M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 lutego 2010

Shelley McCrory prezesem nowej spółki Working Title Television

Tim Bevan i Eric Fellner, zarządzający Working Title Films, oraz Peter Smith, prezes NBC Universal, poinformowali o utworzeniu nowej spółki...

23 lutego 2010

Sprzedaż Nestle wzrosła o 4 proc., dobre wyniki Nespresso

Sprzedaż Nestle wzrosła w ub.r. o 4 proc. mimo niesprzyjającego klimatu gospodarczego. Sprzedaż zamknęła się kwotą 108 mld franków szwajcarskich,...

23 lutego 2010

Sieć domów mediowych ZOG rozwija struktury firmy Newcast

Dom mediowy ZenithOpitmedia (ZOG) w odpowiedzi na popyt na działania branded entertainment rozwija Newcast - strukturę planującą komunikację z wykorzystaniem...

24 lutego 2010

Roczne przychody Carrefoura spadły o 1 proc., do 87,4 mld euro, będzie retusz strategii

Przychody sieci handlowej Carrefour w 2009 r. spadły o 1 proc., do 87,4 mld euro. Komentując ten wynik, kierownictwo firmy...

24 lutego 2010

Media interaktywne "nowym mainstreamem" według Randalla Rothenberga

Media interaktywne stają się "nowym mainstreamem" w Stanach Zjednoczonych, ale cały czas są potrzebne działania mające utrwalić ich pozycję -...

24 lutego 2010

Facebook i Amazon najbardziej innowacyjne według "Fast Company"

Magazyn biznesowy "Fast Company" przeanalizował tysiące firm oraz organizacji na świecie pod kątem innowacyjności ich biznesu i kreatywności w realizacji...

25 lutego 2010

Vivendi zwiększa udziały w Canal Plus

Koncern Vivendi kupił za 384,2 mln euro kolejne 5,1 proc. udziałów w Canal Plus France. Udziały, które wcześniej należały do...

25 lutego 2010

Hertz wybrał Initiative do obsługi programu lojalnościowego

Hertz, międzynarodowa firma zajmująca się wynajmem samochodów, wybrała w drodze przetargu dom mediowy Initiative do obsługi jej programu lojalnościowego pod...

25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...

25 lutego 2010

Według ONZ ruch turystyczny na świecie się zwiększy

Według przedstawicieli jednej z agend ONZ - United Nations World Travel Organisation (UNWTO) - w 2010 r. międzynarodowy ruch turystyczny...

25 lutego 2010

Heineken zapowiada zwiększenie nakładów na marketing

Browar Heineken zapowiada zwiększenie inwestycji marketingowych w 2010 r. W opublikowanym raporcie finansowym marketer informuje, że w 2009 r. globalny...

26 lutego 2010

W 2009 r. wydatki reklamowe w USA spadły o 9 proc., czyli o 11,6 mld dol.

W całym roku 2009 wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o 9 proc. - wynika z raportu firmy Nielsen. Spadek...

26 lutego 2010

Starbucks, PepsiCo i Coca-Cola przyciągnęły najwięcej nowych konsumentów w USA

Starbucks, PepsiCo i Coca-Cola przyciągnęły najwięcej nowych konsumentów w USA w ub.r. - wynika z raportu firmy Market Force Information....

26 lutego 2010

Marco Bertozzi szefem VivaKi

VivaKi, mediowa marka Publicis Groupe, pozyskała Marca Bertozziego na stanowisko dyrektora zarządzającego VivaKi Nerve Center na region EMEA. Bertozzi zastępuje...

26 lutego 2010

Jean-Philippe Maheu pokieruje Publicis Modem

Jean-Philippe Maheu, dotychczasowy chief digital officer Ogilvy North America, został globalnym CEO sieci agencji interaktywnych Publicis Modem. Zastąpił Martina Reidy'ego,...

1 marca 2010

BASF rozpoczyna globalną kampanię wizerunkową

Koncern chemiczny BASF z początkiem marca rozpocznie globalną kampanię wizerunkową pod hasłem "Chemia, która łączy". Po raz pierwszy koncern BASF...

1 marca 2010

Google pod okiem Komisji Europejskiej

Wyszukiwarka internetowa Google i działania reklamowe firmy stały się przedmiotem wstępnego śledztwa antymonopolowego Komisji Europejskiej. Komisja zwróciła się do wyszukiwarkowego...

