M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 marca 1999

Nowe Pringles są już w Europie

Firma Procter & Gamble zadebiutowała w Europie, a konkretnie w Niemczech, nowymi smakami chipsów Pringles. Te nowe smaki to: barbecue...

23 marca 1999

Canal+ stracił w 1998 roku

Canal Plus opublikował raport finansowy za rok ubiegły (do 31 grudnia 1998 r.), w którym oficjalnie ogłosił stratę netto w...

23 marca 1999

Viagra w Kanadzie ma być postrzegana "odpowiedzialnie"

Rząd kanadyjski oficjalnie wyraził zgodę na sprzedaż najsłynniejszego specyfiku medycznego ostatnich miesięcy, czyli Viagry. Niemniej dystrybutor leku Pfizer Canada Inc....

23 marca 1999

Canal+ stracił w 1998 roku

Canal Plus opublikował raport finansowy za rok ubiegły (do 31 grudnia 1998 r.), w którym oficjalnie ogłosił stratę netto w...

23 marca 1999

Viagra w Kanadzie ma być postrzegana "odpowiedzialnie"

Rząd kanadyjski oficjalnie wyraził zgodę na sprzedaż najsłynniejszego specyfiku medycznego ostatnich miesięcy, czyli Viagry. Niemniej dystrybutor leku Pfizer Canada Inc....

24 marca 1999

Toyota otworzyła centrum wystawienniczo-rozrywkowe

Japoński koncern samochodowy Toyota otworzył nad Zatoką Tokijską liczące 24 tys. mkw. trzy pawilony wraz z torem prób, które pod...

24 marca 1999

Grupa Ad Age nadal rośnie w siłę

Grupa Ad Age przejęła londyński miesięcznik "Media International" (będący dotychczas własnością Reed Business Infromation). Ten liczący sobie 25 lat tytuł...

25 marca 1999

Europa -kolejna wielka fuzja medialno-reklamowa

Na Starym Kontynencie doszło do kolejnej istotnej fuzji w sektorze reklamowym. Francuska organizacja Havas Advertising -zajmująca ósme miejsce na świecie...

25 marca 1999

Electrolux chce zredukować ilość brandów

Szwedzki potentat w dziedzinie sprzętu AGD zapowiedział zredukowanie ilości swoich brandów. Przedstawiciele firmy ogłosili powstanie specjalnej komórki, która ma zająć...

26 marca 1999

Zmiana na szczycie Central European Media

Przedstawiciel Central European Media, grupy kapitałowej notowanej na nowojorskiej giełdzie i kontrolowanej przez magnata kosmetycznego Ronalda Laudera, poinformował, że nowym...

26 marca 1999

BMW/Rover zmienił dom mediowy

Niemiecki producent samochodów BMW zadecydował o powierzeniu budżetów przeznaczonych na planowanie mediów dla marek BMW (tylko telewizja) i Rover znajdującemu...

26 marca 1999

Ile wydali estońscy politycy?

Osiem partii politycznych uczestniczących w zakończonych niedawno wyborach parlamentarnych w Estonii łącznie wydało na akcje promocyjne, działania PR i kampanie...

29 marca 1999

Wyjątkowe restrykcje wobec palaczy w Finlandii

Finlandia stała się pierwszym krajem europejskim, który wprowadził wyjątkowo zaostrzone regulacje prawne wymierzone w palaczy. Według przegłosowanych w fińskim parlamencie...

29 marca 1999

Kanadyjczycy chcą przyspieszyć ekspansję w USA

Przedstawiciele największej kanadyjskiej agencji Cossette Communications-Marketing zadeklarowali chęć przyspieszenia rozwoju na kontynencie pólnocnoamerykańskim, zwłaszcza w USA. Claude Lessard, pełniący obowiązki...

29 marca 1999

DMB&B wygrała europejski budżet grupy BEL

Trzeci pod względem wielkości francuski producent serów, Grupa Bel, powierzył obsługę swojego budżetu w Europie agencji DMB&B. Zajmie się ona...

30 marca 1999

Wyjątkowe restrykcje wobec palaczy w Finlandii

Finlandia stała się pierwszym krajem europejskim, który wprowadził wyjątkowo zaostrzone regulacje prawne wymierzone w palaczy. Według przegłosowanych w fińskim parlamencie...

