009

Burberry wykorzysta wizerunek Emmy Watson

Emma Watson, aktorka znana z roli Hermiony Granger w filmach o przygodach Harry'ego Pottera, wystąpi w planowanej kampanii reklamowej firmy...

15 czerwca 2009

Gwiazdy tenisa promują grę Electronic Arts w Facebooku

Wydawca gier Electronic Arts Sport uruchomił w serwisie społecznościowym Facebook aplikację promującą nową grę "The Grand Slam Tennis" na konsolę...

15 czerwca 2009

Maurice Levy, CEO Publicis Groupe, przewiduje spadek rynku reklamowego o 7 proc.

Maurice Levy, pełniący funkcję CEO w grupie komunikacyjnej Publicis, przewiduje, że globalny rynek reklamowy zmniejszy się w tym roku o...

16 czerwca 2009

Trend mediowego multitaskingu nasila się

Wśród Europejczyków rośnie liczba osób, które korzystają jednocześnie z telewizji i internetu. W porównaniu z 2006 r. jest ich o...

16 czerwca 2009

VisitDenmark prowadzi projekt paneuropejski

Organizacja turystyczna VisitDenmark po raz pierwszy wykorzystuje serwis wakacyjny Expedia do realizacji kampanii reklamowej w wielu krajach. Kopenhaga reklamowana jest...

16 czerwca 2009

Burger King reklamuje perfumy o zapachu mięsa

Burger King będzie reklamował na rynku brytyjskim perfumy Flame, które mają pachnieć jak mięso. W kampanii wystąpi jeden z sędziów...

16 czerwca 2009

Crispin Porter + Bogusky otwiera pierwsze biuro w Europie

Amerykańska agencja reklamowa Crispin Porter + Bogusky (laureat m.in. tegorocznej nagrody Grand Effie za reklamy Burger Kinga) otwiera pierwsze przedstawicielstwo...

16 czerwca 2009

DVD Jon robi na złość Apple

Norweski haker znany jako DVD Jon (Jon Lech-Johansen) umieścił reklamę swojego produktu - oprogramowania DoubleTwist - obok głównego sklepu Apple...

17 czerwca 2009

Jury Golden Drum w komplecie

Organizatorzy festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii wybrali przewodniczących jury wszystkich kategorii konkursowych. W kategoriach: film, press, outdoor i radio,...

17 czerwca 2009

Unilever wprowadza nową strategię dla marki Flora

Unilever zmienia swoją globalną strategię marketingową dotyczącą marki margaryny Flora. Nowy koncept został skonstruowany na podstawie założenia, że do 2020...

17 czerwca 2009

Reckitt prowadzi globalny przegląd ofert domów mediowych

Reckitt Benckiser ruszył z globalnym przetargiem mediowym. Wartość budżetu szacowana jest na 1,3 mld dol. Do przetargu zaproszono międzynarodowe sieci:...

17 czerwca 2009

McDonald's w recesji będzie mówić o emocjach

Sieć restauracji fast food McDonald's wdroży nową strategię komunikacyjną na czas recesji. Będzie więcej mówić o emocjach i stworzy globalny...

17 czerwca 2009

Procter & Gamble kupuje markę super premium Zirh

Procter & Gamble kupił ekskluzywną markę kosmetyków adresowanych do mężczyzn Zirh. Produkty tej marki były do tej pory sprzedawane w...

17 czerwca 2009

General Motors jest bliski sprzedania marki Saab

Koncern motoryzacyjny General Motors jest bliski podpisania wstępnego porozumienia dotyczącego sprzedaży marki samochodów Saab. Rozmowy na ten temat prowadzone są...

18 czerwca 2009

Christopher Graves zastąpi Marcia Silvermana na czele Ogilvy PR

Ogilvy PR nominowała Christophera Gravesa na CEO całej sieci. Poprzednio, przez cztery lata, był on na stanowisku CEO Ogilvy PR...

18 czerwca 2009

Rimmel wycofuje reklamę z Kate Moss

Rimmel London zaprzestał emisji telewizyjnej reklamy z udziałem Kate Moss. Powodem tego jest decyzja organizacji Advertising Standards Authority, która zakazała...