1 marca 2010

GAP chce rozwijać e-commerce w Europie

Firma odzieżowa GAP przygotowuje się do mocniejszego uderzenia w e-commerce na terenie Wielkiej Brytanii i Europy Zachodniej. Centrala dystrybucji będzie...

1 marca 2010

Internauci z Europy Wschodniej częściej korzystają z serwisów społecznościowych

Konsumenci z Europy Wschodniej częściej korzystają z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy LinkedIn, niż ci z Europy Zachodniej -...

1 marca 2010

UEFA wybrała nowego dyrektora marketingu

Europejska organizacja piłkarska UEFA powołała Guya-Laurenta Epsteina na stanowisko dyrektora marketingu. Wcześniej pracował w dziale marketingu FIFA, pełniąc ostatnio funkcję...

1 marca 2010

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka - wynika z badań firmy eMarketer. Około 32 proc. mam deklaruje zwiększenie...

2 marca 2010

Światowi giganci mogą jeszcze mocniej wykorzystać media społecznościowe

Międzynarodowa sieć agencji public relations Burson-Marsteller przebadała 100 największych firm z listy "Fortune Global 500" pod kątem ich aktywności w...

2 marca 2010

Gatorade rezygnuje z Tigera Woodsa

Należąca do PepsiCo marka Gatorade nie będzie współpracować z Tigerem Woodsem, najlepszym golfistą świata. Powodem jest prawdopodobnie skandal związany ze...

2 marca 2010

Zysk Interpublic spadł w IV kw. ub.r. o prawie 40 proc.

Holding reklamowy Interpublic Group of Companies (IPG) poinformował, że jego zysk w IV kwartale ub.r. spadł o 38 proc. (do...

2 marca 2010

AKQA przygotuje internetowe działania The Royal Navy

Królewska Marynarka Wojenna, czyli marynarka wojenna Wielkiej Brytanii (The Royal Navy), wybrała po przetargu agencję AKQA do obsługi działań reklamowych...

2 marca 2010

Nivea zadba o urodę angielskich piłkarzy

Koncern Nivea przez najbliższych kilka lat będzie dostarczał kosmetyki pielęgnacyjne Nivea for Men angielskim piłkarzom. W ramach umowy, która będzie...

3 marca 2010

Benicio del Toro w reklamach Magnum

Unilever wybrał znanego aktora Benicio del Toro do udziału w reklamach lodowej marki Magnum. Pierwszy spot z udziałem aktora będzie...

3 marca 2010

Facebook, Mercedes i chiński Li Ning to "marki jutra" według Credit Suisse

Według banku inwestycyjnego Credit Suisse wśród największych "marek jutra" znajdą się serwis społecznościowy Facebook, producent aut Mercedes-Benz oraz chiński producent...

3 marca 2010

Twitter pracuje nad wprowadzeniem nowego formatu reklamy

Witryna mikroblogowa Twitter pracuje nad wdrożeniem nowego formatu reklamowego, który ma być podobny do AdWords należącego do firmy Google. Reklamy...

3 marca 2010

TBWA tworzy stanowisko compensation officera

Sieć agencji reklamowych TBWA/Worldwide powołała Neala Grossmana na stanowisko chief compensation officera. Wcześniej pracował on jako chief operating officer w...

3 marca 2010

Europejczycy chętniej korzystają z mobilnego internetu

Europejczycy coraz chętniej korzystają z mobilnego internetu - wynika z badania przeprowadzonego przez European Interactive Advertising Association obejmującego 15 rynków....

3 marca 2010

Real Madryt najbogatszym klubem piłkarskim świata; FC Barcelona i Manchester United w pierwszej trójce

Hiszpański klub Real Madryt z przychodami rocznymi na poziomie 401,4 mln euro jest najbogatszym klubem piłkarskim na świecie. Drugie miejsce...

5 marca 2010

Google wspiera HTC w sporze z Apple

Wyszukiwarkowy gigant poparł producenta swojego telefonu Nexus One w sporze z Apple. Apple, producent telefonów komórkowych iPhone, pozwał tajwańską firmę...

