M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 lipca 2009

Opinium Research przepyta 30 tys. Europejczyków

Ponad 30 tys. Europejczyków zostanie przebadanych przez agencję Opinium Research, która zwyciężyła w unijnym przetargu. W zakrojonych na dużą skalę...

7 lipca 2009

ZenithOptimedia przewiduje większy spadek globalnych wydatków w tym roku

ZenithOptimedia szacuje, że spadek tegorocznych wydatków reklamowych na świecie wyniesie 8,5 proc., a nie 6,9 proc., jak wcześniej przewidywano. Jednak...

7 lipca 2009

Europejscy media plannerzy zorientowani na online

79 proc. europejskich media plannerów deklaruje powiększenie wydatków na reklamę online w 2009 r. Raport "The Digital Marketing Compass" przygotowały...

7 lipca 2009

W Europie wzrosną wydatki reklamowe w internecie

Według raportu PricewaterhouseCoopers wydatki na reklamę w internecie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce znacząco wzrosną. W 2008...

8 lipca 2009

APA rusza z międzynarodowym konkursem na customy

Organizacja The Association of Publishing Agencies uruchamia międzynarodowy konkurs na najlepsze publikacje typu custom publishing. The International Customer Publishing Awards...

8 lipca 2009

Murdoch wierzy w MySpace, nie zna przyszłości Twittera

Rupert Murdoch, prezes News Corp., wierzy w przyszłość biznesową MySpace i jednocześnie wątpi w Twittera. W wypowiedzi dla portalu finansowego...

8 lipca 2009

Olympus wspiera w Europie aparat Pen

Olympus rozpoczyna europejską kampanię reklamową związaną z modelem Pen, który ma już 50 lat. Teraz Olympus wprowadza na rynek kompaktowy...

8 lipca 2009

Tesco rozdaje kupony przez bankomaty

Tesco w Wielkiej Brytanii oferuje klientom wypłacającym pieniądze w bankomatach ATM specjalne kupony ze zniżką na zakup różnych produktów. W...

8 lipca 2009

Samsung promuje telefon Samsung Beat DJ podczas nietypowej dyskoteki

Sto osób z całej Europy weźmie udział w 24-godzinnym evencie promującym telefon muzyczny Samsung Beat DJ. Od godziny 18 wczoraj...

8 lipca 2009

James Tipple odpowiada za marketing Yahoo! w Europie

James Tipple awansował na senior directora of marketing w Yahoo! Europe. Zastąpi na tym stanowisku Kristofa Fahy'ego, który ostatnio został...

8 lipca 2009

P&G i Reckitt Benckiser redukują liczbę firm producenckich

Procter & Gamble oraz Reckitt Benckiser przygotowały w Stanach Zjednoczonych listę studiów produkcyjnych, które mogę być wybierane przez agencje reklamowe...

8 lipca 2009

Starbucks rozdaje lody użytkownikom Facebooka

Sieć kawiarni Starbucks rozda niemal 300 tys. opakowań nowej linii swoich lodów użytkownikom Facebooka. Promocja ma być częścią akcji "Narodowy...

8 lipca 2009

IPhone oraz iPod z kamerą wideo

Nowa generacja iPhone'a oraz iPoda będzie zapewne wyposażona w kamery wideo. Nieoficjalne źródła donoszą, że koncern Apple, właściciel obu marek,...

9 lipca 2009

Website z naśladowcami "moonwalk" Jacksona wystartował w dniu jego pogrzebu

Belgijska agencja Group 94, by uczcić uroczystości pogrzebowe Michaela Jacksona z 7 lipca br., stworzyła website www.eternalmoonwalk.com, na który składają...

9 lipca 2009

Zmiana globalnego szefa mediów w P&G

Bernhard Glock, head of global media w Procter & Gamble, odchodzi na emeryturę. Zastąpi go Dina Howell, shopper-marketing chief w...

9 lipca 2009

Kosmetyczni giganci coraz bardziej aktywni w Chinach

Chiny są coraz bardziej atrakcyjne dla największych firm z branży kosmetycznej. L'Oreal, Estee Lauder i Mary Kay wyraźnie zwiększyły swoje...

9 lipca 2009

Wieczna reklama w komiksach

Firma Dare, wydawca komiksów, proponuje marketerom nietypową formę reklamy. W wersjach cyfrowych swoich wydawnictw chce zamieścić layout całostronicowy. Będzie on...

