M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 września 2009

Millward Brown Optimor: marki, które inwestują w rozwój, lepiej radzą sobie z recesją

Z nowej analizy Millward Brown Optimor wynika, że wyraziste marki, które są doinwestowywane przez właścicieli, lepiej radzą sobie z recesją....

24 września 2009

Mars przesuwa obsługę głównych marek; w Polsce bez zmian

Mars w 2010 roku planuje reorganizację współpracy z agencjami reklamowymi w kontekście obsługi najważniejszych marek - Mars i Snickers. Snickers,...

24 września 2009

W 2010 roku światowy rynek reklamy internetowej będzie wart 64,7 mld dol. - szacuje GroupM

W 2010 roku globalne wydatki na reklamę internetową będą stanowiły 15 proc. wszystkich wydatków reklamowych, a wartość rynku reklamy internetowej...

24 września 2009

Peugeot wprowadza spersonalizowany portal CRM

Peugeot uruchamia nowy paneuropejski serwis internetowy dla swoich klientów. Jego autorem jest specjalizująca się w rozwiązaniach eCRM agencja Underwired. Serwis...

24 września 2009

Kup kawę w Starbucksie przez iPhone'a

Sieć kawiarni Starbucks udostępniła posiadaczom telefonów komórkowych iPhone aplikację, dzięki której mogą wybrać i zapłacić za wybrane napoje kawowe. Użytkownicy,...

24 września 2009

Direct Marketing Association stawia na interacitve i rozważa zmianę nazwy

Amerykańska Direct Marketing Association (DMA) stawia na interacitve i rozważa zmianę nazwy. W ostatnich latach DMA wchłonęła kilka organizacji zajmujących...

24 września 2009

Publicis Groupe nawiązał współpracę strategiczną z Microsoftem

Agencja marketingu mobilnego Phonevalley należąca do Publicis Groupe podpisała umowę z Microsoftem. Agencja ma stworzyć dedykowany serwis dla Microscoft Media...

25 września 2009

Lactalis rozpisał europejski przetarg na media

Firma Lactalis, producent przetworów mlecznych, rozpisała przetarg na planowanie i zakup mediów. Konkurs dotyczy obsługi firmy w Europie. Wartość budżetu...

25 września 2009

Procter & Gamble wdraża program CSR wokół marki Pampers

Cienkie pieluchy marki Pampers są elementem programu CSR, który zacznie wdrażać koncern Procter & Gamble. Produkt, który zostanie wprowadzony na...

25 września 2009

Aegon został sponsorem tenisowego turnieju Masters

Firma ubezpieczeniowa Aegon podpisała umowę sponsorską z organizatorami turnieju tenisowego Masters, który rozgrywany jest w hali londyńskiego The Royal Albert...

25 września 2009

Nokia kupuje portal społecznościowy Dopplr

Nokia kontynuuje inwestycje w media społecznościowe. Przejęła portal Dopplr, w którym użytkownicy dzielą się informacjami na temat podróży - prywatnych...

25 września 2009

Levi's sponsoruje sceniczną adaptację płyty "American Idiot"

Marka odzieżowa Levi's sponsoruje sceniczną adaptację siódmej studyjnej płyty "American Idiot" amerykańskiej kapeli punkowej Green Day. Sztukę teatralną pod tym...

28 września 2009

Niezłe wyniki H&M, marketer otworzy kolejne sklepy

W ostatnim kwartale zysk firmy H&M, drugiego największego detalisty odzieżowego w Europie, wzrósł o 4,1 proc., do 504 mln dol....

28 września 2009

Unilever odkupi od Sary Lee część biznesu kosmetycznego

Unilever zaoferował firmie Sara Lee Corp. blisko 1,3 mld funtów za przejęcie części biznesu kosmetycznego. W ramach transakcji Unilever przejąłby...

28 września 2009

Nick Waters przestanie zarządzać Mindshare w regionie EMEA

Nick Waters, chief executive sieci domów mediowych Mindshare w regionie EMEA, opuszcza firmę. Dołączy do konkurencyjnej Aegis Media, gdzie obejmie...

28 września 2009

Hill & Knowlton będzie obsługiwać Pekin

Agencja public relations Hill & Knowlton podpisała z władzami Pekinu umowę dotyczącą doradztwa w zakresie komunikacji i realizacji globalnych projektów...

