M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 września 2009

Szef G2 w regionie EMEA odchodzi z firmy

Matthew Howells, regional director w agencji reklamowej G2 na rynki EMEA, opuszcza zespół. Sieć G2 jest częścią holdingu komunikacyjnego WPP...

11 września 2009

KFC i McDonald's najpopularniejsze wśród mobilnych internautów

Z badań przeprowadzonych przez BuzzCity wynika, że marki: KFC, McDonald's i Sony, są najpopularniejsze wśród użytkowników mobilnego internetu. Projekt badawczy...

11 września 2009

Euro RSCG broni budżetu marki Nurofen

Już po raz drugi w ciągu ostatnich czterech miesięcy sieć agencyjna Euro RSCG jest zmuszona do obrony wartego 800 mln...

11 września 2009

Bang & Olufsen prowadzi akcję mailingową w Europie

Bang & Olufsen, producent luksusowego sprzętu RTV, rozpoczął działania promujące wprowadzenie na rynek nowej linii produktowej, w tym nowych rozwiązań...

14 września 2009

News International restrukturyzuje dział marketingu

Jeremy Schwartz, chief marketing officer News International, rozstaje się z firmą zaledwie po 8 miesiącach pracy. Wcześniej Schwartz był związany...

14 września 2009

Santander kończy współpracę z zespołem McLaren i idzie do Ferrari

Hiszpański bank Santander potwierdził, że wraz z zakończeniem tegorocznego sezonu Formuły 1 kończy pięcioletnią współpracę z zespołem McLarena. Od przyszłego...

14 września 2009

Przychody branży badawczej na wielu rynkach spadają

Z raportu Esomar Global Market Research Report wynika, że na 10 spośród 25 badanych rynków inwestycje w badania marketingowe zostały...

14 września 2009

Caleb Weinstein odpowiada za Discovery w regionie EMEA

Caleb Weinstein objął stanowisko senior vice-presidenta i general managera Discovery Networks odpowiedzialnego za rynki rozwijające się w regionie EMEA. Zajmie...

14 września 2009

"Handelsblatt" zacznie się ukazywać w formacie tabloidowym

Niemiecka gazeta "Handelsblatt" wprowadzi w listopadzie br. format tabloidowy. Zmiana ma dotyczyć zarówno wydania drukowanego, jak i elektronicznego. Gazeta ma...

14 września 2009

Google doskonali narzędzia wyszukiwawcze

Gigant wyszukiwarkowy Google ujawnił szereg nowych narzędzi wyszukiwawczych, które mają zwiększyć zaangażowanie konsumentów w reklamę. Koncern zamierza skupić się na...

15 września 2009

Mars wesprze piłkarzy reprezentacji Anglii

Marka Mars będzie sponsorem reprezentacji Anglii w piłce nożnej. Marketer podpisał w tej sprawie umowę z Football Association, angielskim związkiem...

15 września 2009

Chartered Bank zastąpi Carlsberga na koszulkach piłkarzy Liverpoolu

Klub piłkarski Liverpool poinformował, że jego głównym sponsorem będzie Standard Chartered Bank. Oznacza to koniec 17-letniej współpracy klubu z Carlsbergiem....

15 września 2009

W Europie prawie nie ma reklam niezdrowych produktów skierowanych do dzieci

Według najnowszych badań firmy Accenture przeprowadzonych we Francji, w Niemczech, Irlandii, Hiszpanii, we Włoszech i w Polsce w ciągu dwóch...

15 września 2009

Połączenie Google Earth i augmented reality szansą dla marketerów

Naukowcy z Instytutu Technologii Uniwersytetu Georgii pracują nad nową formą marketingu digital wykorzystującą program Google Earth i technologię rozszerzonej rzeczywistości....

15 września 2009

P&G zwiększy o 10 proc. wydatki na promocje cenowe

Procter & Gamble zwiększy o 10 proc. wydatki na promocje cenowe - zadeklarował Jon Moeller, CFO firmy. Oświadczył także, że...

16 września 2009

Stephen Whyte odpowiada za sieć Acxiom w Europie

Firma bazodanowa Acxiom wybrała Stephena Whyte'a na stanowisko chief executive'a odpowiedzialnego za region Europy. Whyte pracował wcześniej jako CEO agencji...