9 lipca 2009

Kate Burns odpowiada za sprzedaż sieci Advertising.com w Europie

Koncern medialny AOL mianował Kate Burns na stanowisko szefa sprzedaży na Europę sieci reklamowej Advertising.com. Brendan Condon, dotychczasowy zarządzający siecią...

10 lipca 2009

Menedżerowie Tribal DDB przejmują stery w Digitas

Liz Ross, prezes Tribal DDB w USA, i Stephan Beringer, global chief strategy officer Tribal DDB, zaczynają pracę w należącej...

10 lipca 2009

Szef ZED odchodzi do Mindshare

Kevin Murphy, joint managing director w ZED, odchodzi do sieci Mindshare. Zajmie się tam obsługą globalnych klientów i rozwojem produktów...

10 lipca 2009

Marketing szeptany jest najbardziej godną zaufania formą reklamy

90 proc. konsumentów na świecie ufa opiniom nt. marki wyrażanym podczas dyskusji, a 70 proc. ufa pisanym recenzjom online konsumentów...

10 lipca 2009

Komunikacja Coca-Coli będzie mieszanką idei globalnych i lokalnych

Komunikacja Coca-Coli będzie mieszanką idei globalnych i lokalnych - zadeklarował Ahmet Bozer, prezes Euroasia nad Africa Group w Coca-Coli. Stwierdził...

13 lipca 2009

Ponad 90 proc. reklam to śmieci - twierdzi John Hegarty

John Hegarty, chairman i worldwide creative director agencji Bartle Bogle Hegarty, stwierdził, że 90 proc. światowej reklamy to kompletne śmieci....

13 lipca 2009

Andrew Flack wiceprezesem odpowiedzialnym za markę Hilton

Sieć Hilton Hotels powołała Andrew Flacka na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Hilton. Flack do tej pory...

13 lipca 2009

"NY Times" rozważa wprowadzenie płatnego dostępu do serwisu WWW

"The New York Times" rozważa odpłatność za dostęp do swojego serwisu WWW. Miałby on kosztować 5 dol. miesięcznie, prenumeratorzy wersji...

13 lipca 2009

Europa najbardziej odczuła spadki wydatków na media w I kwartale

Światowe wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych (telewizja, prasa, radio) w I kwartale 2009 r. spadły o 7,2 proc. (rok do...

13 lipca 2009

BBDO będzie przygotowywać reklamy mrożonek Birds Eye w Europie

Firma Birds Eye, producent mrożonek, powierzyła sieci BBDO obsługę reklamową w Europie. Decyzja ta jest konsekwencją wygranego w 2007 r....

14 lipca 2009

BBC rozważa sprzedaż części biznesu BBC Worldwide

BBC rozważa sprzedaż części biznesu BBC Worldwide. Plany te to konsekwencja spadku zysku, jaki w najbliższym czasie przedstawi brytyjski nadawca....

14 lipca 2009

Tagged.com może być oskarżone o naruszanie prywatności

Tagged.com może być oskarżone o naruszanie prywatności przez prokuraturę w Nowym Jorku. Ten site społecznościowy wyłudził od użytkowników książki adresowe...

14 lipca 2009

MTVNHD rozszerza globalny zasięg

Międzynarodowy kanał muzyczny nadawany w technologii wysokiej rozdzielczości - MTVNHD - poszerzył zasięg o kolejne kraje: Niemcy, Węgry i Szwajcarię....

14 lipca 2009

Użytkownicy iPhone'ów przedkładają internet nad media tradycyjne

Użytkownicy iPhone'ów spędzają więcej czasu, surfując po sieci, niż czytając gazety, słuchając radia czy oglądając telewizji. Tak wynika z badania...

14 lipca 2009

"GQ" zadebiutuje jesienią w Chinach

Condé Nast wystartuje w październiku z chińską edycją tytułu "GQ". Będzie to 17. wersja językowa tego magazynu dla mężczyzn. Początkowo...

14 lipca 2009

Fox International zajmie się reklamą i marketingiem MySpace na kilku rynkach

Serwis społecznościowy MySpace i Fox International Channels rozpoczęły globalną współpracę, w ramach której lokalne działania reklamowe, marketingowe i promocyjne będą...

14 lipca 2009

Pięć holdingów zainteresowanych kupnem agencji Razorfish od Microsoftu

Pięć firm jest zainteresowanych kupnem agencji interaktywnej Razorfish należącej do Microsoftu - wynika z informacji "The Wall Street Journal". Gazeta...

