M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 listopada 2009

Europejczyk spędza przed TV 3 minuty więcej niż rok temu

Według ostatniej edycji badań International Key Facts w ciągu ostatniego roku wydłużył się średni czas, jaki Europejczycy spędzają dziennie przed...

4 listopada 2009

Według Diageo ostentacyjna konsumpcja to przeszłość

Ostentacyjna konsumpcja to przeszłość - twierdzi Paul Walsh, CEO koncernu alkoholowego Diageo. Jego zdaniem poprawia się klimat ekonomiczny na świecie, ale...

4 listopada 2009

Ranstad prowadzi europejski przetarg mediowy

Randstad, druga co do wielkości firma rekrutacyjna na świecie, rozpoczęła przetarg paneuropejski na media. Chce skonsolidować biznes w jednej agencji....

4 listopada 2009

Carat zdobywa globalny budżet zapachów BPI

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na obsługę mediową Beaute Prestige International, właściciela takich marek zapachowych jak Jean Paul Gaultier oraz...

5 listopada 2009

Discovery notuje poza USA wzrost zysku o 7 proc.

Discovery poinformowało, że jego zyski z kanałów telewizyjnych poza Stanami Zjednoczonymi wzrosły przed opodatkowaniem o 7 proc., do poziomu 110...

5 listopada 2009

JWT traci budżet Kellogg Co. w Europie i Ameryce Łacińskiej

Kellogg Co. przesuwa swój budżet kreatywny w Europie i Ameryce Łacińskiej z JWT do Leo Burnett. JWT nadal jest odpowiedzialna...

5 listopada 2009

Globalne przychody koncernu AOL spadły o 23 proc.

Koncern mediowy AOL poinformował, że jego globalne przychody spadły w III kwartale br. o 23 proc., do 777 mln dol....

5 listopada 2009

Kwartalne przychody Viacomu spadły o 3 proc., a zysk netto wzrósł o 15 proc.

Koncern Viacom opublikował raport za III kwartał 2009 r. W porównaniu z III kwartałem 2008 r. przychody firmy zmalały o...

6 listopada 2009

Toyota zdecydowała o wycofaniu się z Formuły 1, a Renault to rozważa

Kolejne załogi Formuły 1 mogą mieć problem ze sponsorami. Japoński koncern samochodowy Toyota ogłosił, że wycofa się ze sponsorowania Formuły...

6 listopada 2009

Volvo prowadzi przetarg reklamowy w Europie

Firma Volvo prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Europie. Chodzi o całe portfolio firmy - poza samochodami osobowymi. Zwycięska...

6 listopada 2009

Martin Sorrell uważa, że przeszkodą w digitalizacji branży reklamowej jest wiek jej menedżerów

Martin Sorrell, chief executive WPP Group, uważa, że niedostateczny poziom inwestycji w usługi online wynika ze zbyt podeszłego wieku decydentów...

6 listopada 2009

EasyJet szuka domu mediowego

EasyJet szuka domu mediowego do obsługi swojego europejskiego budżetu. Jego wartość szacowana jest na 30 mln funtów. Obecnie budżet ten...

6 listopada 2009

Pirelli ponownie powierza globalny budżet reklamowy sieci Y&R

Producent opon Pirelli będzie ponownie obsługiwany przez sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) w skali całego świata. Marketer rozstał...

6 listopada 2009

Illy rzuca wyzwanie Starbucksowi w USA

Włoska marka kawy Illy rzuca wyzwanie Starbucksowi w USA. Firma podpisała umowy z 30 niezależnymi kawiarniami, które będą teraz sprzedawać...

9 listopada 2009

Myszka Miki zmieni wizerunek

Walt Disney Company chce zmienić wizerunek Myszki Miki. Zamierza w ten sposób dotrzeć do kolejnych pokoleń odbiorców tej 71-letniej ikony...

9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

9 listopada 2009

Dulux po 13 latach odbiera budżet reklamowy Abbott Mead Vickers BBDO

W Wielkiej Brytanii Dulux (Akzo Nobel) po 13 latach zakończył współpracę z agencją Abbott Mead Vickers BBDO. Agencja odpadła z...

9 listopada 2009

Nokia skorzysta z wizerunku Rihanny

Nokia współpracuje z Rihanną, promując nowy model X6. Gwiazda ma zdynamizować start kampanii "Nokia Play 2010", która będzie się toczyła...