18 czerwca 2009

Kościół scjentologiczny emituje reklamy w CNN

Kościół scjentologiczny podjął decyzję o wykorzystaniu telewizji przy promocji podstawowych wartości swojej wiary. 30-sekundowy spot pokazywany jest w stacji informacyjnej...

18 czerwca 2009

P&G będzie globalnie adaptować pomysły z lokalnych rynków

P&G będzie globalnie adaptować pomysły z lokalnych rynków - zapowiedział Marc Pritchard, global marketing officer Procter & Gamble. Przykładem takiego...

18 czerwca 2009

Phelps podpisał pierwszy kontrakt sponsorski od skandalu z marihuaną

Amerykański pływak, zdobywca wielu złotych medali olimpijskich Michael Phelps podpisał pierwszy kontrakt sponsorski od momentu, gdy wybuchł skandal związany z...

18 czerwca 2009

MySpace zwolni 30 proc. załogi

News Corp. zwolni ok. 30 proc. pracowników serwisu społecznościowego MySpace. W skali globalnej pracę straci ok. 400 osób. Przyczyną zwolnień...

19 czerwca 2009

Styl retro w amerykańskich reklamach P&G, Unilevera i Pepsi

W amerykańskich reklamach największych marketerów coraz częściej pojawia się styl retro lub nawet nawiązania do reklam z poprzednich dekad. Procter...

19 czerwca 2009

Jimmy Choo tworzy buty dla sieci H&M

Twórca obuwia Jimmy Choo stworzy specjalną kolekcję butów dla sieci H&M. Po raz pierwszy H&M współpracuje z projektantem w dziedzinie...

19 czerwca 2009

Fallon intensyfikuje współpracę z koncernem Unilever

Agencja reklamowa Fallon umocniła swoją pozycję jako głównego dostawcy usług z zakresu komunikacji marketingowej dla Unilevera. Agencja wygrała przetarg na...

19 czerwca 2009

Perez Hilton, autor blogu o celebrytach, dociera do reklamodawców

Perez Hilton, popularny bloger, który pisze o celebrytach, planuje wprowadzenie zmian, które będą bardziej przyjazne dla reklamodawców. Nowy serwis ma...

22 czerwca 2009

Kontrowersyjne inwestycje Google

Firma Google zainwestowała 2,6 mln dol. w firmę biotechnologiczną o nazwie 23andMe Inc. Jest to spółka należąca do Anne Wojcicki,...

22 czerwca 2009

Procter & Gamble nakręcił serial z gatunku soap opera

Koncern FMCG Procter & Gamble sfinansował produkcję serialu w konwencji opery mydlanej, którego celem jest wsparcie sprzedaży marek: Olay, Max...

22 czerwca 2009

Sieci handlowe promowały na Dzień Ojca książkę o Fritzlu

Lokalne oddziały dwóch sieci handlowych w Wielkiej Brytanii - Tesco i WH Smith - promowały książki o Josefie Friztlu w...

22 czerwca 2009

Marka Oreo kreuje konkurs adresowany do rodzin

Kraft Foods inwestuje w promocję marki ciasteczek Oreo adresowaną do rodzin. Chodzi o konkurs na najlepszy film nakręcony telefonem komórkowym,...

22 czerwca 2009

Media cyfrowe zmieniają marki

Wzrost znaczenia mediów cyfrowych oznacza, że charakter i rola marki zmieniają się. - Rosnąca rola tych mediów oznacza też nową...

23 czerwca 2009

CNBC wyda 1,5 mln funtów na kampanię w Europie

Stacja biznesowa CNBC startuje z europejską kampanią reklamową. Na działania w regionie EMEA wyda 1,5 mln funtów. Media działań zaplanował...

23 czerwca 2009

Ogilvy powołuje menedżerów globalnych struktur planowania strategicznego

Sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather powołała Colina Mitchella i Johna Showa na stanowiska joint worldwide planning directors, a Tima...