30 marca 1999

Kanadyjczycy chcą przyspieszyć ekspansję w USA

Przedstawiciele największej kanadyjskiej agencji Cossette Communications-Marketing zadeklarowali chęć przyspieszenia rozwoju na kontynencie pólnocnoamerykańskim, zwłaszcza w USA. Claude Lessard, pełniący obowiązki...

30 marca 1999

DMB&B wygrała europejski budżet grupy BEL

Trzeci pod względem wielkości francuski producent serów, Grupa Bel, powierzył obsługę swojego budżetu w Europie agencji DMB&B. Zajmie się ona...

31 marca 1999

WFA zaniepokojona rozwojem rynku reklamowego w Europie

The World Federation of Advertisers czyli Światowa Federacja Usługodawców Reklamowych planuje zorganizowanie specjalnego sympozjum, które ma być poświęcone coraz bardziej...

31 marca 1999

Ubrania z naszywką Coca-Coli pojawiły się w Meksyku

Właśnie Meksyk został przez decydentów giganta z Atlanty wybrany jako drugi kraj na świecie, w którym pojawiły się ubrania z...

1 kwietnia 1999

Powstał największy europejski koncern medialny

Europejski koncern medialny SBS Broadcasting System stał się największą strukturą tego rodzaju na starym kontynencie po przejęciu za sumę 615...

1 kwietnia 1999

Większa część budżetu Sainsbury z powrotem w M&C Saatchi

Londyński oddział M&C Saatchi po 14 latach rozłąki odzyskał lwią część (51 mln USD) budżetu reklamowego koncernu spożywczego Sainsbury. Dotychczas,...

2 kwietnia 1999

Kultowe Martensy w TBWA GGT Simons Palmer

Londyński oddział TBWA - GGT Simons Palmer - wygrał przetarg na obsługę kultowej (dla młodych zwłaszcza klientów) marki obuwia Dr....

2 kwietnia 1999

McCann-Erickson otworzy dom mediowy na Węgrzech

Budapeszteński oddział agencji McCann-Erickson zapowiedział otwarcie domu mediowego, który zajmie się kupnem i planowaniem mediów. Ta nowa struktura zostanie utworzona...

4 kwietnia 1999

Udany debiut "Męskiego zdrowia" we Francji

Dużym sukcesem wydawniczym na rynku francuskim okazało się wprowadzenie tytułu "Męskie zdrowie". Pierwszy numer sprzedano w ciągu tygodnia w nakładzie...

4 kwietnia 1999

Coca-Cola może podjąć decyzje budżetowe

Według nieoficjalnych źródeł w tym tygodniu może zapaść decyzja, o której od dawna głośno w branży reklamowej. Mowa tu, rzecz...

6 kwietnia 1999

Niemiecki wydawca drukuje bezpłatny dziennik w Czechach

Rheinisch - Bergische Verlagsgesellschaft wprowadził w Czechach nowy, bezpłatny dziennik zatytułowany "Pratzky Kudykam" w nakładzie 500 tys. egzemplarzy, co stawia...

6 kwietnia 1999

W Japonii ostry kontratak Coca-Coli

Coca-Cola Japan rozpoczyna bardzo intensywną telewizyjną kampanię reklamową "Live the Moment", podczas której każdego miesiąca będzie premiera nowego spotu. Analitycy...

7 kwietnia 1999

Nestle w Rosji - znowu pieniądze do wygrania

Przedstawiciele Nestle podkreślają oficjalnie, że kryzys rosyjski nie wpłynął radykalnie na zmianę ich globalnej strategii marketingowej. Niemniej widać, że ten...

7 kwietnia 1999

Bonduelle chce zmiany po 23 latach

Francuski producent puszkowanych przetworów warzywnych, firma Bonduelle, podjął decyzję o zakończeniu trwającej 23 lata współpracy z mieszczącą się w Kolonii...

9 kwietnia 1999

Revlon ma coraz większe kłopoty finansowe

Koncern Revlon ogłosił, że wynajął specjalistyczne firmy konsultingowe Goldman, Sachs & Co. oraz Lazard Freres & Co., które mają za...

9 kwietnia 1999

Amortyzatory Monroe będą reklamowane w Europie

W przyszłym tygodniu rozpocznie się w 18 krajach europejskich kampania amortyzatorów samochodowych Monroe. Koszt tej kampanii szacowany jest na 8...

9 kwietnia 1999

Węgierski bank ukarany przez tamtejszą Radę Reklamy

Węgierski Otthon Bank został ukarany przez działającą w tym kraju Radę Reklamy. Powodem była wprowadzająca w błąd węgierskich konsumentów reklama...

