M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 sierpnia 2009

Zwiększona aktywność marketingowa ma pomóc wynikom Nestle

Zwiększona aktywność marketingowa ma pomóc wynikom Nestle - zapowiedział Paul Bulcke, prezes koncernu. Firma ma też w większym stopniu skupić...

14 sierpnia 2009

Agencja wspierająca Obamę teraz zajmie się US World Cup

Blue State Digital, agencja odpowiedzialna za interaktywną część kampanii prezydenckiej Baracka Obamy, zajmie się obecnie projektem wspierającym kandydaturę Stanów Zjednoczonych...

14 sierpnia 2009

IPG restrukturyzuje Initiative

Initiative, sieć domów mediowych należąca do IPG, restrukturyzuje globalny management. By napędzić wzrost biznesu, zatrudniła światowego dyrektora zarządzającego Mauricia Sabogala....

14 sierpnia 2009

Dwie nowe szefowe w Ogilvy Healthworld

Gloria Gibbons i Donna Tuth dołączyły do międzynarodowego teamu Ogilvy Healthworld i objęły stanowiska CEO. Gibbons wcześniej odpowiadała za region...

17 sierpnia 2009

Według OPA jakość kontentu online ma wpływ na skuteczność reklam

Z badań Online Publishers Association (OPA) wynika, że reklama internetowa jest bardziej skuteczna na stronach oferujących ekskluzywny kontent redakcyjny niż...

17 sierpnia 2009

Philip Morris wprowadza pierwszą od lat nową markę papierosów

Koncern tytoniowy Philip Morris Ltd. wprowadza na rynku brytyjskim nową markę papierosów Sensation. To pierwszy launch od 2007 r., kiedy...

17 sierpnia 2009

Trabant wraca na rynek w wersji elektrycznej

Samochód Trabant, motoryzacyjna wizytówka dawnego NRD, wraca na rynek. Podczas nadchodzących targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show, które odbędą się we...

17 sierpnia 2009

MEC wprowadza zmiany w strukturach globalnych

Ray Jenkin objął stanowisko activation directora odpowiedzialnego za globalne rozwiązania w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był związany z TradeDoublerem,...

17 sierpnia 2009

Jacob de Boer pokieruje globalnymi markami BBC

Jacob de Boer został commercial directorem BBC Worldwide odpowiedzialnym za globalne marki tego nadawcy. Jego zadaniem będzie zwiększenie udziału biznesu...

17 sierpnia 2009

Według Altimeter Starbucks najlepiej radzi sobie z social media

Sieć barów kawowych Starbucks jest jedną z firm, które dobrze sobie radzą w portalach społecznościowych - wynika z raportu firmy...

18 sierpnia 2009

Skype wybrał short-listę w globalnym przetargu

Komunikator Skype wybrał short-listę w przetargu reklamowym na obsługę budżetu globalnego, którego wartość szacuje się na ok. 30 mln funtów....

18 sierpnia 2009

Agencja Droga5 rozpoczyna współpracę z Unileverem

Koncern Unilever poszerzył liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych o Droga5. Agencja zajmie się obsługą projektów interaktywnych dla linii szamponów...

18 sierpnia 2009

Philip Almond global brand directorem marki Baileys

Philip Almond objął stanowisko global brand directora marki likieru Baileys w koncernie alkoholowym Diageo. Przed awansem do struktur międzynarodowych przez...

18 sierpnia 2009

Clear Channel sprzedaje pakiety związane z piłką nożną

Firma Clear Channel Outdoor rozpoczęła sprzedaż pakietów nośników reklamowych związanych z rozgrywkami angielskiej Premier League. Proponuje reklamodawcom miks nośników małych...

18 sierpnia 2009

Ponad 500 tytułów w USA chce inwestować w system płatności online

Ponad 500 tytułów w Stanach Zjednoczonych - zarówno tradycyjnych, jak i online - zamierza zainwestować w systemy płatności za kontent...

19 sierpnia 2009

Puma wykorzystała rekord Usaina Bolta w projekcie wirusowym

Producent odzieży sportowej Puma wykorzystał fakt pobicia rekordu świata w sprincie mężczyzn przez Usaina Bolta z Jamajki. W trakcie mistrzostw...

19 sierpnia 2009

Volkswagen rozpoczął przetarg na kreację w USA

Firma motoryzacyjna Volkswagen rozpoczęła przetarg reklamowy na obsługę budżetu w USA. Jego wartość szacuje się na ok. 220 mln dol....

