M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 marca 2010

Ceremonię oscarową śledziło ponad 41 mln Amerykanów

Tegoroczną ceremonię wręczania Oscarów, nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej, śledziło 41,3 mln amerykańskich widzów. To największa widownia tego eventu od 2005...

11 marca 2010

Rząd USA przeznaczy 200 mln dol. na wsparcie turystyki

Rząd Stanów Zjednoczonych ma zainwestować blisko 200 mln dol. w promocję kraju i zwiększanie ruchu turystycznego. Senat wyraził zgodę na...

11 marca 2010

Beiersdorf przenosi budżet w USA do Carata

Koncern kosmetyczny Beiersdorf przeniósł obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w USA do domu mediowego Carat. Jego wysokość szacuje się...

11 marca 2010

W Stanach Zjednoczonych wartość reklamy online przegoni prasową

Wydatki na reklamę w mediach cyfrowych w Stanach Zjednoczonych w tym roku pierwszy raz w historii przegonią wydatki na reklamę...

11 marca 2010

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują koktajle

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak...

12 marca 2010

Coty rozpisało przetarg na globalny budżet online

Coty rozpisało przetarg na agencję, która będzie odpowiedzialna za globalną obsługę firmy w internecie. Pierwsze zapytania ofertowe zostały rozesłane na...

12 marca 2010

Widać wzrost FMCG na rynkach Unii Europejskiej

Zdaniem firmy badawczej Nielsen Company rynek FMCG w Unii Europejskiej w IV kwartale 2009 r. zanotował wzrost. Wyniósł on 2,9...

12 marca 2010

Millward Brown będzie badać reklamy wirusowe

Sieć firm badawczych Millward Brown (WPP Group) wprowadza do oferty narzędzie badawcze, za pomocą którego będzie można sprawdzać skuteczność kampanii...

12 marca 2010

Agencja VCCP otwiera biuro w Pradze

Agencja reklamowa VCCP otwiera biuro w Pradze. Ma zająć się przede wszystkim obsługą budżetu firmy telekomunikacyjnej Telefonica O2. Praskim oddziałem...

12 marca 2010

Elvis zajmie się działaniami internetowymi i directmarketingowymi Hondy

Honda rozstrzygnęła paneuropejski przetarg na obsługę kampanii reklamowych i działań directmarketingowych. Jego zwycięzcą została agencja Elvis. Liczba i nazwy pozostałych...

12 marca 2010

Google ponownie zareklamuje swoją wyszukiwarkę w telewizji

Koncern Google szuka w Wielkiej Brytanii agencji reklamowej, która przygotuje kampanię telewizyjną promującą jego wyszukiwarkę. Reklama zostanie wyemitowana podczas tegorocznych...

15 marca 2010

Grecja rozpoczyna globalny projekt reklamowy "Kalimera"

Grecja rozpocznie globalną kampanię reklamową, która prowadzona jest pod hasłem "Kalimera", co po grecku oznacza "Dzień dobry". Kreacja reklam wykorzystuje...

15 marca 2010

Tunezja kusi młode pary i rodziny

Tunezyjska Organizacja Turystyczna (Tunisian National Tourist Office) rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową pod hasłem "Śródziemnomorski klejnot" adresowaną do młodych par, które...

15 marca 2010

Amy Winehouse będzie miała własną kolekcję ubrań

Fred Perry nawiązał współpracę z jedną z najbardziej kontrowersyjnych piosenkarek Amy Winehouse. Gwiazda stworzy własną linię ubrań dla kobiet inspirowaną...

15 marca 2010

Ipsos wspólnie z GfK zmierzą słuchalność radia na Węgrzech

Ipsos i GfK wprowadziły nowy, wspólny system pomiaru słuchalności radia na Węgrzech. Węgierskie Stowarzyszenie Domów Mediowych (MAKSZ) zadeklarowało wsparcie dla...

15 marca 2010

Axel Springer zanotował spadek przychodów w 2009 r.

Axel Springer ogłosił, że w wyniku globalnej recesji przychody firmy w 2009 r. spadły o 4,3 proc., do 2611 mln...

