M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 kwietnia 2010

Cadbury bez szefa marketingu

Współtwórca reklam "Gorilla" Dairy Milk rozstaje się z Cadbury.

22 kwietnia 2010

Tam rynek reklamy wzrósł o ponad 20 proc.

Wydatki reklamowe w krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej wzrosły w I kwartale br. o niemal jedną czwartą.

22 kwietnia 2010

W stronę experiential marketingu

Nissan zmienia strategię komunikacji.

22 kwietnia 2010

Konsumenci kręcą spoty dla Unilevera

Marketer szuka nowych rozwiązań kreatywnych dla 13 swoich marek.

23 kwietnia 2010

Z Vodafone do OMD

OMD zatrudniło Liz Workman, byłą szefową mediów w Vodafone, aby kierowała obsługą tego budżetu w sieci.

23 kwietnia 2010

MediaCom Mediową Siecią Roku

Jurorzy w Walencji w tym roku wytypowali MediaCom.

23 kwietnia 2010

Facebook w centrum internetowej społeczności

Mark Zuckerberg, założyciel Facebooka, chce, aby serwis był centrum życia społecznościowego internautów.

23 kwietnia 2010

HTC szuka agencji

Koreańska firma będzie promować nowe modele telefonów: Hero, HTC Smart i HD2.

26 kwietnia 2010

P&G da 100 mln dol. na Oprah Winfrey TV

Dla koncernu to ułamek jego budżetu, jednak decyzja może być istotniejsza, niż się wydaje.

26 kwietnia 2010

Milion funtów wynagrodzenia za 2009 r.

Jerry Buhlmann, chief executive Aegis Group, w ub.r. zarobił 974 tys. funtów.

26 kwietnia 2010

Europa staje na nogi – twierdzi Maurice Levy

Szef Publicis Groupe jako niesamowity określa 3-procentowy wzrost holdingu po I kwartale. Optymistycznie postrzega oznaki wychodzenia z kryzysu na Starym Kontynencie.

26 kwietnia 2010

Coca-Cola podbija Chiny i Japonię

Chińczycy będą mogli zobaczyć "Happiness Factory".

26 kwietnia 2010

Ogilvy Action pod rządami Steve'a Hardinga

Steve Harding awansował na globalnego CEO w Ogilvy Action.

27 kwietnia 2010

Honda i ponad dwie minuty filmu

Pod hasłem "Impossible dream" rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa marketera w Europie.

27 kwietnia 2010

Omnicom Group triumfuje na Effie

Agencje reklamowe należące do koncernu zdobyły najwięcej nagród w amerykańskiej edycji konkursu efektywności reklamowej.

28 kwietnia 2010

W USA największe spadki od 1944 roku

"Advertising Age" opublikował raport agencyjny. Słabo wypadły klasyczne agencje reklamowe i domy mediowe.

28 kwietnia 2010

Burberry razem z Universal McCann

Właściciel marki ekskluzywnej odzieży rozstrzygnął przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego.

28 kwietnia 2010

BBDO wodzi rej w Art Directors Club

BBDO z Nowego Jorku jest zwycięzcą 89. edycji konkursu Annual Art Directors Club Awards.

28 kwietnia 2010

Lipton inspiruje globalnie

Nowa globalna kampania pokazuje, jak herbata pobudza do myślenia.

28 kwietnia 2010

Francuzi wybierają własne produkty

Z badań TNS Sofres wynika, że francuscy konsumenci w większości wybierają lokalne produkty.

28 kwietnia 2010

WPP uruchamia start-up technologiczny

Holding sięga po budżety przeznaczone na technologię.

29 kwietnia 2010

Madonna z D&G na dłużej

Popularna piosenkarka przedłużyła kontrakt z Dolce & Gabbana i będzie gwiazdą nowej kolekcji firmy.

29 kwietnia 2010

McDonald's odświeża komunikację

Sieć restauracji fast food chce wprowadzić zmiany do platformy komunikacyjnej "I'm lovin' it".

29 kwietnia 2010

Pietro Leone szefem G2

Były szef Greya w Europie Środkowej i Wschodniej będzie zarządzał siecią G2 w regionie EMEA.

29 kwietnia 2010

Wartość marek wciąż rośnie

Według Millward Brown Optimor łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata przekracza 2 bln dol. Kwota ta wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat o 40 proc. Silne marki wyprzedziły rynek giełdowy i okazały się odporne na recesję.

