M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 lutego 2010

Dell efektywnie wykorzystuje Twittera

Firma analityczna RJ Metrics wyliczyła, że na koniec 2009 roku w serwisie mikroblogowym Twitter było zarejestrowanych 75 milionów kont. Jednak...

10 lutego 2010

Budweiser zrobi reality show na mundialu

Marka Budweiser zrobi reality show na mundialu. Firma szuka 32 kibiców ochotników z krajów, które zagrają na mistrzostwach świata w...

11 lutego 2010

Simon Clift, CMO Unilevera, odchodzi

Po zakończeniu globalnego przetargu mediowego Simon Clift, chief marketing officer w Unileverze, opuszcza firmę. Jak mówi rzecznik koncernu, Clift na...

11 lutego 2010

Deutsche Bank bez nazwy w logo

Finansowy gigant Deutsche Bank postanowił zrezygnować z nazwy w logo firmy. Biało-niebieski znak będzie od tego czasu występował samodzielnie. Natomiast...

11 lutego 2010

GM rusza z europejską kampanią promującą pierwsze elektryczne auto

General Motors prowadzi w Europie szeroko zakrojoną kampanię reklamową promującą pierwszy elektryczny samochód koncernu - model Vauxhall Ampera. Do przygotowania...

11 lutego 2010

Przychody Havasa w 2009 r. spadły o 8 proc.

Francuski holding komunikacyjny Havas zamknął 2009 r. 8-procentowym spadkiem przychodów w stosunku do wyników roku poprzedniego. Przychody Havasa za 2009...

11 lutego 2010

Google wprowadza społecznościowy Buzz dla użytkowników Gmaila

Google Buzz to nowe narzędzie społecznościowe firmy Google adresowane do użytkowników poczty Gmail. Pozwala ono na komunikację podobną do Facebooka,...

12 lutego 2010

Belgijskie agencje protestują przeciwko zwyczajom przetargowym klientów

Wiodące agencje reklamowe w Belgii zdecydowały się na wspólną akcję protestacyjną. Przez tydzień na ich stronach internetowych zamiast strony głównej...

12 lutego 2010

Lennon gwiazdą nowej TV kampanii Citroena DS3

Citroen zamierza odświeżyć wizerunek swojego klasycznego auta w klasie premium - modelu DS3. Koncern zdecydował się wykorzystać w aktualnej kampanii...

12 lutego 2010

Pfizer szuka agencji dla "nowej Viagry"

Koncern Pfizer rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi na temat wsparcia debiutu rynkowego nowego leku zbliżonego do Viagry i związanego z...

12 lutego 2010

GroupM zdobywa skonsolidowany budżet Bayera

GroupM (WPP Group) będzie obsługiwać skonsolidowany budżet mediowy koncernu farmaceutycznego Bayer wart w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej łącznie ok....

12 lutego 2010

Coca-Cola chce podwoić przychody do 2020 r., będzie angażować konsumentów

Coca-Cola chce podwoić przychody do 2020 r. W ub.r. sprzedaż firmy mierzona ilościowo wzrosła o 3 proc., licząc globalnie, a...

12 lutego 2010

Omnicom raportuje wzrost nakładów swoich klientów

Holding reklamowy Omnicom Group w 2009 r. zanotował 12-proc. spadek przychodów. Spółka raportuje jednak, że wielu jej kluczowych klientów na...

15 lutego 2010

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

15 lutego 2010

Konsumenci są gotowi nadal kupować auta Toyoty

W ciągu ostatnich dwóch tygodni poinformowano, że Toyota musi usunąć awarię wadliwego pedału przyspieszenia w blisko 8 mln aut na...

15 lutego 2010

OMD po raz piąty najbardziej kreatywny w mediach wg Gunn Report

Sieć domów mediowych OMD po raz piąty z rzędu uplasowała się na pierwszym miejscu w "Gunn Report For Media" oceniającym...

15 lutego 2010

Kampania Ryanaira z Pinokiem uderzająca w Easyjet może trafić do sądu

Wojna prawna wybuchła pomiędzy rywalizującymi tanimi liniami lotniczymi Ryanair i Easyjet po tym, jak Ryanair w reklamie przedstawił założyciela Easyjet...