5 marca 2010

"Tesco Magazine" będzie miał dodatek poświęcony Dove Men+Care

Magazyn wydawany przez sieć handlową Tesco w Wielkiej Brytanii dołączy specjalną publikację, która będzie wspierać debiut nowej linii Dove Men+Care...

5 marca 2010

MPG wygrał budżet parku tematycznego NBC Universal

NBC Universal powierzył agencji MPG międzynarodowy budżet mediowy związany z parkiem tematycznym, który chce zbudować ten nadawca telewizyjny. Budżet szacowany...

5 marca 2010

Tesco wprowadzi lżejsze butelki, aby ograniczyć emisję CO2

Tesco wprowadzi lżejsze butelki, aby ograniczyć emisję CO2. Mocne alkohole produkowane dla Tesco mają pojawić się teraz w butelkach z...

5 marca 2010

Diageo prowadzi globalny przetarg na obsługę reklamową marki Baileys

Koncern Diageo rozpoczął przetarg na wartą 40 mln funtów globalną obsługę reklamową marki likieru Baileys. Firma zakończyła współpracę z agencją...

8 marca 2010

Nick Dutton, nowy managing partner, ma rozwijać sieć Arnold

Nick Dutton został mianowany managing partnerem sieci Arnold, należącej do Euro RSCG. Dutton będzie przede wszystkim odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji...

8 marca 2010

Zysk WPP Group spadł w 2009 r. o 16 proc.

WPP Group opublikował wyniki finansowe za 2009 rok. Zysk grupy spadł o 16 proc. do poziomu 812 mln funtów. Rok...

8 marca 2010

Coca-Cola kupi swojego bottlera w USA

Coca-Cola kupi firmę butelkującą napoje koncernu w USA - Coca-Cola Enterprises, która działała dotąd jako osobna spółka. CEO koncernu Muthar...

8 marca 2010

Adidas planuje zwiększenie wydatków na marketing

Producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas zamierza zwiększyć nakłady kierowane na marketing. Sprzedaż koncernu w 2009 r. spadła o 6...

9 marca 2010

Eric Bader chief strategy officerem Initiative

Sieć domów mediowych Initiative powołała Erica Badera do składu globalnego zespołu menedżerskiego. Objął on nowe stanowisko chief strategy officera. Ostatnio...

9 marca 2010

Hyundai oficjalnym partnerem Euro 2012 i Euro 2016

W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Hyundai Motor Company i UEFA marka Hyundai została oficjalnym partnerem UEFA Euro 2012 oraz UEFA...

9 marca 2010

Peugeot restrukturyzuje zespoły menedżerskie

Koncern Peugeot wprowadza zmiany w strukturze handlowej marki. Mają one umożliwić marce zrealizowanie w ciągu najbliższych pięciu lat trzech kluczowych...

9 marca 2010

Olimpiadę w Eurosporcie obejrzało 50 mln kobiet

Zimowe igrzyska olimpijskie przyciągnęły do Eurosportu 50 mln kobiet. Udział kobiet w widowni Eurosportu wynosił średnio 33 proc. Igrzyska w...

9 marca 2010

Niemiecki rynek e-commerce w 2009 roku urósł o 14 proc.

Sprzedaż detaliczna przez internet w Niemczech wzrosła pomimo kryzysu - wynika z badania WebScope zrealizowanego przez firmę GfK. Według zebranych...

10 marca 2010

Philip Bourchier O'Farrall odpowiada za digital media w MTV Networks

Philip Bourchier O'Farrall, senior vice-president of digital media w MTV Networks na wybranych rynkach (Wielka Brytania, Irlandia, Australia i Nowa...

10 marca 2010

Apple i Google najbardziej podziwianymi firmami

Koncerny Apple i Google są dwiema najbardziej podziwianymi firmami. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez magazyn biznesowy "Fortune" i...

10 marca 2010

Załoga F1 w największej od lat na Wyspach kampanii Hiltona

Sieć hoteli Hilton rusza w Wielkiej Brytanii z największą od lat kampanią reklamową. Działania te powiązane będą z teamem Vodafone...

10 marca 2010

P&G będzie rozszerzać współpracę na zasadzie Brand Agency Leader

Procter & Gamble będzie rozszerzać współpracę z agencjami na zasadzie Brand Agency Leader. Chodzi o model, w którym jedna agencja...