M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 marca 2010

We Are Social otwiera kolejne biuro w Europie

Agencja We Are Social, zajmująca się komunikacją z użyciem mediów społecznościowych, otworzyła kolejne biuro w Europie kontynentalnej. Po uruchomieniu oddziału...

24 marca 2010

Bwin przygotował z Realem Madryt grę komputerową

Firma bukmacherska Bwin, sponsor m.in. klubu piłkarskiego Real Madryt, przygotowała grę komputerową dla kibiców. Jej uczestnicy mają odnaleźć piłkarzy madryckiego...

24 marca 2010

Według TNS tylko jedna czwarta Niemców ma pełny dostęp do sieci

Co trzeci Niemiec nie zna się na mediach cyfrowych, a tylko 25 proc. ma pełny dostęp do nowych mediów -...

25 marca 2010

Zysk Havasa spadł w 2009 r. o 12 proc.

Grupa komunikacyjna Havas poinformowała, że jej zysk w 2009 r. był mniejszy o 12 proc. niż rok wcześniej. W skali...

25 marca 2010

Carlsberg wprowadza owocowy szprycer pod marką Eve

Browar Carlsberg wprowadza do sprzedaży na rynku brytyjskim w 100 proc. naturalny szprycer owocowy pod nazwą Eve. Napój ma niską...

25 marca 2010

Nintendo przygotowuje debiut konsoli 3D

Nintendo przygotowuje się do wprowadzenia do sprzedaży konsoli do gier komputerowych w wersji trójwymiarowej 3D. Konsole o nazwie Nintendo 3DS...

25 marca 2010

Adidas i NBA poszerzają współpracę w Europie

Adidas i amerykańska liga koszykówki NBA poszerzają globalną współpracę o możliwość korzystania przez marketera z logo ligi na rynkach europejskich....

25 marca 2010

Tradycyjne agencje reklamowe upadną niczym Imperium Rzymskie - wieszczy Saatchi

Saatchi & Saatchi Canada przygotowała film wirusowy, w którym prognozuje utratę racji bytu przez tradycyjną agencję reklamową na rzecz kreacji...

26 marca 2010

Jude Law i Guy Ritchie przygotują nową reklamę Diora

Jude Law, gwiazda Hollywood, wystąpi w najnowszej reklamie Christiana Diora, którą wyreżyseruje Guy Ritchie. Spot będzie kręcony w Paryżu, w...

26 marca 2010

Land Rover wybrał agencję do obsługi nowego modelu

Land Rover rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnych działań reklamowych związanych z premierą nowego modelu Range Rover LRX. Wygrała go agencja reklamowa...

26 marca 2010

Clear Channel wzmacnia globalny zespół menedżerski

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel International poszerzyła skład międzynarodowego zespołu menedżerskiego, do którego dołączył Anthony Xydis. Objął nowo utworzone stanowisko...

26 marca 2010

Teneryfa inwestuje w przyjazną stronę internetową

Tenerife Tourism Corporation zdecydowała się na relaunch strony WWW, który ma ją uczynić bardziej przyjazną dla użytkowników sieci. Średnio rocznie...

26 marca 2010

Bartle Bogle Hegarty tworzy stanowisko szefa innowacji

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty utworzyła stanowisko executive director of innovation. Objął je Ben Malbon, założyciel struktury BBH Labs. Ma...

26 marca 2010

Lucy Liu ambasadorką akcji dożywiania dzieci Heinza

Aktorka Lucy Liu, znana m.in. z filmów "Aniołki Charliego" i "Kill Bill" oraz serialu "Ally McBeal", została ambasadorką akcji społecznej...

29 marca 2010

Carat: globalne wydatki na reklamę w 2010 r. wzrosną o 2,9 proc.

Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2010 r. o 2,9 proc. - wynika z raportu domu mediowego Carat. W 2011 r....

29 marca 2010

Unilever, Danone i Nestle widzą efekty strategii zrównoważowego rozwoju

Koncerny międzynarodowe typu Unilever, Danone czy Nestle odczuwają pozytywne efekty skoncentrowania się na rozwijaniu produkcji i marketingu w ramach strategii...

29 marca 2010

Telefony komórkowe transmitują już więcej danych niż głosu

W grudniu 2009 roku transmisje danych w telefonach komórkowych pierwszy raz w historii wygenerowały większy ruch niż transmisje głosowe -...

29 marca 2010

Spada sprzedaż napojów w USA, popyt na kranówkę

Spada sprzedaż napojów w USA, i to już drugi rok z rzędu - wynika z danych firmy Beverage Marketing Corporation....

29 marca 2010

Grupa Casino nie będzie używać oleju palmowego

Grupa Casino (obecna do niedawna w Polsce z sieciami sklepów Geant i Leader Price) nie będzie używać oleju palmowego w...

30 marca 2010

Globalny rynek szerokopasmowego internetu wzrósł w ub.r. o 14 proc.

Globalny rynek szerokopasmowego internetu w 2009 r. wzrósł o 14 proc. - takie dane przedstawiono na Broadband Forum. Dynamiczny wzrost...

30 marca 2010

Electronic Arts konsoliduje europejski budżet w MediaComie

Producent gier wideo Electronic Arts (EA) w wyniku rozstrzygniętego przetargu zdecydował skonsolidować swój europejski budżet mediowy, wart ok. 90 mln...

30 marca 2010

Mother pierwszą globalną agencją Powerade

Nowojorska agencja Mother została agencją obsługującą globalny budżet marki Powerade z portfolio Coca-Coli. Po raz pierwszy agencja została wybrana dla...

30 marca 2010

Co czwarte dziecko w wieku 8-12 lat ma profil w serwisie społecznościowym

Jedna czwarta brytyjskich dzieci w wieku 8-12 lat, które korzystają z internetu w domu, ma profil na Facebooku, Bebo albo...

