M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 grudnia 2009

Pierwszy raz w logo igrzysk olimpijskich wykorzystany zostanie adres internetowy

Zimowe igrzyska w Soczi w 2014 r. będą pierwszymi w historii ruchu olimpijskiego, w przypadku których logotyp imprezy będzie jednocześnie...

2 grudnia 2009

Coty szuka agencji reklamowej dla marek przejętych od Del Labs

Coty rozmawia z trzema agencjami reklamowymi z Nowego Jorku na temat obsługi budżetu marki kosmetyków Sally Hansen, La Cross i...

2 grudnia 2009

Coca-Cola rusza z globalną kampanią Fanty

Coca-Cola rusza z globalną kampanią Fanty pt. "Grab a taste of Friday". Ma ona budzić pozytywne skojarzenia marki z końcem...

2 grudnia 2009

MTVNHD startuje w Hiszpanii

MTV Networks International wystartował 1 grudnia z kanałem muzycznym w wysokiej rozdzielczości MTVNHD w Hiszpanii. Stacja dołączyła do oferty hiszpańskiego...

3 grudnia 2009

Według Nielsena sprzedaż idzie w górę i wraca zaufanie konsumentów

Z badań Nielsen Economic Current wynika, że sprzedaż na świecie osiągnęła najwyższy poziom od stycznia 2009 r. Analizy prowadzone są...

3 grudnia 2009

Euronews uruchamia serwis w kolejnych językach europejskich

Telewizja informacyjna Euronews uruchamia nowy kilkujęzyczny serwis. Projekt zadebiutuje po ukraińsku. Będzie to 10-minutowy program nadawany codziennie w ciągu tygodnia....

3 grudnia 2009

Branża reklamowa w USA skarży zakaz reklam papierosów jako sprzeczny z konstytucją

Trzy kluczowe organizacje branży reklamowej w Stanach Zjednoczonych, czyli: Association of National Advertising (ANA), American Association of Advertising Agencies (4A)...

3 grudnia 2009

Według WFA marketerzy na serio traktują social media

Marketerzy bardzo poważnie traktują inwestycje w social media - takie są dane z ankiety World Federation of Advertisers (WFA). Z...

4 grudnia 2009

Ogilvy zwalnia 90 pracowników w Ameryce Północnej

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do WPP Group poinformowała, że zwolni 90 pracowników w regionie Ameryki Północnej. To ok....

4 grudnia 2009

PSA i Mitsubishi rozmawiają o połączeniu

Francuski koncern Peugeot Citroen (PSA) rozmawia z Mitsubishi Motors o strategicznym partnerstwie. Możliwe jest przejęcie przez PSA nawet 50 proc....

4 grudnia 2009

Tiger Woods pomimo wywołania skandalu nadal jest wspierany przez sponsorów

Sponsorzy jednego z najlepszych golfistów świata Tigera Woodsa zgodnie stwierdzili, że nie zamierzają wprowadzić żadnych zmian we współpracy ze sportowcem....

4 grudnia 2009

Publicis Groupe łączy zarządy Digitas i Razorfish

Kierownictwo Publicis Groupe zapowiedziało połączenie sieci agencyjnych Digitas i niedawno przejętej Razorfish operującej na 20 rynkach oprócz Stanów Zjednoczonych. Zarządzanie...

4 grudnia 2009

Disney zamierza więcej inwestować w kontent w Europie

Disney zwiększy inwestycje w produkcję telewizyjną nowych programów w Europie. Pięć nowych pozycji programowych ma się pojawić w portfolio kanałów...

4 grudnia 2009

Glue i BBH przygotują globalną kampanię Google Chrome

Agencje Glue London i BBH Labs przygotują globalną strategię komunikacji i kreację kampanii reklamowej dla marki Chrome, przeglądarki koncernu Google....

4 grudnia 2009

Mother obsłuży projekt olimpijski Coca-Coli w 2012 r.

Agencja reklamowa Mother będzie obsługiwać kampanię olimpijską Coca-Coli w 2012 r. Przekazanie budżetu odbyło się bez przetargu. W pracach wezmą...

7 grudnia 2009

Sześć studiów z Hollywood wesprze Movieclips.com

Sześć największych hollywoodzkich studiów filmowych poinformowało, że będzie dostarczać kontent na Movieclips.com, nowo powstający portal prezentujący klipy filmowe. Ma to...

