M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 lutego 2001

PRZETARG NA WART 40 MLN DOL. BUDŻET VERIZON WIRELESS ROZPOCZĘTY

Wanamaker Associates z Atlany prowadzi przetarg na budżet regionalny, o wartości 40 mln dol., operatora telefonii komórkowej Verizon Wireless. Do...

1 lutego 2001

WŁOSKIE MEDIA CIESZĄ SIĘ ZE WZROSTU SPRZEDAŻY REKLAM

Wydatki na reklamę tradycyjną we Włoszech wzrosły o 16,1 proc. w roku 2000 w porównaniu z 1999 r. Ogółem na...

1 lutego 2001

DUŃSKIE OPAKOWANIA DO MLEKA I SOKÓW Z ZIEMNIACZANEJ SKROBI

Duńskie konsorcjum detalistów i producentów żywności ma sfinansować projekt opakowania wykonanego ze skrobi ziemniaczanej. Konsorcjum, do którego należą m.in. producent...

2 lutego 2001

MCDONALD'S CORP. ZJADA BRYTYJSKIE PRET A MANGER

McDonald's Corp. kupił udział mniejszościowy w brytyjskiej sieci barów Pret a Manger, które sprzedają kanapki, przekąski i napoje w czasie...

2 lutego 2001

HISZPAŃSKA TELEFONICA DZIELI SWÓJ WART 294 MLN DOL. BUDŻET

Hiszpański gigant telekomunikacyjny Telefonica, wiodący reklamodawca w Hiszpanii, zdecydował się podzielić swój budżet mediowy, którego wysokość wynosi 294 mln dol....

2 lutego 2001

CHESTER FRIED CHICKEN POJAWI SIĘ W EUROPIE

Sieć amerykańskich restauracji Chester Fried Chicken zamierza wejść na rynek krajów skandynawskich i republik nadbałtyckich. W ciągu najbliższych 4 lat...

2 lutego 2001

IBM I SEZAMI.COM SPONSORUJĄ JEDEN Z PROGRAMÓW CNN W AZJI

Singapurska firma internetowa SESAMI.com oraz IBM Corporation będą głównymi sponsorami regionalnego programu telewizyjnego dotyczącego technologii. Program "ebizasia" pojawi się na...

5 lutego 2001

CERTYFIKAT DLA REKLAMODAWCÓW

Departament ds. reklamy skierowanej do dzieci (CARU) organizacji Better Business Bureaus jako pierwszy otrzymał pozwolenie the Federal Trade Commission z...

5 lutego 2001

GLAXOSMITHKLINE ZARZĄDZIŁ PRZETARG NA ZAKUP MEDIÓW

GlaxoSmithKline, koncern zajmujący się sprzedażą leków powstały z połączenia GlaxoWellcome i SmithKlineBeecham, tak jak oczekiwano, zarządził przetarg na zakup mediów....

5 lutego 2001

AA I TWA ŁĄCZĄ PROGRAMY DLA STAŁYCH KLIENTÓW

Waszyngton - American Airlines i TWA otrzymały zgodę rządu USA na połączenie programów marketingowych dla swoich stałych klientów, zanim jeszcze...

5 lutego 2001

PAPIEŻ O INTERNECIE

Papież Jan Paweł II wypowiedział się na temat cyberprzestrzeni i Internetu w eseju opublikowanym w Vatican City. Do obu zagadnień...

5 lutego 2001

HISZPAŃSKI KAPITAŁ W ROLI PARTNERA HAVAS

Hiszpańscy udziałowcy Media Planning Group stają się strategicznym partnerem Havas Advertising, który dzięki temu stał się właścicielem grupy mediowej. MPG...

6 lutego 2001

EUROPEAN ASSOCIATION OF COMMUNICATIONS AGENCIES O KONKURENCJI

European Association of Communications Agencies w Brukseli stwierdzilo, ze reklamodawcy powinni rozwazyc swoj tradycyjnie niechetny stosunek do agencji, ktore obsluguja...

6 lutego 2001

QUEEN WERBEAGENTUR OBSLUGUJE BUDZET LEGO

Lego, dunski producent zabawek, przeniosl wiekszosc swojego budzetu reklamowego na region Niemiec, Szwajcarii, Austrii i Wegier z monachijskiej TBWA Worldwide...

6 lutego 2001

FRANCUSKA SIEC TV FINALIZUJE ZAKUP EUROSPORTU

Jedna z francuskich sieci telewizyjnych TF1 finalizuje przejecie europejskiego mistrza telewizji kablowej - Eurosportu. TF1 wykupi 49 proc. udzialow Eurosportu...

6 lutego 2001

CINDY CRAWFORD REKLAMUJE JOGURTY DANONA W KANADZIE

Supermodelka Cindy Crawford bedzie reklamowac beztluszczowe jogurty Danona - Silhouette - w Kanadzie. Reklama Silhouette zostala przygotowana przez agencje Young...

