M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 stycznia 2010

Michael Phelps wystąpi w kolejnych reklamach sieci Subway

Mimo kontrowersji wywołanych paleniem marihuany przez Michaela Phelpsa sieć Subway będzie kontynuować współpracę z tym pływackim multimedalistą olimpijskim. Sportowiec wystąpi...

4 stycznia 2010

Ford instaluje radia mogące nadawać piosenki z iTunes

Koncern motoryzacyjny Ford jako pierwszy producent samochodów w Stanach Zjednoczonych oferuje klientom opcję montażu radia, które może nadawać ich ulubione...

4 stycznia 2010

Panasonic wybrał po przetargu agencję reklamową Arnold

Agencja reklamowa Arnold, należąca do grupy Havas, zajmie się obsługą budżetu reklamowego Panasonica, dotyczącego dywizji consumer electronics business. Chodzi o...

4 stycznia 2010

Wpadka przy launchu lodów Haagen-Dazs w Indiach

Marka lodów Haagen-Dazs, otwierając swój pierwszy sklep w Delhi, zaliczyła poważną wpadkę. W teaserze przygotowanym przez agencję TBWA India brand...

5 stycznia 2010

Apple najlepszy w rankingu marek w social mediach

Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...

5 stycznia 2010

Amerykanie spędzają w sieci 13 godzin tygodniowo

Dorośli amerykańscy internauci spędzają tygodniowo w internecie 13 godzin. To prawie dwa razy więcej niż w 1999 r., kiedy było...

5 stycznia 2010

AT&T kończy współpracę z Tigerem Woodsem

Gigant telekomunikacyjny AT&T kończy współpracę z golfistą Tigerem Woodsem. Strony rozwiązały już umowę sponsorską. To kolejne rozstanie marketera z tym...

5 stycznia 2010

Rok 2010 będzie czasem konsolidacji w branży - przewiduje Maurice Levy

Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, przewiduje, że rok 2010 będzie rokiem konsolidacji w branży. Twierdzi on, że będziemy świadkami...

5 stycznia 2010

Google wprowadza własny telefon komórkowy Nexus One

Dzisiaj Google zaprezentuje swój pierwszy telefon komórkowy o nazwie Nexus One. Jego producentem jest tajwański HTC (ta firma jest też...

6 stycznia 2010

Iggy Pop w reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych

Iggy Pop, gwiazda muzyki lat 70., wystąpił w reklamie polis komunikacyjnych Swiftcover.com, marki należącej do grupy Axa. Budżet kampanii reklamowej...

6 stycznia 2010

Konsumenci na głównych rynkach wciąż pesymistami

Według badań firmy Harris Interactive mimo iż większość konsumentów na największych rynkach świata zwiększała swoje wydatki w ciągu ostatnich 10...

6 stycznia 2010

Rośnie sprzedaż detaliczna w strefie euro

W grudniu wzrosła sprzedaż detaliczna w strefie euro - wynika z badania firmy Markit Economics. Była to ankieta przeprowadzona wśród...

6 stycznia 2010

Apple ma przejąć Quattro Wireless za 275 mln dol.

Apple chce zabezpieczyć swoją pozycję na rynku komórkowym i ma przejąć za 275 mln dol. firmę reklamy mobilnej Quattro Wireless....

6 stycznia 2010

Kontrowersyjne reklamy promują outdoor na Wyspach

W pierwszych dniach stycznia w Wielkiej Brytanii na autobusach i nośnikach reklamy zewnętrznej pojawiły się kontrowersyjne reklamy promujące siłę reklamy...

6 stycznia 2010

Helen Assucena awansuje w "Marie Claire"

IPC awansowało Helen Assucenę na nowe stanowisko w zespole "Marie Claire". Będzie pełnić funkcję head od fashion and international. Ostatnio...

7 stycznia 2010

Wydawnictwo Dow Jones & Company restrukturyzuje działy

Wydawnictwo Dow Jones & Company, które ma w portfolio m.in. dziennik "The Wall Street Journal", wprowadza restrukturyzację swoich działów. Teraz...

7 stycznia 2010

Dove Men będzie miał premierę podczas Super Bowl

Linia kosmetyków Dove Men Care pojawi się w USA i będzie miała reklamę podczas finału Super Bowl. Na razie Unilever...