19 sierpnia 2009

Beck's konsoliduje globalny budżet w Publicisie

Agencja reklamowa Publicis zajmie się obsługą globalnego budżetu marki piwa Beck's z portfolio Anheuser Busch InBev. Wcześniej brand był obsługiwany...

19 sierpnia 2009

Organizacje turystyczne Visit London i I Love NY rozpoczęły współpracę

Organizacje turystyczne Visit London i I Love NY mają rozpocząć realizację wspólnych projektów, których celem jest powstrzymanie spadku popularności Londynu...

19 sierpnia 2009

Clear Channel Outdoor rozwija sieć rowerów reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor rozwija projekt wypożyczalni rowerów reklamowych SmartBike. Tym razem postanowiła zainwestować w ten rodzaj reklamy...

20 sierpnia 2009

Carlsberg testuje nową markę kierowaną do kobiet

Browar Carlsberg prowadzi testy marki napoju Eve, który jest adresowany do kobiecej grupy docelowej. Jest to drink alkoholowy oparty na...

20 sierpnia 2009

The European Commission sprawdza, czy muzyczne urządzenia Apple'a są bezpieczne

The European Commission zapowiedziała kontrolę bezpieczeństwa niektórych urządzeń muzycznych sygnowanych przez Apple. Chodzi m.in. o iPod Touch, który według niezależnych...

20 sierpnia 2009

Heineken nadal będzie sponsorował Champions League

Browar Heineken już po raz piąty będzie sponsorem rozgrywek UEFA Champions League. Na przełomie grudnia i stycznia ruszy nowa kampania...

21 sierpnia 2009

Według Deloittes i YouGov reklama w TV ciągle na topie

Podczas Edinburgh International TV Festival ogłoszono wyniki nowego badania na temat reklamy. Raport przygotowały firmy doradcza Deloittes i badająca rynek...

21 sierpnia 2009

Flat Eric z reklamy Levi'sa powraca, ale w niekomercyjnej roli

Tony Davidson i Kim Papworth, team kreatywny obecnie związany z agencją Wieden & Kennedy, zamierzają przywrócić do życia postać znaną...

21 sierpnia 2009

Burberry wybrała partnera strategicznego w zakresie komunikacji

Bartle Bogle Hegarty (BBH) została wiodącą agencją reklamową luksusowej marki odzieżowej Burberry. BBH została wybrana po przetargu, w którym brały...

21 sierpnia 2009

Elmo i Grover pomagają dzieciom zrozumieć kryzys

Elmo i Grover, bohaterowie popularnego serialu dziecięcego "Ulica Sezamkowa", wystąpią w specjalnym programie, który będzie poruszał problemy recesji gospodarczej. Program...

21 sierpnia 2009

Bartle Bogle Hegarty zwalnia 10 proc. zespołu agencyjnego

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zwolni ok. 40 pracowników, co stanowi blisko 10 proc. całego zespołu. Redukcje obejmą wszystkie...

24 sierpnia 2009

Andrew Morley rozszerza swe kompetencje marketingowe w Motoroli

Andrew Morley, wiceprezes ds. marketingu odpowiedzialny za Europę, Bliski Wschód, Afrykę, Rosję i Azję w firmie Motorola, przenosi się z...

24 sierpnia 2009

Toyota Prius z dziesiątek tysięcy żywych kwiatów przy amerykańskich drogach

W ramach kontynuacji kampanii promującej hybrydowy model Prius (patrz DS "MMP" z 23 lipca br.), który wejdzie na rynek w...

24 sierpnia 2009

Fiat zaangażowany w akcję sadzenia drzew w Mediolanie

Do końca września Montenapoleone, słynna ulica dzielnicy mody w Mediolanie, będzie gościła projekt "Aby powstało drzewo" zrodzony z inicjatywy władz...

24 sierpnia 2009

GroupM łączy kompetencje zakupu prasy z trzech domów mediowych

W ramach domów mediowych GroupM w Stanach Zjednoczonych następuje konsolidacja działów odpowiedzialnych za zakup prasy. Połączenie kompetencji dotyczy agencji: Mediaedge:cia,...

25 sierpnia 2009

Stella McCartey pokonała żonę Bono na nową linię kosmetyków

Wkrótce na rynku ma się pojawić nowa linia kosmetyków zapachowych firmowanych nazwiskiem Stelli McCartney, projektantki mody. W ostatnim etapie pokonała...