9 listopada 2009

Unilever zwiększył wydatki reklamowe o 13 proc.

Unilever w lipcu, sierpniu i we wrześniu br. zwiększył o 13 proc. wydatki reklamowe w stosunku do takiego samego okresu...

10 listopada 2009

Murdoch chce wycofać treści News Corp. z Google

Szef News Corp. Rupert Murdoch chce, aby Google wycofało kontent należący do jego firmy ze swoich serwisów. Zdaniem Murdocha, choć...

10 listopada 2009

Sieć Asda coraz mniej ekologiczna według raportu Consumer Focus

Należąca do Wal-Martu brytyjska sieć supermarketów Asda jest mniej ekologiczna niż dwa lata wcześniej - wynika z raportu organizacji Consumer...

10 listopada 2009

Kevin Spacey będzie reklamował aparaty fotograficzne Olympusa

Aktor Kevin Spacey wystąpi w nowej kampanii reklamowej aparatów Pen marki Olympus w Wielkiej Brytanii. Kampania telewizyjna, którą przygotowała agencja...

10 listopada 2009

JWT utrzymała globalną obsługę marki Rimmel

Koncern kosmetyczny Coty przedłużył współpracę z agencją reklamową JWT. Będzie ona obsługiwać globalnie markę Rimmel, której budżet reklamowy wynosi 70...

10 listopada 2009

James Sinclair, kilkakrotny laureat Cannes Lions, dołącza do Balloon Dog

James Sinclair, były dyrektor kreacji w takich agencjach jak londyńskie Leo Burnett i TBWA, dołączył jako szef kreacji do Balloon...

12 listopada 2009

Coca-Cola, McDonald's i Microsoft będą pracować z CoTweet

Coca-Cola, McDonald's i Microsoft podpisały umowę z CoTweet - nową firmą, która oferuje zarządzanie markami w serwisie Twitter. W projekcie...

12 listopada 2009

Euro RSCG 4D pracuje dla IBM; Digitas traci ten budżet

IBM przesuwa swój budżet internetowy z należącej do Publicis Groupe sieci Digitas do Euro RSCG 4D (Havas). Oznacza to poszerzenie...

12 listopada 2009

DDB Londyn wygrywa przetarg na marki Flora i Becel

DDB Londyn wygrywa przetarg na marki Flora i Becel z portfolio Unilevera. Agencja pokonała w przetargu Bartle Bogle Hegarty, która...

12 listopada 2009

Google kupiło firmę reklamy mobilnej AdMob

Google kupiło za 449 mln funtów firmę AdMob, która przygotowuje reklamy m.in. na urządzenia mobilne, jak: BlackBerry, iPhone czy Android....

13 listopada 2009

TomTom wybrał agencję do obsługi w Europie

Producent systemów nawigacji TomTom wybrał duńską agencję reklamową Selmore do obsługi swojego europejskiego budżetu ATL. Selmore pokonała w przetargu agencje...

13 listopada 2009

Cyfrowy out-of-home nadal będzie rósł, ale wolniej

Według analiz firmy PQ Media wydatki na reklamę na cyfrowych nośnikach out-of-home będą wciąż rosły, jednak wolniej niż do tej...

13 listopada 2009

Russ Klein, global marketing chief, odchodzi z Burger Kinga

Russ Klein, dotychczasowy global marketing chief sieci fast food Burger King, odchodzi z firmy z powodów osobistych. Jego obowiązki przejmie...

13 listopada 2009

Cote d'Or będą certyfikowane przez Rainforest Alliance

Należąca do koncernu Kraft Foods marka słodyczy Cote d'Or od 2012 r. będzie sprzedawała produkty certyfikowane przez Rainforest Alliance. Projekt...

13 listopada 2009

Dulux powierza obsługę globalnego budżetu Euro RSCG

Sieć agencji reklamowych Euro RSCG przejęła od BBDO obsługę globalnego budżetu Duluksa z portfolio Akzo Nobel. Jego wartość szacuje się...

13 listopada 2009

ING Direct prowadzi międzynarodowy przetarg mediowy

ING Direct rozpisał międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów. Marketer ma skonsolidować budżet na ośmiu rynkach, na których działa....