28 września 2009

The Sound, specjalista od marketingu młodzieżowego, inwestuje w Europie

Międzynarodowa firma The Sound zajmująca się badaniami marketingowymi i doradztwem w przypadku projektów kierowanych do młodzieży otworzyła pierwsze biuro w...

28 września 2009

Coca-Cola będzie mocno promować się w internecie

"Coca-Cola będzie mocno promować się w internecie" - zapowiedział Joseph Tripodi, chief commercial & marketing officer koncernu. Jednym z efektów...

29 września 2009

IPhone odebrał Aston Martinowi tytuł marki najbardziej "cool"

Po trzech latach bycia marką najbardziej "cool" w badaniu CoolBrands Aston Martin w tym roku musiał uznać wyższość iPhone'a Apple....

29 września 2009

Gucci: konsumenci są w kryzysie mniej ostentacyjni

Konsumenci są mniej ostentacyjni - uważa Robert Polet, CEO Gucci Group. Największa zmiana nastąpiła w Europie i USA pod wpływem...

29 września 2009

Zmarł jeden z twórców marki odzieżowej Gap

Donald Fisher, twórca marki odzieżowej Gap, zmarł na raka w wieku 81 lat. Pierwszy sklep sieci otworzył 40 lat temu....

30 września 2009

Michael Tchao będzie odpowiedzialny za product marketing w Apple

Michael Tchao objął stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za product marketing w firmie Apple. Wcześniej pracował jako general manager w Nike+ i...

30 września 2009

P&G ruszy w przyszłym roku z dużą akcją ekologiczną w USA

Procter & Gamble od przyszłego roku rozpocznie swój największy w historii projekt ekologiczny. Marketer planuje, że do 30 mln amerykańskich...

30 września 2009

Rynek aplikacji mobilnych w ciągu trzech lat urośnie ponadtrzykrotnie

Według analityków wartość światowego rynku aplikacji mobilnych (na telefony komórkowe i urządzenia przenośne) wzrośnie z obecnych 4,66 mld dol. do...

30 września 2009

Użytkownicy Twittera bardziej interesują się markami w internecie

Użytkownicy serwisu mikroblogowego Twitter w większym stopniu interesują się markami reklamowanymi w internecie niż użytkownicy innych projektów społecznościowych - wynika...

30 września 2009

Renault planuje silną kampanię na początku przyszłego roku

Renault planuje na I kwartał przyszłego roku start silnej kampanii reklamowej przygotowywanej przez agencję reklamową Publicis. Działania będą ściśle związane...

1 października 2009

Noel Gallagher wystąpi w reklamie telewizyjnej Adidasa

Noel Gallagher, wcześniej lider zespołu Oasis, ma wystąpić w najnowszym spocie reklamowym firmy Adidas. Według doniesień "Evening Standard" film ma...

1 października 2009

Na Wyspach internet przebija TV

Niewykluczone, że Wielka Brytania to pierwszy z większych rynków reklamy, gdzie wydatki w internecie są już większe niż w telewizji....

1 października 2009

Nestle stawia na wellness

Firma Nestle będzie silniej reprezentowana w kategoriach związanych z wellness - zapowiedział Peter Brabeck-Letmathe, prezes koncernu. Oznacza to m.in. bardziej...

2 października 2009

Bułgaria wprowadza mechanizm samoregulacji reklamy

W Bułgarii powstał mechanizm samoregulacji reklamy pod nazwą National Council for Self-Regulation (NCSR). Jego zadaniem jest kontrola wszystkich działań związanych...

2 października 2009

Bwin będzie nadal sponsorował piłkarzy z Realu Madryt

Firma bukmacherska Bwin, specjalizująca się w sprzedaży zakładów online, przedłużyła umowę o sponsoringu klubu piłkarskiego Real Madryt do końca sezonu...

2 października 2009

Angus Mackinnon nie odpowiada za projekty cyfrowe Nike w Europie

Angus Mackinnon, digital brand director Nike w regionie EMEA, odszedł z firmy. Był autorem nagradzanych na konkursach projektów m.in. kampanii...

2 października 2009

Yahoo! powierza budżet reklamowy w Europie sieci OgilvyOne

Firma internetowa Yahoo! powierzyła sieci agencyjnej OgilvyOne obsługę budżetu reklamowego w Europie. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, projekty...

