M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 marca 2001

AGENCJE REKLAMOWE W USA ZWALNIAJĄ PRACOWNIKÓW

Około 100 pracowników trzech agencji reklamowych z San Francisco straciło pracę. Należąca do Omnicom Group agencja Goodby, Silverstein & Partners...

2 marca 2001

BATES ITALIA OTRZYMUJE WART 140 MLN DOL. BUDŻET USŁUG UMTS

Włoski operator telefonii komórkowej trzeciej generacji H3G przekazał agencji Bates Italia budżet reklamowy usług UMTS, które wprowadzi na rynek w...

2 marca 2001

VIZZAVI WYBIERA EUROPEJSKĄ AGENCJĘ

Vizzavi, portal internetowy stworzony przez spółkę Vodafone i Vivendi Universal, zdecydował, że jego europejską agencją kreatywną będzie WCRS. Wysokość budżetu...

2 marca 2001

ALFRED DUNHILL W RĘKACH EURO RSCG WORKS

Grupa Richemont przekazała globalny budżet reklamowy swojej marki Alfred Dunhill w ręce agencji Euro RSCG Works należącej do Havas Advertising....

2 marca 2001

SPRZEDAŻ PRODUKTÓW RECKITT BENCKISER ROŚNIE

Zwiększone wydatki marketingowe koncernu Reckitt Benckiser, szacowane w roku 2000 na kwotę ponad 225 mln dol., wpłynęły na 25-proc. wzrost...

2 marca 2001

AGENCJE REKLAMOWE W USA ZWALNIAJĄ PRACOWNIKÓW

Około 100 pracowników trzech agencji reklamowych z San Francisco straciło pracę. Należąca do Omnicom Group agencja Goodby, Silverstein & Partners...

5 marca 2001

DALSZE OGRANICZENIA REKLAMY PAPIEROSÓW W UNII EUROPEJSKIEJ

Kolejna dyrektywa Unii Europejskiej zobowiązała reklamodawców do umieszczania większych niż dotąd nadruków na opakowaniach, które ostrzegają o szkodliwości palenia. Dyrektywa...

5 marca 2001

GREY ZDOBĘDZIE WART 50 MLN DOL. BUDŻET MARCONI COMMUNICATIONS

Grey Worldwide zdobędzie prawdopodobnie budżet Marconi Communications, którego wysokość szacowana jest na 50 mln dol. Budżet ten Grey będzie dzielić...

5 marca 2001

WŁOSKI BOOM BTOB

Niemalże dwa lata po boomie w segmencie usług BtoB w USA, wykorzystanie Internetu związane z działalnością biznesową, jest najszybciej rosnącą...

5 marca 2001

SIEĆ AGENCJI SPRINGER & JACOBY PRZEJMUJE AGENCJĘ WE WŁOSZECH

Springer & Jacoby International po długich poszukiwaniach zdecydował się na przejęcie udziałów w mediolańskiej agencji Colnaghi & Manciani. Przejęta agencja...

6 marca 2001

CZY INTERPUBLIC KUPI TRUE NORTH?

Poprawka umieszczona przez Interpublic Group of Cos. w sprawozdaniu przekazanym Komisji Papierów Wartościowych wywołała szereg spekulacji na temat przejęcia przez...

6 marca 2001

SIEĆ HAVAS OSIĄGNĘŁA 64-PROC. WZROST ZYSKÓW NETTO

Havas Advertising ujawniła ostateczne wyniki finansowe za rok 2000. Ta jedna z wiodących światowych sieci odnotowała 64 proc. wzrost zysku...

6 marca 2001

AMERYKAŃSKA CNBS TWORZY SPÓŁKĘ Z FRANCUSKĄ TELEWIZJĄ TF1

Amerykańska sieć telewizyjna CNBS, dostarczająca informacji finansowych, finalizuje porozumienie z francuską siecią TF1. Nowa spółka, która ma powstać w wyniku...

6 marca 2001

NIKE WCHODZI NA RYNEK ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DLA KOBIET

Nike w Sztokholmie otwiera nową stronę internetową, której celem jest wsparcie sprzedaży nowego produktu firmy - kolekcji odzieży sportowej kierowanej...

6 marca 2001

SKANDYNAWSKA NUTRI PHARMA WCHODZI DO EUROPY

Nutri Pharma, wiodący, skandynawski producent artykułów spożywczych i napojów, ujawnił swój plan ekspansji w Europie. Pierwszy etap strategii zakłada budowę...

7 marca 2001

BUDŻET ROSYJSKIEGO STINOLA W RĘKACH MOSKIEWSKIEJ D'ARCY

Stinol, rosyjski producent sprzętu gospodarstwa domowego, będący spółką zależną włoskiego producenta Merloni, przekazał swoj budżet mediowy i reklamowy agencji D'Arcy...