12 kwietnia 1999

Odwieczni rywale jednoczą swoje wysiłki w Rosji

Rywalizujące ze sobą na wielu frontach dzienniki "The Wall Street Journal" oraz "Financial Times" oświadczyły, iż w końcu lata br....

12 kwietnia 1999

Tempus Group miała dobry rok

Światowy wicelider (za Aegis' Carat) w branży planowania i zakupu mediów Tempus Group opublikował bardzo dobre wyniki za rok 1998....

13 kwietnia 1999

DaimlerChrysler potwierdza wielką konsolidację

Supergigant motoryzacyjny DaimlerChrysler ogosił plan konsolidacji budżetów regionalnych na zakup mediów dla swoich samochodów osobowych i dostawczych. Wydatki są oceniane...

13 kwietnia 1999

Procter & Gamble wprowadził do Europy dezodorant Secret

P & G wprowadza najlepiej sprzedający się w USA dezodorant Secret do Niemiec, Austrii (w maju), do Wielkiej Brytanii (w...

14 kwietnia 1999

Procter & Gamble wprowadza nowy szampon w USA

Jeszcze w tym tygodniu w USA rozpocznie się kampania reklamowa nowego szamponu Head & Shoulders Refresh, marki należącej do Procter...

14 kwietnia 1999

Europejski Michelin zostaje w TBWA

Franuski potentat oponiarski, koncern Michelin, zdecydował o pozostawieniu w paryskim oddziale agencji TBWA budżetu szacowanego na 60 mln USD. TBWA...

14 kwietnia 1999

Agencyjna czołówka w Turcji

Turecki magazyn branżowy Marketing Turkiye opublikował swój najnowszy raport opisujący aktualne stadium rozwoju branży reklamowej w tym kraju. W ub.r....

15 kwietnia 1999

W ub.r. wydatki reklamowe w Czechach wzrosły o 11 proc.

W ubiegłym roku wydatki na reklamę w Czechach wzrosły o 11 proc. i wyniosły 400 mln USD. Wzrosły wydatki na...

15 kwietnia 1999

W Norwegii ruszy największa kampania antynikotynowa

Norweski departament zdrowia zaprosił działające w tym kraju agencje do przetargu na obsługę budżetu około 8 mln USD, który rząd...

16 kwietnia 1999

Persil Sensitive dla wrażliwych

Koncern Henkel poinformował o wprowadzeniu w Niemczech i w Austrii nowego proszku do prania Persil Sensitive. Według zapewnień producenta nowy...

16 kwietnia 1999

Kanał Fox Family będzie bardziej ekspansywny

Przedstawiciele kanału Fox Family zapowiedzieli na 1 lipca rozpoczęcie wewnętrznej restrukturyzacji firmy, która ma zintensyfikować jej globalną ekspansję. Według ich...

19 kwietnia 1999

Cadbury przejmuje za 203 mln USD napój Hawaiian Punch

Koncern Cadbury poinformował o odkupieniu z początkiem maja br. od Procter & Gamble za sumę 203 mln USD brandu Hawaiian...

19 kwietnia 1999

Heineken w USA reklamuje po hiszpańsku

Holenderski koncern piwny Heineken po raz pierwszy na rynku amerykańskim przygotował kampanię reklamową przeznaczoną specjalnie dla osób posługujących się językiem...

19 kwietnia 1999

IKEA może wycofać się z Rosji

Przedstawiciele szwedzkiej IKEI oficjalnie poinformowali stosowne rosyjskie władze o możliwości wycofania się z tego kraju, o ile nadal będą napotykać...

20 kwietnia 1999

Nowe chusteczki oczyszczające do twarzy Nivea Visage

Beiersdorf dodał do linii Nivea Visage chusteczki higieniczne do czyszczenia twarzy. Reklamę przygotowała agencja TBWA z Hamburga. Chusteczki zostały już...

20 kwietnia 1999

NestlŽ sprzeda brand Findus za ok. 500 mln USD

NestlŽ, największa firma produkująca żywność, chce sprzedać część wartych 1,7 mld USD przedsięwzięć związanych z mrożoną żywnością. Firma podjęła decyzję...

21 kwietnia 1999

Adventure Team zadebiutuje w Rosji

Jedna z najbardziej spektakularnych akcji promocyjnych, mających już kilkuletnią tradycję - Adventure Team - przygotowywana przez tytoniowego potentata, koncern Philip...