7 lutego 2001

AOL NIE WYPEŁNIA ZOBOWIĄZAŃ

Francuscy klienci internetowego giganta AOL pozywają firmę do sądu z żądaniami rekompensaty za niewywiązanie się z umowy. Według nich firma...

7 lutego 2001

BERTELSMANN MA 67 PROC. UDZIAŁÓW W RTL GROUP

Niemiecki gigant mediowy Bertelsmann przejął kontrolę w grupie medialnej RTL Group, stając się właścicielem 67 proc. udziałów poprzez zamianę udziałów...

7 lutego 2001

FIAT KONSOLIDUJE SWÓJ BUDŻET MEDIOWY W RĘKACH STARCOMU

Włoski producent samochodów Fiat Auto zdecydował się przekazać swój budżet mediowy marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia agencji Starcom MediaVest...

7 lutego 2001

NOWA GLOBALNA KAMPANIA ADIDASA

Niemiecki producent obuwia i odzieży sportowej Adidas wkroczył na kolejne rynki ze swoją nową kampanią "Makes you better". Kampania została...

7 lutego 2001

Y&R PRZEJMUJE WART 125 MLN DOL. GLOBALNY BUDŻET JAGUARA

Jaguar Cars należący do Ford Motors Co. prawdopodobnie przekaże swój globalny budżet, którego wartość wynosi 125 mln dol., agencji Young...

7 lutego 2001

GENERAL MILLS I PILLSBURY SPRZEDAJĄ CZĘŚĆ SWOJEGO PORTFOLIO

General Mills i Pillsbury planują sprzedaż marki Robin Hood należącej do General Mills oraz linii produktów International Multifoods Corp. należącej...

8 lutego 2001

VIZZAVI UJAWNIA LISTĘ KANDYDATÓW DO BUDŻETU MEDIOWEGO

Vizzavi, międzynarodowy portal stworzony przez spółkę Vodafone Group i Vivendi Universal, wyłonił czterech kandydatów do dalszej części przetargu na swój...

8 lutego 2001

NAZWA PARYSKIEJ AGENCJI BDDP ZNIKA Z RYNKU

Należąca do Omnicom Group TBWA/France zdecydowała się całkowicie zintegrować swoją paryską agencję BDDP/TBWA z siecią TBWA Worldwide, porzucając niezależną nazwę...

8 lutego 2001

SENSACJA MUZYKI POP BRITNEY SPEARS REKLAMUJE PEPSI

Britney Spears, objawienie w przemyśle muzyki pop, podpisała w Nowym Jorku kontrakt z Pepsi-Cola Co. Na mocy porozumienia gwiazda wystąpi...

8 lutego 2001

NAGI SNOWBOARDZISTA NA KANADYJSKIM STOKU Z COCA-COLĄ

Coca-Cola swoją najnowszą promocją "Need Gear" budzi ducha sportów zimowych wśród kanadyjskich nastolatków. Stworzona przez Lowe Lintas & Partners Worldwide...

9 lutego 2001

LEO BURNETT W USA ZWOLNI OKOŁO 200 PRACOWNIKÓW

Leo Burnett w USA rozpoczęła zwalnianie swoich pracowników. Redukcje obejmą około 200 pracowników, czyli 7 proc. całego personelu. Celem ograniczeń...

9 lutego 2001

PFIZER WKRACZA NA RYNEK INTELIGENTNYCH SŁODYCZY

Adams Division należący do koncernu Pfizer wejdzie na rynek odżywczych, wzbogaconych w witaminy słodyczy. Nowa linia witaminizowanych batoników i żelków...

9 lutego 2001

PUBLICIS UJAWNIA 72-PROC. WZROST OBROTÓW ZA 2000 R.

Po roku licznych przejęć Publicis Groupe odnotowała obroty w wysokości 11 mld dol., czyli 72-proc. wzrost w porównaniu z rokiem...

9 lutego 2001

BONNIER PRZEJMUJE DUŃSKIEGO WYDAWCĘ

Bonnier Publications podpisał umowę kupna 50 proc. udziałów w duńskim wydawnictwie Benjamin Holding. Wartość transakcji wynosi 9 mln dol. Benjamin...

9 lutego 2001

WEWNĘTRZNY SERWIS PRASOWY SZWEDZKIEGO METRO INTERNATIONAL

Metro International, wydawca dziennika "Metro" obecnego w 17 miastach na całym świecie, przeznaczyło 66 mln dol. na rozwój wewnętrznego serwisu...

12 lutego 2001

FORTUNE BRANDS ZAMIERZA PRZEJĄĆ DYSTRYBUCJĘ WÓDKI ABSOLUT

Fortune Brands, właściciel koncernu alkoholowego Jim Beam Brands, prowadzi negocjacje ze szwedzkim producentem wyrobów spirytusowych V&S Vin & Sprit Aktiebolag...

12 lutego 2001

UIP PRZEKAZUJE GLOBALNY BUDŻET AGENCJI THE MEDIA EDGE

United International Pictures, spółka-matka Paramount i Universal, zdecydował się przekazać swój globalny budżet na zakup i planowanie mediów agencji The...