7 stycznia 2010

Rob Norman szefem GroupM w Ameryce Północnej

Rob Norman został nowym chief executive GroupM w Ameryce Północnej. Dotychczas kierował GroupM Interaction. Nowe stanowisko obejmie 31 marca br.,...

8 stycznia 2010

Santander przegląda budżet online w Europie

Bank Santander poszukuje agencji, która zajmie się obsługą jego budżetu przeznaczonego na działania directmarketingowe oraz online dla ujednoliconych usług bankowości...

8 stycznia 2010

KidsCo ma nowego międzynarodowego partnera reklamowego

Kanał dziecięcy KidsCo należący do NBC Universal podpisał umowę dotyczącą międzynarodowych aktywności reklamowych z firmą Rubies Masquerade. Nowy partner to...

8 stycznia 2010

Laurine Garaude pokieruje departamentem telewizyjnym Reed MIDEM

Firma Reed MIDEM, organizator międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCom i MIPTV, ogłosiła, że stanowisko dyrektora działu telewizyjnego obejmie Laurine Garaude. Nowa...

8 stycznia 2010

Procter & Gamble pozyskuje innowacje z zewnątrz

Koncern Procter & Gamble coraz więcej innowacji wprowadza we współpracy z zewnętrznymi firmami - wynika z raportu firmy Accenture o...

8 stycznia 2010

Szef WPP Group wskazuje na rozwój mediów społecznościowych i branded content

Media społecznościowe i branded content to dwa główne narzędzia komunikacji, na których będą koncentrować się reklamodawcy - powiedział w wywiadzie...

11 stycznia 2010

Robert Rasmussen odpowiada za kreację w Tribal DDB

Agencja interaktywna Tribal DDB powołała Roberta Rasmussena na stanowiska chief creative officera na rynek USA i i executive creative directora...

11 stycznia 2010

Polaroid podpisał umowę z piosenkarką Lady GaGa

Firma Polaroid podpisała umowę o współpracy z amerykańską piosenkarką Stefani Joanne Germanotta, znaną pod pseudonimem Lady GaGa. Gwiazda została creative...

11 stycznia 2010

Telewizja ESPN wprowadza projekt 3D

Telewizyjny kanał sportowy ESPN zamierza uruchomić pierwszą sieć telewizyjną w technologii 3D. Projekt ESPN 3D ma zadebiutować w Stanach Zjednoczonych...

11 stycznia 2010

Według Nielsena konsumenci są otwarci na reklamy w zamian za darmowy kontent

Prawie połowa konsumentów na świecie zaakceptowałaby więcej reklam online, jeżeli dzięki temu miałaby dostęp do darmowego kontentu - wynika z...

11 stycznia 2010

Procter & Gamble stawia na rozszerzanie marek

Procter & Gamble (P&G) stawia na rozszerzanie marek ze swojego portfolio. W tym roku dzięki tej strategii zwanej "innowacjami horyzontalnymi"...

12 stycznia 2010

Eurosport podpisał pierwszy kontrakt reklamowy na rozgrywki Pucharu Narodów Afryki 2010

Eurosport podpisał z międzynarodowym operatorem komórkowym Lebara Mobile pierwszy kontrakt reklamowy na zbliżające się rozgrywki Pucharu Narodów Afryki 2010. Operator...

12 stycznia 2010

Bartle Bogle Hegarty przejmuje obsługę budżetu reklamowego Cadillaca

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę marki samochodów Cadillac z portfolio General Motors. Przetarg dotyczył rynku...

12 stycznia 2010

We Are Social rozpoczyna działalność we Francji

Agencja mediowa We Are Social zajmująca się mediami społecznościowymi otwiera biuro w Paryżu. Wcześniej firma była związana wyłącznie z rynkiem...

12 stycznia 2010

Lew Peugeota drapieżny i dynamiczny

Koncern motoryzacyjny Peugeot zmienia logo, wizualizację i wprowadza nową strategię rozwoju marki. Jej główne cele to nowoczesne rozwiązania w dziedzinie...

12 stycznia 2010

Bebo i Yahoo! przedłużyły umowę o współpracy

Serwis społecznościowy Bebo i Yahoo! przedłużyły o kolejne pół roku umowę o współpracy w zakresie sprzedaży reklamy. Współpraca obejmuje takie...

13 stycznia 2010

Lowe zmienia globalną strukturę kreacji

Sieć agencji reklamowych Lowe przeprowadza restrukturyzację zespołu kreatywnego. Matthew Bull, worldwide chief creative officer w Lowe, postanowił utworzyć w strukturze...