14 lipca 2009

Abbott Mead Vickers BBDO przygotuje paneuropejską kampanię marki Arla

Arla Foods powierzyła agencji Abbott Mead Vickers BBDO przygotowanie paneuropejskiej kampanii promującej linię produktów mlecznych marki Arla. Budżet działań szacowany...

14 lipca 2009

McGraw-Hill chce sprzedać magazyn "BusinessWeek"

Wydawnictwo McGraw-Hill szuka nabywcy na swój tygodnik "BusinessWeek", który cierpi z powodu spadku na rynku reklamy i wzrostu znaczenia internetu....

15 lipca 2009

Euro RSCG zdobyła amerykański budżet Heinekena wart ponad 100 mln dol.

Sieć Euro RSCG Worldwide zdobyła amerykańskie budżety reklamowe piw Heineken i Heineken Premium Light warte rocznie 110 mln dol. W...

15 lipca 2009

Bob Lutz szefem marketingu General Motors

Bob Lutz został mianowany na nowego szefa marketingu General Motors. Lutz wcześniej był związany z marketingiem firm Chrysler oraz BMW,...

15 lipca 2009

Kate Moss angażuje się w budowę kompanii rozrywkowej

Simon Cowell, Philip Green i Kate Moss zamierzają powołać międzynarodową kompanię rozrywkową. Plan biznesowy zakłada łączenie projektów rozrywkowych i modowych,...

15 lipca 2009

180° PR Kijów będzie obsługiwać Sony Ericsson na Ukrainie i w krajach WNP

Agencja 180° Public Relations Kijów (grupa Leo Burnett) rozpoczęła współpracę z Sony Ericsson Mobile Communications AB. Odpowiada za działania komunikacyjne...

15 lipca 2009

P&G będzie rozwijać współpracę w modelu Brand Agency Leader

Procter & Gamble będzie rozwijać współpracę w modelu Brand Agency Leader (BAL). Polega on na tym, że jedna agencja jest...

15 lipca 2009

Cadbury debiutuje z miętową gumą do żucia Trebor

Cadbury wprowadzi w sierpniu na rynek brytyjski miętową gumę do żucia Trebor Extra Strong. Debiut będzie wsparty kampanią wartą 2,5...

16 lipca 2009

BBC Worldwide notuje prawie 10-proc. wzrost przychodów i 13-proc. spadek zysku

BBC Worldwide Ltd., spółka handlowa zależna od British Broadcasting Corporation (BBC), opublikowała raport finansowy za rok 2008-2009. W ciągu roku...

16 lipca 2009

IPhone ma aplikację propagującą wstrzemięźliwość seksualną przed ślubem

Island Wall Entertainment, amerykańska grupa studentów chrześcijan, przygotowała dla użytkowników iPhone'ów aplikację PurityRing, która ma pomóc w zachowaniu wstrzemięźliwości seksualnej...

16 lipca 2009

H&M zawarł alians handlowy z Clear Channel

Sieć odzieżowa H&M chce zoptymalizować wydatki na outdoor poprzez poszerzenie współpracy z Clear Channel. Firma ta będzie preferowanym globalnym dostawcą...

16 lipca 2009

Reckitt startuje z kampanią promującą nowe logo - RB

Dziś Reckitt Benckiser startuje z kampanią reklamową w internecie mającą zwiększać świadomość marki i promującą nowe uproszczone logo koncernu -...

17 lipca 2009

Wyspy Kanaryjskie szukają domu mediowego do europejskiej obsługi

Kanaryjska organizacja turystyczna rozpisała przetarg na obsługę mediową swojego budżetu w Europie. Wartość budżetu szacowana jest na 3 mln funtów....

17 lipca 2009

W Argentynie Pecsi zamiast Pepsi

W Argentynie globalna nazwa produktów Pepsi zostanie zmieniona na Pecsi. Wynika to z faktu, iż w języku hiszpańskim, szczególnie tym...

17 lipca 2009

By młodzi pili alkohol odpowiedzialnie

Brytyjscy producenci alkoholu i detaliści łączą siły w przygotowaniu kampanii promującej odpowiedzialne spożywanie alkoholu przez młodych dorosłych. Zaplanowana na pięć...

17 lipca 2009

Pringle zatrudnia do europejskiej obsługi ZenithOptimedia

Pringle of Scotland, producent luksusowych ubrań, zatrudnia ZenithOptimedia do obsługi budżetu na rynkach Europy i Azji. Agencja ta będzie planowała...