M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 czerwca 2009

Cannes Lions notuje znacznie niższą frekwencję

Frekwencja na tegorocznym Cannes International Advertising Festival, który rozpoczął się wczoraj, będzie prawdopodobnie niższa o 40 proc. w stosunku do...

23 czerwca 2009

Co Twitter może zaoferować marketerom?

Serwis Twitter może zaoferować marketerom wysyłkę linków i elektronicznych kuponów rabatowych - tak twierdzi Todd Chaffee, członek rady nadzorczej funduszu...

23 czerwca 2009

McDonald's i Twentieth Century Fox prowadzą kampanię "Epoki Lodowcowej 3"

McDonald's i Twentieth Century Fox prowadzą ogólnoświatową kampanię letnią filmu "Ice Age: Dawn of the Dinosaurs" ("Epoka Lodowcowa 3: Era...

23 czerwca 2009

Steve Jobs wróci do kierowania Apple pod koniec czerwca

Steve Jobs, CEO Apple, który w ostatnim czasie był na zwolnieniu lekarskim (przeszedł operację przeszczepu wątroby), prawdopodobnie wróci do kierowania...

24 czerwca 2009

Sony tworzy globalną platformę Twilight Football

Sony planuje organizację globalnej imprezy marketingowej o nazwie Twilight Football, której celem jest wsparcie sprzedaży sprzętu fotograficznego. Imprezy piłkarskie rozpoczną...

24 czerwca 2009

YouTube i MySpace lepsze niż Facebook i Twitter - mówi Martin Sorrell

- Media społecznościowe takie jak Facebook czy Twitter mają mniejszy potencjał reklamowy niż strony takie jak YouTube i MySpace, które...

24 czerwca 2009

Amerykańscy konsumenci mniej lojalni

Amerykańscy konsumenci są coraz mniej lojalni wobec marek - wynika z badania organizacji CMO Council i firmy Pointer Media Network....

24 czerwca 2009

Vodafone szuka domu mediowego

Vodafone ruszył z przetargiem na planowanie i zakup mediów. Konkurs ma charakter globalny. Wartość budżetu szacowana jest na 200 mln...

24 czerwca 2009

The Search Works wygrało przetarg na obsługę Avis Europe

Sieć wypożyczalni samochodów Avis Europe wybrała The Search Works do obsługi nowego projektu związanego z SEO (search engine optimisation). Ma...

24 czerwca 2009

MySpace zwolni dwie trzecie pracowników i likwiduje biura

Portal społecznościowy MySpace podjął decyzję o zwolnieniach, które obejmą 300 pracowników na całym świecie. Z firmy odejdzie m.in. Travis Katz,...

25 czerwca 2009

Mars wprowadza słodycze w koszernym wydaniu

Koncern Mars wprowadził na rynek brytyjski koszerne czekoladki. W takim wydaniu będą sprzedawane takie słodycze, jak: batony Mars, Snickers, czekolada...

25 czerwca 2009

Juliette Lewis w reklamie Orange parodiującej kino akcji

Amerykańska aktorka i piosenkarka Juliette Lewis wystąpiła w najnowszym spocie reklamowym telefonii komórkowej Orange z serii "Gold Spot". W filmie...

25 czerwca 2009

Coraz więcej reklamodawców korzysta z Facebooka

Liczba firm używających automatycznego systemu reklamowego dostępnego w portalu społecznościowym Facebook w ub.r. potroiła się. Taką informację podał Tim Kendell,...

25 czerwca 2009

Steve Ballmer Człowiekiem Roku festiwalu w Cannes

Steve Ballmer, prezes Microsoft Corporation, otrzymał tytuł Media Person of the Year festiwalu Cannes Lions. Jest to nagroda przyznawana przez...

25 czerwca 2009

Trzy czwarte konsumentów w USA i Europie dotkniętych recesją

Trzy czwarte konsumentów w USA i Europie zostało dotkniętych recesją i musiało zmienić swoje zwyczaje zakupowe - wynika z badania...

25 czerwca 2009

WPP i Microsoft zbadają wpływ SEM na marki

WPP Group, właściciel sieci agencji mediowych: MediaCom, Mindshare, Mediaedge:cia i Maxus, rozpoczyna współpracę z Microsoftem w zakresie badania wpływu marketingu...