15 lutego 2010

Facebooka w urządzeniach mobilnych odwiedza już ponad 100 mln użytkowników

Facebook ma już ponad 100 mln użytkowników, którzy odwiedzają ten serwis dzięki urządzeniom mobilnym. Oznacza to, że liczba "mobilnych" użytkowników...

15 lutego 2010

Sprite rozpoczyna kampanię "The Spark"

Należąca do Coca-Coli marka Sprite rozpoczyna w USA kampanię "The Spark". Jest to pierwsza od czterech lat kampania tej marki...

16 lutego 2010

Omnicom i WPP będą obsługiwać globalny budżet Bayer Healthcare

Bayer Healthcare wybrał Omnicom Group i WPP do globalnej obsługi reklamowej. Agencje z obu holdingów będą pracować dla wszystkich dywizji...

16 lutego 2010

Sony wprowadza telewizyjny show interaktywny dla miłośników gier

Sony Computer Entertainment Europe wprowadza interaktywny show telewizyjny w wysokiej rozdzielczości. Jest to projekt skierowany do miłośników gier. Show "First...

16 lutego 2010

Richard Branson krytykuje wsparcie władz dla połączenia BA z American Airlines

Amerykański Departament Transportu wstępnie poparł połączenie sił dwóch linii lotniczych: British Airways i American Airlines. Według urzędników Departamentu połączenie tych...

16 lutego 2010

Diageo zwiększy tegoroczne wydatki na marketing

Koncern alkoholowy Diageo chce zwiększyć inwestycje w marketing w drugiej połowie 2010 r. W ostatnim roku finansowym marketer ograniczył wydatki...

16 lutego 2010

PepsiCo będzie inwestować w Chinach w przekąski

PepsiCo będzie inwestować w Chinach w przekąski. CEO koncernu Indra Nooyi stwierdziła, że w latach 2010-2015 kraj ten będzie obszarem...

16 lutego 2010

Craig Bellamy promuje Manchester City

Craig Bellamy, napastnik Manchesteru City, występuje w kampanii wizerunkowej klubu przed jego meczem z Liverpoolem FC, w którym Bellamy grał...

17 lutego 2010

Visa Europe rozpoczyna projekt związany z mundialem

Visa Europe rozpoczyna nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się mundialem, który odbędzie się w tym roku w RPA. Spot...

17 lutego 2010

ITU przewiduje, że w 2010 r. liczba użytkowników komórek sięgnie 5 mld

Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna - International Telecommunications Union (ITU), będąca jedną z agend ONZ, przewiduje, że liczba użytkowników telefonów komórkowych na...

17 lutego 2010

Chanel będzie sprzedawać produkty online

Chanel, producent dóbr luksusowych, zdecydował, że jeszcze w bieżącym roku rozpocznie sprzedaż swoich produktów online. Start projektu, którego realizację powierzono...

17 lutego 2010

Diet Coke rozpoczyna kampanię "Love it light" związaną z modą

Diet Coke rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię "Love it light" związaną z modą. Działania przewidują obecność w telewizji oraz na...

18 lutego 2010

Amerykanie najbardziej wierzą reklamom napojów

Konsumenci w Stanach Zjednoczonych wierzą reklamom napojów bardziej niż reklamom produktów z jakiejkolwiek innej kategorii produktowej. Wniosek ten wysnuto na...

18 lutego 2010

Wayne Rooney w reklamie Powerade gra sam ze sobą

Wayne Rooney, piłkarz reprezentacji Anglii i Manchesteru United, wystąpił w najnowszej reklamie marki napoju izotonicznego Powerade, należącej do portfolio Coca-Coli....

18 lutego 2010

L'Oreal chce pozyskać miliard nowych konsumentów

Koncern L'Oreal zamierza w ciągu najbliższej dekady zdobyć miliard nowych konsumentów, głównie za sprawą działań reklamowych oraz innowacji produktowych. Według...

18 lutego 2010

Publicis widzi już oznaki zmian na rynku

Przedstawiciele grupy reklamowej Publicis uważają, że widać już pierwsze symptomy poprawy sytuacji w branży, mimo że w IV kwartale ub.r....

18 lutego 2010

Kraft zapowiada oszczędności po fuzji z Cadbury

Kraft zapowiada, że po fuzji z Cadbury jest w stanie zredukować koszty o 675 mln dol. rocznie. Oszczędności będą poczynione...

