M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 maja 2010

Johnson & Johnson prowadzi globalny przetarg

Marketer szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego produktów dla dzieci.

7 maja 2010

DraftFCB ma nowego klienta w Europie

Producent soczewek Bausch & Lomb powierzył paneuropejski budżet reklamowy agencji reklamowej DraftFCB.

10 maja 2010

Yahoo! w kampanii "atakuje" Google

Rozpoczął się drugi etap kampanii Yahoo!, w której koncern przekonuje o wyższości swoich rozwiązań nad produktami Google.

10 maja 2010

Rośnie optymizm konsumentów

Najszybciej z kryzysu wychodzą Azja i Ameryka Płd. - wynika z badania The Nielsen Company.

10 maja 2010

Nielsen z menedżerem od strategii online

The Nielsen Company zatrudniło byłego menedżera z AOL Europe.

10 maja 2010

London Eye szuka agencji

Właściciel słynnej platformy widokowej w Londynie zamierza wspierać jej funkcjonowanie licznymi promocjami.

10 maja 2010

Orange wchodzi do Tunezji

France Telecom wraz z firmą Investec wprowadza markę telefonii Orange na rynek tunezyjski.

11 maja 2010

Smirnoff najbardziej wartościową marką

Popularny brand wódki obronił swoją swoją pozycję sprzed roku w zestawieniu The Power 100.

11 maja 2010

VisitBritain korzysta z wizerunku piłkarzy

Brytyjska organizacja turystyczna stawia na gwiazdy Premier League.

11 maja 2010

Hiszpanie wierzą w marketing mobilny

Coraz więcej reklamodawców i konsumentów korzysta w Hiszpanii z dostępu do sieci przez komórki.

11 maja 2010

Producenci luksusu liczą na aspiracyjnych bogaczy

Właściciele marek luksusowych muszą zaadresować swoje działania marketingowe do osób, które obecnie ograniczają wydatki.

12 maja 2010

Rynki wschodzące nadzieją dla luksusu

Z analiz Credit Suisse wynika, że największe wzrosty sprzedaży dóbr luksusowych będą miały miejsce na rynkach rozwijających się, tj. w Chinach.

12 maja 2010

Media Cadbury w Publicisie

Publicis Groupe będzie kupować media dla Cadbury w Stanach Zjednoczonych.

12 maja 2010

McDonald's bez globalnego szefa marketingu

Mary Dillon, chief marketing officer w McDonald's, opuszcza firmę po pięciu latach pracy.

12 maja 2010

Szef WPP chce prześwietlić Google'a

Sir Martin Sorrell, CEO holdingu reklamowego WPP Group, domaga się rygorystycznego postępowania w sprawie przejęcia przez Google firmy reklamowej AdMob.

13 maja 2010

Newsy CNN przy kawie

CNN otwiera kawiarnię newsową w Londynie.

13 maja 2010

McCann Worldgroup zatrudnia architekta informacji

Daryl Lee z Universal McCann ma się zająć planowaniem strategicznym w całej grupie reklamowej.

13 maja 2010

Marketerzy muszą stawiać na innowacje

Według McKinseya innowacje produktowe będą w tym roku priorytetem dla wielu liczących się firm.

13 maja 2010

"The Financial Times" analizuje czytelnictwo

Wydawca gazety chce zbadać czytelnictwo wydań drukowanych i elektronicznych.

14 maja 2010

Chris Perry awansuje w Hyundaiu

Hyundai ma nowego szefa marketingu w USA.

14 maja 2010

McCann zgarnia budżet Body Shop

Sieć sklepów z kosmetykami rozstrzygnęła globalny przetarg reklamowy.

14 maja 2010

Grey ma nowego stratega w regionie EMEA

Neil Hourston poszerza kompetencje w sieci Grey.

14 maja 2010

"FT" szykuje aplikację na iPada

Dziennik wkrótce udostępni specjalną aplikację na iPada.

14 maja 2010

Facebook emituje najwięcej reklam

Facebook przegonił Yahoo! w liczbie emisji reklam graficznych. Serwis ma już 20-proc. udział w amerykańskim rynku reklamy display.

17 maja 2010

Golden Drum 2010 wybrało szefów jury

Organizatorzy konkursu ogłosili listę przewodniczących jury tegorocznej edycji imprezy.

