Pierwszy raz w logo igrzysk olimpijskich wykorzystany zostanie adres internetowy
Zimowe igrzyska w Soczi w 2014 r. będą pierwszymi w historii ruchu olimpijskiego, w przypadku których logotyp imprezy będzie jednocześnie...
Zimowe igrzyska w Soczi w 2014 r. będą pierwszymi w historii ruchu olimpijskiego, w przypadku których logotyp imprezy będzie jednocześnie...
Coty rozmawia z trzema agencjami reklamowymi z Nowego Jorku na temat obsługi budżetu marki kosmetyków Sally Hansen, La Cross i...
Coca-Cola rusza z globalną kampanią Fanty pt. "Grab a taste of Friday". Ma ona budzić pozytywne skojarzenia marki z końcem...
MTV Networks International wystartował 1 grudnia z kanałem muzycznym w wysokiej rozdzielczości MTVNHD w Hiszpanii. Stacja dołączyła do oferty hiszpańskiego...
Z badań Nielsen Economic Current wynika, że sprzedaż na świecie osiągnęła najwyższy poziom od stycznia 2009 r. Analizy prowadzone są...
Telewizja informacyjna Euronews uruchamia nowy kilkujęzyczny serwis. Projekt zadebiutuje po ukraińsku. Będzie to 10-minutowy program nadawany codziennie w ciągu tygodnia....
Trzy kluczowe organizacje branży reklamowej w Stanach Zjednoczonych, czyli: Association of National Advertising (ANA), American Association of Advertising Agencies (4A)...
Marketerzy bardzo poważnie traktują inwestycje w social media - takie są dane z ankiety World Federation of Advertisers (WFA). Z...
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do WPP Group poinformowała, że zwolni 90 pracowników w regionie Ameryki Północnej. To ok....
Francuski koncern Peugeot Citroen (PSA) rozmawia z Mitsubishi Motors o strategicznym partnerstwie. Możliwe jest przejęcie przez PSA nawet 50 proc....
Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....
Kierownictwo Publicis Groupe zapowiedziało połączenie sieci agencyjnych Digitas i niedawno przejętej Razorfish operującej na 20 rynkach oprócz Stanów Zjednoczonych. Zarządzanie...
Disney zwiększy inwestycje w produkcję telewizyjną nowych programów w Europie. Pięć nowych pozycji programowych ma się pojawić w portfolio kanałów...
Agencje Glue London i BBH Labs przygotują globalną strategię komunikacji i kreację kampanii reklamowej dla marki Chrome, przeglądarki koncernu Google....
Agencja reklamowa Mother będzie obsługiwać kampanię olimpijską Coca-Coli w 2012 r. Przekazanie budżetu odbyło się bez przetargu. W pracach wezmą...
Sześć największych hollywoodzkich studiów filmowych poinformowało, że będzie dostarczać kontent na Movieclips.com, nowo powstający portal prezentujący klipy filmowe. Ma to...
Mark Hollinger został nowym prezesem i chief executive w grupie telewizyjnej Discovery Networks International. Zastąpił na tym stanowisku Grega Riccę....
Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...
Laura Desmond, chief executive w Starcom MediaVest Group, będzie szefem jury przyszłorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions. Pokieruje zespołem oceniającym...
Magazyn "Wallpaper" porozumiał się ze światowym projektantem smartfonów - firmą HTC - na temat sponsoringu nagród designerskich tego pisma. Umowa...
Z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PricewaterhouseCoopers wynika, że sprzedaż detaliczna w Rosji wzrosła w ostatnim czasie o 3 proc....
Z końcem roku Paul Johnson, global head of marketing & brand partnerships w Endemolu, rozstaje się z firmą. W I...
Koncern Sony pokaże telewizyjne transmisje meczów przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw świata w RPA w technologii trójwymiarowej (3D). Kamery filmujące w 3D...
Marka Kit Kat z portfolio Nestle otrzyma w Wielkiej Brytanii i Irlandii certyfikat fair trade. Jest to związane z programem...
BBC Magazines sprzedało pięć nowych licencji na projekt "Lonely Planet Magazine". Łącznie pismo będzie się ukazywało w sześciu edycjach jako...
