M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 lutego 2001

KYLIE MINOGUE ZAREKLAMUJE PEPSI

Kylie Minogue zareklamuje Pepsi w 45-s spocie przygotowanym przez agencję Clemenger BBDO. Reklamy z piosenkarką będzie można zobaczyć w 50...

15 lutego 2001

DIETETYCZNA WERSJA SIERRA MIST

W tym roku PepsiCo. wypuści na rynek dietetyczną wersję swojego nowego gazowanego napoju cytrynowo-limonkowego Sierra Mist. Nie wiadomo, czy napój...

15 lutego 2001

R. KERRY CLARK OTRZYMUJE NOWE ZADANIA W PROCTER & GAMBLE

R. Kerry Clark będzie zarządzał rozwojem rynku globalnego i operacji biznesowych w Procter & Gamble. Dodatkowo będzie on odpowiedzialny za...

15 lutego 2001

WARNER BROS. WYBIERA INITIATIVE MEDIA

Initiative Media wygrało wart 6 mln dol. niemiecki budżet mediowy koncernu Warner Bros. na działania związane głównie z parkiem tematycznym...

16 lutego 2001

ZGODA KOMISJI EUROPEJSKIEJ NA POŁĄCZENIE VNU I AC NIELSENA

Komisja Europejska wydała zgodę na przejęcie przez holenderskiego wydawcę VNU agencji badawczej AC Nielsen Corp. Komisja nie miała zastrzeżeń co...

16 lutego 2001

W EUROPIE MOŻNA KOPIOWAĆ

Parlament Europejski przegłosował poprawkę do ustawy o prawie autorskim, która zezwala na kopiowanie muzyki i filmów z Internetu na nośniki...

16 lutego 2001

MICROSOFT WYBRAŁ NOWEGO CHIEF OPERATING OFFICERA

Rick Belluzzo został nowym prezesem COO koncernu Microsoft, zastępując na tym stanowisku Boba Herbolda, który odszedł na emeryturę. Do jego...

16 lutego 2001

SELFTRADE ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z DDB WORLDWIDE

Europejski budżet brokera internetowego Selftrade został przeniesiony z agencji Euro RSCG Works należącej do Havas Advertising do DDB Worldwide będącej...

16 lutego 2001

MICHELIN POSZUKUJE AGENCJI REKLAMOWEJ

Producent opon Michelin po 17 latach współpracy z agencją Omnicom Group DDB Worldwide New York zdecydował się rozpisać przetarg na...

20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

20 lutego 2001

KESSELSKRAMER OBSŁUGUJE EUROPEJSKI BUDŻET REKLAMOWY DIESELA

Budżet reklamowy włoskiej marki odzieżowej Diesel będzie obsługiwany przez agencję Kesselskramer z Amsterdamu. Do przetargu zaproszono również francuską agencję Devarrieuxvillaret,...

20 lutego 2001

TELEMONTECARLO KUPUJE SPÓŁKĘ ZALEŻNĄ MTV ITALY

Będąca w kłopotach włoska sieć TV Telemontecarlo przejęła kontrolę nad włoską spółką zależną MTV, aby wesprzeć swoją chwiejną pozycję na...

20 lutego 2001

FINDUS PO ROZSTANIU Z NESTLE POSZUKUJE W SZWECJI AGENCJI

Prywatny fundusz inwestycyjny EQT Scandinavia, który zakupił prawa do Findus Frozen Foods od Nestle w 1999 r., zaprosił do przetargu...

20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

20 lutego 2001

KESSELSKRAMER OBSŁUGUJE EUROPEJSKI BUDŻET REKLAMOWY DIESELA

Budżet reklamowy włoskiej marki odzieżowej Diesel będzie obsługiwany przez agencję Kesselskramer z Amsterdamu. Do przetargu zaproszono również francuską agencję Devarrieuxvillaret,...

20 lutego 2001

TELEMONTECARLO KUPUJE SPÓŁKĘ ZALEŻNĄ MTV ITALY

Będąca w kłopotach włoska sieć TV Telemontecarlo przejęła kontrolę nad włoską spółką zależną MTV, aby wesprzeć swoją chwiejną pozycję na...

20 lutego 2001

FINDUS PO ROZSTANIU Z NESTLE POSZUKUJE W SZWECJI AGENCJI

Prywatny fundusz inwestycyjny EQT Scandinavia, który zakupił prawa do Findus Frozen Foods od Nestle w 1999 r., zaprosił do przetargu...

21 lutego 2001

TISCALI KUPUJE WIĘKSZOŚCIOWY UDZIAŁ W EXCITE ITALIA

Włoski gigant internetowy Tiscali zapłacił ok. 25 mln dol. za 70-proc. udział w Excite Italia, włoskiej spółce popularnej amerykańskiej wyszukiwarki....

