M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 października 2009

Burberry szuka agencji do stworzenia globalnego serwisu internetowego marki

Luksusowa marka odzieżowa Burberry szuka agencji, która przygotuje nową wersję globalnej strony internetowej firmy. To część nowej strategii reklamowej marki,...

8 października 2009

Pfizer przesuwa obsługę Viagry do McGarryBowen

Koncern farmaceutyczny Pfizer powierzył obsługę budżetu kreatywnego leku Viagra agencji reklamowej McGarryBowen z grupy Dentsu. Wcześniej przez pięć lat marka...

8 października 2009

W Brazylii agencje interaktywne osiągną przychód na poziomie 0,5 mld dol.

Brazilian Association of Digital Agencies finalizuje pierwsze badanie dotyczące rynku usług interaktywnych. Według wstępnych danych przychody agencji interaktywnych (z wyłączeniem...

8 października 2009

Wolff Olins, TBWA i Rapp będą pracowały dla Skype'a

Firma Skype, operator największego komunikatora internetowego na świecie, wybrała trzy agencje - Wolff Olins, TBWA i Rapp - do współpracy...

8 października 2009

USA najbardziej uznaną marką wśród państw świata

USA to najbardziej uznana marka wśród państw świata - wynika z badania Nation Brand Index firmy Anholt-GFK. W ub.r. Stany...

9 października 2009

GSK rozpoczął paneuropejski przetarg reklamowy

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął przetarg na obsługę budżetu strategii i kreacji reklamowej w Europie. Przegląd ma mieć bardzo szeroki...

9 października 2009

Mother zajmie się obsługą globalnego budżetu Nurofenu

Agencja reklamowa Mother zajmie się obsługą globalnych projektów komunikacyjnych dla marki Nurofen z portfolio Reckitt Benckisera. Jego wartość szacuje się...

9 października 2009

Michelin wraca z Bibendum w globalnej kampanii reklamowej

Producent opon Michelin realizuje nową globalną kampanię reklamową wykorzystującą ikonę marki - postać Bibendum, która liczy już 111 lat. Spot...

9 października 2009

MTV rozpoczyna akcję antynikotynową skierowaną do młodzieży

MTV jest partnerem projektu Unii Europejskiej, którego celem jest walka z nałogiem nikotynowym wśród młodzieży. Kampania prowadzona jest online i...

9 października 2009

Shell szuka sieci do obsługi na 20 rynkach w Europie

Sieć stacji benzynowych Shell szuka agencji reklamowej, której zamierza powierzyć budżet produkcji materiałów handlowych oraz POS na 20 rynkach w...

12 października 2009

DraftFCB wybrała global chief planning directora

Sieć agencji reklamowych DraftFCB powołała Simona Calverta na stanowisko global chief planning directora. Ma on współpracować przede wszystkim z europejskimi...

12 października 2009

Universal Networks Int. współpracuje z E1 Entertainment

Universal Networks International, globalny dział kanałów telewizyjnych NBC Universal, podpisał umowę o współpracy z niezależnym studiem E1 Entertainment. Obie firmy...

12 października 2009

Dwunastolatek doradza przy kreacji reklam gier EA

Dwunastoletni Simon Blake doradza przy przygotowywaniu scenariuszy do najnowszych spotów telewizyjnych gry "Spore Hero" z portfolio EA Sports przeznaczonej na...

12 października 2009

Cztery nowojorskie agencje walczą o budżet Belvedere

Cztery agencje reklamowe z Nowego Jorku rywalizują o obsługę budżetu polskiej marki wódki Belvedere należącej do portfolio dystrybutora dóbr luksusowych...

12 października 2009

Zmarł James Heekin, były prezes Ogilvy & Mather i DDB

W wieku 82 lat zmarł James Robson Heekin Jr., który przez lata zarządzał najpierw siecią Ogilvy & Mather, a potem...

12 października 2009

Kraft Foods inwestuje w centrum R&D we Francji

Kraft Foods zamierza otworzyć nowe centrum research & development (R&D) we Francji. Skupi się ono na rozwoju marek ciasteczek: Oreo,...

13 października 2009

Rośnie optymizm wśród brytyjskich marketerów - raport Bellwethera

Z raportu IPA Bellwether wynika, że choć marketerzy wciąż tną wydatki na reklamę, to nie robią już tego tak drastycznie...