25 sierpnia 2009

Unilever pracuje nad "ekologicznymi" lodami

Gigant FMCG prowadzi prace nad wyprodukowaniem lodów, które sprzedawano by w temperaturze pokojowej, a następnie konsument mógłby samodzielnie je schłodzić...

25 sierpnia 2009

WPP wprowadza na rynek firmę Schematic Touch

Agencja interaktywna Schematic należąca do holdingu reklamowego WPP Group wprowadza na rynek strukturę o nazwie Schematic Touch. Nowa firma ma...

25 sierpnia 2009

Sieć restauracji Carl's Jr wprowadza kanapkę Big Carl

Należąca do grupy CKE sieć restauracji Carl's Jr wprowadza kanapkę Big Carl. Ma to być bezpośredni atak na Big Maca...

25 sierpnia 2009

Sony promuje się wśród piszących blogi ojców

Sony wykorzystuje media społecznościowe do promocji swoich produktów wśród blogujących ojców. Program marketingowy o nazwie DigiDads jest prowadzony we współpracy...

25 sierpnia 2009

Wierzyciele Reader's Digest wymieniają długi na akcje

Reader's Digest Association Inc. (RDA) ogłosiła, że prawie 80 proc. jej głównych wierzycieli podpisało się pod porozumieniem dotyczącym planu restrukturyzacji,...

26 sierpnia 2009

Vodafone przesuwa globalny budżet kreatywny z BBH do Santo

Operator telekomunikacyjny Vodafone przesunął globalny budżet kreatywny z agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty do niewielkiej agencji reklamowej Santo z Argentyny....

26 sierpnia 2009

Epson szuka agencji do obsługi reklamowej w Europie

Firma Epson rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru nowej agencji obsługującej wart 10 mln funtów budżet reklamowy firmy....

26 sierpnia 2009

Jim Davey odpowiada za globalny marketing Timberlanda

Jim Davey objął stanowisko wiceprezesa w firmie odzieżowej Timberland, w której będzie odpowiadał za globalny marketing. Wcześniej przez osiem lat...

26 sierpnia 2009

Philipe Paget nowym CEO AdForum

Philipe Paget objął stanowisko worldwide chief executive w firmie reklamowej AdForum.com. Zastąpi Christophera Wynna, który po sześciu latach odchodzi z...

26 sierpnia 2009

Pampers przygotował cykl programów dokumentalnych dla przyszłych rodziców

Procter & Gamble i Nappy, jeden z subbrandów Pampers, uruchomiły projekt specjalnych programów dokumentalnych skierowanych do przyszłych rodziców. Akcja obejmuje...

26 sierpnia 2009

Sony w Europie reklamuje dodatkowe funkcje konsoli PS3

Sony rozpoczęło największą europejską kampanię konsoli gier wideo PlayStation 3 od czasu debiutu produktu na rynku w listopadzie 2006 r....

26 sierpnia 2009

Budweiser zmienia pozycjonowanie - staje się bardziej towarzyski

Piwo Budweiser będzie miało nowe pozycjonowanie i silne wsparcie w Wielkiej Brytanii. Image piwa ma teraz się wiązać z towarzyskością....

27 sierpnia 2009

WPP Group notuje spadek zysków o 47 proc.

Holding komunikacyjny WPP Group poinformował, że wskaźnik zysku w I połowie br. spadł o 47 proc., do 179 mln funtów...

27 sierpnia 2009

Australia szuka agencji reklamowej

Rząd australijski rozpoczął przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej. Zwycięska agencja zajmie się obsługą budżetu o wartości blisko 10,2...

27 sierpnia 2009

GM usuwa logo z nowych aut

General Motors w Stanach Zjednoczonych usuwa logo GM z produkowanych nowych modeli aut. W ten sposób chce podkreślać wartość poszczególnych...

27 sierpnia 2009

DDB wiodącą agencją dla marki Budweiser na świecie

Anheuser-Busch InBev wybrał agencję reklamową DDB do globalnej obsługi marki piwa Budweiser. Agencja pracowała dla niej już od 15 lat,...

28 sierpnia 2009

Jaime Cohen Szulc został globalnym CMO w Levi Strauss & Co.

Firma odzieżowa Levi Strauss & Co. wybrała nowego chief marketing officera, którym został Jaime Cohen Szulc. Wcześniej Szulc pracował jako...