M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 listopada 2009

Pepsi może popsuć mundialowe plany Coca-Coli

Pepsi może popsuć mundialowe plany Coca-Coli. Ta ostatnia startuje z kampanią, której częścią jest piosenka związana z akcją charytatywną pt....

19 listopada 2009

Według "ShopSmart" zakupy impulsowe mają się dobrze

Z badań magazynu "ShopSmart" wynika, że pomimo recesji gospodarczej konsumenci w Stanach Zjednoczonych nie zrezygnowali z zakupów impulsowych. Grupa 60...

19 listopada 2009

Mercedes-Benz wprowadzi nowe hasło reklamowe

Firma motoryzacyjna Mercedes-Benz wprowadzi globalnie do komunikacji z konsumentami nowe hasło reklamowe. Dieter Zetsche, chief executive firmy, szuka nowego sloganu...

19 listopada 2009

Coca-Cola przeprowadzi rebranding portfolio soków

The Coca-Cola Company zamierza wprowadzić nowe opakowania i nową identyfikację wizualną portfolio soków. Na całym świecie marketer ma ich ponad...

19 listopada 2009

Ford prowadzi w miniwitrynie paneuropejski projekt dla Focusa

Ford rozpoczął paneuropejską kampanię reklamową modelu Focus w specjalnie utworzonej miniwitrynie. Na stronie pokazana jest gigantyczna kopuła plazmowa, wewnątrz której...

19 listopada 2009

Coca-Cola chce podwoić przychody ze sprzedaży napojów do roku 2020

Coca-Cola chce podwoić przychody ze sprzedaży napojów do roku 2020, do wartości 200 mld dol. Oznacza to, że roczne tempo...

20 listopada 2009

DDB London na czele zestawień "The Gunn Report" za 2009 rok

Agencja reklamowa DDB London okazała się najbardziej utytułowaną agencją roku 2009 na świecie według zestawień opublikowanych w "The Gunn Report"....

20 listopada 2009

Reklamy z celebrytami przekonują głównie ludzi młodych - badania MEC

Z badań przeprowadzonych przez dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) wynika, że reklamy z udziałem celebrytów mają przede wszystkim wpływ na decyzje...

20 listopada 2009

Cadillac wybiera spośród trzech agencji

Należący do General Motors Cadillac zredukował z sześciu do trzech liczbę agencji, spośród których wybierze wiodącą w zakresie kreacji. Do...

20 listopada 2009

Speedo szuka agencji do obsługi w Europie

Speedo rozpisało przetarg na obsługę reklamową marki w Europie. Konkurs dotyczy przygotowania działań reklamowych związanych z olimpiadą w 2012 r....

20 listopada 2009

Większość amerykańskich marketerów buduje relacje na Twitterze

Agencja Weber Shandwick zbadała aktywność największych amerykańskich marketerów w serwisie mikroblogowym Twitter. Przepytała menedżerów 100 firm z listy "Fortune", na...

23 listopada 2009

Olivier Altmann odpowiada w skali globu za kreację Publicis

Olivier Altmann został awansowany w strukturach Publicis Groupe i objął stanowisko chief creative officera w sieci agencji reklamowych Publicis Worldwide....

23 listopada 2009

Gillette nie zamierza zrywać kontraktu z Thierrym Henrym

Gillette należące do koncernu Procter & Gamble wydało oświadczenie, w którym potwierdza chęć dalszej współpracy z francuskim piłkarzem Thierrym Henrym,...

23 listopada 2009

Sony stawia na 3D w strategii na 2010 r.

Koncern Sony ujawnił, że w przyszłym roku zamierza znacząco zwiększyć w swoim portfolio liczbę produktów bazujących na technologii trójwymiarowego obrazu...

23 listopada 2009

Guinness rozpoczął działania reklamowe w Afryce

Przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi kampania reklamowa dla piwa Guinness zadebiutowała w Nigerii i w kilkunastu innych rozwijających się ...

23 listopada 2009

AOL zwolni na całym świecie 2,5 tys. pracowników

Grupa mediowa AOL podjęła decyzję o redukcji zatrudnienia, w wyniku której pracę straci 2,5 tys. osób na całym świecie. Zwolnienia...

