M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 grudnia 2009

Według NEF reklama ma negatywy wpływ na ludzkie wartości

Z badań think tanku New Economics Foundation wynika, że reklama ma wręcz niszczycielski wpływ na kondycję społeczeństwa - przede wszystkim...

15 grudnia 2009

Króliczki "Playboya" ubrane do aplikacji na iPhone'a

Apple razem z magazynem "Playboy" przygotowały specjalną aplikację na iPhone'a, która umożliwia czytanie tekstów oraz przeglądanie zdjęć ostatnich "playmates" pisma....

15 grudnia 2009

AOL zastanawia się nad sprzedażą serwisu Bebo i komunikatora ICQ

Koncern mediowy AOL rozmawia na temat sprzedaży serwisu społecznościowego Bebo i komunikatora ICQ. Negocjacje są prowadzone z rosyjską firmą inwestycyjną...

16 grudnia 2009

Eurosport uruchamia serwis arabski

Eurosport startuje z projektami internetowymi i mobilnymi na rynkach arabskich. Projekt Eurosport Arabia będzie wdrażany w 19 krajach Bliskiego Wschodu,...

16 grudnia 2009

IAA prowadzi globalny projekt społeczny "Hopenhagen"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA rozpoczęło realizację globalnej kampanii reklamowej "Hopenhagen". Jej celem jest umożliwienie konsumentom zabrania głosu w dyskusji na...

16 grudnia 2009

Tiger Woods ma coraz gorszy wizerunek w sondażach

Z badań wynika, że choć Tiger Woods wciąż jest lepiej postrzegany niż amerykańscy politycy, to jego notowania spadają. Z sondażu...

16 grudnia 2009

MediaCom wygrywa obsługę Universal Music

Universal Music Group rozstrzygnął przetarg na obsługę mediowego budżetu na obszarze Europy. W konkursie wygrał MediaCom, który tym samym zdobył...

17 grudnia 2009

Renault pozostaje w Formule 1

Renault będzie kontynuować udział w Formule 1 w przyszłym roku. Jest to możliwe dzięki finansowemu porozumieniu koncernu z luksemburskim inwestorem...

17 grudnia 2009

P&G obiecuje spokojną noc rodzinom w krajach rozwijających się

Procter & Gamble planuje akcje edukacyjne na rynkach, gdzie nie używa się powszechnie pieluch jednorazowych. Argumentem za ich użyciem ma...

17 grudnia 2009

Renault przedłuża umowę z Publicisem na kolejne 3 lata

Renault odnowił kontrakt reklamowy z siecią Publicis na kolejne trzy lata, do końca 2012 roku. Publicis pracuje dla Renault od...

17 grudnia 2009

WARC: Globalne wydatki reklamowe w 2010 r. wzrosną o 2,3 proc.

Globalne wydatki reklamowe w roku bieżącym spadną o 10,5 proc., ale w 2010 r. rynek reklamy wzrośnie o 2,3 proc....

17 grudnia 2009

Amerykańscy marketerzy chcą zwiększać wydatki na social media

Amerykańscy marketerzy chcą położyć większy nacisk na mierzenie swojej aktywności w mediach społecznościowych - wynika z badania firm CMO Club...

18 grudnia 2009

Popularne reklamy Wal-Mart bez wpływu na wzrost sprzedaży

Sieć handlowa Wal-Mart, która w okresie przedświątecznym przygotowała najbardziej popularne reklamy świąteczne w swojej kategorii, może z tego powodu wcale...

18 grudnia 2009

Randstad przekazuje globalny budżet mediowy Mindshare

Randstad rozstrzygnął właśnie globalny przetarg. Ta druga co do wielkości firma rekrutacyjna na świecie obsługę mediową powierza Mindshare. Nie wiadomo,...

18 grudnia 2009

Afera Woodsa przyniosła ponad 220 mln dol. strat mediom i sponsorom

Według raportu Bloomberga afera związana z golfistą Tigerem Woodsem przyniosła już ponad 220 mln dol. strat mediom i sponsorom. O...

18 grudnia 2009

Top marketerzy w Rosji skupiają budżety w telewizji

Najwięksi reklamodawcy w Rosji koncentrują swoje budżety reklamowe w telewizji. Jednocześnie część z nich, np. Procter & Gamble, zwiększa inwestycje...

18 grudnia 2009

Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię "w niebiosach"

Marka Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię. Chodzi o najnowszy spot z George'em Clooneyem przygotowany przez agencję McCann....