Według prognoz ZenithOptimedia w 2010 r. światowy rynek reklamy wzrośnie o 0,9 proc., do 448 mld dol., a w ciągu...
Heineken International zatrudnił firmę doradczo-designerską Bulletproof do współpracy w zakresie przygotowania w przyszłym roku launchu marki cydru Strongbow Gold na...
W III kwartale br. sprzedaż telefonów komórkowych w Europie Zachodniej wzrosła pierwszy raz w tym roku - wynika z badania...
Chairman Procter & Gamble Co. A.G. Lafley odchodzi ze stanowiska z dniem 1 stycznia 2010 r. Jego następcą został CEO...
Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...
Koncern Google wprowadził nowe narzędzia usprawniające wyszukiwanie. Do najważniejszych z nich należy możliwość wyszukiwania informacji tworzonych w czasie rzeczywistym. Dzięki nowemu...
Z najnowszego raportu Magny wynika, że w 2010 r. światowy rynek reklamy wzrośnie o 6 proc. Sektor reklamowy będzie kontynuował...
Sieć fast food Burger King rozpoczęła działania reklamowe w internecie. Ich podstawą jest film wirusowy, w którym występuje śpiewająca dziewczyna...
Organizacja piłkarska UEFA wprowadza zmiany w pozycjonowaniu i logo rozgrywek Euro, mistrzostw Europy w piłce nożnej. W projekcie uczestniczy firma...
Koncern motoryzacyjny Fiat przesunął brytyjski budżet mediowy z Mediaedge:cia do jej siostrzanej agencji - Maxus. To konsekwencja globalnej umowy z...
Producent olejów samochodowych Castrol postanowił wykorzystać wizerunek byłych piłkarzy londyńskiego Arsenalu w działaniach wirusowych. Projekt komunikacyjny jest związany ze sponsoringiem...
Wydawnictwo Bauer podpisało umowę o współpracy z Tremor Media, globalną siecią reklamy wideo. Tremor Media będzie sprzedawała dla Bauera w:...
Producent odzieży sportowej Adidas rozpoczyna kampanię reklamową, która ma wzbudzić jak największe zainteresowanie nową kolekcją butów inspirowanych filmami science fiction...
Europejskie nastolatki spędzają więcej czasu przed telewizorem niż w internecie - wynika z badania Forrester. W badaniu wzięło udział 1,4...
Axel Springer zaczął wprowadzać opłaty za niektóre treści dostępne w sieci. Takie rozwiązania zostaną wprowadzone m.in. dla użytkowników iPhone'ów. W...
Do sieci Young & Rubicam po 10 latach wraca budżet reklamowy Pirelli. Główną agencją odpowiadającą za obsługę Pirelli zostało włoskie...
Agencja reklamowa Wieden+Kennedy zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla marki Dodge na rynku amerykańskim - podał, powołując się na własne...
Agencja reklamowa JWT z Londynu utworzyła wewnętrzną sieć społecznościową, w której pracownicy mają dzielić się pomysłami, ideami kreatywnymi oraz wzajemnie...
Większość konsumentów w Europie korzysta z internetu, szukając informacji o produktach i usługach - wynika z danych Eurostatu. W I...
Koncern farmaceutyczny Eli Lilly szuka domu mediowego do obsługi leku Cialis, który przeciwdziała dysfunkcji erekcyjnej. Przetarg ma charakter paneuropejski. Cialis...
CEO holdingu WPP Martin Sorrell wierzy w mobile marketing. Jego zdaniem zwłaszcza na rynkach takich jak Indie i Chiny będzie...
Chińska wyszukiwarka internetowa Baidu Inc., która dzięki dynamicznemu rozwojowi stała się pierwszą spółką z Państwa Środka w indeksie Nasdaq 100,...
Amerykański koncern Procter & Gamble za 470 mln dol. odkupi producenta odświeżaczy powietrza Ambi Pur od koncernu Sara Lee. Sara...
Nowojorski oddział BBDO zredukował o 4 proc. liczebność zespołu, zwalniając 20 pracowników. Ma to związek z utratą obsługi budżetu reklamowego...
Z brytyjskiego badania "Television and beyond: A Kid's Eye View" wynika, że małe dzieci, które korzystają z telewizji przy użyciu...