M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 kwietnia 2010

Szturm na iPady większy niż na iPhone'y

300 tys. iPadów znalazło nabywców pierwszego dnia sprzedaży.

7 kwietnia 2010

Patek Philippe opowiada o rodzinnym dziedzictwie

W globalnej kampanii prasowej marka luksusowych zegarków akcentuje rodzinne tradycje i poziom rzemiosła.

7 kwietnia 2010

Coraz więcej Niemców kupuje online

Niemcy przekonują się do e-commerce, na czym najwięcej zyskuje na tym rynku eBay.

8 kwietnia 2010

Bebo pod młotek

AOL chce sprzedać lub zamknąć serwis społecznościowy Bebo.

8 kwietnia 2010

Będą wzrosty w reklamie

ZenithOptimedia: w 2010 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o 2,2 proc.

8 kwietnia 2010

Wielka fuzja budżetów mediowych

PepsiCo i AB InBev łączą budżety mediowe w USA.

8 kwietnia 2010

Globalne przychody telekomów powyżej biliona dolarów

Światowy rynek aplikacji mobilnych był wart w ub.r. 4,1 mld dol.

8 kwietnia 2010

Social media priorytetem

Unilever podwoi swoje wydatki na interactive w 2010 r.

9 kwietnia 2010

Tiger Woods wraca z Nike

Golfista zamieszany w skandale obyczajowe bohaterem najnowszej kampanii reklamowej firmy Nike.

9 kwietnia 2010

Facebook szeptany

Marketing szeptany w serwisie społecznościowym Facebook ma największy wpływ na decyzje zakupowe - wynika z raportu firmy Morpace.

9 kwietnia 2010

Starbucks na zimno

Sieć testuje rynek zimnych napojów kawowych, gotowych do picia.

9 kwietnia 2010

GfK ma menedżera od trendów

Joe Staton zajmie się identyfikacją konsumenckich trendów w skali globu.

9 kwietnia 2010

Coca-Cola wraca do korzeni

Jeden z największych marketerów świata zdecydował się na komunikowanie podstawowych atrybutów swoich produktów.

12 kwietnia 2010

Po fuzji nadal dwie marki

Linie lotnicze British Airways i Iberia uzgodniły warunki połączenia. Obie ich marki pozostaną jednak na rynku.

12 kwietnia 2010

CNN wspiera RPA

CNN wesprze RPA w przedmundialowej promocji. Amerykańska sieć zaangażowała się w działania zachęcające do turystycznych wyjazdów do tego afrykańskiego kraju.

12 kwietnia 2010

Tylko Carlsberg na Wembley

Carlsberg do 2014 roku będzie oficjalnym piwem stadionu Wembley.

13 kwietnia 2010

Apple inwestuje w reklamę

Koncern z jabłuszkiem w logo dołączył do wyścigu o przychody z reklamy mobilnej.

13 kwietnia 2010

Bonnie Taylor z MasterCard

Walijska piosenkarka wystąpiła w reklamach kart płatniczych w ramach projektu „World MasterCard”.

13 kwietnia 2010

World Federation of Advertisers wybrało prezesa

Chris Burggraeve z browaru InBev będzie zarządzał światową organizacją reklamodawców.

13 kwietnia 2010

Fanta łapie smak w piątek

Marka rusza z pierwszą od pięciu lat globalną kampanią.

13 kwietnia 2010

Brytyjski Reader's Digest sprzedany

Better Capital, fundusz private equity, przejął brytyjski oddział wydawnictwa Reader's Digest za 13 mln funtów.

14 kwietnia 2010

Ogilvy wspiera dietę low-carbon

Pierwsza na świecie sieć restauracji proponująca dietę zawierającą niewielkie ilości substancji węglowych otwiera lokale w Nowym Jorku i Londynie.

14 kwietnia 2010

Peppa sprzedaje coraz więcej; również w Polsce

Gadżety z wizerunkiem świnki Peppy, popularnej z dziecięcej kreskówki, sprzedają się coraz lepiej. Wartość sprzedaży przekroczyła już poziom 100 mln funtów.

14 kwietnia 2010

Reklamy na Twitterze

Serwis wprowadził platformę reklamową à la Google; są już pierwsi chętni.

14 kwietnia 2010

Coca-Cola będzie zwalniać?

Marketer przygląda się europejskim strukturom odpowiedzialnym za marketing.