13 października 2009

PepsiCo zapowiada debiut produktów w kategorii low-cost

Koncern PepsiCo w odpowiedzi na sytuację rynkową określaną mianem "ery oszczędności" zamierza wprowadzić na rynek nową linię produktów w kategorii...

13 października 2009

Warner Music chce zarabiać reklamowo na teledyskach

Tydzień po porozumieniu, jakie wytwórnia muzyczna Warner Music zawarła z YouTube, dzięki czemu jej teledyski powrócą do serwisu (nie było...

13 października 2009

Cristiano Ronaldo nową twarzą bielizny Emporio Armani

Piłkarz Cristiano Ronaldo będzie nową twarzą linii bielizny męskiej marki Emporio Armani oraz serii ubrań Armani Jeans. Piłkarz pojawi się...

13 października 2009

Tylko 250 tys. osób obejrzało mecz Ukraina - Anglia w internecie

Tylko ok. 250 tys. osób obejrzało sobotni (z 10 października) mecz Ukraina - Anglia rozegrany w ramach eliminacji mistrzostw świata...

14 października 2009

Research Int. i TNS Custom Division połączyły się w Wielkiej Brytanii

Firmy badawcze Research Int. i TNS Custom Division połączyły się w Wielkiej Brytanii i utworzyły nową firmę pod nazwą TNS...

14 października 2009

Elisabeth Ström nowym communication directorem w Vattenfallu

Elisabeth Ström z początkiem stycznia 2010 roku obejmie stanowisko communication directora w firmie Vattenfall. Na stanowisku tym (jest jednocześnie wiceprezesem...

14 października 2009

AstraZeneca zmienia globalną strategię brandingową

Koncern farmaceutyczny AstraZeneca wybrał firmy zajmujące się designem, które wesprą zmiany, jakie zostaną wprowadzone w globalnej strategii brandingowej. Marketer nawiąże...

14 października 2009

JCDecaux tworzy pakiety dla marek odzieżowych

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przedstawiła na rynku brytyjskim ofertę pakietów nośników skierowanych do właścicieli marek odzieżowych. Tworzą je sieci konstrukcji...

14 października 2009

Sherry Brennan odpowiada za sprzedaż Fox Cable Networks

Sherry Brennan objęła stanowisko senior vice-president of sales strategy & development w telewizji kablowej Fox Cable Networks. Będzie odpowiedzialna za...

15 października 2009

Wydatki reklamowe w USA spadną w 2010 r. o 15 proc.

Według prognoz domu negocjacyjnego Magna należącego do Interpublic Group spadek wydatków reklamowych w Stanach Zjednoczonych osiągnie w tym roku poziom...

15 października 2009

IPG rozmawia o połączeniu sieci Lowe z Deutsch

Koncern reklamowy Interpublic Group prowadzi zaawansowane rozmowy na temat połączenia sieci reklamowej Lowe z agencją reklamową Deutsch. Uczestnicy negocjacji odmawiają...

15 października 2009

Reklama Actimela zakazana w Wielkiej Brytanii

Brytyjska organizacja samoregulacji reklamowej Advertising Standards Authority (ASA) zażądała wstrzymania emisji reklamy produktów Actimel z portfolio Danone. Skargi konsumentów, które...

15 października 2009

Rapp zajmie się Viagrą nie tylko w Europie, lecz także w USA

Firma marketing services Rapp (wcześniej Rapp Collins) zajmie się projektami dla Viagry (Pfizer) w mediach cyfrowych oraz programami CRM w...

15 października 2009

Bacardi rozpoczyna globalny projekt "Spirit of Bacardi"

Bacardi rozpoczyna globalne działania reklamowe pod hasłem "Spirit of Bacardi". Celem projektu jest wykreowanie rumu tej marki jako produktu, który...

15 października 2009

Bloomberg wylicytował "BusinessWeeka"

Magazyn "BusinessWeek" (McGraw Hill) został sprzedany firmie Bloomberg za ok. 5 mln dol. Nowy właściciel wylicytował tygodnik na aukcji, która...

15 października 2009

Publicis sfinalizował przejęcie agencji Razorfish

Grupa Publicis, czwarta pod względem wielkości grupa komunikacyjna na świecie, sfinalizowała przejęcie od Microsoftu agencji digital Razorfish. Wartość transakcji wyniosła...

