M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 października 2009

Arsenal FC przygotował aplikację na iPhone'y

Angielski klub piłkarski Arsenal FC rozpoczął sprzedaż aplikacji na telefony komórkowe marki iPhone. Dzięki niej kibice mogą uzyskać dostęp do...

21 października 2009

TradeDoubler zmienia nazwę struktur badawczych

TradeDoubler, sieciowa agencja zajmująca się performance marketingiem, podjęła decyzję o rebrandingu struktur zajmujących się badaniami. Chodzi przede wszystkim o rynek...

21 października 2009

Revlon chce pozycjonować się w stronę młodszych konsumentów

Marka kosmetyków Revlon zamierza repozycjonować się w stronę młodszego konsumenta. Koncepcja marki ma opierać się na haśle "modern glamour". Firma...

21 października 2009

W 2009 r. dynamika wydatków na reklamę w internecie będzie ujemna pierwszy raz od 2002 r.

Tegoroczne wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniosą 22,8 mld dol. i będą mniejsze o 2,9 proc. (23,4...

22 października 2009

Erste Bank przeprowadzi kampanię w CNBC

Austriacki Erste Group Bank zaplanował trzytygodniową kampanię przy programie "Emerging Europe" w CNBC. W programie znajdą się relacje na żywo...

22 października 2009

David Ogilvy bohaterem wideokampanii

OgilvyOne Worldwide (WPP Group) prowadzi wideokampanię w telefonach komórkowych, której bohaterem jest założyciel sieci David Ogilvy. W kampanii zmontowanej z...

22 października 2009

Cadbury chce się bronić przed wrogim przejęciem ze strony Krafta

Brytyjskie Cadbury chce się bronić przed wrogim przejęciem ze strony amerykańskiego Krafta. Możliwość takiej transakcji na kwotę ok. 10,2 mld...

22 października 2009

Lancome uruchamia specjalną aplikację na iPhone'a

Lancome, idąc za przykładem takich marek jak Maybelline, uruchomił specjalny serwis dedykowany użytkownikom iPhone'ów. Serwis udostępnia wiele narzędzi, które mają...

22 października 2009

CIA inwestuje w monitoring mediów społecznościowych

Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza nawiązała strategiczną współpracę z firmą Visible Technologies, która specjalizuje się w monitorowaniu mediów społecznościowych, takich jak...

23 października 2009

Zysk Omnicomu spadł w III kwartale o ponad 20 proc.

Grupa komunikacyjna Omnicom Group poinformowała, że jej zyski w III kwartale br. spadły o 22,5 proc. Osiągnęły poziom 165,5 mln...

23 października 2009

Coca-Cola Enterprises chce w kampanii pochwalić się społeczną odpowiedzialnością

Trzy agencje znalazły się w przetargu Coca-Cola Enterprises dotyczącym wykreowania kampanii podkreślającej CSR-ową działalność firmy. Są to: Publicis, VCCP i...

23 października 2009

Elita biznesu głównie sięga po "FT" i chętnie zagląda na strony WSJ i BBC

Z badania BE:Europe wynika, że europejska elita biznesu z dzienników najchętniej czyta "Financial Times". W najnowszym badaniu, które obejmuje 12...

23 października 2009

News Corporation wprowadza opłaty za kontent premium WSJ.com

Koncern News Corporation zgodnie z zapowiedziami wprowadza płatny kontent premium w serwisie internetowym "The Wall Street Journal" - WSJ.com. Za...

26 października 2009

Havas notuje spadek przychodów o 9,3 proc.

Holding reklamowy Havas poinformował, że w III kwartale br. jego przychody spadły o 9,3 proc. - z 362 mln dol....

26 października 2009

Nokia pozwała Apple za naruszenie patentów

Nokia pozwała Apple za naruszenie patentów dotyczących technologii telefonii komórkowej. Fiński producent twierdzi, że Apple naruszył jego prawa patentowe "w...

26 października 2009

MPG obronił amerykański biznes Danone

MPG obronił w przetargu obsługę wartego 100 mln dol. budżetu Danone w Ameryce Północnej. Amerykańska część stanowi niemal połowę globalnego...

26 października 2009

Nokia ma ponad 100 tys. użytkowników serwisu muzycznego

Należący do Nokii serwis Comes With Music, dzięki któremu można ściągnąć nielimitowaną liczbę plików muzycznych, ma już 107 tys. użytkowników...