26 czerwca 2009

Nestle Waters prowadzi paneuropejski przetarg reklamowy

Nestle Waters rozpoczęło przetarg na obsługę projektu reklamowego, który obejmie całą Europę i dotyczy prowadzenia działań parasolowych dla głównej marki...

26 czerwca 2009

Group M: sytuacja na rynku reklamy będzie się poprawiać

Zdaniem przedstawicieli Group M sytuacja na rynku reklamy będzie się stopniowo poprawiać. Taki wniosek zawiera raport "This Year Next Year"....

26 czerwca 2009

Twitter jest najszybciej rosnącą marką internetową w USA

Serwis mikroblogowy Twitter był w maju br. najszybciej rosnącą marką internetową w Stanach Zjednoczonych. Liczba jego użytkowników wzrosła o 1000...

26 czerwca 2009

Coca-Cola chce częściej korzystać z portali społecznościowych

Coca-Cola chce częściej używać portali społecznościowych w działaniach komunikacyjnych. Deklarację taką złożył Jonathan Midenhall, wiceprezes koncernu ds. strategii reklamowej i...

29 czerwca 2009

Według TNS obecna metodologia pomiaru TV jest niewystarczająca

Obecna metodologia pomiaru TV jest niewystarczająca - uważa George Shababb, prezes sieci badawczej TNS. Według niego dane oparte na wielkości...

29 czerwca 2009

Lonely Planet powołała global online directora

Lonely Planet, wydawnictwo specjalizujące się w wydawaniu przewodników turystycznych, powołało Kelly Brough na stanowisko global online directora. Ma być odpowiedzialna...

29 czerwca 2009

Grupa Publicis i Microsoft współpracują w zakresie kontentu cyfrowego

Publicis Groupe i Microsoft podpisały w Cannes porozumienie o współpracy w zakresie kontentu cyfrowego, m.in. telewizji na żądanie. Dział cyfrowy...

29 czerwca 2009

Charles Saatchi w swojej książce odpowiada na trudne pytania

Charles Saatchi, jedna z legend świata reklamowego, przygotowuje książkę, w której odpowie na 200 pytań, jakie najczęściej zadają mu dziennikarze...

29 czerwca 2009

Nielsen: Nastolatki nie rezygnują z tradycyjnych mediów

Z raportu "How Teens Use Media" ("Jak nastolatki korzystają z mediów") przygotowanego przez Nielsen Co. wynika, że wbrew stereotypom młodzi...

30 czerwca 2009

Microsoft Advertising wzmacnia zespół menedżerski

Microsoft Advertising powołał Gregga Albrighta na stanowisko wiceprezesa ds. budżetów globalnych i Marca Bresseela na stanowisko wiceprezesa ds. agencji globalnych....

30 czerwca 2009

Aston Martin i Toyota wprowadzają minisamochód Cygnet

Aston Martin we współpracy z Toyotą zamierza wprowadzić na rynek samochód Cygnet. Jest to małe auto przeznaczone dla osób, które...

30 czerwca 2009

McDonald's komunikuje, że w burgerach jest tylko wołowina, sól i pieprz

Sieć restauracji fast food McDonald's komunikuje w najnowszych reklamach, że w hamburgerach jest tylko wołowina, sól i pieprz. Takie jest...

30 czerwca 2009

Financial Times głównym medium dla marek luksusowych

Producent luksusowych zegarków Jaeger-LeCoultre wykorzystał media należące do grupy Financial Times jako wiodące w swoim projekcie reklamowym. Kampania została zaplanowana...

1 lipca 2009

Pół miliona za zdjęcie umierającego Jacksona

Angielski magazyn "OK!" zakupił wyłączne prawa do publikacji zdjęcia Michaela Jacksona w czasie próby reanimacji przez zespół paramedyków. Magazyn twierdzi,...

1 lipca 2009

Levi's kieruje przekaz do generacji O

Levi's wystartuje z nową kampanią 4 lipca (święto narodowe Stanów Zjednoczonych) pod hasłem "Naprzód" autorstwa Wieden & Kennedy. Producent chce...

1 lipca 2009

Zurich wybiera Mindshare

Grupa finansowa Zurich wybrała w przetargu Mindshare (WPP Group) do obsługi wartego ponad 100 mln funtów budżetu mediowego. Przetarg był...

1 lipca 2009

Jose Tolosa wiceprezesem ds. strategii w MTV Networks International

Jose Tolosa awansował na stanowisko senior vice-presidenta of strategy & business development w MTV Networks International i w MTV Networks...