15 kwietnia 2010

Aer Lingus z ekspertem lotniczym

Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.

15 kwietnia 2010

InterContinental wybrał Ogilvy

Jedna z największych na świecie sieci hotelowych rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań marketingowych.

15 kwietnia 2010

Beckhamowie bez dyrektora

Simon Fuler przestał zajmować się rozwojem marki Beckham.

15 kwietnia 2010

Francuzi wydają coraz więcej na internet

Według IAB France producenci żywności napojów wydają coraz więcej na reklamę w internecie.

15 kwietnia 2010

Konkurencja reaguje na iPada

Google, Nokia i Microsoft - to tylko niektóre z firm, które chcą konkurować z tabletem iPad koncernu Apple. Wszystkie zapowiadają wprowadzenie lub rozwój urządzeń z szerokim dostępem do kontentu mediowego.

16 kwietnia 2010

Kobiety pną się w Coca-Coli

Beatriz Perez nowym CMO w koncernie.

16 kwietnia 2010

Starbucks podbija Chiny

Sieć barów kawowych zapowiada gigantyczne inwestycje w Państwie Środka.

16 kwietnia 2010

Twix globalnie z TBWA

Mars konsoliduje kreatywny budżet marki.

16 kwietnia 2010

Capello wspiera Carlsberga

Na Wyspach kwitnie marketing wokół mundialu 2010.

16 kwietnia 2010

WPP inwestuje w internet

Tym razem holding kupił mniejszościowe udziały w spółce internetowej e-Commera.

19 kwietnia 2010

Niemcy lubią reklamę mobilną

Marketerzy u naszych zachodnich sąsiadów podwoili liczbę zrealizowanych projektów wykorzystujących reklamę w telefonach komórkowych.

19 kwietnia 2010

W USA wybierają ciuchy Ralpha Laurena i Nike'a

Brand Keys zapytała dorosłych o ich ulubione marki odzieżowe.

19 kwietnia 2010

Google zwiększył zysk o blisko 40 proc.

Przychody i zysk netto koncernu Google w pierwszym kwartale 2010 r. znacząco wzrosły, gdyż nastroje w gospodarce poprawiają się i do firmy wracają najwięksi reklamodawcy.

19 kwietnia 2010

Bud gra już w piłkę

Browar Anheuser-Busch InBev rozpoczął działania reklamowe dla marki Budweiser związane ze zbliżającym się mundialem 2010.

19 kwietnia 2010

Pepsi celebruje futbol

PepsiCo i Microsoft Advertising prowadzą wspólny projekt reklamowy.

20 kwietnia 2010

Coca-Cola zaczęła mundial

Koncern rozpoczyna intensywną kampanię reklamową, w której promuje to, że jest jednym z najważniejszych sponsorów zbliżającego się mundialu 2010, który odbędzie się w RPA.

20 kwietnia 2010

Facebook rezygnuje z "Zostań fanem"

Portal społecznościowy wymienia przycisk "Zostań fanem" na "Lubi to".

20 kwietnia 2010

Nigella w iPhonie

Popularne programy Nigelli Lawson są już dostępne za pośrednictwem aplikacji na telefonach komórkowych.

20 kwietnia 2010

Internauci muszą płacić za "Rolling Stone"

Wydawca miesięcznika wprowadził opłaty za dostęp do treści umieszczonych na stronie internetowej magazynu.

20 kwietnia 2010

Neuromarketing w Millward Brown

Firma będzie testować reklamy z pomocą nowych metod badawczych.

21 kwietnia 2010

IPG daje zarobić

Michael Roth, CEO Interpublic Group, zarobił w ub.r. 6,38 mln dol.

21 kwietnia 2010

Agencje coraz słabsze

Niemal połowa marketerów planuje zmniejszenie nakładów wydawanych w agencjach reklamowych.

21 kwietnia 2010

Ruszyły zwolnienia w Coca-Coli

Pierwszą ofiarą jest dyr. marketingu firmy w Wielkiej Brytanii.

21 kwietnia 2010

Przychody Havasa wzrosły o 1,5 proc. w I kwartale

Francuski holding reklamowy zanotował dobre wyniki w USA i Ameryce Południowej.

22 kwietnia 2010

Jeden szef Publicisu na Niemcy i Austrię

Steven Althaus przechodzi do Publicisu z Allianz.