16 marca 2010

Tesco wprowadza luksusową linię odzieżową

Sieć handlowa Tesco przygotowuje się do debiutu rynkowego luksusowej linii odzieżowej, który ma nastąpić jeszcze w marcu br. Sprzedaż ma...

16 marca 2010

IKEA powierzyła budżet w USA agencji Ogilvy & Mather

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather z Nowego Jorku zajmie się obsługą sieci domów meblowych IKEA w Stanach Zjednoczonych. W finale...

16 marca 2010

Dziewięciu chętnych na zakup Reader's Digest

Na liście chętnych do zakupu wydawnictwa Reader's Digest jest dziewięciu oferentów. Firma doradcza Moore Stephens rozpoczyna właśnie negocjacje z wybranymi...

16 marca 2010

Nivea adaptuje pozycjonowanie parasolowe do produktów dla kobiet

Nivea zamierza dostosować strategię pozycjonowania parasolowego "Feel Closer" do wszystkich produktów kosmetycznych dla kobiet. Przy wprowadzaniu tej strategii koncern współpracuje...

16 marca 2010

TAG Heuer skorzysta z augmented reality

Grupa LVMH, producent ekskluzywnych zegarków marki TAG Heuer, pod koniec marca udostępni na swojej stronie internetowej aplikację w technologii augmented...

16 marca 2010

Reklama internetowa w Stanach Zjednoczonych wzrośnie w tym roku o 14 proc.

Wydatki na internet w USA wzrosną w tym roku o 14 proc. - prognozuje grupa finansowa Citi. Budżety przeznaczane na...

17 marca 2010

Sony będzie reklamować aparaty Cyber-shot z funkcją zdjęć panoramicznych

Sony rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową aparatów fotograficznych linii Cyber-shot. Kampania przygotowana od strony kreacji przez TBWA/Londyn obejmie reklamy telewizyjne, prasowe...

17 marca 2010

Levi's Strauss wraca w reklamie do swoich korzeni

Marka dżinsów Levi's Strauss ujawniła swoją strategię komunikacyjną na najbliższe lata - planowany jest powrót do oryginalnego pozycjonowania marki jako...

17 marca 2010

Sukces Pepsi Refresh Project na Facebooku

Rozpoczęta w styczniu amerykańska kampania Pepsi Refresh Project przyciąga coraz więcej konsumentów. Projekt ma już 600 tys. fanów na Facebooku,...

17 marca 2010

Właściciel Calvina Kleina przejmuje Tommy'ego Hilfigera

Grupa Philips Van Heusen, do której należy marka odzieży Calvin Klein, przejęła modowy brand Tommy Hilfiger. Wartość transakcji wynosi 2...

17 marca 2010

Fittipaldi będzie reklamował holenderskie zegarki

Były mistrz Formuły 1 Emerson Fittipaldi został globalnym ambasadorem marki holenderskich zegarków TW Steel. Fittipaldi jest dwukrotnym zwycięzcą F1. Jego...

17 marca 2010

Producenci telewizorów walczą o palmę pierwszeństwa w technologii 3D

Globalni producenci telewizorów - Samsung, Panasonic, LG Electronics i Sony - wydadzą miliony funtów na promocję swoich telewizorów 3D. Wszyscy...

18 marca 2010

Erasmus przejmuje globalny budżet Tetra Paka

Szwedzki producent opakowań Tetra Pak powierzył obsługę globalnego budżetu reklamowego agencji Erasmus. Wcześniej za projekty dla tego marketera odpowiadała Ogilvy...

18 marca 2010

Iberostar wybrał po przetargu Initiative

Sieć hoteli Iberostar powierzyła obsługę globalnego budżetu planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Initiative. W przetargu brały również udział: PHD,...

18 marca 2010

Tiger Woods wraca do golfa, a z nim - sponsorzy

Tiger Woods wraca do uprawiania golfa, a wraz z nim wracają najwięksi sponsorzy. Nike, Gillette i EA Sports popierają powrót...

18 marca 2010

OMD utrzymał obsługę budżetu mediowego Coty w USA

Coty wybrał opcję dalszej współpracy z domem mediowym OMD w Stanach Zjednoczonych. Rozmowy z agencjami koncern prowadził od 10 miesięcy....

18 marca 2010

Branded content w internecie wart w USA 306 mln dol.