17 maja 2010

Mundialowe Sony

Telewizory Sony będą dostępne z mundialowym serwisem internetowym.

17 maja 2010

Facebook uruchomił aplikację mundialową

Facebook udostępnił aplikację dla fanów piłki nożnej i zbliżającego się mundialu w Republice Południowej Afryki.

17 maja 2010

"Wallpaper" debiutuje w Brazylii

Designerski magazyn rusza z edycją brazylijską.

17 maja 2010

BlackBerry szykuje tablet

Nowy produkt firmy ma się pojawić na rynku pod koniec tego roku.

17 maja 2010

Stany Zjednoczone notują rekordowe wydatki na internet

Tylko w I kwartale br. wydatki reklamowe na internet w Stanach Zjednoczonych sięgnęły poziomu 5,9 mld dol.

18 maja 2010

Kodak bez szefa marketingu

Jeffrey Hayzlett po kilku latach rozstaje się z firmą.

18 maja 2010

Nowy Lexus wspierany tylko w sieci

Debiut modelu hybrydowego CT200h promuje film reklamowy "Dark Ride".

18 maja 2010

Coca-Cola bliżej konsumentów

Marketer wdraża strategię "consumer engagement".

18 maja 2010

YouTube ma 2 mld wejść dziennie

Portal głośno celebruje rekord odwiedzin, który osiągnął w ciągu pięciu lat od momentu powstania.

18 maja 2010

Świat czeka gwałtowny wzrost liczby internautów

Liczba osób korzystających z internetu w ciągu najbliższej dekady wzrośnie ponad dwukrotnie.

18 maja 2010

Młodzi wolą TV w internecie

Dzięki internetowi zmienia się sposób konsumpcji telewizji wśród młodych widzów.

18 maja 2010

Skype zatrudnił nowego CMO

Doug Bewsher będzie koordynował globalne działania marketingowe firmy.

19 maja 2010

Power Plate w Formule 1

Power Plate angażuje się w sponsoring teamu Williams Formula One.

19 maja 2010

Kobiety pod coraz większym wpływem internetu

Kobiety przed wybraniem się na zakupy coraz częściej szukają wskazówek w internecie - wynika z badania She Speaks firmy iVillage.

19 maja 2010

Mountain Dew tylko w społecznościach

PepsiCo wprowadzi markę wyłącznie za pomocą social mediów.

19 maja 2010

Aegis poprawia wynik w I kwartale br.

Wzrost przychodów grupa zawdzięcza przede wszystkim spółkom mediowym.

19 maja 2010

Google zmienia zasady sprzedaży telefonu NexusOne

Producent wycofuje się ze sprzedaży online, aby zapewnić odbiór telefonów zamówionych w sklepach tradycyjnych.

20 maja 2010

ABC z nowościami

Po serialu "Lost" ABC stawia na nowości i kontynuacje sprawdzonych seriali.

20 maja 2010

W Niemczech wciąż dominują obniżki i promocje

Z badań Sempory wynika, że na rynku niemieckim, podobnie jak w roku ubiegłym, sprzedaż będzie wspierana przede wszystkim obniżkami cen i promocjami.

20 maja 2010

Założyciel Bebo inwestuje w social media

Start-up Punktilio to nowe przedsięwzięcie, przy którym doradza Michael Birch.

20 maja 2010

OMD zdobywa najwięcej budżetów

Recma uznała, że OMD jest najbardziej aktywną siecią w skali globu pod względem pozyskiwania nowego biznesu.

20 maja 2010

Wrigley przenosi media do Starcomu

Wrigley przenosi budżet mediowy z MediaVestu do Starcomu ze względu na konflikt interesów.

20 maja 2010

Znani bramkarze w kampanii Yahoo!

Havas i Euro RSCG przygotują globalną kampanię piłkarską Yahoo! zbudowaną wokół turnieju rzutów karnych.

20 maja 2010

Danone dominuje w FMCG

Francuski koncern góruje nad Unileverem i Nestle - pokazuje badanie Sanford C. Berenstein.

21 maja 2010

GAP rusza z globalnym przetargiem na media

Jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych przegląda oferty domów mediowych.