2 października 2009

Omnicom stworzył dział Omnicom Digital; Jonathan Nelson jego szefem

Holding Omnicom utworzył Omnicom Digital, czyli dział odpowiedzialny za budowanie strategii online. Jego szefem został Jonathan Nelson, założyciel należących do...

2 października 2009

Według Carata globalne wydatki na reklamę będą mniejsze o 9,8 proc.

Z prognoz sieci domów mediowych Carat wynika, że globalne wydatki na reklamę w 2009 r. będą mniejsze o 9,8 proc....

5 października 2009

Shashi Seth odpowiada za produkty reklamowe AOL

Shashi Seth, dotychczasowy chief revenue officer firmy Cooliris, został senior vice-presidentem odpowiedzialnym globalnie za produkty reklamowe w koncernie medialnym AOL....

5 października 2009

Nestle nie będzie kupować mleka z zakładów żony Roberta Mugabe

Nestle nie będzie kupować mleka z zakładów żony Roberta Mugabe - Grace Mugabe. Chodzi o firmę w Zimbabwe Gushongo Dairy...

5 października 2009

Afryka liczy na efekt mistrzostw świata 2010

Republika Południowej Afryki, gdzie odbędą się przyszłoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej, chce wykorzystać tę imprezę, by poprawić wizerunek swojego...

5 października 2009

GE rozmawia o sprzedaży udziałów w NBC Universal

Koncern General Electric rozmawia z firmą Comcast o sprzedaży udziałów w NBC Universal, amerykańskiej sieci kablowej. GE myśli o sprzedaży...

5 października 2009

OgilvyOne zajmie się globalnym budżetem cyfrowym Louisa Vuittona

Sieć agencyjna OgilvyOne wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego Louisa Vuittona w zakresie mediów cyfrowych. Agencja zajmie się wsparciem...

6 października 2009

Pfizer prowadzi przetarg na obsługę marki Viagra

Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi przetarg na obsługę kreatywną marki Viagra. Informację na ten temat, powołując się na swoje źródła, podał...

6 października 2009

Nestle uruchomi centrum rozwoju płatków śniadaniowych

Nestle uruchomi centrum rozwoju płatków śniadaniowych. Projekt jest realizowany przez spółkę Cereal Partners Worldwide, w której partnerem Nestle jest firma...

6 października 2009

Nokia ze swoimi mapami rzuca wyzwanie Google

Fiński producent telefonów - Nokia, udostępniając użytkownikom swojego systemu map Ovi Maps dodawanie własnych POI (points of interest), rzuca wyzwanie...

6 października 2009

Philip Morris będzie walczył z rządem Irlandii

Firma tytoniowa Philip Morris zamierza zaskarżyć regulacje prawne przygotowane przez rząd Irlandii, które zakazują ekspozycji papierosów w sklepach. Marketer uznał...

6 października 2009

Paula Jordan dołączy do zespołu marketingu Heinza

Paula Jordan, dotychczas global marketing director w Beam Global Spirits and Wine, została dyrektorem marketingu w firmie Heinz. Odpowiada tam...

7 października 2009

Macierzyństwo tematem nowej globalnej kampanii społecznej

Organizacja społeczna The White Ribbon Alliance wspierająca ideę bezpiecznego macierzyństwa zamierza zorganizować globalną kampanię reklamową. Działania rozpoczną się wraz z...

7 października 2009

Conde Nast po rekomendacji McKinseya zamyka cztery tytuły

Wydawnictwo Conde Nast podjęło decyzję o likwidacji czterech magazynów wydawanych w Stanach Zjednoczonych. Decyzja został podjęta na podstawie raportu firmy...

7 października 2009

Izrael będzie promować turystykę w Europie

Ministerstwo Turystyki w Izraelu rozstrzygnęło przetarg mediowy, który zorganizowano w ramach projektu promowania tego kraju jako miejsca, w którym można...

7 października 2009

Toyota zmienia współpracę z agencjami w Europie

Toyota zdecydowała o przeniesieniu obsługi reklamowej swojej głównej marki w Europie do agencji Saatchi & Saatchi. Kreacją dla Lexusa zajmie...

7 października 2009

Universal Music Group wstrzymuje przetarg mediowy w Europie

Wytwórnia płytowa Universal Music Group wstrzymała procedury przetargowe, które miały wyłonić dom mediowy do obsługi w Europie. Ostateczna decyzja ma...