23 listopada 2009

Starbucks inwestuje w akcje w mediach społecznościowych

Sieć barów kawowych Starbucks w Stanach Zjednoczonych prowadzi projekt w mediach społecznościowych w Święto Dziękczynienia. We współpracy z serwisem muzycznym...

24 listopada 2009

Alexis Nasard odpowiada za globalną sprzedaż i marketing Heinekena

Browar Heineken poinformował, że Alexis Nasard obejmie stanowisko group commerce directora. Będzie w skali globalnej odpowiadał za sprzedaż i marketing....

24 listopada 2009

Carla Hendra odpowiada za nową, globalną strukturę Ogilvy

Carla Hendra ma zarządzać nową strukturą strategiczną w grupie Ogilvy, która ma mieć charakter globalny. Jej dotychczasowe obowiązki prezesa nowojorskiego...

24 listopada 2009

South African Tourism prowadzi akcję reklamową w Europie

W związku ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się w RPA w 2010 r., organizacja turystyczna...

24 listopada 2009

Talk-show, które prowadziła Oprah Winfrey, zniknie z rynku po 25 latach

Oprah Winfrey zapowiedziała, że po 25 latach jej talk-show zniknie z telewizji. Wiadomo już, że ostatni program zostanie nadany 9...

24 listopada 2009

Coca-Cola zaoszczędzi 45 mln dol. na mundialu; zmniejszy liczbę agencji

Coca-Cola zaoszczędzi 45 mln dol. na mundialu organizowanym w RPA w 2010 r. w porównaniu z kosztami marketingowymi, jakie poniosła...

25 listopada 2009

GroupM dokładniej oceni efektywność prasy

GroupM, struktura negocjacyjna agencji mediowych WPP, wprowadza AdMeasure, serwis firmy Mediamark Research & Intelligence, który pozwala na ocenę efektywności tytułów...

25 listopada 2009

Reklama drwi ze skandalu z udziałem Thierry'ego Henry'ego

Agencja interaktywna Love Manchester postanowiła zadrwić z incydentu, jaki miał miejsce podczas ostatniego meczu piłkarskiego pomiędzy Francją a Irlandią. O...

25 listopada 2009

Sieć domów mediowych Maxus otwiera oddział w Amsterdamie

GroupM, do której należy Maxus, otworzyła kolejne biuro tej sieci w Amsterdamie. Jest to już 40. oddział sieci. Będzie nim...

25 listopada 2009

"Bloomberg Markets" tworzy stanowisko dyrektora reklamy

Laurie Benson objęła nowo utworzone stanowisko advertising directora w piśmie "Bloomberg Markets" w regionie EMEA. Wcześniej pracowała jako publishing director...

25 listopada 2009

MTV rozpoczyna nadawanie w Czechach i na Słowacji

Muzyczna stacja telewizyjna MTV rozpocznie nadawanie w Czechach i na Słowacji pod koniec listopada br. To pierwszy kanał grupy MTV...

25 listopada 2009

AOL wprowadza nową identyfikację wizualną marki

AOL zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. To przygotowanie do wydzielenia AOL z grupy Time Warner w przyszłym miesiącu. Nowa...

25 listopada 2009

P&G utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera"

Procter & Gamble utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera" - zapowiedział chief financial officer koncernu Jon Moeller. Mają one zapewnić...

26 listopada 2009

Według Mintela liczba innowacji marketingowych spadnie w 2010 r.

Jak szacuje firma Mintel, liczba innowacji produktowych w 2010 r. będzie mniejsza niż dotychczas. Marketerzy skupią się raczej na poprawie...

26 listopada 2009

Bloomberg zmieni branding na całym świecie

Bloomberg szuka firmy, która pomoże mu we wprowadzaniu zmian w brandingu oraz komunikacji reklamowej w skali globalnej. Chodzi o wszystkie...

26 listopada 2009

Były szef mediów Procter & Gamble zajmie się barterami

Bernhard Glock, wcześniej odpowiedzialny za globalny budżet mediowy Procter & Gamble, dołączy do firmy Miroma, zajmującej się barterami mediowymi. Glock...

26 listopada 2009

VisitBritain prowadzi promocję wokół postaci Sherlocka Holmesa

Organizacja turystyczna VisitBritain zachęca do wizyty w Londynie w związku ze zbliżającą się premierą nowej ekranizacji historii słynnego detektywa Sherlocka...