7 grudnia 2009

Mark Hollinger pokieruje Discovery Networks International

Mark Hollinger został nowym prezesem i chief executive w grupie telewizyjnej Discovery Networks International. Zastąpił na tym stanowisku Grega Riccę....

7 grudnia 2009

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

7 grudnia 2009

Laura Desmond pokieruje pracami jury przyszłorocznego konkursu w Cannes

Laura Desmond, chief executive w Starcom MediaVest Group, będzie szefem jury przyszłorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions. Pokieruje zespołem oceniającym...

8 grudnia 2009

HTC partnerem konkursu pisma "Wallpaper"

Magazyn "Wallpaper" porozumiał się ze światowym projektantem smartfonów - firmą HTC - na temat sponsoringu nagród designerskich tego pisma. Umowa...

8 grudnia 2009

Sieci handlowe coraz bardziej zainteresowane Rosją

Z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PricewaterhouseCoopers wynika, że sprzedaż detaliczna w Rosji wzrosła w ostatnim czasie o 3 proc....

8 grudnia 2009

Paul Johnson rozstaje się z Endemolem

Z końcem roku Paul Johnson, global head of marketing & brand partnerships w Endemolu, rozstaje się z firmą. W I...

8 grudnia 2009

Sony pokaże mecze mistrzostw świata w 3D

Koncern Sony pokaże telewizyjne transmisje meczów przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw świata w RPA w technologii trójwymiarowej (3D). Kamery filmujące w 3D...

8 grudnia 2009

Kit Kat otrzyma certyfikat fair trade

Marka Kit Kat z portfolio Nestle otrzyma w Wielkiej Brytanii i Irlandii certyfikat fair trade. Jest to związane z programem...

8 grudnia 2009

"Lonely Planet Magazine" na kolejnych pięciu rynkach

BBC Magazines sprzedało pięć nowych licencji na projekt "Lonely Planet Magazine". Łącznie pismo będzie się ukazywało w sześciu edycjach jako...

9 grudnia 2009

ZenithOptimedia: w 2010 r. rynek reklamy wzrośnie

Według prognoz ZenithOptimedia w 2010 r. światowy rynek reklamy wzrośnie o 0,9 proc., do 448 mld dol., a w ciągu...

9 grudnia 2009

Heineken zamierza wprowadzić Strongbow Gold na kolejne rynki

Heineken International zatrudnił firmę doradczo-designerską Bulletproof do współpracy w zakresie przygotowania w przyszłym roku launchu marki cydru Strongbow Gold na...

9 grudnia 2009

Zaczęła rosnąć sprzedaż telefonów komórkowych w Europie Zachodniej

W III kwartale br. sprzedaż telefonów komórkowych w Europie Zachodniej wzrosła pierwszy raz w tym roku - wynika z badania...

9 grudnia 2009

McDonald zastąpi Lafleya w P&G

Chairman Procter & Gamble Co. A.G. Lafley odchodzi ze stanowiska z dniem 1 stycznia 2010 r. Jego następcą został CEO...

9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

10 grudnia 2009

Google wprowadza nowe narzędzia wyszukiwania

Koncern Google wprowadził nowe narzędzia usprawniające wyszukiwanie. Do najważniejszych z nich należy możliwość wyszukiwania informacji tworzonych w czasie rzeczywistym. Dzięki nowemu...

10 grudnia 2009

Magna: światowy rynek reklamy w 2010 r. wzrośnie o 6 proc.

Z najnowszego raportu Magny wynika, że w 2010 r. światowy rynek reklamy wzrośnie o 6 proc. Sektor reklamowy będzie kontynuował...

10 grudnia 2009

Bohaterem wirusa Burger Kinga jest kobieta w bikini śpiewająca pod prysznicem

Sieć fast food Burger King rozpoczęła działania reklamowe w internecie. Ich podstawą jest film wirusowy, w którym występuje śpiewająca dziewczyna...

10 grudnia 2009

UEFA wprowadza zmiany w identyfikacji logo rozgrywek Euro

Organizacja piłkarska UEFA wprowadza zmiany w pozycjonowaniu i logo rozgrywek Euro, mistrzostw Europy w piłce nożnej. W projekcie uczestniczy firma...