7 marca 2001

SZWEDZKA TELEWIZJA ZDOBYWA KONSESJĘ NA ŁOTWIE

TV3, szwedzka telewizja komercyjna należąca do Modern Times Group, zdobyła rozszerzoną licencję na Łotwie. Przyznana koncesja pozwoli TV3 dotrzeć poprzez...

7 marca 2001

TAJEMNICZA KAMPANIA FRANCUSKIEJ BRANŻY REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Największe francuskie firmy reklamy zewnętrznej połączyły siły we wspólnej kampanii promocyjnej, której celem jest demonstracja potęgi tego nośnika reklamy. Imponująca...

7 marca 2001

FRANCUSKOJĘZYCZNY DEBIUT SZWEDZKIEGO "METRA"

Metro International, szwedzki wydawca bezpłatnego dziennika, wszedł na rynek z francuskojęzycznym wydaniem tytułu, tym razem w Montrealu. Nowa, 18. już...

7 marca 2001

"BIG BROTHER" RÓWNIEŻ W NORWEGII

Telenor, norweska grupa telekomunikacyjna, planuje wejście na rynek z własną edycją "Big Brother" w swojej sieci telewizyjnej i internetowej. Internetowy...

8 marca 2001

VIVENDI SPRZEDAJE WIĘKSZOŚCIOWY UDZIAŁ W AOL FRANCE

Francusko-kanadyjski gigant medialny Vivendi Universal finalizuje sprzedaż swojego udziału wiekszościowego w AOL France, co pozwoli mu na wejście na rynek...

8 marca 2001

SKONSOLIDOWANY BUDŻET WELLI W RĘKACH SELECT COMMUNICATIONS

Wella, niemiecki producent kosmetyków do włosów, przekazała swój globalny budżet reklamowy w ręce agencji Select Communications. Wysokość budżetu wynosi 100...

8 marca 2001

REMPEN & PARTNER OBSŁUGUJE NIEMIECKI BUDŻET MOBILCOM

MobilCom, niemiecki dostawca usług telekomunikacyjnych, przekazał swój budżet reklamowy, którego wysokości wynosi 25 mln dol. agencji Rampen & Partner z...

8 marca 2001

AOL TIME WARNER WCIELA SIEĆ WB DO TURNER BROADCASTING

Jedną z kolejnych zmian spowodowanych niedawną fuzją jest decyzja AOL Time Warner o wcieleniu sieci WB do Turner Broadcasting System....

8 marca 2001

EURO RSCG PRZYGOTOWUJE SIĘ DO PRZEJĘCIA INNEJ AGENCJI

Agencja reklamowa Euro RSCG planuje w najbliższym czasie przejęcie innej firmy z branży reklamowej. John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej...

9 marca 2001

AMERYKAŃSKO-CZESKI SPÓR O TELEWIZJĘ

Prawna wojna rozpoczęta przez amerykańskiego miliardera Ronalda Laudera przeciwko Czechom i mediowemu magnatowi Vladimirowi Zeleznemu rozgrywa się obecnie w Londynie...

9 marca 2001

AUGUST BUSCH IV ZDOBĘDZIE NAGRODĘ REKLAMODAWCA ROKU

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes przyzna tytuł Reklamodawcy Roku Augustowi A. Buschowi IV, wiceprezesowi Marketing & Wholesale Operations w Anheuser-Busch...

9 marca 2001

WYDATKI NA REKLAMĘ WE FRANCJI WZROSŁY W 2000 R. O 9,5 PROC.

Wydatki reklamowe we Francji w 2000 r. osiągnęły rekordowy pułap i wyniosły ponad 13 mld dol., czyli o 9,5 proc....

9 marca 2001

REKLAMY PHILIPA MORRISA BRONIĄ DZIECI PRZED NAŁOGIEM PALENIA

Koncern Philip Morris Cos., właściciel marki Marlboro, prowadzi w Niemczech kinową kampanię reklamową ostrzegającą dzieci przed skutkami palenia. Spoty reklamowe...

9 marca 2001

TURECKA GWIAZDA MUZYKI POP W REKLAMACH PEPSI

Tarkan Televetoglu, turecka gwiazda popu, dołączył do grona międzynarodowych sław, które wystąpiły w reklamach napojów PepsiCo. Wśród gwiazd kultury pop,...

12 marca 2001

VENUS - KAMPANIA REKLAMOWA NOWEGO PRODUKTU GILETTE

Gilette Co. przeznaczy 100 mln dol. na globalną kampanię wprowadzającą na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet - Venus....

12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...

12 marca 2001

COCA-COLA WALCZY O UTRZYMANIE SIĘ NA FRANCUSKIM RYNKU

Coca-Cola Co. została zmuszona do wycofana z francuskiego rynku swoich ośmiopaków z tradycyjnymi szklanymi butelkami coli. Decyzja ta została spowodowana...

12 marca 2001

LOWE GROUP ZAKŁADA SIEĆ AGENCJI MARKETINGOWYCH

Należąca do Interpublic Group of Cos. Lowe Group założyła sieć agencji marketigowych obrandowanych jako Lowe Live. Agencje będą specjalizować się...