26 listopada 2009

Credit Agricole rusza z pierwszą międzynarodową kampanią korporacyjną

Francuski bank Credit Agricole planuje rozwój w Europie i Azji i przygotował swoją pierwszą międzynarodową kampanię korporacyjną. Przekaz kampanii reklamowej...

26 listopada 2009

McDonald's tworzy ekorestaurację w Niemczech

Sieć McDonald's otworzyła swoją pierwszą ekologiczną restaurację w Niemczech. Projekt o nazwie EE-tec oznacza zmianę designu - w lokalu dominują...

27 listopada 2009

Rząd Chin ruszył z kampanią wizerunkową

Rząd Chińskiej Republiki Ludowej rozpoczął globalną kampanię reklamową, która ma poprawić reputację produktów wyprodukowanych w Chinach. Telewizyjna kampania reklamowa, którą...

27 listopada 2009

Cyprus Tourism prowadzi przetarg reklamowy i mediowy

Organizacja turystyczna Cyprus Tourism Organisation prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego i mediowego w Europie. Jego wartość szacuje się na...

27 listopada 2009

Wydatki na mobile będą rosły o 40 proc. rocznie

Wydatki na mobile będą rosły globalnie w tempie ponad 40 proc. rocznie - wynika z prognozy firmy Berg Insight. Ma...

27 listopada 2009

ZenithOptimedia będzie sieciową agencją mediową Lactalis

Carat i Group M odpadły z przetargu mediowego na europejski budżet firmy Lactalis oferującej produkty mleczne. Budżet ten wart jest...

27 listopada 2009

BBC Worldwide wybiera ZenithOptimedia do globalnej obsługi

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla spółki BBC Worldwide (komercyjne ramię BBC). W finałowej...

27 listopada 2009

Amerykańscy detaliści chcą wzmocnić obecność w mediach społecznościowych

Najwięksi detaliści amerykańscy, m.in. Best Buy, Wal-Mart i JCPenney, zamierzają wzmocnić wykorzystanie mediów cyfrowych, w tym społecznościowych, do promocji swoich...

30 listopada 2009

Axel Springer przejmuje rosyjskie aktywa G+J; w Polsce bez zmian

Koncern G+J odsprzedał Axel Springer AG aktywa G+J Russia. Formalnie transakcja ma zakończyć się na początku grudnia br. W jej...

30 listopada 2009

"Ojciec chrzestny spamu" skazany na więzienie w USA

Alan Ralsky, który sam siebie określał mianem "ojca chrzestnego spamu", został skazany przez sąd w Stanach Zjednoczonych na ponad 4...

30 listopada 2009

Honda promuje w internecie nowy model motocykla

Honda Motor Europe realizuje kampanię interaktywną wspierającą debiut rynkowy nowego modelu motocykla w Europie. Chodzi o sportowy motor oznaczony symbolem...

30 listopada 2009

Henkel rozpoczyna globalny konkurs mediowy

Henkel rozpoczyna globalny przetarg na media. Właściciel m.in. marek Right Guard i Schwarzkopf przegląda oferty pod kątem obsługi budżetu wartego...

30 listopada 2009

KFC grilled chicken najbardziej pamiętnym launchem roku w USA

KFC grilled chicken jest najbardziej pamiętnym launchem tego roku w USA - wynika z badania firm: Schneider Associates, IRI oraz...

1 grudnia 2009

Według Deloitte Amerykanie coraz częściej używają komórek do zakupów

Amerykanie będą używać komórek do zakupów w okresie przed świętami. Według badania firmy Deloitte aż 19 proc. mieszkańców USA ma...

1 grudnia 2009

Zdaniem Synovate konsumenci są coraz bardziej uzależnieni od mediów cyfrowych

Większość konsumentów największych rynków świata jest "cyfrowo uzależniona" od takich mediów jak internet i telefon komórkowy - wynika z raportu...

1 grudnia 2009

Poziom satysfakcji konsumentów zmienia się na różnych rynkach Europy

Najnowsze badania przygotowane na zlecenie Komisji Europejskiej pokazują, że na różnych rynkach poziom satysfakcji konsumentów zmienia się, co jest związane...

1 grudnia 2009

Ryanair woli MasterCard od Visy

Ryanair, największa niskokosztowa linia lotnicza w Europie, zdecydował, że od 1 stycznia 2010 r. tylko posiadacze kart płatniczych MasterCard pre-paid...