12 lutego 2001

CARAT ZDOBYWA WART 60 MLN DOL. BUDŻET DRUŻYNY REAL MADRID

Drużyna futbolowa Real Madrid przekazała swój budżet mediowy, którego wysokość szacuje się na 60 mln dol., domowi mediowemu Carat. Celem...

12 lutego 2001

PRAWNE BARIERY DLA ROZWOJU RYNKU UNIJNEGO

Komisja Europejska przedstawiła propozycję prawa dotyczącą odpowiedzialności niewynikającej z umów prawych między stronami w sporach wewnątrz Unii. Proponowane prawo zaleca,...

12 lutego 2001

CONDE NAST WPROWADZA "GLAMOUR" NA RYNEK NIEMIECKI

Wydawca Conde Nast wprowadził na ryek niemiecki swój miesięcznik "Glamour", mając na celu zmierzenie się z konkurencyjnymi tytułami kobiecymi obecnymi...

12 lutego 2001

PUBLICIS KUPUJE FRANCUSKĄ AGENCJĘ PROJEKTOWĄ

Publicis Group finalizuje zakup francuskiej agencji projektowej Carre Noir. Zakupiona agencja stanie się częścią Publicis Consultants z Paryża. Carre Noir...

12 lutego 2001

AMERICAN AIRLINES POTWIERDZAJĄ CHĘĆ ZAKUPU TWA

American Airlines potwierdziły chęć zakupu udziałów Trans World Airlines. Po ogłoszeniu upadłości TWA zostaną przejęte przez American za 500 mln...

12 lutego 2001

P&G WPROWADZA NA RYNEK FRANCUSKI MAGAZYN DLA KOBIET

Procter & Gamble Co. wszedł na rynek francuski z magazynem kobiecym, demonstrując chęć dywersyfikacji akcji reklamowych w kierunku marketingu bezpośredniego....

12 lutego 2001

HAVAS ADVERTISING OGŁASZA TRZYLETNI PLAN STRATEGICZNY

Francuska grupa Havas Advertising przedstawiła na spotkaniu analityków finansowych sponsorowanym przez Salomon Smith Barney ambitne plany finansowe na okres 2001-2003....

12 lutego 2001

PUBLICIS ZDOBYWA WART 6 MLN DOL. BUDŻET NABISCO

Amerykański gigant spożywczy Nabisco przekazał swój hiszpański i portugalski budżet głównych marek ciasteczek barcelońskiej agencji Publicis Casadevall Pedreno & PRG....

12 lutego 2001

NOWA STRONA INTERNETOWA P&G DLA MĘSKICH PERFUM HUGO

Procter & Gamble, zachęcony sukcesem strony internetowej Boss Women, stworzył podobną stronę dla męskiego zapachu Bossa - Hugo. Promocja strony...

13 lutego 2001

BARTLE BOGLE HEGARTY PRZEJĘŁA BUDŻET REKLAMOWY MARKI IMPULSE

Unilever przekazał europejski budżet reklamowy body sprayu dla kobiet Impulse agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), należącej do grupy Bcom3....

13 lutego 2001

UNIVERSAL MCCAN ZAPLANUJE MEDIA DLA DEUTSCHE BANKU ON-LINE

Dom mediowy Universal McCann będzie odpowiedzialny za zaplanowanie mediów dla należacego do Deutsche Banku serwisu internetowego Moneyshelf.de zajmującego się biznesem...

13 lutego 2001

ŻONA BECKERA NIE BĘDZIE REKLAMOWAĆ BEZKOFEINOWEJ COCA-COLI

Reklama telewizyjna bezkofeinowej Coca-Coli, w której miała wystąpić Barbara Becker, żona słynnego tenisisty, nie zostanie wyemitowana. Stało się tak w...

13 lutego 2001

BOTTEGA VENETA NALEŻY DO GUCCIEGO

Gucci, potentant włoskiej i światowej mody, powiększył swoje "imperium", kupując producenta ekskluzywnej galanterii skórzanej Bottega Veneta za 160 mln dol....

14 lutego 2001

ŚWIĘTY PATRON INTERNETU

Jan Paweł II, który coraz częściej wypowiada się o Internecie, chce, by to rosnące w siłę medium także miało swojego...

14 lutego 2001

COCA-COLA I GENERAL MOTORS POBIEGNĄ ZE ZNICZEM

Coca-Cola i General Motors będą sponsorami olimpijskiego biegu ze zniczem, który rozpocznie się za rok w lutym jako wstęp do...

14 lutego 2001

POCAŁUNEK UNILEVERA

Elida Gibbs unowocześnia brazylijską kampanię reklamową swojej pasty do zębów Close-Up za pomocą pocałunku dwóch kobiet. W ciągu ostatnich kilku...

14 lutego 2001

WŁOSKI ZAKAZ SPAMMINGU

Włoska Komisja Prywatności ustanowiła przepis, na mocy którego przesyłanie tzw. junk mails (śmieciowej poczty internetowej) jest nielegalne. Włochy są pierwszym...