21 lutego 2001

LUKSUSOWA SIEĆ HOTELI MARRIOTT I BULGARI

Włoski producent towarów luksusowych Bulgari oraz Marriott International ogłosiły niezwykłą spółkę, która stworzy sieć luksusowych hoteli. Firmy ujawniły, że nowy...

21 lutego 2001

BUDŻET HISZPAŃSKIEGO SKARBU PAŃSTWA W STARCOMIE

Media Estrategia otrzymał wart 38,8 mln dol. budżet mediowy hiszpańskiego skarbu państwa. W przetargu wzięły również udział agencje: Carat, CIA...

21 lutego 2001

NIESŁABNĄCE POWODZENIE GRAMMY WŚRÓD REKLAMODAWCÓW

Amerykańska stacja telewizyjna CBS należąca do Viacom stwierdziła, że tegoroczne, czterdzieste trzecie już rozdanie nagród Grammy Awards odnotowało niemalejącą popularność...

22 lutego 2001

WSPÓLNA PROMOCJA DANONE'A I JOHNSON & JOHNSON

Francuski gigant spożywczy Danone oraz amerykańska firma kosmetyczna Johnson & Johnson wprowadzą na rynek nową serię kosmetyków i produktów pielęgnacyjnych...

22 lutego 2001

ADIDAS OTWIERA PIERWSZY MEGASTORE W PARYŻU

Adidas-Salomon otworzył swój pierwszy megastore w centrum Paryża w pobliżu Luwru. Sklep o powierzchni 1600 mkw. oferuje ponad 400 modeli...

22 lutego 2001

NOWA KAMPANIA SPONSORA PUCHARU DAVISA- BNP-PARIBAS

Francuski bank BNP-Paribas rozpoczął międzynarodową kampanię promującą usługi z najwyższej półki - private banking. Nowa kampania stworzona przez agencję Euro...

22 lutego 2001

CYFROWA TELEWIZJA W SINGAPURSKICH AUTOBUSACH

MediaCorp TV z Singapuru wprowadziła na pokłady miejskich autobusów telewizję cyfrową - TVMobile. Ponad 1,5 mln pasażerów będzie mogło oglądać...

23 lutego 2001

WPP GROUP OGŁASZA WYŻSZY ZYSK ZA ROK 2000

WPP Group, po przejęciu agencji reklamowej Young & Rubicam jedna z nawiększych sieci reklamowych na świecie, ujawniła, że jej zysk...

23 lutego 2001

ROSYJSKA TELEFONIA KOMÓRKOWA POSZUKUJE AGENCJI

Bee Line, druga co do wielkości rosyjska firma zajmująca się telefonią komórkową, rozpoczęła przetarg na budżet reklamowy, którego wysokość szacowana...

23 lutego 2001

M&C SAATCHI ZDOBYWA WART 14 MLN DOL. BUDŻET PIWA BECK'S

Browar Scottish Courage przekazał budżet reklamowy piwa Beck's, którego wysokość wynosi 14 mln dol., agencji M&C Saatchi z Londynu. W...

23 lutego 2001

WŁOSKI WYDAWCA CIESZY SIĘ Z ZYSKÓW

Pomimo spadku czytelnictwa prasy we Włoszech Poligrafici Editoriale, wydawca wiodących tytułów regionalnych we Włoszech, spodziewa się, że jego zyski potroją...

26 lutego 2001

SKONSOLIDOWANY BUDŻET PHILIPSA BEZ AGENCJI

Philips Electronics poszukuje agencji, która zajmie się obsługą jego skonsolidowanego globalnego budżetu na planowanie i zakup mediów. Wysokość budżetu szacowana...

26 lutego 2001

EURO RSCG PRZEJMUJE AGENCJĘ Z SAN FRANCISCO

Należąca do Havas Advertising agencja Euro RSCG Worldwide kupiła udział większościowy agencji Black Rocket z San Francisco. Wartość transakcji szacowana...

26 lutego 2001

OGILVY & MATHER PRZEJMUJE MAXX MARKETING

Ogilvy & Mather Worldwide przejęła największą azjatycką agencję zajmującą się zarządzaniem systemami gratyfikacji klienta w promocjach - Maxx Marketing mającą...

26 lutego 2001

PRZETARG NA BUDŻET PIWA CARLSBERG

Guinness Ireland zorganizował przetarg na budżet marki Carlsberg. Na shortliście znalazły się trzy agencje: obecnie obsługująca budżet Owens DDB, McConnells...

27 lutego 2001

KOMISJA EUROPEJSKA BRONI LOKALNYCH OGRANICZEŃ W MARKETINGU

Komisja Europejska opublikuje wkrótce kontrowersyjny projekt ustawy, której celem jest obrona konsumentów przed nieuczciwymi technikami marketingowymi. W projekcie znajduje się...