26 października 2009

JWT wycofała się z przetargu UPS

Sieć agencji reklamowych JWT zdecydowała o wycofaniu się z globalnego przetargu prowadzonego przez UPS. Bob Jeffrey, worldwide chief executive JWT,...

26 października 2009

P&G rekrutuje ambasadorów marki papieru toaletowego Charmin

Procter & Gamble rekrutuje w USA ambasadorów marki papieru toaletowego Charmin. Pięć osób, które zostaną wyłonione w konkursie, otrzyma pensję...

26 października 2009

Marketerzy w USA wierzą w marketing wyszukiwarkowy

Główni marketerzy w Stanach Zjednoczonych, m.in.: Volkswagen, Sprint Nextel i Xerox, wdrażają strategie reklamowania się poprzez wyszukiwarki internetowe. Chcą w...

27 października 2009

65 proc. firm wdrożyło do działań marketingowych elementy ekologiczne

Unilever, angielsko-holenderski gigant FMCG, i brytyjska sieć sklepów Marks & Spencer znalazły się wśród firm z najlepiej rozwiniętą polityką względem...

27 października 2009

W Wielkiej Brytanii wszystkie stacje radiowe mają być obecne w sieci

Każda brytyjska stacja radiowa ma być dostępna online w perspektywie kilku miesięcy - zakładają BBC i RadioCentre, radiowa organizacja branżowa....

27 października 2009

Firmy FMCG zbyt mało używają technik SEM - uważa wiceprezes Coca-Coli

- Firmy FMCG zbyt mało używają technik search engine marketingu - uważa Carol Kruse, wiceprezes Coca-Coli ds. globalnego marketingu interactive....

28 października 2009

Ogilvy będzie pracować dla UPS

Agencja Ogilvy wygrała globalny przetarg na obsługę kreatywną UPS, jednego z głównych graczy na rynku przesyłek kurierskich. W finale konkursu...

28 października 2009

Dentsu zapowiada inwestycje w usługi digital

Dentsu, holding komunikacyjny zatrudniający ponad 4,5 tys. osób w 100 biurach zlokalizowanych w 28 krajach, zapowiada zwiększenie inwestycji w usługi...

28 października 2009

Najwięksi marketerzy wciąż szukają oszczędności

Najwięksi marketerzy wciąż szukają oszczędności i z tego wynika wysyp dużych przetargów - uważają analitycy. Unilever, którego budżet reklamowy wynosi...

29 października 2009

Samsung i Handmark tworzą nowy fundusz wspierający twórców mobilnych aplikacji

Samsung łączy siły z firmą Handmark, producentem oraz dystrybutorem mobilnych aplikacji i usług. Celem joint venture ma być stworzenie nowego...

29 października 2009

Rośnie sprzedaż przez internet w Unii Europejskiej

Ponad połowa osób robiących zakupy w internecie jest przychylna reklamom w sieci, kiedy są na stronach sklepów internetowych - wynika...

29 października 2009

Visa będzie wspierać igrzyska olimpijskie do 2020 r.

Firma Visa, globalny sponsor olimpijski, podpisała umowę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl) dotyczącą dalszego wspierania igrzysk. Umowa dotyczy okresu do...

29 października 2009

"The Wall Street Journal Europe" rusza z kampanią informującą o zmianie wyglądu

"The Wall Street Journal Europe" przygotowuje się do startu kampanii marketingowej, która ma poinformować czytelników o nowym wyglądzie gazety. Ruszy...

30 października 2009

Interpublic zanotował w III kwartale br. spadek przychodów o 18 proc.

Grupa komunikacyjna Interpublic Group of Cos. (IPG) poinformowała, że jej zysk w III kwartale br. wyniósł 17,2 mln dol., podczas...

30 października 2009

Rebranding brytyjskiej Mather - agencja zmienia nazwę na Soho Square

Agencja reklamowa Mather Communications zmieni nazwę w Wielkiej Brytanii na Soho Square. Mather powstał na tym rynku w listopadzie 2006...

30 października 2009

Johnny Rotten z Sex Pistols po raz drugi zareklamuje masło Country Life

John Lydon, znany jako Johnny Rotten, lider zespołu Sex Pistols, po raz kolejny wystąpi w reklamie brytyjskiej marki masła Country...