29 kwietnia 2010

GroupM stawia na barter

WPP Group tworzy w ramach swoich struktur mediowych firmę, która zajmie się wyłącznie barterami.

30 kwietnia 2010

Wieden + Kennedy ściąga menedżera z Google

Stuart Smith z Google Creative Lab obejmie w agencji stanowisko head of planning.

30 kwietnia 2010

Interpublic traci 70 mln dol.

Grupa reklamowa Interpublic poinformowała, że jej strata netto w I kwartale br. wyniosła 70,3 mln dol.

30 kwietnia 2010

Ferrari oskarżone o reklamowanie Marlboro

Według administracji unijnej bolid Formuły 1 reklamuje podprogowo popularną markę papierosów.

30 kwietnia 2010

HP przejmie Palma za 1,2 mld dol.

Dzięki temu liczy na skuteczniejszą rywalizację z Apple i Google na rynku smartfonów.

30 kwietnia 2010

DHL globalnie o wizerunku

Firma kurierska rozpoczyna realizację globalnego projektu komunikacji marketingowej.

4 maja 2010

WPP notuje spadek przychodów o 2 proc.

Holding reklamowy WPP Group poinformował, że jego przychody w I kwartale br. wyniosły 2,1 mld funtów.

4 maja 2010

Mazda będzie promowana przez Inferno

Marketer zamierza wspierać sprzedaż modelu MX-5 w całej Europie.

4 maja 2010

"Wallpaper" i Swarovski w iPhonie

Ekskluzywny magazyn o trendach i producent biżuterii stworzyli wspólną aplikację na telefon komórkowy.

4 maja 2010

Aktorki namawiają na Absoluta

Marketer zaczyna akcję reklamową z udziałem Kate Benckisale i Zooey Channel.

4 maja 2010

Renault gra w Facebooku

Francuski koncern motoryzacyjny chce angażować uwagę użytkowników największego portalu społecznościowego.

5 maja 2010

Tissot sięga po augmented reality

Znany producent zegarków korzysta z nowych technik dotarcia do konsumenta.

5 maja 2010

Marketing mobilny zyskuje akceptację w Niemczech

Z badań Nordlight Research wynika, że niemieccy konsumenci coraz przychylniej patrzą na reklamę w telefonach komórkowych.

5 maja 2010

Marketerzy inwestują w strategie globalne

Kryzys i rozwój mediów cyfrowych to główne powody wdrażania globalnych strategii marketingowych.

5 maja 2010

Continental i UA tworzą największą linię lotniczą świata

Wkrótce ruszy skierowana do konsumentów kampania nowego przewoźnika.

6 maja 2010

P&G wśród sponsorów olimpiady?

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOL) planuje zwiększenie liczby sponsorów do 12.

6 maja 2010

Półnadzy piłkarze na okładce "Vanity Fair"

Didier Drogba, gwiazda Chelsea, i Cristiano Ronaldo, lider Realu Madryt, ubrani jedynie w bokserki od Emporio Armani promują mundialowe wydanie magazynu.

6 maja 2010

Nowa kampania ma poprawić wizerunek Toyoty

Kampania, której budżet szacowany jest na 20 mln funtów, ma przywrócić wiarygodność marki i zaufanie klientów.

6 maja 2010

McDonald's wykorzystuje wizerunek USA

Sieć restauracji fast food rozpoczyna kampanię reklamową, w której po europejskich ulicach jeżdżą żółte nowojorskie taksówki, a na basenie można spotkać ratowników ze "Słonecznego patrolu".

6 maja 2010

Z Coca-Coli do Burger Kinga

Natalia Franco objęła stanowiska executive vice-presidenta i chief marketing officera w Burger Kingu. Będzie odpowiadać za globalny marketing sieci.

6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

6 maja 2010

News Corp. poprawia wyniki

I kwartał br. przyniósł News Corp. wyraźną poprawę przychodów z reklamy.

6 maja 2010

Pele, Maradona i Zidane promują markę Louis Vuitton

Rozpoczęła się kampania marki Louis Vuitton z legendami piłki nożnej.

7 maja 2010

Y&R szuka szefa regionu EMEA

Massimo Costa wraca do Włoch; sieć rozpoczęła proces rekrutacji.

7 maja 2010

Unilever najlepszy w shopper marketingu

Z badań wynika, że gigant FMCG jest postrzegany jako lider działań przy półce.