27 lutego 2001

FRANCE TELECOM ZMUSZONY DO ZMIANY STRATEGII PROMOCYJNEJ

France Telecom zostanie prawdopodobnie zmuszony decyzją sądu do zmiany strategii promocyjnej. Konflikt dotyczy hasła reklamowego stworzonego przez agencję TBWA Worldwide....

27 lutego 2001

CZY BERLUSCONI SPRZEDA SWOJE MEDIA?

Mediowy gigant i prawicowy polityk Silvo Berlusconi prawdopodobnie będzie musiał sprzedać swój holding mediowy z powodu konfliktu interesów. Problemy związane...

27 lutego 2001

REVLON KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY W USA

Kosmetyczny gigant Revlon przekazał budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 100 mln dol., agencji Deutsch z Nowego Jorku należącej...

28 lutego 2001

PROCTER & GAMBLE WSTRZYMUJE DOSTAWY DO TURCJI

Procter & Gamble Co. wstrzymał dostawy towarów do Turcji, na swój 12. co wielkości rynek na świecie. Powodem tej decyzji...

28 lutego 2001

BERLIŃSKA POLICJA POSZUKUJE SPONSORÓW

Policja w Berlinie będzie wkrótce nosiła emblematy sponsorów na mundurach, a wozy policyjne staną się nośnikami reklamy. Powodem tych zmian...

28 lutego 2001

MIAUCZĄCE PLAKATY WHISKASA W ROSJI

Agencje reklamowe BBDO Worldwide oraz D'Arcy z Rosji są autorami "miauczącej" kampanii brandu Whiskas należącego do Marsa. Ku zachwytowi i...

1 marca 2001

BBDO ZDOBYWA WART 30 MLN DOL. BUDŻET NIEMIECKIEGO POSTBANKU

Postbank, spółka zależna Deutsche Post, przekazał swój budżet reklamowy, którego wartość wynosi 30 mln dol., agencji BBDO Worldwide z Dźsseldorfu....

1 marca 2001

BANKOWOŚĆ ONLINE FRANCUSKIEGO PRODUCENTA DÓBR LUKSUSOWYCH

Francuski producent towarów luksusowych Bernard Arnault wszedł na rynek internetowy z nową usługą - bankowością online. Nowy bank online jest...

1 marca 2001

MEDIACOM ZDOBYWA NAGRODĘ NA FESTIWALU W NOWYM JORKU

Dom mediowy MediaCom został uhonorowany nagrodą Advertising/Marketing Effectiveness Award (AME) za mediową strategię przygotowaną dla brytyjskiego oddziału Audi na The...

1 marca 2001

BYŁY AMERYKAŃSKI AMBASADOR W RADZIE NADZORCZEJ WPP GROUP

Po długich poszukiwaniach WPP Group wyznaczyło na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej byłego amerykańskiego ambasadora w Wielkiej Bytanii i Irlandii Philipa...

1 marca 2001

CEO CARLO GILARDI OPUSZCZA BENETTON

Carlo Gilardi, CEO we włoskim Benettonie, opuści firmę i rozpocznie pracę w jednym z banków inwestycyjnych. Odejście Carla Gilardiego wiązane...

1 marca 2001

NIEMCY GOSPODARZAMI TEGOROCZNEGO KONKURSU EFFIE

The European Association of Communications Agencies (EACA) zdecydowała, że gospodarzem tegorocznej europejskiej edycji konkursu efektywności reklamy Effie - Euro Effie-...

2 marca 2001

BATES ITALIA OTRZYMUJE WART 140 MLN DOL. BUDŻET USŁUG UMTS

Włoski operator telefonii komórkowej trzeciej generacji H3G przekazał agencji Bates Italia budżet reklamowy usług UMTS, które wprowadzi na rynek w...

2 marca 2001

VIZZAVI WYBIERA EUROPEJSKĄ AGENCJĘ

Vizzavi, portal internetowy stworzony przez spółkę Vodafone i Vivendi Universal, zdecydował, że jego europejską agencją kreatywną będzie WCRS. Wysokość budżetu...

2 marca 2001

ALFRED DUNHILL W RĘKACH EURO RSCG WORKS

Grupa Richemont przekazała globalny budżet reklamowy swojej marki Alfred Dunhill w ręce agencji Euro RSCG Works należącej do Havas Advertising....

2 marca 2001

SPRZEDAŻ PRODUKTÓW RECKITT BENCKISER ROŚNIE

Zwiększone wydatki marketingowe koncernu Reckitt Benckiser, szacowane w roku 2000 na kwotę ponad 225 mln dol., wpłynęły na 25-proc. wzrost...