1 lipca 2009

Smirnoff skupia się na towarzystwie, a nie na czystości wódki

Smirnoff z portfolio koncernu Diageo zmienia swoją strategię komunikacyjną. Do tej pory marka mówiła głównie o czystości trunku, teraz skupi...

1 lipca 2009

Jeff Weiner dyrektorem zarządzającym LinkedIn

Jeff Weiner został dyrektorem zarządzającym (CEO) serwisu społecznościowego dla profesjonalistów LinedkIn. Weiner zastąpił na stanowisku Dana Nye'a, który odszedł w...

2 lipca 2009

JWT zastąpi McCann Erickson we współpracy z Microsoftem

Microsoft przesuwa swój budżet reklamowy z agencji McCann Erickson do JWT. To druga tegoroczna wielka zmiana w obsłudze agencyjnej marketera....

2 lipca 2009

P&G, Unilever i Wal-Mart poszukują innowacji

Koncerny: Procter & Gamble, Unilever i Wal-Mart, szukają rozwiązań innowacyjnych, które pozwolą im na lepszą kondycję w okresie globalnego kryzysu....

2 lipca 2009

Revolution Forum: więcej dialogu marek z konsumentami w serwisach społecznościowych

Jeśli marki chcą osiągać maksymalne korzyści z reklamowania się w serwisach społecznościowych, powinny więcej czasu poświęcać na rozmowę z konsumentami...

2 lipca 2009

Diageo wraca do butelki dżinu z lat 40. XX wieku

Koncern alkoholowy Diageo w ramach rebrandingu dżinu Tanqueray powrócił w stylistyce butelki do lat 40. minionego stulecia. Zmiany w produkcie...

2 lipca 2009

Carrefour wdroży spójną strategię komunikowania o niskiej cenie

Sieć handlowa Carrefour stawia na spójną strategię komunikowania o niskiej cenie. To wynik słabych wyników finansowych drugiego pod względem wielkości...

2 lipca 2009

Guinness świętuje globalną kampanią 250-lecie istnienia

Piwo Guinness rusza z pierwszą globalną kampanią reklamową związaną z 250-leciem istnienia marki. Kreacje reklam przygotowała agencja Saatchi & Saatchi...

3 lipca 2009

Skype prowadzi globalny przetarg

Skype prowadzi globalny przetarg reklamowy. Wybrana agencja ma zrealizować kampanię emitowaną na rynkach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Agencją obsługującą...

3 lipca 2009

MasterCard szuka agencji interaktywnej do globalnej obsługi

MasterCard szuka agencji do globalnej obsługi w zakresie działań reklamowych w mediach cyfrowych. Krótka lista firm ma być gotowa pod...

3 lipca 2009

News Corp. rozmawia z iPhone'em i Blackberry na temat płatnego serwisu "The Wall Street Journal"

Należąca do Ruperta Murdocha News Corporation rozmawia z iPhone'em i Blackberry na temat mobilnej wersji "The Wall Street Journal" (WSJ)....

3 lipca 2009

P&G rusza z największą kampanią Gillette od czasu akwizycji marki

Procter & Gamble rusza z największą globalną kampanią Gillette od czasu akwizycji marki. Ma ona pokazać, że Gillette to nie...

6 lipca 2009

Subway ruszył z kampanią z Phelpsem mimo jego skandalu z marihuaną

Od wczoraj emitowany jest w amerykańskiej TV spot sieci barów Subway pt. "Be Yourself", w którym występuje Michael Phelps, pływak...

6 lipca 2009

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide. Produkt ma się nazywać Tide Basic i będzie tańszy od standardowego wariantu...

6 lipca 2009

Penny Baldwin odpowiada za zarządzanie marką Yahoo!

Yahoo! powierzyło nowo utworzone stanowisko senior vice-presidenta, global integrated marketing and brand management Penny Baldwin, ostatnio managing partnerowi Young &...

6 lipca 2009

Facebook chce się upodobnić do Twittera

Facebook namawia swoich użytkowników do większej otwartości w udostępnianiu prywatnych informacji. Ma to pomóc w lepszej komunikacji między użytkownikami internetu....

6 lipca 2009

Rosjanie najbardziej zaangażowanymi użytkownikami serwisów społecznościowych

Serwisy społecznościowe w Rosji mają najbardziej zaangażowanych internautów w porównaniu z innymi krajami świata - wynika z najnowszego badania ComScore...