18 grudnia 2009

PHD obsłuży chiński budżet Unilevera wart 450 mln dol.

Należąca do Omnicom Media Group sieć PHD będzie obsługiwać budżet koncernu w Chinach wart rocznie ok. 450 mln dol. Nieoficjalnie...

21 grudnia 2009

Styczniowy "Wallpaper" będzie miał okładkę augmented reality

Styczniowe wydanie magazynu lifestyle'owego "Wallpaper" ukaże się z okładką w technologii augmented reality. Wydawca podpisał też umowę z agencją brandingową...

21 grudnia 2009

Lonely Planet planuje ekspansję na rynkach w Europie

Wydawnictwo Lonely Planet powołało Douglasa Schatza na stanowisko managing directora w regionie EMEA. Schatz pracował wcześniej w sieci księgarni Stanfords,...

21 grudnia 2009

Forbes Insights powołuje dwóch nowych dyrektorów regionalnych

Forbes Insights powołało dwóch menedżerów, którzy zajmą się rozwojem firmy w regionie EMEA. Christopher Garnons Williams i Frederick Schneider dołączyli...

21 grudnia 2009

KidsCo uruchamia nowe projekty na rynkach w regionie EMEA

Międzynarodowy kanał dziecięcy KidsCo rozszerza swoją obecność na rynkach regionu EMEA. Wraz z końcem roku uruchomił szereg nowych projektów, m.in.:...

22 grudnia 2009

Costa Coffee może za ponad 30 mln funtów przejąć Coffeeheaven

Spółka Whitbread, operator sieci kawiarni Costa Coffee, prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące przejęcia firmy Coffeeheaven, mającej pozycję rynkowego lidera w Polsce....

22 grudnia 2009

Havas Sports wesprze miasto Annecy w staraniach o organizację zimowych igrzysk

Agencja Havas Sports & Entertainment wygrała trwający ponad 14 miesięcy przetarg na projekt marketingowy dla francuskiego miasta Annecy. Miasto to...

22 grudnia 2009

W 2020 r. Brytyjczycy wydadzą na zakupy online co piątego funta

W 2020 r. sprzedaż przez internet produktów z takich kategorii jak sprzęt elektroniczny i książki będzie większa niż sprzedaż tradycyjna...

22 grudnia 2009

Unilever wybrał agencje interaktywne do obsługi w skali globu

Koncern Unilever wybrał agencje interaktywne, z którymi będzie prowadził swoje główne projekty komunikacyjne. Zamierza współpracować w tym zakresie z firmami...

22 grudnia 2009

Seniorzy coraz chętniej SMS-ują

Wśród starszych posiadaczy telefonów komórkowych (powyżej 45. roku życia) krótkie wiadomości tekstowe (SMS-y) stają się tak samo popularne jak wśród...

23 grudnia 2009

Kraft w USA przesuwa obsługę kolejnej marki z Draft FCB do McGarryBowen

Kraft przesunął oceniany na 40 mln dol. budżet reklamowy marki Lunchables z Draft FCB Chicago do McGarryBowen Chicago. W Draft...

23 grudnia 2009

Frank Lowe, założyciel The Red Brick Road, odchodzi z agencji

Frank Lowe, założyciel agencji reklamowej The Red Brick Road, pod koniec roku odejdzie z firmy. Jest jednym z twórców sieci...

23 grudnia 2009

Royal Navy szuka agencji interaktywnej

Royal Navy szuka agencji interaktywnej, która przygotuje nową strategię komunikacji, w tym wprowadzi zmiany w serwisie wojennych sił morskich Wielkiej...

23 grudnia 2009

TAG Heuer nadal ma współpracować z Tigerem Woodsem

Przedstawiciele producenta luksusowych zegarków TAG Heuer oświadczyli, że nie zamierzają kończyć współpracy reklamowej z golfistą Tigerem Woodsem. Zaprzeczyli tym samym...

23 grudnia 2009

McCann Erickson zajmie się globalnym budżetem sieci Holliday Inn

Sieć agencji reklamowych McCann Erickson wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu hoteli Holliday Inn i Holliday Inn Express. Obie należą...

23 grudnia 2009

Komisja Europejska nie jest zadowolona ze zmian prawnych związanych z cyfryzacją

Komisja Europejska nie jest zadowolona z tempa zmian prawnych związanych z cyfryzacją telewizji w niektórych krajach Unii Europejskiej, w tym...