13 stycznia 2010

Diageo krytykuje pomysły ograniczenia reklam alkoholu

Koncern alkoholowy Diageo, właściciel m.in. marek Smirnoff, Guinness, oraz Advertising Standards Authority (ASA) skrytykowały propozycje brytyjskich parlamentarzystów wprowadzenia bardziej restrykcyjnych...

13 stycznia 2010

Spoty przy Super Bowl cztery razy droższe niż 20 lat temu

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...

13 stycznia 2010

Don Thompson prezesem McDonald's

Don Thompson został prezesem firmy McDonald's Corporation. Dotychczas pełnił funkcję szefa biznesu firmy w Stanach Zjednoczonych. Zastąpił Ralpha Alvareza, który...

13 stycznia 2010

Billets rozpoczyna działalność we Francji

Firma Billets, zajmująca się audytem mediowym, rozpoczyna działalność na rynku francuskim. Ma to związek z przejęciem przez nią francuskiej firmy...

14 stycznia 2010

Publicis przejmuje obsługę Renault we Włoszech

Agencja reklamowa Publicis rozpocznie współpracę z firmą motoryzacyjną Renault na rynku włoskim. Jest to efekt decyzji podjętych na poziomie międzynarodowym....

14 stycznia 2010

Arsenal FC po raz pierwszy ma dyrektora marketingu

Angielski klub piłkarski Arsenal Football Club po raz pierwszy w historii utworzył stanowisko dyrektora marketingu. Objął je Angus Kinnear, dotychczasowy...

14 stycznia 2010

Właściciele smartfonów wykorzystują je w zakupach - badania Compete

Z badań przeprowadzonych przez firmę Compete wynika, że konsumenci w Stanach Zjednoczonych coraz częściej wykorzystują smartfony w procesie zakupowym. Właściciele...

14 stycznia 2010

Nike autorem aplikacji na iPhone'a z planami miast

Producent odzieży sportowej Nike Sportswear przygotował True City - darmową aplikację na telefony iPhone. Dzięki niej użytkownik otrzymuje dostęp do...

14 stycznia 2010

Google rozważa wycofanie się z Chin

Koncern Google zapowiedział, że rozważa wycofanie się z Chin w związku z cyberatakami na infrastrukturę firm, które miały miejsce w...

15 stycznia 2010

Avon przekazał projekt globalnej kampanii niezależnej agencji 18 Feet & Rising

Koncern kosmetyczny Avon przekazał budżet globalnej kampanii reklamowej produktów skin care kierowanych do młodzieży niezależnej agencji 18 Feet & Rising....

15 stycznia 2010

Startuje pierwsza kampania Diesla autorstwa Anomaly

Agencja reklamowa Anomaly przygotowała pierwszą kampanię reklamową dla marki Diesel. Diesel skonsolidował globalny budżet reklamowy w tej właśnie agencji we...

15 stycznia 2010

Młodzi szukają muzyki online, ale rzadko ją ściągają - pokazuje badanie MTV

Muzyczna stacja telewizyjna MTV prowadzi projekt badawczy "Back to Basics", w którym analizuje zachowania młodych w zakresie konsumpcji muzyki. Główne...

15 stycznia 2010

Deutsche Bank globalnie wybiera Carata, w Polsce na razie bez zmian

Deutsche Bank po międzynarodowym przetargu przekazuje budżet Caratowi. Konkurs obejmował: Europę, Stany, Amerykę Południową oraz region Azji i Pacyfiku. W...

15 stycznia 2010

Patrick Rona przejdzie z OgilvyOne do Tribal DDB

Patrick Rona, global digital planner w OgilvyOne (WPP Group), z początkiem lutego dołączy do Tribal DDB (DDB Group). Będzie odpowiedzialny...

15 stycznia 2010

EA zamierza skonsolidować budżet w Europie; nieznane decyzje dotyczące Polski

Electronic Arts szykuje przetarg na obsługę swojego budżetu planowania i zakupu mediów. Paneuropejski budżet jest wart ok. 80 mln funtów...

18 stycznia 2010

Europejscy nadawcy uruchamiają nowe kanały TV

Europejscy nadawcy mimo spowolnienia gospodarczego rozwijają portfolio stacji telewizyjnych. Z danych projektu Mavise koordynowanego przez Komisję Europejską wynika, że w...