10 grudnia 2009

Brytyjski budżet Fiata z MEC do Maxusa

Koncern motoryzacyjny Fiat przesunął brytyjski budżet mediowy z Mediaedge:cia do jej siostrzanej agencji - Maxus. To konsekwencja globalnej umowy z...

11 grudnia 2009

Castrol korzysta z byłych gwiazdorów Arsenalu w filmie wirusowym

Producent olejów samochodowych Castrol postanowił wykorzystać wizerunek byłych piłkarzy londyńskiego Arsenalu w działaniach wirusowych. Projekt komunikacyjny jest związany ze sponsoringiem...

11 grudnia 2009

Bauer współpracuje z siecią wideo Tremor Media

Wydawnictwo Bauer podpisało umowę o współpracy z Tremor Media, globalną siecią reklamy wideo. Tremor Media będzie sprzedawała dla Bauera w:...

11 grudnia 2009

Adidas wprowadza serię butów inspirowanych "Gwiezdnymi wojnami"

Producent odzieży sportowej Adidas rozpoczyna kampanię reklamową, która ma wzbudzić jak największe zainteresowanie nową kolekcją butów inspirowanych filmami science fiction...

11 grudnia 2009

Telewizja jest popularniejsza niż internet wśród europejskich nastolatków

Europejskie nastolatki spędzają więcej czasu przed telewizorem niż w internecie - wynika z badania Forrester. W badaniu wzięło udział 1,4...

11 grudnia 2009

Axel Springer wprowadza opłaty za dostęp do treści internetowych

Axel Springer zaczął wprowadzać opłaty za niektóre treści dostępne w sieci. Takie rozwiązania zostaną wprowadzone m.in. dla użytkowników iPhone'ów. W...

14 grudnia 2009

Pirelli po 10 latach wraca do Y&R

Do sieci Young & Rubicam po 10 latach wraca budżet reklamowy Pirelli. Główną agencją odpowiadającą za obsługę Pirelli zostało włoskie...

14 grudnia 2009

Wieden+Kennedy zajmie się obsługą marki Dodge

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla marki Dodge na rynku amerykańskim - podał, powołując się na własne...

14 grudnia 2009

JWT tworzy wewnętrzną platformę społecznościową

Agencja reklamowa JWT z Londynu utworzyła wewnętrzną sieć społecznościową, w której pracownicy mają dzielić się pomysłami, ideami kreatywnymi oraz wzajemnie...

14 grudnia 2009

Internet w Holandii najbardziej dostępny na tle Europy

Większość konsumentów w Europie korzysta z internetu, szukając informacji o produktach i usługach - wynika z danych Eurostatu. W I...

14 grudnia 2009

Eli Lilly prowadzi przetarg mediowy w Europie

Koncern farmaceutyczny Eli Lilly szuka domu mediowego do obsługi leku Cialis, który przeciwdziała dysfunkcji erekcyjnej. Przetarg ma charakter paneuropejski. Cialis...

14 grudnia 2009

Martin Sorrell wierzy w mobile marketing

CEO holdingu WPP Martin Sorrell wierzy w mobile marketing. Jego zdaniem zwłaszcza na rynkach takich jak Indie i Chiny będzie...

14 grudnia 2009

Chiński gigant wyszukiwarkowy musi walczyć o europejską domenę

Chińska wyszukiwarka internetowa Baidu Inc., która dzięki dynamicznemu rozwojowi stała się pierwszą spółką z Państwa Środka w indeksie Nasdaq 100,...

14 grudnia 2009

P&G za 470 mln dol. kupił Ambi Pur od Sara Lee

Amerykański koncern Procter & Gamble za 470 mln dol. odkupi producenta odświeżaczy powietrza Ambi Pur od koncernu Sara Lee. Sara...

15 grudnia 2009

Nowojorski oddział BBDO zwalnia 20 pracowników

Nowojorski oddział BBDO zredukował o 4 proc. liczebność zespołu, zwalniając 20 pracowników. Ma to związek z utratą obsługi budżetu reklamowego...

15 grudnia 2009

Małe dzieci oglądają więcej reklam niż inni użytkownicy DVR

Z brytyjskiego badania "Television and beyond: A Kid's Eye View" wynika, że małe dzieci, które korzystają z telewizji przy użyciu...