Branded content w internecie był wart w USA w ub.r. 306 mln dol. - wynika z analizy firmy PQ Media....

19 marca 2010

Maurice Levy i inni menedżerowie Publicis Groupe rezygnują z dorocznego bonusa

Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, zrezygnował z przyjęcia dorocznego bonusu, który w tym roku wynosił 2,7 mln euro. Był...

19 marca 2010

Kantar Media: wydatki reklamowe w 2009 r. w USA spadły o 12,3 proc.

Według firmy badawczej Kantar Media w 2009 r. w porównaniu z rokiem 2008 wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o...

19 marca 2010

Clinique szuka agencji do obsługi męskich kosmetyków

Firma kosmetyczna Clinique prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji interaktywnej mającej się zająć globalnym budżetem kosmetyków dla mężczyzn. Planowany...

19 marca 2010

Greenpeace w kampanii wirusowej protestuje przeciwko Nestle

Greenpeace rozpoczął kampanię wirusową przeciwko koncernowi Nestle, który do produkcji batoników KitKat używa oleju palmowego. Dostawca oleju, firma Sinar Mas...

19 marca 2010

Unilever wprowadzi w br. 25 innowacji w Europie Zachodniej

Unilever wprowadzi w br. 25 innowacji w Europie Zachodniej - zapowiedział Doug Baillie, CEO Unilevera na ten region. Innowacje mają...

22 marca 2010

Z badań wynika, że chińscy marketerzy inwestują coraz chętniej

Chińscy marketerzy inwestują więcej w kampanie mediowe niż firmy z innych rejonów świata. Taki wniosek wypływa z badania przygotowanego wspólnie...

22 marca 2010

Yahoo! kupiło sieć Citizen Sports

Firma Yahoo! kupiła amerykańską firmę Citizen Sports, właściciela sportowej sieci społecznościowej. Citizens Sports oferuje m.in. związane ze sportem aplikacje na...

22 marca 2010

Hertz szuka emocjonalnej więzi z konsumentem

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz prowadzi w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, której celem jest pogłębienie więzi emocjonalnych z konsumentami. Działania reklamowe...

22 marca 2010

Nike stawia na realnych użytkowników swoich produktów

Firma Nike zamierza w swoich działaniach marketingowych mocniej koncentrować się na pokazywaniu autentycznych historii i bohaterów, którzy używają odzieży i...

22 marca 2010

Shell będzie finansować lokalne społeczności na całym świecie

"Newsweek" oraz BBC World News po raz kolejny będą wspierać firmę paliwową Shell w globalnym projekcie "World Challenge". Jest międzynarodowy...

23 marca 2010

Calvin Klein korzysta z augmented reality w kampanii X Underwear

Calvin Klein wkrótce rozpocznie kampanię reklamową marki X Underwear, w której po raz pierwszy wykorzysta technologię augmented reality. Reklama prasowa...

23 marca 2010

Toyota przekonuje Brytyjczyków o wysokiej jakości swoich aut

Toyota rozpoczęła na Wyspach kampanię reklamową w prasie informującą o wysokiej jakości produkowanych przez nią samochodów. Japoński producent kilka tygodni...

23 marca 2010

Absolut Vodka udostępnia internautom film Spike'a Jonze'a

Absolut Vodka przygotowała premierę online filmu "I'm Here" w reżyserii Spike'a Jonze'a. 30-minutowa fabuła jest dostępna dla internautów za darmo....

23 marca 2010

PepsiCo chce oferować zdrowsze produkty

PepsiCo obniży zawartość cukru, soli i tłuszczu w swoich produktach. Plan zakłada, że do roku 2015 zawartość cukru ma być...

23 marca 2010

Europejscy operatorzy chcą uruchomić konkurencyjną wobec iTunes platformę

Deutsche Telekom i inni europejscy operatorzy komórkowi planują uruchomienie pod koniec tego roku platformy wymiany oprogramowania na telefony komórkowe. Ma...

24 marca 2010

Pele wprowadzi własną markę odzieży sportowej

Legendarny brazylijski piłkarz Pele wprowadzi do sprzedaży własną markę odzieży i butów sportowych przeznaczonych do uprawiania "street futbolu". Jej debiut...

24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...