12 marca 2001

KOLEJNE OPÓŹNIENIE W PRZEJĘCIU LEAGAS DELANEY

Envoy Communication Group ponownie przesunęła termin przejęcia międzynarodowej agencji Leagas Delaney. Pierwszy termin sfinalizowania transakcji przewidywany był na koniec roku...

12 marca 2001

BUDŻET FIRMY TELEKOMUNIKACYJNEJ Z USA W HOLENDERSKICH RĘKACH

Sprint Corp., amerykańska firma telekomunikacyjna, przez której światłowody transmitowane są dane internetowe, przekazała swój globalny budżet młodej agencji StrawberryFrog z...

12 marca 2001

VENUS - KAMPANIA REKLAMOWA NOWEGO PRODUKTU GILETTE

Gilette Co. przeznaczy 100 mln dol. na globalną kampanię wprowadzającą na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet - Venus....

12 marca 2001

TESTOWA SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW OPLA W SIECI

Należący do General Motors Adam Opel wdraża pilotażowy program sprzedaży swoich głównych marek w sieci. Powodem tej decyzji jest chęć...

12 marca 2001

COCA-COLA WALCZY O UTRZYMANIE SIĘ NA FRANCUSKIM RYNKU

Coca-Cola Co. została zmuszona do wycofana z francuskiego rynku swoich ośmiopaków z tradycyjnymi szklanymi butelkami coli. Decyzja ta została spowodowana...

12 marca 2001

LOWE GROUP ZAKŁADA SIEĆ AGENCJI MARKETINGOWYCH

Należąca do Interpublic Group of Cos. Lowe Group założyła sieć agencji marketigowych obrandowanych jako Lowe Live. Agencje będą specjalizować się...

12 marca 2001

KOLEJNE OPÓŹNIENIE W PRZEJĘCIU LEAGAS DELANEY

Envoy Communication Group ponownie przesunęła termin przejęcia międzynarodowej agencji Leagas Delaney. Pierwszy termin sfinalizowania transakcji przewidywany był na koniec roku...

12 marca 2001

BUDŻET FIRMY TELEKOMUNIKACYJNEJ Z USA W HOLENDERSKICH RĘKACH

Sprint Corp., amerykańska firma telekomunikacyjna, przez której światłowody transmitowane są dane internetowe, przekazała swój globalny budżet młodej agencji StrawberryFrog z...

13 marca 2001

TRYBUNAŁ PRZECIWKO SZWEDZKIEMU ZAKAZOWI REKLAMY ALKOHOLU

Europejski Trybunał Konstytucyjny podważył protekcjonistyczne zasady ograniczające działania reklamowe w Szwecji wyrokiem stwierdzającym, że całkowity zakaz reklamy alkoholu w tym...

13 marca 2001

NOWA AGENCJA DDB BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ BUDŻET SKODY

Należąca do Omnicom Group sieć DDB Worldwide otworzyła nową agencję, która zajmie się we Francji budżetem Skody. Wysokość budżetu obsługiwanego...

13 marca 2001

MICROSOFT NADAL KONSOLIDUJE SWÓJ BUDŻET W RĘKACH GRUPY MCCANN

Microsoft Corp. przeniósł kolejne 45 mln dol. do agencji McCann-Erickson i jej mediowego partnera Universal McCann. Dotychczas tym fragmentem europejskiego...

13 marca 2001

CZY DOJDZIE DO POROZUMIENIA POMIĘDZY TISCALI I VIVENDI UNIVERSAL

Chociaż Tiscali i Vivendi Universal odmawiają komentarzy, istnieją poważne spekulacje na temat porozumienia, do którego zbliża się zarówno włoski, jak...

13 marca 2001

COCA-COLA RESTRUKTURYZUJE REGION EUROPEJSKI I EUROAZJATYCKI

Ostatnie zmiany dotyczące personelu zarządzającego w Coca-Cola Co., które doprowadziły do rezygnacji Jacka L. Stahla ze stanowiska president chief operating...

13 marca 2001

GENERAL MILLS KONSOLIDUJE WART 450 MLN DOL. BUDŻET MEDIOWY

General Mills, amerykański producent artykułów spożywczych, prowadzi rozmowy z czterema agencjami na temat konsolidacji budżetu na zakup mediów, którego wysokość...

14 marca 2001

TRUE NORTH ODNOTOWUJE WZROST ZYSKU OPERACYJNEGO

True North Communications poinformowała, że jej zysk operacyjny za czwarty kwartał 2000 r. wzrósł o 26,9 proc., co daje kwotę...

14 marca 2001

WZROST WYDATKÓW NA REKLAMĘ W STANACH ZJEDNOCZONYCH

Wydatki na reklamę w USA według danych Competitive Media Reporting wzrosły w roku 2000 o 12,4 proc. w porównaniu z...