30 października 2009

Gucci szuka agencji do globalnej obsługi

Gucci rozesłał zaproszenia do przetargu na globalną obsługę budżetu kreatywnego. Briefy zostały wysłane zarówno do agencji reklamowych, jak i specjalistów...

30 października 2009

Telefonica szuka agencji, która przygotuje globalną kampanię rebrandingową

Telefonica szuka agencji reklamowej, która przygotuje globalną kampanię rebrandingową firmy na kluczowych rynkach. Globalnie Telefonica wydaje na reklamę około 250...

30 października 2009

Johnson & Johnson szuka agencji digital w Europie i Azji

Koncern Johnson & Johnson prowadzi międzynarodowy przetarg, w którym wybierze agencje digital do obsługi w Europie i Azji. W Europie...

2 listopada 2009

Roger Federer ambasadorem marki Lindt & Sprungli

Lindt & Sprungli, czekoladowa marka premium, po raz pierwszy wykorzystuje w swojej komunikacji postać celebryty. Do tej roli wybrany został...

2 listopada 2009

Heineken będzie nadal pracować nad "premiumizacją" portfolio

Pomimo spowolnienia gospodarczego Heineken będzie nadal pracować nad "premiumizacją" portfolio. Największy europejski producent piwa przedstawił wyniki finansowe za III kwartał...

2 listopada 2009

Foo Fighters koncertuje na żywo na Facebooku

Zespół Foo Fighters, idąc w ślady U2, zorganizował koncert na Facebooku. Transmisja odbyła się na żywo. Koncert miał miejsce w...

2 listopada 2009

PHD z budżetem Wysp Kanaryjskich

Dom mediowy PHD wygrał w przetargu na obsługę budżetu Wysp Kanaryjskich. PHD opiekuje się biznesem na 14 rynkach europejskich, m.in....

2 listopada 2009

WPP Group odnotowała 8,7-proc. spadek wzrostu organicznego

Holding komunikacyjny WPP Group poinformował, że w III kwartale br. wskaźnik wzrostu organicznego spadł o 8,7 proc. Jednocześnie przychody wzrosły...

2 listopada 2009

Publicis Groupe informuje o 7,4-proc. spadku wskaźnika rozwoju organicznego

Grupa komunikacyjna Publicis Groupe poinformowała, że w III kwartale br. zanotowała 7,4-proc. spadek wskaźnika rozwoju organicznego. W II kwartale br....

3 listopada 2009

Globalny spadek wydatków na reklamę wyniesie w tym roku 8,4 proc.

Według analiz Consensus Forecast prowadzonych przez World Advertising Research Center (WARC) globalny spadek inwestycji na reklamę będzie w tym roku...

3 listopada 2009

MasterCard prowadzi globalny przegląd BtoB

MasterCard prowadzi przetarg na obsługę globalnego budżetu działań business-to-business. Obecnie projektami z tego zakresu zajmuje się wiele agencji w zależności...

3 listopada 2009

Kellogg podwoił w III kwartale wydatki reklamowe

Producent płatków śniadaniowych Kellogg podwoił w III kwartale br. wielkość nakładów na reklamę. Zapowiedział jednocześnie, że równie intensywne działania reklamowe...

3 listopada 2009

Smirnoff coraz więcej wydaje na e-marketing

Koncern alkoholowy Diageo coraz silniej akcentuje funkcjonowanie marki wódki Smirnoff w internecie. W Wielkiej Brytanii już 20 proc. budżetu marketingowego...

3 listopada 2009

Unilever inwestuje w portale społecznościowe

Koncern Unilever zapowiedział wzrost inwestycji w różne narzędzia marketingowe związane z funkcjonowaniem portali społecznościowych. Marketer stawia na ich rozwój przede...

4 listopada 2009

MTV promuje globalnie reality "16 & Pregnant"

MTV rozpoczyna globalną kampanię reklamową, w której będzie promować swoją nową produkcję "16 & Pregnant". Jest to reality show z...

4 listopada 2009

Sony rozszerza projekt "Make.believe"

Japoński koncern Sony rozpocznie pierwszą globalną kampanię reklamową, aby promować strategię marki pod hasłem "Make.believe". Kampania przygotowana przez agencję 180...

4 listopada 2009

Procter & Gamble największym reklamodawcą w Rosji

Z ostatnich zestawień wynika, że Procter & Gamble był największym reklamodawcą w Rosji w 2008 r. Wydał wtedy na reklamę...