28 grudnia 2009

Michelin rozpoczął współpracę z MEC w USA

Producent opon Michelin przeniósł obsługę budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych z MediaComu do Mediaedge:cia (MEC). Jego wartość szacowana jest na...

28 grudnia 2009

The Economist odnawia serwis EuroFinance

Wydawnictwo The Economist wprowadza zmiany do serwisu gospodarczego EuroFinance, których celem jest zwiększenie sprzedaży reklam oraz polepszenie funkcjonalności portalu. Po...

28 grudnia 2009

Aegis i Havas tworzą strategiczny sojusz w zakresie out-of-home

Grupa mediowa Aegis Media oraz należący do Havasa dom mediowy MPG nawiązały strategiczną współpracę w zakresie mediów out-of-home na rynku...

28 grudnia 2009

Według GfK niemieccy konsumenci nadal ostrożni w zakupach

Niemieccy konsumenci ostrożnie wydają pieniądze i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku warunki dla handlowców niewiele się poprawią...

28 grudnia 2009

W 2010 r. wydatki reklamowe w Europie spadną o 0,4 proc.

W 2010 r. europejskie wydatki reklamowe spadną o 0,4 proc. - wynika z najnowszego raportu WARC. We wrześniu WARC prognozował...

28 grudnia 2009

Guinness buduje swój wirtualny świat

Koncern Diageo realizuje we współpracy z Google i Facebookiem akcję promującą markę piwa Guinness. Marketer, znany z epickich kampanii telewizyjnych...

29 grudnia 2009

Alfa Romeo pokazało plakat reklamowy w najniższym miejscu na ziemi

Alfa Romeo, marka samochodów należącą do koncernu Fiat, wyeksponowała reklamę 11 tys. m poniżej poziomu morza, która dotyczyła obniżek cen...

29 grudnia 2009

Twitter ma już ponad 60 mln unikatowych użytkowników

Witryna mikroblogowa Twitter odnotowała w listopadzie br. wzrost liczby unikatowych użytkowników o 3,5 proc. w porównaniu z październikiem br. Według...

29 grudnia 2009

Według WFA marketerzy szukają nowych pomiarów sponsoringu

Z analiz przeprowadzonych przez World Federation of Advertisers (WFA) wynika, że większość marketerów wciąż szuka bardziej efektywnych sposobów pomiaru zwrotu...

29 grudnia 2009

Mobile marketing rośnie głównie na rynkach BRIC

Z badań Ofcomu wynika, że rynek usług mobilemarketingowych wzrósł w tzw. krajach BRIC (Brazylia, Rosja, Indie i Chiny) w latach...

29 grudnia 2009

Warner Music Group i Hulu współpracują w zakresie kontentu

Wytwórnia muzyczna Warner Music Group i amerykański serwis wideo online Hulu podpisały umowę licencyjną w zakresie wykorzystywania kontentu. Umowa obejmuje...

30 grudnia 2009

Ballantine's współpracuje z ulicznym artystą Julianem Beeverem

Marka whisky Ballantine's z portfolio Pernod Ricard nawiązała współpracę reklamową z Julianem Beeverem, artystą, który zdobył międzynarodową popularność dzięki malowidłom...

30 grudnia 2009

Piłkarz i piosenkarka w reklamie biura podróży Thomas Cook

Biuro podróży Thomas Cook wykorzystało w najnowszej kampanii telewizyjnej wizerunek angielskiego piłkarza Jamiego Redknappa i jego żony piosenkarki pop Louise...

30 grudnia 2009

AdWeek definiuje trendy w mediach cyfrowych na 2010 rok

Według magazynu "AdWeek" po trudnym 2009 roku branża internetowa patrzy na rok 2010 z nadzieją na wzrost. Magazyn zdefiniował 10...

30 grudnia 2009

P&G wprowadzi produkty konkurujące z private labels

Koncern Procter & Gamble (P&G) wprowadzi produkty konkurujące z private labels. Deklarację taką złożył CEO firmy Bob McDonald. Obecnie w...

30 grudnia 2009

"AdAge" wybrał najlepsze projekty branded content

Tygodnik "Advertising Age" wybrał najlepsze jego zdaniem projekty branded content zrealizowane w mijającym roku. Przedstawiciele redakcji przyznają, że 2009 r....

30 grudnia 2009

Microsoft szuka nowych odbiorców Xboksa

Przedstawiciele Microsoftu deklarują, że ich celem w przypadku marki Xbox jest wyjście poza rynek gier. Dla większości konsumentów Xbox jest...