16 września 2009

BlackBerry sygnuje nowy serwis magazynu "Monocle"

Producent smartfonów BlackBerry rozpoczął współpracę z magazynem "Monocle" przy debiucie nowego produktu wydawniczego - dziennego serwisu gospodarczego o nazwie Monocolumn....

16 września 2009

Unilever użyje "crowdsourcingu" do stworzenia kampanii marki Peperami

Unilever użyje "crowdsourcingu" do stworzenia kampanii marki przekąsek Peperami na rynku brytyjskim. Chodzi o proces, w którym nie agencja, ale...

16 września 2009

Właściciele iPhone'ów niechętni mobilnym reklamom

Właściciele telefonów Apple - iPhone - mają najniższy spośród pięciu najpopularniejszych smartfonów wskaźnik odpowiedzi (click-through rate) na reklamy mobilne -...

16 września 2009

Nokia inwestuje w przedsięwzięcia społecznościowe

Producent telefonów Nokia kupił serwis społecznościowy Plum specjalizujący się w budowaniu małych społeczności, takich jak np. rodziny albo sąsiedzi. Nokia...

17 września 2009

Peter Kenyon, CEO Chelsea FC, odchodzi z klubu

Klub piłkarski Chelsea FC z Londynu opuszcza jego CEO Peter Kenyon. Zarządzał nim przez pięć lat. Wcześniej odpowiadał za marketing...

17 września 2009

Marks & Spencer będzie sprzedawać piwo i cydr

Sieć handlowa Marks & Spencer rozpocznie sprzedaż piwa i cydru, uzupełniając tym samym swoją ofertę, która do tej pory koncentrowała...

17 września 2009

WPP planuje zredukowanie liczby pracowników back office

Sir Martin Sorrell, chief executive WPP Group, zapowiedział konsolidację tzw. back office w należących do holdingu sieciach reklamowych. Podkreślił, że...

17 września 2009

Kia wprowadza nową submarkę EcoDynamics

Kia, koreański producent samochodów, zamierza wprowadzić do swojej oferty EcoDynamics. To nowa submarka, którą oznaczane będą pojazdy przyjazne środowisku każdej...

17 września 2009

Stawki za reklamę TV spadają w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Japonii

Stawki za reklamę telewizyjną na najważniejszych rynkach spadają. W Wielkiej Brytanii spadek ten będzie w br. na poziomie 17,2 proc.,...

18 września 2009

Władze USA rozważają opodatkowanie napojów gazowanych

Administracja USA rozważaja opodatkowanie napojów gazowanych. Propozycję taką, obecnie rozpatrywaną przez ekipę Baracka Obamy, wysunęły środowiska akademickie związane z uniwersytetami...

18 września 2009

"The Wall Street Journal" wprowadzi opłaty za dostęp mobilny

Rupert Murdoch zamierza wprowadzić opłaty za kontent "The Wall Street Journal" pobierany przez urządzenia mobilne. Opłaty zostaną wprowadzone w ciągu...

18 września 2009

Kraft zmniejszy wydatki na reklamę; przegląd agencji w Europie

Kraft Foods rozpoczęła w Europie rozmowy z agencjami reklamowymi na temat obsługi reklamowej w regionie. Chce zreorganizować współpracę z dotychczasowymi...

18 września 2009

Jim Taylor przechodzi z Mediaedge:cia do G2

Sieć G2 należąca do holdingu WPP Group obsadziła stanowisko global planning communications directora. Został nim Jim Taylor, wcześniej zajmujący się...

18 września 2009

CNBC i "Financial Times" wybierają europejskiego lidera biznesu

Telewizja CNBC i "Financial Times" rozpoczęły siódmą edycję konkursu dla europejskich liderów w biznesie (European Business Leaders Awards - EBLA)....

18 września 2009

Pięć agencji walczy o paneuropejski budżet Sony

Sony Europe wybrało pięć agencji reklamowych - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i dotychczasową Fallon, na tzw. krótką listę...

21 września 2009

Burger King tymczasowo bez dyrektora marketingu

Russ Klein odpowiedzialny za marketing sieci restauracji fast food Burger King czasowo nie będzie pełnił swojej funkcji. Firma tłumaczy to...

21 września 2009

Pepsi szuka kreatywnych wśród internautów

PepsiCo realizuje projekt, w którym szuka idei kreatywnych dla marki Pepsi Max wśród internautów. Do konkursu można zgłaszać propozycje 90-sekundowych...