16 listopada 2009

Best Buy wchodzi do Europy

Największy na świecie detalista elektroniki - amerykański Best Buy - wchodzi do Europy. Na początek otworzy sklepy w Wielkiej Brytanii,...

16 listopada 2009

Belvedere Vodka wybrała agencję Arnell; marka stawia na internet

Millennium Imports, oddział odpowiadający za marki alkoholowe wódek i rumów koncernu LVHM z Nowego Jorku, wybrał agencję Arnell do obsługi...

16 listopada 2009

Graham Duff rezygnuje z kierowania Mediabrands EMEA

Graham Duff przestał kierować siecią firm doradztwa strategicznego Mediabrands w regionie EMEA będących częścią holdingu komunikacyjnego Interpublic. Duff pełnił swoją...

16 listopada 2009

MEC utrzymuje obsługę mediową Ikei w USA

Firma IKEA, szwedzki producent mebli, wybrała w przetargu Mediaedge:cia (WPP Group) do obsługi budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych. Jego wielkość...

16 listopada 2009

Firma Iconix zainteresowana zakupem Playboy Enterprises

Firma Iconix, zajmująca się licencjami, jest wśród potencjalnych zainteresowanych zakupem Playboy Enterprises, imperium Hugh Hefnera. Nabywca przejmie zarówno projekty wydawnicze,...

17 listopada 2009

Władze Pragi sponsorują program w CNN

Władze Pragi są sponsorem nowego programu emitowanego na antenie CNN International poświęconego zmianom, jakie dokonały się w Czechach i na...

17 listopada 2009

Fallon i Anomaly walczą o europejski budżet Sony

Koncern Sony wybrał agencje Fallon i Anomaly na tzw. krótką listę w przetargu na obsługę swojego europejskiego budżetu. Z konkursu,...

17 listopada 2009

McDonald's rozszerzy portfolio i sieć restauracji na świecie

Sieć restauracji fast food McDonald's ogłosiła plan rozwoju na 2010 r. Zamierza wprowadzić do oferty szereg nowych produktów i otworzyć...

17 listopada 2009

Viral marki Evian w Księdze rekordów Guinnessa

Reklamę wirusową wody Evian obejrzano 9 listopada br. 45 166 109 razy. Jednominutowy spot przygotowała agencja reklamowa BETC Euro RSCG....

17 listopada 2009

Mercedes przejmie zespół Brawn GP w Formule 1

Startujący w Formule 1 zespół Brawn GP wkrótce zmieni nazwę na Mercedes GP. Właściciel tej niemieckiej marki samochodów ogłosił właśnie,...

17 listopada 2009

Mimo recesji wydatki na internet będą rosły - wskazują badania EIAA

Z badań przeprowadzonych wśród marketerów przez European Interactive Advertising Association wynika, że udział wydatków na reklamę w internecie w media...

18 listopada 2009

Adidas będzie sprzedawał buty za 1 euro

Niemiecki producent odzieży i obuwia sportowego Adidas zamierza wprowadzić do oferty buty, których cena wyniesie tylko 1 euro. Marketer chce...

18 listopada 2009

"WSJ Europe" przeprowadzi redesign tytułów drukowanych i online

"The Wall Street Journal Europe" zamierza przeprowadzić redesign swoich tytułów drukowanych oraz website'u, wprowadzając nowe kolumny, teksty, dzienne newslettery, alerty...

18 listopada 2009

Crocs przesuwa obsługę globalnego budżetu reklamowego

Producent obuwia Crocs zmienił agencję do obsługi globalnego budżetu reklamowego. Marketer wybrał w przetargu firmę Cramer-Krasselt z Chicago. Agencja zajmie...

18 listopada 2009

"Newsweek" ma kłopoty z reklamą w Rosji

Jak podał "Moscow Times", rosyjskie firmy reklamy zewnętrznej nie chcą pokazać najnowszych plakatów reklamowych tygodnika "Newsweek". Ich przedstawiciele uznali, że...

18 listopada 2009

"Wallpaper" otworzył pierwszy sklep z designem

Magazyn "Wallpaper", zajmujący się pisaniem o trendach w stylu życia, modzie i designie, otworzył pierwszy sklep, w którym sprzedaje produkty...