15 października 2009

Wzrośnie znaczenie private labels - uważa CEO Carrefoura

- Zakupy konsumentów będą bardziej przemyślane - uważa Lars Olofsson, CEO Carrefoura. Według niego efektem tego trendu będzie przede wszystkim...

16 października 2009

P&G chce pozyskać kolejny miliard konsumentów

Procter & Gamble chce pozyskać kolejny miliard konsumentów w ciągu pięciu następnych lat. Deklarację taką złożył Robert McDonald, CEO firmy....

16 października 2009

New York Times Company rezygnuje ze sprzedaży "The Boston Globe"

Po miesiącach bezskutecznego poszukiwania nabywcy przynoszącego straty dziennika "The Boston Globe" jego wydawca ogłosił, że odstępuje od planów sprzedaży. Taką...

16 października 2009

Wydatki reklamowe w Niemczech spadły o 2,4 proc.

Wydatki reklamowe w niemieckich mediach tradycyjnych (dzienniki, magazyny, telewizja, radio) spadły po 9 miesiącach roku o 2,4 proc. Osiągnęły poziom...

16 października 2009

GSK prowadzi międzynarodowy przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline rozpoczyna międzynarodowy przetarg mediowy. Przetarg ma objąć rynki USA, Wielkiej Brytanii oraz zachodnioeuropejskie. Budżet mediowy GSK obsługują...

16 października 2009

Unilever zainteresowany akwizycjami

Unilever ma nadzieję, że wkrótce uda się mu dokonać kolejnej akwizycji. Ostatnio zakupił część biznesu Sara Lee za 1,9 mld...

19 października 2009

Komisja Europejska używa virali, by przestrzegać młodych ludzi przed paleniem

Komisja Europejska wypuściła serię animowanych spotów, które w internecie funkcjonują jako filmiki wirusowe. Mają one przestrzegać młodych ludzi przed szkodliwością...

19 października 2009

Lavazza wprowadza kalendarz na 2010 rok

Lavazza, włoski producent kawy, wprowadziła na rynek 18. edycję swojego kalendarza - na 2010 rok. Pokazuje sześć najpopularniejszych na świecie...

19 października 2009

Według Google najgorsza faza recesji za nami

Najgorsza faza recesji jest za nami - uważa Eric Schmidt, CEO Google. Po trzech kwartałach przychody firmy wzrosły o 7...

19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

20 października 2009

TNS wygrał przetarg na badania TV w Turcji

TIAK, komitet do spraw pomiaru widowni telewizyjnej w Turcji, ogłosił, że realizację umowy na prowadzenie pomiaru widowni telewizyjnej zlecono firmie...

20 października 2009

GSK dementuje informację o przetargu mediowym

Przedstawiciele koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) zaprzeczyli, jakoby prowadzili przetarg mediowy. Według Andy'ego Boldena, dyrektora mediów w Europie, nic takiego nie...

20 października 2009

Facebook przekonuje, że pomaga reklamodawcom budować świadomość marek

Jak twierdzi Sheryl Sandberg, chief operating officer w Facebooku, serwis społecznościowy pomaga reklamodawcom prowadzącym kampanie reklamowe swoich produktów i usług...

20 października 2009

ZenithOptimedia: globalne wydatki reklamowe spadną w 2009 r. o 9,9 proc.

ZenithOptimedia po raz trzeci w tym roku weryfikuje swoje prognozy dotyczące rynku reklamy w br. Według najnowszych estymacji agencji mediowej...

20 października 2009

Coca-Cola testuje mniejszą puszkę w USA

Coca-Cola testuje mniejszą puszkę w Stanach Zjednoczonych. Zawiera ona 7,5 uncji płynu, czyli ok. 222 ml, co daje konsumentowi ok....

21 października 2009

InterContinental chce skonsolidować globalny budżet reklamowy

Sieć hotelowa InterContionental Hotels Group (IHG) prowadzi globalny przetarg reklamowy. Jego celem jest powierzenie budżetów reklamowych hoteli Holiday Inn, Crowne...

21 października 2009

Alessandro Maggioni zarządza projektami CBS Outdoor w Europie

Alessandro Maggioni został nowym international sales directorem w firmie reklamy zewnętrznej CBS Outdoor. Ma odpowiadać za obsługę kluczowych klientów międzynarodowych...