18 lutego 2010

Schweppes wprowadza format o pojemności 0,5 l

W przyszłym miesiącu należąca do koncernu Coca-Cola marka Schweppes wprowadzi na rynek brytyjski po raz pierwszy w historii wariant napoju...

19 lutego 2010

Mediaedge:cia wygrał globalny budżet mediowy Bacardi

Mediaedge:cia zajmie się globalną obsługą marki rumu Bacardi. Wartość budżetu szacuje się na blisko 200 mln dol. Do podjęcia tej...

19 lutego 2010

Lindsay Oliver dyrektorem Bloomberga w Europie

Bloomberg ogłosił, że nowym commercial directorem na rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki została Lindsay Oliver. Oliver była wcześniej dyrektorem...

19 lutego 2010

Campbell opiera relaunch na badaniach biometrycznych

Campbell opiera relaunch na badaniach biometrycznych. W efekcie projektu firmy Innerscope Research marketer zmieni design części swoich opakowań, a także...

19 lutego 2010

Google sprzedaje codziennie 60 tys. telefonów z Androidem

Eric Schmidt, chairman i CEO Google, na trwającym obecnie Międzynarodowym Kongresie GSM w Barcelonie ujawnił, że sprzedaż telefonów komórkowych z...

19 lutego 2010

Andrew Benett pierwszym światowym CEO Arnold Worldwide

Arnold Worldwide mianował Andrew Benetta globalnym CEO sieci. Stanowisko to zostało obsadzone po raz pierwszy. Dotychczas najwyższą pozycją był global...

19 lutego 2010

Peter Sherman kieruje BBDO w regionie EMEA

Peter Sherman objął stanowisko managing directora sieci agencji reklamowych BBDO w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Wcześniej pracował...

19 lutego 2010

Starcom MediaVest wygrał europejski przetarg Hondy

Starcom MediaVest zdobył europejski budżet mediowy Hondy. Wcześniej na różnych rynkach dla klienta pracowały m.in. Initiative, ZenithOptimedia i Mediaedge:cia. W...

19 lutego 2010

Internauci są skłonni płacić za kontent online, ale musi poprawić się jego jakość

Jakość kontentu online musi się poprawić, zanim konsumenci zaczną za niego płacić - wynika z badania Nielsena. Z raportu "Globalne...

22 lutego 2010

Transmisje igrzysk poprawiają wyniki Eurosportu

Transmisje zimowych igrzysk olimpijskich Vancouver 2010 znacząco wpływają na powiększenie widowni stacji Eurosport. Weekend otwarcia na antenie tej stacji śledziło...

22 lutego 2010

Rolex sponsoruje serię programów z muzyką klasyczną na Euronews

Rolex został partnerem Euronews przy realizacji programu prezentującego muzykę klasyczną. W audycji zostaną zaprezentowane najważniejsze wydarzenia muzyczne z największych europejskich...

22 lutego 2010

Facebook i PayPal współpracują przy płatnościach

Globalny serwis społecznościowy Facebook nawiązał współpracę z firmą PayPal oferującą płatności i przelewy internetowe. Firmy będą współpracowały w zakresie oferowania...

22 lutego 2010

Audi, Google i Doritos najlepszymi reklamami wyemitowanymi podczas Super Bowl

Reklama telewizyjna Audi pt. "Zielona policja" wyemitowana 7 lutego br. podczas rozgrywki futbolowej Super Bowl wygenerowała największe zaangażowanie w internecie...

23 lutego 2010

Tiger Woods przeprasza i chce wrócić do golfa

Tiger Woods powiedział, że nie jest jeszcze gotów na powrót do świata golfa, bo najpierw musi uporządkować swoje relacje z...

23 lutego 2010

Według Dubit dzieci w Europie chętnie sięgają po gry

Ok. 80 proc. dzieci w krajach Europy gra w internetowe gry - wynika z badania firmy Dubit. Brytyjska agencja zajmująca...

23 lutego 2010

"AdWeek" przyznał tytuł agencji roku Edelman PR

Nagroda dla najlepszej agencji PR roku w przyznawanym dorocznie przez magazyn "AdWeek" konkursie trafiła do agencji Edelman z Nowego Jorku....