21 września 2009

MasterCard ma nowego szefa marketingu w Europie

Rita Broe, która dotychczas kierowała marketingiem MasterCard w Wielkiej Brytanii i Irlandii, awansowała na szefa marketingu w regionie całej Europy....

21 września 2009

Burberry i Zara inwestują w projekty internetowe

Luksusowa marka odzieżowa Burberry uruchomiła internetowy serwis społecznościowy. Serwis dostępny jest pod adresem Artofthetrench.com. Na jego stronach pojawi się m.in....

21 września 2009

Google odnotowało największy wzrost wartości w rankingu Interbrand's

Marka Google odnotowała największy wzrost wartości spośród wszystkich marek uwzględnionych w tegorocznym rankingu Interbrand's Top 100. Jej wartość w porównaniu...

21 września 2009

Google mocniej wchodzi na rynek reklamy typu display

Google uruchomiło projekt DoubleClick AdExchange i tym samym zaczyna konkurować na rynku reklamy typu display. DoubleClick AdExchange to rodzaj platformy...

22 września 2009

"Drive the Change" - nowe hasło marki Renault

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie 2009 Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: "Drive the Change". Hasło odwołuje się do wartości...

22 września 2009

Bing Microsoftu ma już ponad 10 proc. rynku wyszukiwarek w USA

Według raportu firmy Nielsen uruchomiona w maju br. wyszukiwarka Bing Microsoftu (która zastąpiła Microsoft Live Search) w sierpniu br. miała...

22 września 2009

IHG prowadzi kampanię wizerunkową sieci hoteli Holiday Inn

InterContinental Hotel Group rozpoczyna największą w historii kampanię wizerunkową sieci hoteli Holiday Inn w Wielkiej Brytanii. Jej celem jest zwiększenie...

22 września 2009

CNN wprowadza nowe hasło towarzyszące marce

CNN International wprowadza nowy tagline - hasło, które towarzyszyć będzie marce. Brzmi ono "Go Beyond Borders" ("Przekraczaj granice"). Zastąpi wcześniejsze:...

22 września 2009

Roger Milla wystąpi w kampanii Coca-Coli na mundial w 2010 r.

Roger Milla wystąpi w kampanii Coca-Coli na mundial w 2010 r. Kameruński piłkarz zasłynął w 1990 r. podczas mistrzostw świata...

22 września 2009

Największa kampania w historii Yahoo! ma pomóc gigantowi wyjść z kryzysu

Yahoo! rozpoczyna największą kampanię reklamową w swojej historii i liczy na to, że pomoże mu ona wyjść z jednego z...

23 września 2009

Euronews poszerza swoją obecność w Europie i Azji

Stacja Euronews podpisała umowę z ukraińską telewizją publiczną. Umowa przewiduje, że pierwszy kanał publiczny Ukrainy będzie nadawał od poniedziałku do...

23 września 2009

"FT" rusza z globalną kampanią

Dziennik "Financial Times" rozpoczął globalną kampanię reklamową wspierającą serię "Future of Investing". Działania reklamowe obejmą prasę i internet. Potrwają do...

23 września 2009

Na Wyspach najbardziej "nienawidzą" McDonald's

Firma badawcza FreshMinds i "Marketing Magazine" przeprowadziły w Wielkiej Brytanii badanie (ponad 1 tys. uczestników), w którym zapytały respondentów o...

23 września 2009

Clear Channel tworzy pakiety adresowane do seniorów

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel utworzyła w Wielkiej Brytanii dwa pakiety nośników skierowanych do osób, które ukończyły 50. rok życia....

23 września 2009

P&G szuka idei kreatywnych do komunikacji w sklepie

Procter & Gamble poprosiło swoje kluczowe agencje do przygotowania specjalnych idei kreatywnych do komunikacji przy półce. W ten sposób koncern...

23 września 2009

Volkswagen sponsorem zimowej olimpiady w 2014 roku

Volkswagen Rosja został oficjalnym sponsorem zimowych igrzysk olimpijskich, które odbędą się w 2014 roku w Soczi w Rosji. W ramach...

23 września 2009

Według MEC celebryci mają wpływ na sprzedaż

Z badań MEC MediaLab, struktury domu mediowego Mediaedge:cia, wynika, że ponad jedna trzecia konsumentów na całym świecie jest przekonana, że...