30 marca 2010

TBWA Berlin obsłuży mundialowy budżet McDonald's

Agencja TBWA Berlin zdobyła mundialowy budżet McDonald's. Nazw innych agencji biorących udział w przetargu na ten projekt nie podano. Działania...

30 marca 2010

Ford sprzedaje Volvo chińskiej firmie Geely

Geely, chiński producent samochodów, przejmie od Ford Motors produkcję samochodów osobowych Volvo. Wartość transakcji wynosi 1,8 mld dolarów. Umowę zawarto...

31 marca 2010

Bacardi tworzy stanowisko global brand directora

Christian Woolfenden, dotychczasowy marketing manager w Bacardi, objął stanowisko global brand directora w tej firmie. Będzie odpowiadał za innowacje, trade...

31 marca 2010

Minogue, Miller i Schiffer w kampanii społecznej na temat raka piersi

Kylie Minogue, Siena Miller i Claudia Schiffer znalazły się wśród celebrities, które wystąpią w kampanii reklamowej wspierającej Fashion Targets Breast...

31 marca 2010

Według Forrestera większość agencji nie rozumie nowych czasów

Z badań firmy Forrester wynika, że większość agencji interaktywnych i reklamowych nie potrafi zaadaptować się do nowych czasów. Dlatego marketerzy...

31 marca 2010

Nathan Wood odpowiada za SEO w TradeDoubler

Nathan Wood został szefem odpowiedzialnym za optymalizację serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO) w firmie TradeDoubler (IMW Group) specjalizującej się...

31 marca 2010

L'Oreal przegląda media w USA

L'Oreal przegląda oferty domów mediowych na rynku amerykańskim. Budżet jest obecnie podzielony między Universal McCann i ZenithOptimedia. Najprawdopodobniej oferty obu...

31 marca 2010

LinkedIn udostępnia aplikację na BlackBerry

Serwis społecznościowy skupiony na rozwoju kariery LinkedIn udostępnił aplikację na smartfony BlackBerry. Serwis już wcześniej miał podobne aplikacje przeznaczone dla...

31 marca 2010

Endemol rozwija międzynarodową strukturę

Ednemol Group tworzy Endemol Worldwide Brands, strukturę odpowiedzialną za współpracę z biurami na poszczególnych rynkach w zakresie m.in. międzynarodowych licencji...

31 marca 2010

Nestle po kampanii Greenpeace wycofa się ze współpracy z Sinar Mas, oskarżaną o niszczenie lasów

Nestle po kampanii Greenpeace wycofa się ze współpracy z Sinar Mas - indonezyjską firmą oskarżaną o niszczenie lasów tropikalnych. Koncern...

1 kwietnia 2010

Display słabnie

Wydatki na reklamę display w Wielkiej Brytanii spadły o 4,4 proc.

1 kwietnia 2010

Lonely Planet wzmacnia pozycję w Europie

Wydawca przewodników turystycznych wybrał szefa marketingu w regionie EMEA.

1 kwietnia 2010

Smartfon potrzebuje aplikacji

Według Nielsena posiadacze smartfonów ściągają coraz więcej aplikacji, w czym celują posiadacze iPhone'ów i Androidów.

1 kwietnia 2010

Kawa i gazeta - typowe połączenie

"The Wall Street Journal" dostępny w sieci barów kawowych Starbucks w Nowym Jorku.

1 kwietnia 2010

P&G w Rosji wciąż największe

Marketer jest na czele rankingu wydatków reklamowych.

2 kwietnia 2010

Tenisistki magnesem projektu Sony Ericsson

Maria Szarapowa i Venus Williams na platformie społecznościowej Sony Ericsson WTA Tour.

2 kwietnia 2010

100 mln funtów Telefoniki czeka na rozdanie

Właściciel marki telefonii O2 konsoliduje europejski budżet mediowy.

2 kwietnia 2010

Facebook – mobilizacja w Europie

Joanna Shields przeszła z Bebo do europejskich struktur Facebooka.

2 kwietnia 2010

Skyy Vodka sponsoruje "Sex and the City 2"

Sponsorem drugiej części kinowej wersji "Seksu w wielkim mieście" będzie wódka Skyy, która pojawi się też przy reklamach filmu.

2 kwietnia 2010

Piłkarskie Powerade w skali globu

Przedstawiciele Coca-Coli uważają, że komunikacja marki związana z największą imprezą piłkarską na świecie będzie najważniejszym wydarzeniem marketingowym w jej historii.

2 kwietnia 2010

Nokia inwestuje w luksusowy produkt

Fiński producent telefonów komórkowych planuje rynkowy debiut nowego luksusowego modelu. Rozstrzygnął już przetarg na jego obsługę reklamową.

6 kwietnia 2010

Ulubione marki mam w Chinach

Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers popularne wśród chińskich matek.

6 kwietnia 2010

WPP zmienia szefa firmy outdoorowej

Adam Cotumaccio globalnym szefem Kinetic Worldwide.

6 kwietnia 2010

Kiepska forma dyskontów

Według Kantara sieci dyskontowe tracą udziały we Francji.

6 kwietnia 2010

W USA wciąż pesymistycznie

Według GfK konsumenci w USA wciąż ograniczają wydatki.

6 kwietnia 2010

News Corp. zwalnia speca od akwizycji

Jeremy Philips odpowiadał w koncernie Ruperta Murdocha za przejęcie portalu MySpace.

7 kwietnia 2010

Brytyjczycy kupują najwięcej smartfonów

Na Wyspach pokochano smartfony, ale spora dynamika ich sprzedaży utrzymuje się też w innych krajach Europy.